Iets onder het motto 'ik help een vriend schilderen en vervolgens gaat ie het zelf doen, de stakker' ?quote:Op zondag 21 december 2008 11:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is dat ik niet aan (neppe) KLB-topics doe, anders had ik wel een mooi idee voor een topic.
Whehehequote:Op zondag 21 december 2008 11:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Iets onder het motto 'ik help een vriend schilderen en vervolgens gaat ie het zelf doen, de stakker' ?
Dan ben je alweer vrij vroeg up and runningquote:Op zondag 21 december 2008 12:05 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgen
het was 7u vanochtend voor ik plat ging
slaapzaal??quote:Op zondag 21 december 2008 12:11 schreef Etcetera het volgende:
mjah er ging een telefoon af in de slaapzaal, toen was ik wel wakker
Dat zijn wel heel bizarre droomacties danquote:Op zondag 21 december 2008 12:18 schreef MaJo het volgende:ik dacht dat ik beter was maar ben alleen nog zieker
gister verjaardag van mijn oma die 90 werd. Toffe dag met mijn neven en nichten maar aan het eind voelde ik me hondsberoerd
vannacht heel naar geslapen, werd wakker en wilde kitty omleggen die lekker bij me lag te slapen
een seconde maar gelukkig, ik besefte al snel dat het een koortsdroom was. Ook wilde ik mijn neus terugbreken, dat wilde ik wel bijna doen
![]()
Roepen in de woestijnquote:Op zondag 21 december 2008 12:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel bizarre droomacties dan![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar absolute rust lijkt me geen slechte oplossing.
Niks spannends aan, nu weet je alles alquote:Op zondag 21 december 2008 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Jeetje MaJodat klinkt idd niet gezond
Heb echt een Veronica Mars weekendAls ik zo een beetje lees via wiki wat er nog allemaal gaat gebeuren
spannend
Ja koorts he. En rust zal wel moeten ja, ik ben zo slap dat ik niet veel anders kan op het moment. Zelfs in bad gaan lijkt me teveel moeite. Zo maar weer kijken hoe hoog de koorts is maar vind het eigenlijk een beetje eng. Ben bang voor heel erg ziek zijnquote:Op zondag 21 december 2008 12:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel bizarre droomacties dan![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar absolute rust lijkt me geen slechte oplossing.
Dat klinkt wel als goed ziek ja.quote:Op zondag 21 december 2008 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja koorts he. En rust zal wel moeten ja, ik ben zo slap dat ik niet veel anders kan op het moment. Zelfs in bad gaan lijkt me teveel moeite. Zo maar weer kijken hoe hoog de koorts is maar vind het eigenlijk een beetje eng. Ben bang voor heel erg ziek zijn
volgens mij is dit een beetje wazig maar zo voel ik me ook
Zo voelde ik me dinsdagochtend ook toen ik uit die bus stapte, ik kon eigenlijk niet eens meer naar huis rijden met de auto, enige oplossing voor mij was 24 uur mn bed in en dan pas af en toe een paar uurtjes eruit, maar als je voelt dat je jezelf aan het pushen bent duik je gewoon je bed weer in, niks van de wereld aantrekken en helemaal niks doen!quote:Op zondag 21 december 2008 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja koorts he. En rust zal wel moeten ja, ik ben zo slap dat ik niet veel anders kan op het moment. Zelfs in bad gaan lijkt me teveel moeite. Zo maar weer kijken hoe hoog de koorts is maar vind het eigenlijk een beetje eng. Ben bang voor heel erg ziek zijn
volgens mij is dit een beetje wazig maar zo voel ik me ook
Kan mezelf ook wel gek maken inderdaad, omdat ik het eng vind.quote:Op zondag 21 december 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als goed ziek ja.
Veel water drinken, op bed liggen en uitzieken is het beste. Maar je moet jezelf niet gek gaan lopen maken.
Als ik ziek ben voel ik me ook veel zieker als ik DENK dat ik heel erg ziek ben. Als je begrijpt wat ik bedoel.
En ieder uur je temperatuur opnemen helpt dan niet mee.
Niets engs aan, je maakt het zelf engquote:Op zondag 21 december 2008 14:17 schreef MaJo het volgende:
Kan mezelf ook wel gek maken inderdaad, omdat ik het eng vind.
Kijk, dat zijn de plannenquote:temp neem ik alleen 's ochtends en 's avonds op. Valt mee, 37 graden. In mijn geval wel verhoging want ik heb een graad lager dan anderen
zo maar desperate housewives kijken. Ik heb me erbij neergelegd dat ik ziek ben dus nu ga ik ervan genieten ook
Zolang je nog tv kunt kijken valt het echt wel mee hoorquote:Op zondag 21 december 2008 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan mezelf ook wel gek maken inderdaad, omdat ik het eng vind.
temp neem ik alleen 's ochtends en 's avonds op. Valt mee, 37 graden. In mijn geval wel verhoging want ik heb een graad lager dan anderen
zo maar desperate housewives kijken. Ik heb me erbij neergelegd dat ik ziek ben dus nu ga ik ervan genieten ook
maar dat ik de verhaallijnen weet betekend niet dat ik weet hoe ze het uitwerkenquote:Op zondag 21 december 2008 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niks spannends aan, nu weet je alles al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Etcetera op 21-12-2008 16:38:45 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Zou er wel even spoilertags omheen gooien voor degenen die het nog willen gaan volgenquote:Op zondag 21 december 2008 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar dat ik de verhaallijnen weet betekend niet dat ik weet hoe ze het uitwerken
whehe ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
fiks jij dan ook even spoilertags in de quote![]()
ik vind het juist wel leuk om te weten wat ik ongeveer kan verwachten
sorry, ziek enzoquote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
fiks jij dan ook even spoilertags in de quote![]()
ik vind het juist wel leuk om te weten wat ik ongeveer kan verwachten
Is PrincePolly weer bezig?quote:Op zondag 21 december 2008 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb al een paar afleveringen van seizoen 5 gezien
Ohja. Ik ben er dus maar weer even. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd
Dat dus. En je telefoon checkenquote:Op zondag 21 december 2008 18:03 schreef wyccie het volgende:
MaJo, en uitzieken betekent ook echt UITzieken. Dus: wanneer je je al iets beter voelt, nog twee/drie dagen thuisblijven en niks doen.
Oh, je had een taakstraf?quote:Op zondag 21 december 2008 18:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Aan de dames schoonmaker hier in de AKQ SC
Jullie moeten het wel erg leuk vinden om met bejaarden te kletsen en koffie te drinken want als jullie het om het schoonmaken gaat snap ik het NIET.
Wat een kutwerk is dat zeg.
Zo.
Dit was voor het eerst dat je schoonmaakte?quote:Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, en dat toch te bedenken dat het in mijn eigen huis is. Moet er niet aan denken dit bij een ander te doen.
hmmm,quote:Op zondag 21 december 2008 18:09 schreef wyccie het volgende:
Hehe, dat is een mooie. Die ga ik overal voor gebruiken.
Welke gezondheidszaken?quote:Op zondag 21 december 2008 18:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik weet niet of dat hier erg overtuigend overkomt gezien jou onregelmatige invulling van een aantal gezondheidszaken
nee, maar dit denk ik eigenlijk altijd als ik weer klaar ben (alleen zet ik het hier niet altijd neer)quote:Op zondag 21 december 2008 18:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit was voor het eerst dat je schoonmaakte?
voeding, slaapgedrag en zo zijn er denk ik nog wel een aantal puntjes te bedenkenquote:
Dat zou héél goed kunnen kloppen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ik meen me te kunnen herinneren dat ik redelijk veel schoonmaak vergeleken met een aantal andere posters hier. (is ooit over ieders schoonmaakfrequentie eens wat opgenoteerd hier)
quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, maar dit denk ik eigenlijk altijd als ik weer klaar ben (alleen zet ik het hier niet altijd neer)
En ik meen me te kunnen herinneren dat ik redelijk veel schoonmaak vergeleken met een aantal andere posters hier. (is ooit over ieders schoonmaakfrequentie eens wat opgenoteerd hier)
Categorie nuttig tip: denk niet dat je met pannenlappen 100% berschermt bent. Als je die op de naad van de deksel legt bij het afgieten worden ze alsnog nat en heet.quote:Op zondag 21 december 2008 18:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zou héél goed kunnen kloppen.![]()
Ik zou vandaag eigenlijk moeten schoonmaken, maar heb ervoor gekozen dat even uit te stellen omdat ik echt even een relaxavond nodig heb.
En uit de categorie Overbodige tips van de dag:
gebruik altijd pannenlappen bij het afgieten.
Ik eet niet zo heel erg slecht, daarvoor moet je bij Tim zijn met zijn gekke combi's. Nu heb ik viscuisine en krieltjes. Voor de kerstdagen heb ik al boerenkool en andijvie ingeslagen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voeding, slaapgedrag en zo zijn er denk ik nog wel een aantal puntjes te bedenken
Artsen maken de slechtste patienten.quote:Op zondag 21 december 2008 18:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hmmm,
ik weet niet of dat hier erg overtuigend overkomt gezien jou onregelmatige invulling van een aantal gezondheidszaken
Hier in het Westen heet dat een stoomonderbreking/stroomstoring. Kun je wellicht wat over vinden op Wikipediaquote:Op zondag 21 december 2008 20:55 schreef Etcetera het volgende:
net een hele rare gewaarwording hier: licht gaat even uit en weer aan, pc valt uit en start opnieuw op
m'n ouders beneden hetzelfde, dachten dat ik iets deed
Wellicht dat er bij het overschakelen van de turbines iets niet goed gaat. Dat het nieuwe systeem nog niet voldoende vermogen levert.quote:Op zondag 21 december 2008 21:06 schreef Etcetera het volgende:
raar idden dan wil ik altijd wel weten hoe het komt maar ik zou niet weten hoe ik daarachter kan komen. (en ik ben te lui om er echt achteraan te gaan
)
- onderhoudquote:Op zondag 21 december 2008 21:09 schreef Etcetera het volgende:
waarom wordt er dan overgeschakeldis dat standaard?
Klikquote:Op zondag 21 december 2008 21:19 schreef Etcetera het volgende:
Iemand ervaring met deze winkel? Wil het geheugen van m'n pc uitbreiden en dit is best goedkoop (in de plaatselijke computerzaak leg ik 30 euro neer voor hetzelfde, maar dan van een merk dat ik niet ken)
Die is 29..Azerty was 27.50quote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier voor 29, hier heb ik goede ervaring mee
http://www.alternate.nl/h(...)027740/?baseId=30683
daar had ik ze wegquote:
Blijft een dure hobby iddquote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef Etcetera het volgende:
het is helemaal niet goed dat ik op zo'n site zitzit me nu helemaal te verlekkeren bij alle upgrades die ik eigenlijk wel kan gebruiken
Whehehequote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef Etcetera het volgende:
het is helemaal niet goed dat ik op zo'n site zitzit me nu helemaal te verlekkeren bij alle upgrades die ik eigenlijk wel kan gebruiken
Gisteren een nieuw systeempje in elkaar gezet voor een vriend van me...quote:Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef Etcetera het volgende:
zeg dat zeker. alhoewel ik zag dat ze ook ledjes hebben en ik heb onderin nog een blauw/groen/rode zitten die ik eigenlijk paars wil hebben. of blauw. en dat kost 4 euro
maar dat is het uiterlijjk, eigenlijk ben ik toe aan een nieuw moederbord/processor/videokaart. en dan automatisch ook nieuwe harde schijven want dan ga ik over op sata ipv ide. en daar heb ik nu het geld echt niet voorgelukkig doettie het nog steeds met vrij weinig problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |