Ben nog erg moe maar de verhoging is wegquote:Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaat het nu met je, MaJo?
Niet te druk maken om je tentamen. Je had gewoon even rust nodigquote:Op donderdag 18 december 2008 16:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben nog erg moe maar de verhoging is wegvoel me wel een beetje schuldig dat ik niet naar het tentamen ben gegaan
maar goed uitrusten is ook niet verkeerd
Zelfgemaakte hazelnootparfait met caramelsaus misschien?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Soempie het volgende:
Oke, help.
Ik moet voor kerst het toetje maken. Nu wilde ik iets met ijs, maar ijs alleen is zo saai. Alles met kersen, vruchten, saus, etcetera allemaal al eens gehad. Nu had ik bedacht om bijvoorbeeld chocoladeijs in een vormpje te drukken (kerstboom of ster vorm, zo'n koekjesmaakding). Vervolgens eruit halen en in gesmolten witte chocolade dopen. Daarna terug in de vriezer.
Alleen dat vind ik op zichzelf te saai, dus er moet nog iets bij. De chocoladesaus heb ik al om er een beetje omheen te spetten, maar verder...Tips, iemand?
Lui kreng...quote:Op donderdag 18 december 2008 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Onze kat reageerde totaal niet op dat kerstgemauwHij ging verder met kijken naar de boze buitenwereld vanaf de verwarmde vensterbank
Dat is ook zoquote:Op donderdag 18 december 2008 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet te druk maken om je tentamen. Je had gewoon even rust nodigEn als je dan toch heen gaat haal je het waarschijnlijk toch niet. Dan is het slimmer om even lekker niks te doen.
I know, maar ik hoopte dat het mee zou vallen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
Verhoging komt altijd aan het einde van de dag weer op.
Dan zou ik even doorbijten, die opdracht maken en niet meer op Fok gaat zitten.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
I know, maar ik hoopte dat het mee zou vallen.
werk van morgen al afgezegd. Ga zo aan de slag met die opdracht en dan weer tukken. Ben zo moe
Uhuhquote:Op donderdag 18 december 2008 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik even doorbijten, die opdracht maken en niet meer op Fok gaat zitten.
Dat kan ná je opdrachtquote:Op donderdag 18 december 2008 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuhalleen heb ik veel meer zin om desperate housewives te kijken
![]()
Dat is tenminste veel beter dan helemaal nergens zin in hebben (zoals ik het heb).quote:Op donderdag 18 december 2008 19:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
I know, maar ik hoopte dat het mee zou vallen.
werk van morgen al afgezegd. Ga zo aan de slag met die opdracht en dan weer tukken. Ben zo moe
Je hebt al vaker zoiets gezegd maar nu vind ik je eng wordenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is tenminste veel beter dan helemaal nergens zin in hebben (zoals ik het heb).
Dit is weer een zoveelste fase: Ik begon als vrolijke flierefluiter, toen als informatiedeskundige en nu ben ik min of meer de psychopaat.
Ja, klopt. Danko Lazovic schijnt er ook last van te hebben: de ene dag is hij de hardwerkende voetballer, de andere dag is hij licht ontvlambaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt al vaker zoiets gezegd maar nu vind ik je eng worden
Je bent toch geen kloon van Tinoz he?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Danko Lazovic schijnt er ook last van te hebben: de ene dag is hij de hardwerkende voetballer, de andere dag is hij licht ontvlambaar.
Maar omdat ik geen bepaald patroon heb in mijn berichten is het ook moeilijk vast te stellen wat ik allemaal meemaak.
Nee, dit is mijn eerste en enige account.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloon van Tinoz he?
Zo, net de economie een kleine impuls gegeven:quote:
* kloonscanner aanzet...quote:Op donderdag 18 december 2008 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee, dit is mijn eerste en enige account.
Het kan nog erger: laatst dacht Paultjuuuh dat ik de kloon van Danny was.
Ik lust zelf geen brownies.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Neem een bord en leg hierop in het midden een kloddertje gesmolten chocolade.
Hou het bord verticaal boven de gootsteen en sla met een lepen midden in de chocolade en laat het afkoelen.
Maak Jamie Oliver's "Chocolat Pot", daarbij een chocolade "kulfi"(oftewel Indiaas ijs) en brownies.
Recept Kulfi: http://www.recipezaar.com/Chocolate-Kulfi-Ice-Cream-112290
(Kulfi duurt wel een tijdje voor het klaar is want je moet 2/3 wegkoken)
Recept Jamie: http://www.hub-uk.com/foodpages19/recip0904.htm
Recept brownies kun je overal vinden.
Op het bord zet je de "chocolate pot" op de plek waar je met de lepel hebt geslagen.
Daarnaast leg je de kulfi en de brownie. Daarna strooi je poedersuiker over de brownie en het bord.
Als afsluiter een muntblaadje op de brownie
Het is natuurlijk verstandig alle 3 de onderdelen klein te maken.
Iemand die de maten kan vertalen?quote:Ingredients
1/2 pint single cream
200 gms plain chocolate (minimum of 70% cocoa solids)
2 egg yolks
3 tbsp / 50 mls brandy (Cointreau or Grand Marnier as alternatives)
20 gms butter
quote:
En ik ben dus niet de enige die Ofyles maar wat vaag vindt.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt al vaker zoiets gezegd maar nu vind ik je eng worden
of 473 ml..... als we het over Amerikaanse Pints hebbenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
mls is millilitres?
Pint is dus 568 ml.
Single cream:
http://www.proz.com/kudoz(...)am_double_cream.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |