Whaha nee dank je alhoewel ik denk dat we met Cobra een goede kans maken.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zonder opleidingskamp ook een vrij succesvolle aanslag zou kunnen plegen, mits de goede materialen voorhanden zijn.
Doe je mee Nem? Dan PM ik cobra
Suggesties voor naam van de actiegroep en plaats van de aanslag zijn welkomquote:Op donderdag 18 december 2008 00:13 schreef Soempie het volgende:
Waar wil je een aanslag op plegen dan?
Ga het even allemaal op een openbaar forum zeggenquote:Op donderdag 18 december 2008 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Suggesties voor naam van de actiegroep en plaats van de aanslag zijn welkom
Maar wel het minst efficient, dan kan je achteraf bij het opstellen van het eindrapport al je informatie uit 2e hand gaan halen.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
Een zelfmoordaanslag is natuurlijk wel het makkelijkst.
Trouwens, Brinta zonder suiker is prima te doen. Maar ik gooi er wel wat rozijntjes bij.
Wel de kleinste kans om gestrafd te worden. Als ik een (gewone) aanslag zou plegen, zou ik daarna niet normaal meer kunnen leven, bang dat ik sporen heb achtergelaten.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:20 schreef Whiteguy het volgende:
Maar wel het minst efficient, dan kan je achteraf bij het opstellen van het eindrapport al je informatie uit 2e hand gaan halen.
Zo kan je natuurlijk nooit een betrouwbare en succesvolle reputatie opbouwen in de aanslagenbranche.
Och.. je moet het wel erg bont maken qua sporen om opgepakt te worden...quote:Op donderdag 18 december 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel de kleinste kans om gestrafd te worden. Als ik een (gewone) aanslag zou plegen, zou ik daarna niet normaal meer kunnen leven, bang dat ik sporen heb achtergelaten.![]()
En nu: oogjes dicht en snaveltje toe (ofzo...)
Ik ken wel locaties, maar mij niet PM'en svp.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Suggesties voor naam van de actiegroep en plaats van de aanslag zijn welkom
Of je wordt straks van je bed gelicht door een arrestatieteamquote:Op donderdag 18 december 2008 00:42 schreef Whiteguy het volgende:
'NS Reizigers'...
hmmz
Ooit op de basisschool nog van een man die nog in het verzet zat in de 2e wereldoorlog geleerd hoe je een trein moet laten ontsporen
Maargoed.. ik ga even een nachtje dromen over hoe/waar/waarom ik mijn denkbeeldige aanslag ga plegen
In dat geval: heren arrestatieteam, graag stilletjes aan doen, trap omhoog en de kamer links. Er slapen hier nog meer mensen.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of je wordt straks van je bed gelicht door een arrestatieteam
Een trein laten ontsporen: zo 1935.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:42 schreef Whiteguy het volgende:
'NS Reizigers'...
hmmz
Ooit op de basisschool nog van een man die nog in het verzet zat in de 2e wereldoorlog geleerd hoe je een trein moet laten ontsporen
Maargoed.. ik ga even een nachtje dromen over hoe/waar/waarom ik mijn denkbeeldige aanslag ga plegen
Ik denk dat daar wel een 2-in-1 deal mee te maken is. Als je toch bij het spoor bezig bent....quote:Op donderdag 18 december 2008 00:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een trein laten ontsporen: zo 1935.
Nu in: koperdiefstal.
dat heb ik een uur lang gedaan, elke 9 minutenquote:Op donderdag 18 december 2008 08:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..ik heb net 2 uur lang mijn wekker gesnoozed elke 5 minuten
Lol. Na twee keer bedenk ik me dan altijd dat ik beter de wekker een uur later kan zetten.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..ik heb net 2 uur lang mijn wekker gesnoozed elke 5 minuten
Echt jammer dat mijn kat volledig doof is.... dit had me leuk gelekenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Voor de kattenliefhebbers:
Open het filmpje en wacht de reactie van je kat af...
Werkte hier net ook goed...
Oh zoquote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef Soempie het volgende:
Mja, ik bedoelde denk ik meer een bevestiging dat het zo wel goed zou zijn.
wat een opdrachtquote:Ik ben zenuwachtig voor dit weekend. Moet anderhalf uur met de ouders van Sven praten en een half uur met het zusje van Sven. Is voor een studieopdracht. Moet ook op video worden opgenomen en ik moet er een verslag over schrijven.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:43 schreef Soempie het volgende:
Oja en stukken van de video moet ik presenteren in de werkgroep.
quote:
jepquote:
Nee, zat gisteravond mentos te eten en moest ineens aan de reclames denkenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb je aandelen?![]()
Ze zijn wel leuk
Kitty gaf er echt helemaal niets omquote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Voor de kattenliefhebbers:
Open het filmpje en wacht de reactie van je kat af...
Werkte hier net ook goed...
Hier ook niet. Kop omhoog even kijken en 2 seconden later verder slapen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kitty gaf er echt helemaal niets om
Kitty keek even om zich heen, mauwde, en ging weer verder met kopjes gevenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier ook niet. Kop omhoog even kijken en 2 seconden later verder slapen.
Ben nog erg moe maar de verhoging is wegquote:Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaat het nu met je, MaJo?
Niet te druk maken om je tentamen. Je had gewoon even rust nodigquote:Op donderdag 18 december 2008 16:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben nog erg moe maar de verhoging is wegvoel me wel een beetje schuldig dat ik niet naar het tentamen ben gegaan
maar goed uitrusten is ook niet verkeerd
Zelfgemaakte hazelnootparfait met caramelsaus misschien?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Soempie het volgende:
Oke, help.
Ik moet voor kerst het toetje maken. Nu wilde ik iets met ijs, maar ijs alleen is zo saai. Alles met kersen, vruchten, saus, etcetera allemaal al eens gehad. Nu had ik bedacht om bijvoorbeeld chocoladeijs in een vormpje te drukken (kerstboom of ster vorm, zo'n koekjesmaakding). Vervolgens eruit halen en in gesmolten witte chocolade dopen. Daarna terug in de vriezer.
Alleen dat vind ik op zichzelf te saai, dus er moet nog iets bij. De chocoladesaus heb ik al om er een beetje omheen te spetten, maar verder...Tips, iemand?
Lui kreng...quote:Op donderdag 18 december 2008 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Onze kat reageerde totaal niet op dat kerstgemauwHij ging verder met kijken naar de boze buitenwereld vanaf de verwarmde vensterbank
Dat is ook zoquote:Op donderdag 18 december 2008 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet te druk maken om je tentamen. Je had gewoon even rust nodigEn als je dan toch heen gaat haal je het waarschijnlijk toch niet. Dan is het slimmer om even lekker niks te doen.
I know, maar ik hoopte dat het mee zou vallen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
Verhoging komt altijd aan het einde van de dag weer op.
Dan zou ik even doorbijten, die opdracht maken en niet meer op Fok gaat zitten.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
I know, maar ik hoopte dat het mee zou vallen.
werk van morgen al afgezegd. Ga zo aan de slag met die opdracht en dan weer tukken. Ben zo moe
Uhuhquote:Op donderdag 18 december 2008 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik even doorbijten, die opdracht maken en niet meer op Fok gaat zitten.
Dat kan ná je opdrachtquote:Op donderdag 18 december 2008 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuhalleen heb ik veel meer zin om desperate housewives te kijken
![]()
Dat is tenminste veel beter dan helemaal nergens zin in hebben (zoals ik het heb).quote:Op donderdag 18 december 2008 19:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
I know, maar ik hoopte dat het mee zou vallen.
werk van morgen al afgezegd. Ga zo aan de slag met die opdracht en dan weer tukken. Ben zo moe
Je hebt al vaker zoiets gezegd maar nu vind ik je eng wordenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is tenminste veel beter dan helemaal nergens zin in hebben (zoals ik het heb).
Dit is weer een zoveelste fase: Ik begon als vrolijke flierefluiter, toen als informatiedeskundige en nu ben ik min of meer de psychopaat.
Ja, klopt. Danko Lazovic schijnt er ook last van te hebben: de ene dag is hij de hardwerkende voetballer, de andere dag is hij licht ontvlambaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt al vaker zoiets gezegd maar nu vind ik je eng worden
Je bent toch geen kloon van Tinoz he?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Danko Lazovic schijnt er ook last van te hebben: de ene dag is hij de hardwerkende voetballer, de andere dag is hij licht ontvlambaar.
Maar omdat ik geen bepaald patroon heb in mijn berichten is het ook moeilijk vast te stellen wat ik allemaal meemaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |