http://www.voedselbank.nlquote:Op donderdag 18 december 2008 22:27 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig had ik nog een Snickers, anders moest ik weer met honger naar bed.
Kijk, dat zijn ideeenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:16 schreef Soempie het volgende:
Nog beter: voor oud en nieuw de recepten van Nem!
Via deze link terechtgekomen op een vrijwilligersvacaturebank van Nijmegen. Wist niet eens dat zoiets bestond, wel heel handig.quote:
Ik wil ook een keer kulfi maken. Heb een boekje gekregen met Indiase recepten en daar stond een lekker recept dat ik uit wil proberen.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:40 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, kulfi is inderdaad heel erg lekker. Ik heb het in Afrika gehad.
Maar het moet op het vuur staan. Het moet indampen en dan moet je blijven roeren anders komen er vellen op en klonten in.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij kun je best wel een roermachine in elkaar flansen.
Echt waar?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:05 schreef wyccie het volgende:
Dan koop ik het wel bij de ijsboer.
Volgens mij heeft de Italiaan hier het wel.
Oeh, chilldagquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:16 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook, maar ik heb me niet aan mijn schema gehouden. Ben nu toch nog mijn schrift aan het doorlezen.
En als ik klaar ben ga ik een to-do-lijstje voor morgen maken. Met leuke dingen.
Oftewel: RTL naait zijn kijkers weer.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.voedselbank.nl
Heb afgelopen zaterdag wel een SMS van RTL gehad dat ze het erg druk hadden met het verwerken van de reacties en dat ze zsm zouden bellen, maar tot op heden nog niets gehoord...
Ooit op tv gezien, dus weet niet in hoeverre het nog klopt:quote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Soempie het volgende:
Oke, help.
Ik moet voor kerst het toetje maken. Nu wilde ik iets met ijs, maar ijs alleen is zo saai. Alles met kersen, vruchten, saus, etcetera allemaal al eens gehad. Nu had ik bedacht om bijvoorbeeld chocoladeijs in een vormpje te drukken (kerstboom of ster vorm, zo'n koekjesmaakding). Vervolgens eruit halen en in gesmolten witte chocolade dopen. Daarna terug in de vriezer.
Alleen dat vind ik op zichzelf te saai, dus er moet nog iets bij. De chocoladesaus heb ik al om er een beetje omheen te spetten, maar verder...Tips, iemand?
Oja, zoiets heb ik ook gezien. Dat is makkelijk van te voren te doen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 03:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ooit op tv gezien, dus weet niet in hoeverre het nog klopt:
Smelt wat chocola au bain marie. Giet daar een deel van via een pollepel in wat zwierige patronen in een pan met ijswater. Als je denkt dat je genoeg chocola hebt gebruikt, duw dan je vuist in het midden. Op die manier zou je een lollig chocolademandje kunnen krijgen, welke je weer kan vullen met ijs oid.
Ik had liever een dag op voor gelopen, nu kan ik volgende week nog een dag naar m'n werk en heb ik net telefonisch nog weer wat dingen moeten regelenquote:
Ik niet, kerst zijn de enige 2 dagen dat ik niet werk die week, ik wil mijn rust die dagquote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan me herinneren dat er vorig jaar met kerst flink gekookt werd door de SC-ers. Hoe zit het dit jaar?
Welke? Ik wil ook nu!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:05 schreef wyccie het volgende:
Dan koop ik het wel bij de ijsboer.
Volgens mij heeft de Italiaan hier het wel.
Krijg je vandaag je laptop dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:03 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen![]()
vanaf vanavond kan ik ook vanuit bed internetten.
Als het goed is wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Krijg je vandaag je laptop dan?
Goedemorgen trouwens
Oeh, een maat van me heeft zo'n zelfde soort(een Vaio van Sony). Die werken lekkerquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het goed is wel.hp mini 2133
Ja, lekker klein. Maar weer niet zo klein dat het kut werkt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, een maat van me heeft zo'n zelfde soort(een Vaio van Sony). Die werken lekker
Ze passen ook perfect in je tas enz.
Ik vind acht uur slaap eigenlijk vrij normaal. Ik haal het vrijwel nooit, ook niet als het laat wordt. Sterker nog ik denk niet dat je je veel beter voelt als je veel meer uren slaaptquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben om 4 uur gaan slapen en ik ben klaarwakker nuZou ik mijn slaapgrens bereikt hebben
Hebben alleen geen zin om al op te staan
Blijkt Simon Vinkenoog van de zomer een boekje uitgegeven te hebben met de naam 'Am*dam Madmaster' zonder mijn toestemming te vragen...quote:In Amsterdam Madmaster kijkt Vinkenoog terug naar het Amsterdam zoals hij dat tachtig jaar aan den lijve heeft ondervonden. Zijn thuishaven door de ogen van de MadMaster. Maar wie is die MadMaster? Is hij aanstichter, onruststoker, poëet, brandstichter, of is het bovenal Vinkenoog zelf?
In combinatie met die piercingfoto van je zie ik dan Avril Lavigne voor me...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zojuist voor 9 euro mijn kerst- of oud&nieuw-outfit gescoord![]()
![]()
Heel tof kort jurkje, recht model, gladde zwarte stof met gouden stippen![]()
Lang leve tweedehandswinkels
Ik vind het wel een toffe outfitquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In combinatie met die piercingfoto van je zie ik dan Avril Lavigne voor me...![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |