ik doe de gok: jordin sparks met no airquote:Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wilde gok voor het r&b-nummer: Kanye West - Love Lockdown
wel samen met Chris Brownquote:Op donderdag 18 december 2008 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik doe de gok: jordin sparks met no air
je kan zo;n beetje de hele hitlijst noemen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef Omega het volgende:
Weet iemand welk nummer er bij NASN (tv zender) gebruikt wordt voor zo'n tussen stukje bij American Football. Enige dat ik goed versta is Superstar. Wordt gezongen door een man. Weinig info, maar weet helaas niet meer. Heb op NASN site gekeken maar niets gevonden.
Robin Thicke - Magicquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef Pas259 het volgende:
Ik hoorde laatst bij shell een nummer wat ik erg mooi vond, maar kan hem maar niet vinden.
het enige wat ik er uitop kon maken was : shine like a star, of iets dergelijks, de mannelijke zanger zingt redelijk zachtjes en het is geen zwingend zoals
Als iemand me kan helpen alvast bedankt.
heel erg bedanktquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:38 schreef WithLasers het volgende:
OKay.. ik zoek nummer waarin in de clip een vrouw net uit bad gaat en dan gelijk een tshirt aantrekt ( zonder zichzelf af te drogen?! :S). vervolfens loopt ze even ofzo en dan is komt ze op een feestje. In de tussentijd zie steeds shots van 'de band'...
En hij lijkt heel erg op de clip van Nickelback- how you remind me
deze dus:
beetje dezelfde stijl/kleur, zelfs een zelfde soort nummer volgens mij... iemand een idee?
Ik denk dat ik hem weet... tenminste deze was net op de radio en ik moest er meteen aan denken..quote:Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
Hai..
Ik hoorde, eergisteren ofzo, een nummer op mn werk en zou hem graag even willen identificeren.
Ik hoorde maar een klein stukje en heel erg vaag. Dus nu volgt een hele vage omschrijving:
Het was een beetje britpop achtig nummer maar het klonk vrij mellow.
Je hoort een soort van elektronische synthesizer saxafoonklanken achter elkaar en dan steeds "wooooooooohhhhh"
Dus een paar lange synthesizer klanken in een paar verschillende tonen en dan whooooooooow (zoiets)
Er zat ook nog wel tekst bij denk ik maar hoorde echt alleen het laatste stuk en ook nog vaag.
Wie biedt?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:03 schreef VanB het volgende:
Hallo mensen,
Ik zoek het volgende nummer,
je hoort het nummer in de volgende review van de legendarische gullwing:
Op 2:27 begint het.
http://www.dailymotion.co(...)wing-review-top_auto
Derek and the Dominos dus, met Clapton.quote:
mijn surinaamse vriendin dankt je met al haar hart! top, dank je.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nu_zijt_wellekomequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:57 schreef Ehric het volgende:
Ben voor een kennis opzoek naar de Engelse lyrics van het kerstliedje Nu zijt wellekome, of in ieder geval een Engelse tekst die bij de melodie van dit nummer past.
zij kan niet met internet overweg dus heeft ze mij gevraagd het voor haar op te zoeken. Zelf heb ik het niet kunnen vinden.
Google stuk?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:50 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Stukje muziek wat ik zoek: het komt voor in Four Weddings and a Funeral en het wordt gedaan door Schotse bagpipes. Je hoort het vlak nadat Carrie (het 3e huwelijk) haar jawoord heeft gegeven en Charles "fuck-a-doodle-doo" zegt. Dan lopen ze allemaal buiten (op weg naar de receptie denk ik) en dan speelt die muziek.
Iemand een idee? Ik kan geen voorbeeldstukje neerzetten, want het staat - bij mijn weten - niet op YouTube.
Alvast bedankt voor het antwoord
quote:Four Weddings and a Funeral - 1994 - The piper at one of the weddings plays Mairi's Wedding and then Highland Cathedral at the reception. Other tunes in the film are Barren Rocks of Aden and Donald MacLeod's,The 51st Highland Division.
Gegoogled had ik ook ja, maar ook op die manier kon ik het niet vinden. Anyway, het zit er denk ik wel tussen. Thanks alvast.quote:
Uit de comments:quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:44 schreef x10van het volgende:
help ik zoek het nummer wat bij 8.46 begint
wie o wie weet hoe dit nummer heet?
alvast bedankt
Hebbes:quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:38 schreef morgane het volgende:
Weet iemand welk nummer er de hele tijd op België gedraaid wordt met die stubru-uitzendingen? het is een duet tussen een man (met een gitaar) en een vrouw (met lang blond haar en een vrij lage stem) en de clip is opgenomen in een muziekstudio.
Hahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef Repeat het volgende:
Ik zoek een werkelijk briljant nummer van volgens mij 50cent en zn matties. In het begin wordt er iets van dr dre geroepen en daarna gaat het over niggas.
Iemand een idee?
zo gaan toch bijna al zijn nummerquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef Repeat het volgende:
Ik zoek een werkelijk briljant nummer van volgens mij 50cent en zn matties. In het begin wordt er iets van dr dre geroepen en daarna gaat het over niggas.
Iemand een idee?
http://www.google.nl/search?q=scratch.wav&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
HELP, ik zoek
(ik weet niet of ik deze hier kan plaatsen)
Zo'n scratch geluidje , of in ieder geval een site waar ik die kan downloaden
zo'n 1tje die zo'n DJ maakt als je snapt wat ik bedoel.
ty, had al andere oplossing gevondenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=scratch.wav&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
http://www.imeem.com/peop(...)ayz_if_i_cant_remix/quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef Repeat het volgende:
Iemand een idee?
Zie uw andere topic: "Kids" van MGMT.quote:Op zondag 21 december 2008 00:12 schreef F04 het volgende:
Als ik even zo brutaal mag zijn wil ik graag weten hoe dit achtergrondmuziekje heet?
Alvast bedankt voor een evt antwoord.
er moet ergens een Engelstalige versie van zijn, ik heb 'm zelf wel eens gehoord, ik ken alleen de tekst niet meerquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nu_zijt_wellekome
Echt geen idee of er iemand is geweest die er ook maar een soortement van engelstalig nummer van gefabriceerd heeft.
'deze topic'quote:Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Meezoekpost
Kunnen we deze topic geen geld inzamelen voor Serious Request? Dat bijvoorbeeld iedereen die een nummer zoekt er bij zegt hoeveel hij/zij er voor over heeft? Minimaal 1 euro natuurlijk...
Shit, ik heb 'em ook gezien. Zo'n loper van karton die een kantoorvent achtervolgt en uiteindelijk insluit en dan gaat 'ie dansen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Het clipje is opgenomen in Eindhoven en je ziet een soort van loper van karton. Het was op MTV vorige week. Het is een dancenummer (volgens mij met zang, maar ik weet het niet zeker).
Klinkt wel een beetje als Gary Jules - Mad Worldquote:Op zondag 21 december 2008 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet echt heeeeel weinig alleen het nummer is best bekend
het is met alleen een piano, en er wordt iets in gezongen ong zoals dit:
its a very very thing laaaahaaaaa
Dan ga ik voor deze:quote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef MarBu het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als Gary Jules - Mad World
Bedankt.quote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef MarBu het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als Gary Jules - Mad World
dees misschien?quote:Op zondag 21 december 2008 14:12 schreef r100h het volgende:
Hallo!
Ik ben op zoek naar een uitgaans nummer, het werd gister gedraaid tijdens uitgaan,
een beetje een dance nummer/reggeaton en dan hoorde ik shakira geloof ik er ook tussendoor
iemand enig idee welke ik bedoel??
dank!! xx
Woodie guthrie - car songquote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef toma het volgende:
het nummer bij deze reclame
-edit-
het staat bij een comment:
Car Song van Woody Guthrie
quote:
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is het DJ Groover - Sweet Dreams feat. Elliotte Williams N'Dure (Deep Vocal Mix)quote:Op maandag 22 december 2008 16:48 schreef kebabkever het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Het werd gedraaid op dirty dutch door Roog! Vind hem zo goed klinken!
Brick 'n Lace - Never Never (Switch Remix)quote:Op maandag 22 december 2008 19:22 schreef David891 het volgende:
Ik zoek een house / electro nummer.
Heb stukje met telefoon opgenomen, dus de kwaliteit is kut.
http://www.musicuploader.(...)=274491229880403.mp3
Of als download http://www.megaupload.com/nl/?d=BOTLYERL als de bovenstaande niet werkt.
Dankje, dat is hem. Op ander forum al 3 dagen ofzo op antwoord aan het wachten, dus dacht probeer het hier eensquote:Op maandag 22 december 2008 19:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Brick 'n Lace - Never Never (Switch Remix)
Vaker hier vragen dusquote:Op maandag 22 december 2008 19:42 schreef David891 het volgende:
[..]
Dankje, dat is hem. Op ander forum al 3 dagen ofzo op antwoord aan het wachten, dus dacht probeer het hier eens
Hoeveel euro leverde dit nou op?quote:
0,0 euro.quote:Op maandag 22 december 2008 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeveel euro leverde dit nou op?
dames in de dopquote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zoek een klassiek strijkstuk wat vaak terugkomt in dames in de dop. Aangezien ik er net achter kom dat 't nergens terug is te zien zal 't wel onmogelijk zijn. Het nummer is er ook in een snelle uitvoering. Heb 't al gevraagd in 't TVtopic
.
Dat had ik gevonden ja, maar dacht dat 't een oud seizoen was. Thuis ff kijkenquote:Op maandag 22 december 2008 23:18 schreef morgane het volgende:
Ha Piet! Jij ook hier?
Is het niet handig als je hier opzoekt wanneer je het stuk gehoord hebt?
Als je dan zo'n nummer hoort wil je 't ook hebben ookquote:
Dat is de tune van het oude spelprogramma "Prijzenslag" met Hans Kazan, de Nederlandse versie van het Amerikaanse "The price is right" (dat dezelfde tune heeft).quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef DaanMenF het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben opzoek naar het nummertje/muziekje dat je op de achtergrond hoord bij : veiling Tv bij 3fm.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes daan
gevonden op wikipedia:quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is de tune van het oude spelprogramma "Prijzenslag" met Hans Kazan, de Nederlandse versie van het Amerikaanse "The price is right" (dat dezelfde tune heeft).
Misschien staat hij daar wel tussenquote:Theme Songs
The first theme song (used from 1956-1961) was an arrangement of Charles Strouse's "Sixth Finger Tune", originally written for Milton Scott Michel's 1956 play Sixth Finger in a Five Finger Glove. The second theme song (used from 1961-1965) was called "Window Shopping" and was composed by Bob Cobert. This theme was later used on another Goodson-Todman game, Snap Judgment.
The theme later found its way back to Bob Stewart's stable with the short-lived Bill Leyden/Larry Blyden-hosted You're Putting Me On.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:36 schreef tho606 het volgende:
Ik zoek een nummer. Ik weet alleen niet meer hoe de artiest of titel is.
In de videoclip van dit nummer is er een gozer op een city bike die door new york volgens mij pakjes rondbrengt. ik denk dat het ongeveer een jaar of 4 geleden vaak op tmf enzo. was.
Is het ook zo snel of een stuk langzamer?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Eigenlijk al sinds de zomer ben ik op zoek naar een nummer, het lijkt heel erg op
Alleen wordt in het nummer wat ik zoek iets gezongen als "ti(r)as carreira". Ik heb al ik weet niet wat gegoogled en ge-YouTubed maar ik kom er niet uit.
Wie me kan helpen ben ik heel erg dankbaar.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Eigenlijk al sinds de zomer ben ik op zoek naar een nummer, het lijkt heel erg op
Alleen wordt in het nummer wat ik zoek iets gezongen als "ti(r)as carreira". Ik heb al ik weet niet wat gegoogled en ge-YouTubed maar ik kom er niet uit.
Wie me kan helpen ben ik heel erg dankbaar.
Nummer in het begin is inderdaad ASTURIAS, van Isaac Albeniz (de hele cyclus heet Leyenda).quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:18 schreef Plakstrip het volgende:
Nogmaals voor de duidelijk het gaat om het stuk dat je hoort op 1.33 minuten en weer vanaf 2.01 minuten in het filmpje. Weet iemand van welke componist dit is en hoe het stuk heet? Dat het stuk dat je in het begin van het filmpje hoort 'Leyenda' heet wist ik al (maar toch bedankt jusdorange).
Helaas, die is het niet... Het lijkt echt als twee druppels water op het liedje wat ik zoek, deze mix klinkt te anders. Maar toch bedankt voor het zoeken.quote:
Het is ook zo snel ja en het is idd heel irritant als je er niet op kunt komen. Ik weet het antwoord zelf ook nog steeds niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Is het ook zo snel of een stuk langzamer?
ik heb namelijk iets in mijn kop maar ik kan het nummer niet gevonden krijgen wat hier veel gedraaid is..
Manu Chao - Me Gustas Tu?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een nummeer waarin ze zingen:
hoes tas toe ;')
(ze zingen dat natuurlijk niet, maar zo klinkt het
verder weet ik nix)
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Manu Chao - Me Gustas Tu?
fire water burn?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:04 schreef prupke het volgende:
Jimmy Pop Ali
van de bloodhoundgang begint een nummer ...met zichzelf voor te stellen...
hoe heet dat nummer?
Fire, water, burn?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:04 schreef prupke het volgende:
Jimmy Pop Ali
van de bloodhoundgang begint een nummer ...met zichzelf voor te stellen...
hoe heet dat nummer?
de brakke versie :quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
O'ja nog wel eentje want had filmpje en daar wilde ik muziek aan editte maar heb geen leuke muziek
ik zoek:
Iedereen die in griekenland is geweest kent het wel van een restaurantje dat typische griekse muziekje, hoe heet dat ? als iemand snapt welke ik bedoel![]()
Zorba's Dance Natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
O'ja nog wel eentje want had filmpje en daar wilde ik muziek aan editte maar heb geen leuke muziek
ik zoek:
Iedereen die in griekenland is geweest kent het wel van een restaurantje dat typische griekse muziekje, hoe heet dat ? als iemand snapt welke ik bedoel![]()
ahaquote:
Niemand?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Het clipje is opgenomen in Eindhoven en je ziet een soort van loper van karton. Het was op MTV vorige week. Het is een dancenummer (volgens mij met zang, maar ik weet het niet zeker).
C-Block - Time is ticking away?quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:32 schreef Duimelot het volgende:
Ooit OOIT zo'n jaar of 15 geleden was er regelmatig een liedje op, het enige wat ik er nog van weet is:
tick tack tick tack tick tack people....
Time's ticking away
Zou t nog wel es willen horen maar vanalles geprobeerd maar vind t niet
Dankje maar nee dit is niet wat ik zoek, is ook nog te nieuw, is echt minstens 15 jaar oud!quote:
Was dat niet van Michel de Heij? Is denk ik wel langer dan 5 jaar geleden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:32 schreef ejvdb het volgende:
Ben op zoek naar een liedje, beetje dance achtig...
In de clip was een getekend ruimtemannetje te zien die steeds oversprong naar een andere planeet, een jaar of 5 geleden. Iemand?
Samen met z'n broer, voor de volledigheid. Als the Vaughan brothersquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:42 schreef D.Rose het volgende:
Stevie Ray Vaughan - Tick Tock
Hmm kan hem zo niet vinden op youtube onder die naam,quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:47 schreef toma het volgende:
[..]
Was dat niet van Michel de Heij? Is denk ik wel langer dan 5 jaar geleden.
Je bedoelt niet toevalligquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:29 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Hmm kan hem zo niet vinden op youtube onder die naam,
Was volgens mij wel van een Nederlander..
2.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:37 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een nummer dat erg lijkt alsof tiesto 't heeft gemaakt maar kan er niks van vinden bij zijn naam of ik zoek er telkens naast 't word de laatste tijd vrij veel gedraaid in clubs enzo en klinkt een beetje als 't nummer traffic (de geluiden dan)
en nog een nummer dat iets langzamer is dan de ''jodeljump'' met de tekst Ik ben dicht bij jeeeee zo dicht bij jeeeeeeeeeeeee
Uit je omschrijving word ik niet veel wijzer. Kan je wat specifieker zijn wat betreft 'geluiden'? Misschien nog meer details?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Compass het volgende:
BedanktNu alleen deze nog:
Ik zoek een nummer dat erg lijkt alsof tiesto 't heeft gemaakt maar kan er niks van vinden bij zijn naam of ik zoek er telkens naast 't word de laatste tijd vrij veel gedraaid in clubs enzo en klinkt een beetje als 't nummer traffic (de geluiden dan)
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Compass het volgende:
BedanktNu alleen deze nog:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:32 schreef ejvdb het volgende:
Ben op zoek naar een liedje, beetje dance achtig...
In de clip was een getekend ruimtemannetje te zien die steeds oversprong naar een andere planeet, een jaar of 5 geleden. Iemand?
ik weet precies welke je bedoeld. Ik zie de video clip zo voor me. Maar ik kan niet aan de naam van de artiest of nummer komen. Het was iig wel een nederlandse dj. (Of een buitenlander met een Nederlandse naam). Maar niet zo'n hele bekende. Zou het zelf ook wel willen weten.quote:
ghegheghe, irritant is dat he...quote:Op zondag 28 december 2008 00:18 schreef toma het volgende:
[..]
ik weet precies welke je bedoeld. Ik zie de video clip zo voor me. Maar ik kan niet aan de naam van de artiest of nummer komen. Het was iig wel een nederlandse dj. (Of een buitenlander met een Nederlandse naam). Maar niet zo'n hele bekende. Zou het zelf ook wel willen weten.
Al iemand een idee? Het blijft maar rondspokenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek het nummer wat je op de achtergrond hoort in een uitzending (20-11-2008) van Echte Gooische Meisjes. Het start op 18:23
http://www.rtl.nl/compone(...)sjes/index_video.xml
Jurgen Vries - The Themequote:
KT Tunstall - Suddenly I See?quote:Op zondag 28 december 2008 00:18 schreef Hurmpje het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan in het refrein klinkt: I don't see how it's impossible to see/read/ beat/iets in die richting. gezongen door een vrouw, in het refrein ook een klein stukje erg hoog, met gitaren. begin met akoestische gitaar. Zang deed me denken aan Regina Spektor, maar zij was het niet.
Alvast bedankt
Dat moet een van deze twee nummers zijnquote:Op zondag 28 december 2008 11:00 schreef penny-wise het volgende:
Ik hoorde laatst s`nacht op de lokale radio een duits nummer maar weet de artiest niet.Heb al zitten zoeken maar kon niks vinden.Weet niet de titel maar je hoort steeds "immer nur du" weet iemand het?
wordt het door een man of vrouw gezongen?quote:Op zondag 28 december 2008 12:56 schreef penny-wise het volgende:
nee geen van die 2.het kan ook zijn dat het "nimmer nur du"is.je hoort het een paar keer in het refrein en de stem wordt steeds hoger
?quote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een dance nummer waarin iemand zingt 'down down down', voor de rest weet ik niet.
Wie kan me helpen?
Dat zijn Pia Zadora en Jemaine Jackson - When the rain begins to fallquote:Op zondag 28 december 2008 17:43 schreef StephanL het volgende:
Ik zoek de originele tegenhanger van :Gordon & Joling - Als je alles hebt Gehad. Wil graag weten van wie die is en hoe het liedje heet.
Paul Johnson - Get Get Down?quote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een dance nummer waarin iemand zingt 'down down down', voor de rest weet ik niet.
Wie kan me helpen?
Geweldig, bedankt!quote:Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Paul Johnson - Get Get Down?
Weet iemand dit ondertussen al?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:20 schreef tsijben het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance nummer met Braziliaanse invloeden waarop een kalende man met een zonnebril op een springstok door de stad heen springt.
Het is gewoon vreselijk dat tegenwoordig de naam van een nummer niet meer aan het einde te zien is bij TMF.
Thanks. Komt mij wel bekend voor de clipquote:Op zondag 28 december 2008 18:02 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat zijn Pia Zadora en Jemaine Jackson - When the rain begins to fall
quote:Op maandag 29 december 2008 03:41 schreef n3tw3rk het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet dat bij 33:45 minuut begint te spelen?
quote:Op maandag 29 december 2008 19:48 schreef Fortitudo het volgende:
nummer wordt va bij studio sport gedraaid.
met in het refrein
love, love, love
en in het liedje gebrabbel uit een andere taal
lijkt wel een beetje op nelly furtado achtige muziek
thxquote:
Probeer t es in dit topic:quote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
(Doorgelinkt van ander topic)
Oké het nadeel van trancenummer is dat het zo belachelijk moeilijk is om achter de naam van een lied te komen. (Daar de titel zeer regelmatig niets met het lied te maken heeft).
Toch zal ik het aan jullie vragen, een indertijd (zo rond 1995 denk ik) heel populair lied dat een beetje wegheeft van Robert Miles - Children. Er zit één vocal in, namelijk een meisje/vrouw die "It's the (geen idee wat er dan komt)" zegt/zingt. Die vocal komt heel regelmatig terug. Ik weet dat jullie hier waarschijnlijk weinig aan hebben, maar wieweet schiet jullie iets te binnen? Alle suggesties zijn welkom, zou de titel van het nummer erg graag te weten willen komen. (Leuk, die jeugdherinneringen).
Edit:
vergeten op de te merken dat het nummer, ondanks dat het vrij oud is, nog vrij regelmatig op de radio 9538 met name) te horen is.
Fight for Glory heet dat nummer, je hebt verschillende versie's kijk maar eens op youtubequote:Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef fespo het volgende:
ik zoek de muziek vanaf 4:10
http://www.geenstijl.tv/2(...)uille_door_tari.html
Even proberen: Zhi-vago - Celebrate The Lovequote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Edit:
vergeten op de te merken dat het nummer, ondanks dat het vrij oud is, nog vrij regelmatig op de radio 9538 met name) te horen is.
Na zoeken op internet kwam ik dit tegen (muziek uit de aflevering met Hannah Verboom):quote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef Nizlopi het volgende:
Hoe heet het nummer dat in de aflevering van «Waar is de Mol» met Hannah Verboom wordt gedraaid bij 22 min. Wanneer ze het meisje omhelst. Ik ken het nummer en weet precies hoe die gaat maar heb geeen idee waar ik hem van ken!
http://www.veronicatv.nl/(...)3/media=42464/page=1
Niet echt punk, maar ik moest hier aan denken: http://tinyurl.com/yonrvcquote:Op maandag 29 december 2008 23:35 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek een punknummer, weet alleen de artiest en de titel niet, zelfs geen idee waar het op kan lijken...
De zanger heeft een beetje een Elvis look/kapsel over hem. Hij staat ook in zo'n elvis mic te zingen, voor een muurtje op de stoep. Dat word afgewisseld met andere stukjes/sketches tussendoor. overgoten met zo'n typisch Amerikaanse sfeer. Trend van het liedje was niet erg positief, iets van 'Shut Up' of 'Leave me alone' maar pin me daar niet op vast.
Leek me een redelijk nieuw bandje, maar clip en muziek/productie waren niet underground zeg maar, zat wel een dik label achter...
Ik weet het niet meer
Sletquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Niet echt punk, maar ik moest hier aan denken: http://tinyurl.com/yonrvc![]()
Sorry.
Ja dat lijstje had ik inderdaad ook gevonden. Heb alle nummers van 21 grams gehad en geloof dat die daar niet tussen zit. Nu ga ik Blood Diamond af. ´t lijkt me sterk dat ie in Jaws zat.quote:Op maandag 29 december 2008 23:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Na zoeken op internet kwam ik dit tegen (muziek uit de aflevering met Hannah Verboom):
Wake up alone | Amy Winehouse | Back to black
The Dark | Anouk | Urban Solitude
Bubbly | Colbie Caillat | Coco
Supermassive black hole | Muse
Move on up | Curtis Mayfield | The very best of
Multiply | Jamie Lidell | Multiply
Mama said knock you out | LL Cool J | Mama said knock you out
Satisfied | Prince | 3121
Weapon of choice | Fatboy Slim | Halfway between the gutter and the stars
Fly away | Lenny Kravitz | 5
What a difference a day makes | Jamie Cullum | TwentySomething
Sho nuff | Fatboy Slim | California Rite Now
Bring me some water | Melissa Etheridge | Melissa Etheridge
Muziek uit de films: Jaws, 21 Grams, Blood Diamond
Ik neem aan dat het de muziek uit 1 van de films is...
Werd ook gebruikt in The Holiday (iets andere versie geloof ik), Gumptionquote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef Nizlopi het volgende:
Hoe heet het nummer dat in de aflevering van «Waar is de Mol» met Hannah Verboom wordt gedraaid bij 22 min. Wanneer ze het meisje omhelst. Ik ken het nummer en weet precies hoe die gaat maar heb geeen idee waar ik hem van ken!
http://www.veronicatv.nl/(...)3/media=42464/page=1
Jaa! Daar ken ik hem dus uit! Je bent geweldig. Bedankt!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:20 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Werd ook gebruikt in The Holiday (iets andere versie geloof ik), Gumption
Goldfinger?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Slet
Is trouwens wel richting de poppunk zo ik er nu over nadenk...
Jepsquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:13 schreef maxh het volgende:
@Dago
Dit is het hoofdthema (of eindthema, weet het niet meer) van 'Het Zwanenmeer' van Pjotr Tchaikovski. Het is een bekend ballet, er wordt dus regelmatig op gedanst door mannen in vrouwenkleding.
ik ben normaal niet zo "into this music" maar vond dit wel mooit stukjequote:
ik zou gokken opquote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Oké het nadeel van trancenummer is dat het zo belachelijk moeilijk is om achter de naam van een lied te komen. (Daar de titel zeer regelmatig niets met het lied te maken heeft).
Toch zal ik het aan jullie vragen, een indertijd (zo rond 1995 denk ik) heel populair lied dat een beetje wegheeft van Robert Miles - Children. Er zit één vocal in, namelijk een meisje/vrouw die "It's the (geen idee wat er dan komt)" zegt/zingt. Die vocal komt heel regelmatig terug. Ik weet dat jullie hier waarschijnlijk weinig aan hebben, maar wieweet schiet jullie iets te binnen? Alle suggesties zijn welkom, zou de titel van het nummer erg graag te weten willen komen. (Leuk, die jeugdherinneringen).
Edit:
Google is your friendquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:22 schreef -SG- het volgende:
Dit lied:
Is er ook in een Nederlandse versie. Weet iemand daarvan de titel en artiest?
Ik zal wel weer zo stom zijn maar waar heb je op gegoogeld?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:39 schreef GuentherDD het volgende:
Ik kan weer eens een nummertje niet vinden...
Het gaat om een remix (neem ik aan) van SIA - Buttons. Het nummer dat ik bedoel is veel vlotter en dansbaarder dan het origineel. Ik heb het trouwens een keertje gehoord op Slam of Fresh FM.
Alvast bedankt!
Gevonden op tmf.nlquote:Op zondag 21 december 2008 13:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Shit, ik heb 'em ook gezien. Zo'n loper van karton die een kantoorvent achtervolgt en uiteindelijk insluit en dan gaat 'ie dansen.
Ben alleen de artiest vergetenen ik kan hem ook niet terugvinden op mtv.nl.
Mooi zoquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gevonden op tmf.nl
Massive Soundsystem ft Blaxar And April - Freaks
Hier:quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef Crientj het volgende:
Iemand die een reclame van tv kent, waarop een fles champagne(?) veranderd in een soort inktvlek/wolk?
Dat geweldige achtergrondmuziekje zou ik graag willen hebben, maar heb geen flauw idee welke het is / kan de reclame zelf ook niet meer terugvinden.
Alvast dankje!
Bedankt! Hij zat er dan weliswaar niet tussen, maar dankzij jou ben ik wel op de Jimmy Vallance remix gekomen die ik zocht, danke sehr!quote:
Inmiddels gevonden:quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef WensMeester het volgende:
Wie o wie weet hoe het liedje heet uit:
http://www.rtl.nl/compone(...)_Chef_12-08-2008.xml
Het liedje start op 16.30. Ik meen me te herinneren dat het nummer uit een franse korte film kwam. Maar kan me de titel ervan niet meer herinneren...
Alvast bedankt
Volgens een andere youtubeclip van Freixenet zou het A man called Adam: Yachts zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hier:
Trouwens, bedankt voor de reacties over dat trance nummer dat ik zocht, helaas is het geen van beiden.
Dat is:quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef roepdeman het volgende:
Men....ik zoek een liedje, waar ik alleen een korte beschrijving van de clip en de tekst kan geven.
De clip: Een meisje met een grote zonnebril op een catwalk. Het enige wat me bij bleef van haar teksten is: "WORK it out on the ...." juist met nadruk op work...
Het is van 2008 dus waarschijnlijk zal iemand me wel kunnen helpen en anders blijft het nog wel even spoken in mn hoofd :p. Bij voorbaat dank.
Graag gedaan, alleen dat 'bro' had voor mij niet gehoeven..quote:Op woensdag 31 december 2008 04:54 schreef roepdeman het volgende:
Dat is em! Thanks bro! Mn hoofd krijgt weer rust..
quote:Op woensdag 31 december 2008 08:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Graag gedaan, alleen dat 'bro' had voor mij niet gehoeven..
Subtiel kickjequote:Op donderdag 25 december 2008 20:02 schreef matthendriks het volgende:
Eerste nummer wat je hoort?
http://925.nl/archief/2008/12/22/925-geeft-winstwaarschuwing
Bvd
Nummer heet in ieder geval Wanna Be A Baller, Shot Caller maar het wordt uitgevoerd door verschillende mensen (Slim Thug, Notorious BIG, 2 Pac)....quote:
ty.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens een andere youtubeclip van Freixenet zou het A man called Adam: Yachts zijn
Het kan ook de uitvoering van Coco Steel and Lovebomb zijn (alhoewel ze me hetzelfde klinken)
Thanks!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Nummer heet in ieder geval Wanna Be A Baller, Shot Caller maar het wordt uitgevoerd door verschillende mensen (Slim Thug, Notorious BIG, 2 Pac)....
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Nummer heet in ieder geval Wanna Be A Baller, Shot Caller maar het wordt werd uitgevoerd door verschillende mensen (Slim Thug, Notorious BIG, 2 Pac)....
Als je dan toch zo mierenneukerig wil zijn; BIG is ook dood...quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:40 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik ben op zoek naar een heel oud nummer, wel beetje trendy .. het refrein, toppunt van t nr, wordt steeds herhaald en de tekst is dan: kick it down, downdowntrdown, kick it down, downdowntrdown, down down down down, doown dooown dooown doown down....
let op de tr midden in downdowntrdown, lijkt een soort hapering zegmaar.
Ken ik allemaal nietquote:Op woensdag 31 december 2008 19:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je dan toch zo mierenneukerig wil zijn; BIG is ook dood...
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef -SG- het volgende:
Het liedje dat begint vanaf 15.15 tot ongeveer 16.00
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=44612/page=1
Gevonden: Eric Gard - Do You Believe In Mequote:Op woensdag 31 december 2008 13:40 schreef pberends het volgende:
Is er de afgelopen tijd een nummer uitgebracht met het refrein "Believe me"? Verder weet ik niet hoe het nummer gaat.
Nina Kinert - Beastquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:21 schreef JOO het volgende:
Ik zoek een liedje, het is heel bekend ik kom alleen niet op de naam.
Je hoort heel erg de piano erin en het wordt door een vrouw gezongen. Ik weet 1 zinnetje duidelijk.
why do we always talks about thinks like these
Nina Kinert - Beast.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:21 schreef JOO het volgende:
Ik zoek een liedje, het is heel bekend ik kom alleen niet op de naam.
Je hoort heel erg de piano erin en het wordt door een vrouw gezongen. Ik weet 1 zinnetje duidelijk.
why do we always talks about thinkgs like these
Armand van Helden - Shake That Assquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:26 schreef Asgard het volgende:
Ik zoek een liedje, ik ken alleen de clip.
Ik zag het een tijdje geleden op dumpert.nl alleen kan ik het niet terugvinden
Die clip was dus alleen opgebouwd uit meisjes die voor de webcam dansten.
Weet iemand welk liedje ik bedoel?
BVD
Fucking snel!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Armand van Helden - Shake That Ass
quote:
Graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:11 schreef xLNN het volgende:
ik zoek de artiest en de naam van een liedje die ik heb gehoord met uitgaan.
het was een bubbling liedje, zeker niet van een Nederlandse artiest.
er kwam heel vaak 'jadadada' in voor.
kan iemand iets met deze vage omschrijving?
bvd.
Een Nederlandsche versie van James Morrison - Unter the influence?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Heeelp...
Een redelijk nieuw nummer, gezongen door een meisje, en volgens mij zit er iets qua lyrics van '(ik ben) onder invloed (van jou)' met nogal wat bizarre tussenstukjes ook.
Nope, het is volgens mij een origineel Nederlands nummer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een Nederlandsche versie van James Morrison - Unter the influence?
Roosbeefquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Heeelp...
Een redelijk nieuw nummer, gezongen door een meisje, en volgens mij zit er iets qua lyrics van '(ik ben) onder invloed (van jou)' met nogal wat bizarre tussenstukjes ook.
P. Diddy...quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:23 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zoek het liedje dat ze met darten tussendoor afspelen (dumdumdum....) op SBS 6.. lekker deuntje..
quote:
Toppie man!quote:
ik denk dat het big balls is van ac/dcquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:29 schreef underpanter het volgende:
ik ben op zoek naar het liedje bij deze animatie:
Er zit een stukje in van Jesus Walks, van Kanye Westquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef warchaser44 het volgende:
die trailer van jarhead die de hele tijd op rtl 7 is, zit een liedje in wat me bekend voorkomt, maar ik kan me niet herinneren van wie het is,
iemand ?
Leuke clip ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Er zit een stukje in van Jesus Walks, van Kanye West
U are welcomequote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:51 schreef warchaser44 het volgende:
omg dankje! dat is 'm! ik dank u zo zeer
Dank, dat is em! :-)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Roosbeef
http://www.myspace.com/roosbeef
nee dat is hem nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik denk dat het big balls is van ac/dc
jaa ik weet welke je bedoelt, ff zoeken...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:39 schreef Dononino het volgende:
Ik zoek een liedje. Hij is best wel bekend. Het is een nummer van ik denk uit 2007 of 2008. Het instrument is alleen een accordeon. Er wordt niet in gezongen. De accordeon is ook een beetje geremixed. Het heeft een geinig deuntje. Weet iemand hoe dit liedje heet?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:39 schreef Dononino het volgende:
Ik zoek een liedje. Hij is best wel bekend. Het is een nummer van ik denk uit 2007 of 2008. Het instrument is alleen een accordeon. Er wordt niet in gezongen. De accordeon is ook een beetje geremixed. Het heeft een geinig deuntje. Weet iemand hoe dit liedje heet?
Ik dacht aan Samim - Heaterquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:39 schreef Dononino het volgende:
Daar dacht ik ook aan, maar zouden er nog steeds mensen onder een steen wonenquote:
het meest gevraagde nummer in 2008 in deze reeks geloof ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, maar zouden er nog steeds mensen onder een steen wonen?
Inderdaad, het scheelde niks of hij stond in de OPquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
het meest gevraagde nummer in 2008 in deze reeks geloof ik
Hij was net weer op TMF Dance op, en alweer zette ik de zender op toen hij 30 tellen bezig was en de naam dus gemist had.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:20 schreef tsijben het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance nummer met Braziliaanse invloeden waarop een kalende man met een zonnebril op een springstok door de stad heen springt. Hij heeft een koptelefoon op die hij aan iedereen geeft en die mensen gaan dan 'meeswingen'.
Het is gewoon vreselijk dat tegenwoordig de naam van een nummer niet meer aan het einde te zien is bij TMF.
Ik had er na een week full stop naar luisteren wel genoeg van, werd er bijna misselijk vanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
het meest gevraagde nummer in 2008 in deze reeks geloof ik
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:56 schreef Rijstbal het volgende:
Ik zoek een hiphop nummer met de melodie van Dat Punk's Aerodynamic op de achtergrond.
Het mag wel beter geneuried wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:22 schreef trifko het volgende:
Ik zoek een muziekje, het blijft maar in mijn hoofd hangen, ik word er helemaal gek van, ik moet weten waar het van is..
Ik heb het idee dat het uit een film komt die ik op TV heb gezien.. weet het niet zeker..
Het muziekje was te horen tijdens een scene binnen in een soort van historisch kerk gebouw.. weet het niet zeker..
Het is een soort van kerk/engelachtig gezang..
stukje geneuried.. Quicktime movie formaat (.mov)
http://www.zshare.net/video/53644788f728d0eb/
waar is dit van, aub help..
Rocco - Spaceman 2004quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:50 schreef Compass het volgende:
Ik ben op zoek naar een beetje goede remix van 't nummer '' Babylon Zoo - Spaceman '' want bijna elke remix bevat maar een klein stukje van dat piepende hoge stemmetje dat roept Spacemanen dat vind ik nou zo leuk aan 't nummer en volgens was er ook een vrij bekende remix van met vaak genoeg dat maar kan ehm niet vinden dus hier sugesties AUB want ben al n uur aan 't zoeken naar goede remixes
POWN no. 2108quote:Op zondag 4 januari 2009 17:23 schreef Lik het volgende:
Hoe heet dees?
http://www.pown.it/2108
Alvast bedankt:D:D
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:23 schreef Lik het volgende:
Hoe heet dees?
en deze? http://www.pown.it/1639quote:Op zondag 4 januari 2009 17:23 schreef Lik het volgende:
Hoe heet dees?
die 1639 is Never Gonna Give You Up (Cake Mix) Rick Astley - Super Power Maximalquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:23 schreef based het volgende:
[..]
die 1639 is Never Gonna Give You Up (Cake Mix) Rick Astley - Super Power Maximal
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:24 schreef klakkalsdk het volgende:
Hallo allemaal,
Ik wil graag weten hoe een liedje heet en van welke artiest het liedje is, alleen zit ik met een probleem.
Ik weet niet precies wat ze zingen, en ik weet ook niet hoe je het schrijft.
Maar in ieder geval gaat het liedje ongeveer zo:
Dansee dansee, boegjee boegjee, doelee doelee... alleen met jou.![]()
Ik heb op internet dus al overal gezocht, maar ik kan het maar niet vinden.
Dus ga ik het maar eens even via een forum proberen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt.
Groetjes.
Niet meer info?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
ik zoek een nummer uit 1992 en hij heet go zei die radioman maar ik verstond de artiest niet
nee, en mischien heet hij niet eens goquote:
die misschienquote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef bartrid het volgende:
Moby - Go?
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef bartrid het volgende:
Moby - Go?
is dat je muziek kennis?quote:
Hallo in 1992 was ik -1quote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef prupke het volgende:
[..]
is dat je muziek kennis?
of heb je gegoogled?
(ik had het niet geweten , maar wel meteen 1ste hit op google : lyric song go release date 1992
Hoiquote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hallo in 1992 was ik -1![]()
en ik weet nooit wat ik dan bij google in moet type
Het was voor bartrid bedoeld, l-e-z-e-n!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hallo in 1992 was ik -1![]()
en ik weet nooit wat ik dan bij google in moet type
oooow op zo'n manierquote:Op maandag 5 januari 2009 22:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoi(in 1992 was je dus nog vloeibaar en in de pijp
)
ik had het tegen bartrit
meestal met google werkt engels typen sneller dan nederlands
S-O-R-R-Yquote:Op maandag 5 januari 2009 22:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het was voor bartrid bedoeld, l-e-z-e-n!
Dat was het eerste nummer dat in mij opkwam zonder googlen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoi(in 1992 was je dus nog vloeibaar en in de pijp
)
ik had het tegen bartrid
meestal met google werkt engels typen sneller dan nederlands
Ok danquote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat was het eerste nummer dat in mij opkwam zonder googlen.
Dat krijg je na een aantal jaren muziek trivia spelenquote:
ik heb geen flauw idee helaasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:29 schreef underpanter het volgende:
ik ben op zoek naar het liedje bij deze animatie:
Als ie misschien Go heet, is het dan misschien deze ?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
nee, en mischien heet hij niet eens go
INFO: bij radio veronica blikken ze terug op een top 40 uit een week van een jaar, en hij stond op nummer 7 of 9 van een top 40 in 1992, dus als iemand die lijst met al die 52 top 40's van 1992 kan vinden
oja en in die top 40 stond michael jackson op 5 en volgens mij queen met bohem rap op 1 of 2
Het was Moby met Goquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:13 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Als ie misschien Go heet, is het dan misschien deze ?![]()
http://www.videomusic.nl/vinzzent-danse-dansequote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef klakkalsdk het volgende:
Hallo allemaal,
Ik wil graag weten hoe een liedje heet en van welke artiest het liedje is, alleen zit ik met een probleem.
Ik weet niet precies wat ze zingen, en ik weet ook niet hoe je het schrijft.
Maar in ieder geval gaat het liedje ongeveer zo:
Dansee dansee, boegjee boegjee, doelee doelee... alleen met jou.
Ik heb op internet dus al overal gezocht, maar ik kan het maar niet vinden.
Dus ga ik het maar eens even via een forum proberen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt.
Groetjes.
vragen om een stem voor is: zo 1418.....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
http://www.videomusic.nl/vinzzent-danse-danse
Dit is m!
Wel een vrolijk liedje!!
stem op mijn shirt bij de prijsvraag![]()
idd helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:25 schreef prupke het volgende:
[..]
vragen om een stem voor is: zo 1418.....
je hebt er meer aan als mensen je eerlijk beoordelen
(dan kan je er nog van leren zeg maar )
Ja, die is ook lekker uit 1992quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:13 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Als ie misschien Go heet, is het dan misschien deze ?![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, die is ook lekker uit 1992.
Hartstikke bedankt, die bedoelde ik!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
http://www.videomusic.nl/vinzzent-danse-danse
Dit is m!
Wel een vrolijk liedje!!
stem op mijn shirt bij de prijsvraag![]()
Lol.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef klakkalsdk het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, die bedoelde ik!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |