abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2008 @ 20:05:33 #1
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_64129386

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
  • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
  • Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
  • Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/
    www.muzieknu.nl/category/muziek-in-reclame/ (Nieuw!)
    www.rwdbase.nl/ (Nieuw!)

*Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
  • || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
      Boks-Chick donderdag 18 december 2008 @ 20:07:04 #2
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_64129413
    Stickey gezet, de meest legitieme tvp en meezoekpost
    lolwut
      donderdag 18 december 2008 @ 20:09:17 #3
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64129458
    Dan doe ik een gewone meezoekert .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64129473
    Wilde gok voor het r&b-nummer: Kanye West - Love Lockdown
      Boks-Chick donderdag 18 december 2008 @ 20:22:30 #5
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_64129795
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Wilde gok voor het r&b-nummer: Kanye West - Love Lockdown
    ik doe de gok: jordin sparks met no air

je kan zo;n beetje de hele hitlijst noemen
    lolwut
    pi_64130134
    Meezoekpost
      donderdag 18 december 2008 @ 23:17:47 #7
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64135218
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 20:22 schreef BrandX het volgende:

[..]

ik doe de gok: jordin sparks met no air

je kan zo;n beetje de hele hitlijst noemen
    wel samen met Chris Brown
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_64144977
    Weet iemand welk nummer er bij NASN (tv zender) gebruikt wordt voor zo'n tussen stukje bij American Football. Enige dat ik goed versta is Superstar. Wordt gezongen door een man. Weinig info, maar weet helaas niet meer. Heb op NASN site gekeken maar niets gevonden.
    "Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
    pi_64145066
    Ik hoorde laatst bij shell een nummer wat ik erg mooi vond, maar kan hem maar niet vinden.

het enige wat ik er uitop kon maken was : shine like a star, of iets dergelijks, de mannelijke zanger zingt redelijk zachtjes en het is geen zwingend zoals

Als iemand me kan helpen alvast bedankt.
      vrijdag 19 december 2008 @ 11:54:02 #10
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64145569
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef Omega het volgende:
    Weet iemand welk nummer er bij NASN (tv zender) gebruikt wordt voor zo'n tussen stukje bij American Football. Enige dat ik goed versta is Superstar. Wordt gezongen door een man. Weinig info, maar weet helaas niet meer. Heb op NASN site gekeken maar niets gevonden.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 19 december 2008 @ 11:59:14 #11
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64145726
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef Pas259 het volgende:
    Ik hoorde laatst bij shell een nummer wat ik erg mooi vond, maar kan hem maar niet vinden.

het enige wat ik er uitop kon maken was : shine like a star, of iets dergelijks, de mannelijke zanger zingt redelijk zachtjes en het is geen zwingend zoals

Als iemand me kan helpen alvast bedankt.
    Robin Thicke - Magic
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_64145978
    quote:
    heel erg bedankt
    "Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
    pi_64146678
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 14:38 schreef WithLasers het volgende:
    OKay.. ik zoek nummer waarin in de clip een vrouw net uit bad gaat en dan gelijk een tshirt aantrekt ( zonder zichzelf af te drogen?! :S). vervolfens loopt ze even ofzo en dan is komt ze op een feestje. In de tussentijd zie steeds shots van 'de band'...

En hij lijkt heel erg op de clip van Nickelback- how you remind me
    deze dus:

beetje dezelfde stijl/kleur, zelfs een zelfde soort nummer volgens mij... iemand een idee?
    pi_64147428
    De nieuwe Nickelback misschien Gotta Be Somebody

Je moet even de video zoeken, want youtube heeft de originele clip verwijderd (vanwege auteursrechten ofzo).
    pi_64148571
    Nee het is zeker niet de nieuwe nickelback!! Het nummer is al een paar jaar oud.... Ik kan er maar niét opkomen, ZO frustrerend.. ik weet het deuntje niet eens meer, alleen nog precies hoe de clip ging... :S
    pi_64150646
    JAAAAAAAAAAAAA DIE IS HET!!

Finallyyyy..!! heel erg bedankt supermooie vrouw trouwens, vandaar dat de clip zo goed bleef hangen
    pi_64154338
    Uit het vorige topic:
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
    Hai..

Ik hoorde, eergisteren ofzo, een nummer op mn werk en zou hem graag even willen identificeren.

Ik hoorde maar een klein stukje en heel erg vaag. Dus nu volgt een hele vage omschrijving:

Het was een beetje britpop achtig nummer maar het klonk vrij mellow.

Je hoort een soort van elektronische synthesizer saxafoonklanken achter elkaar en dan steeds "wooooooooohhhhh"

Dus een paar lange synthesizer klanken in een paar verschillende tonen en dan whooooooooow (zoiets)

Er zat ook nog wel tekst bij denk ik maar hoorde echt alleen het laatste stuk en ook nog vaag.

Wie biedt?
    Ik denk dat ik hem weet... tenminste deze was net op de radio en ik moest er meteen aan denken..

know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 19 december 2008 @ 18:36:04 #19
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64157224
    ik ben op zoek naar een nummer. het is een clip waar je twee mijnwerkers ziet die in een soort balletruimte komen en de dikke danst erg tof. iemand?
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_64157406
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
    pi_64157778
    Ik ben op zoek naar een nummer dat ongeveer zo gaat:

"Africa.. dance the samba..." waarna een volle zin volgt maar die ik niet weet, kan met deze woorden niets vinden met google of youtube.

Thx alvast
    pi_64159563
    Ben voor een kennis opzoek naar de Engelse lyrics van het kerstliedje Nu zijt wellekome, of in ieder geval een Engelse tekst die bij de melodie van dit nummer past.

zij kan niet met internet overweg dus heeft ze mij gevraagd het voor haar op te zoeken. Zelf heb ik het niet kunnen vinden.
    pi_64159697
    Hallo mensen,

Ik zoek het volgende nummer,

je hoort het nummer in de volgende review van de legendarische gullwing:

Op 2:27 begint het.

http://www.dailymotion.co(...)wing-review-top_auto
    pi_64159790
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 20:03 schreef VanB het volgende:
    Hallo mensen,

Ik zoek het volgende nummer,

je hoort het nummer in de volgende review van de legendarische gullwing:

Op 2:27 begint het.

http://www.dailymotion.co(...)wing-review-top_auto
    pi_64160261
    quote:
    Derek and the Dominos dus, met Clapton.
    pi_64160338
    Ah oké, dat wist ik niet
      vrijdag 19 december 2008 @ 21:35:07 #27
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64162703
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 18:43 schreef bartrid het volgende:
    Deze?
    mijn surinaamse vriendin dankt je met al haar hart! top, dank je.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_64167813
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 19:57 schreef Ehric het volgende:
    Ben voor een kennis opzoek naar de Engelse lyrics van het kerstliedje Nu zijt wellekome, of in ieder geval een Engelse tekst die bij de melodie van dit nummer past.

zij kan niet met internet overweg dus heeft ze mij gevraagd het voor haar op te zoeken. Zelf heb ik het niet kunnen vinden.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Nu_zijt_wellekome

Echt geen idee of er iemand is geweest die er ook maar een soortement van engelstalig nummer van gefabriceerd heeft.
    Thank Drunk I'm a Goddess!
    pi_64169332
    Stukje muziek wat ik zoek: het komt voor in Four Weddings and a Funeral en het wordt gedaan door Schotse bagpipes. Je hoort het vlak nadat Carrie (het 3e huwelijk) haar jawoord heeft gegeven en Charles "fuck-a-doodle-doo" zegt. Dan lopen ze allemaal buiten (op weg naar de receptie denk ik) en dan speelt die muziek.

Iemand een idee? Ik kan geen voorbeeldstukje neerzetten, want het staat - bij mijn weten - niet op YouTube.

Alvast bedankt voor het antwoord
    pi_64171488
    ja die ken ik, maar ik zoek de Engelstalige versie
      zaterdag 20 december 2008 @ 10:51:41 #31
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_64173217
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 00:50 schreef Jumping-Skippy het volgende:
    Stukje muziek wat ik zoek: het komt voor in Four Weddings and a Funeral en het wordt gedaan door Schotse bagpipes. Je hoort het vlak nadat Carrie (het 3e huwelijk) haar jawoord heeft gegeven en Charles "fuck-a-doodle-doo" zegt. Dan lopen ze allemaal buiten (op weg naar de receptie denk ik) en dan speelt die muziek.

Iemand een idee? Ik kan geen voorbeeldstukje neerzetten, want het staat - bij mijn weten - niet op YouTube.

Alvast bedankt voor het antwoord
    Google stuk?
    quote:
    Four Weddings and a Funeral - 1994 - The piper at one of the weddings plays Mairi's Wedding and then Highland Cathedral at the reception. Other tunes in the film are Barren Rocks of Aden and Donald MacLeod's,The 51st Highland Division.
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_64173715
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 10:51 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Google stuk?
    [..]

Gegoogled had ik ook ja, maar ook op die manier kon ik het niet vinden. Anyway, het zit er denk ik wel tussen. Thanks alvast.

Volgend stukje wat ik zoek: het lijkt heel erg op

alleen wordt in het nummer wat ik zoek iets gezongen als "ti(r)as carreira", helemaal precies kan ik het niet verstaan. Ik heb al ik weet niet wat gegoogled en ge-YouTubed maar ik kom er niet uit.
    Can anyone help me, please? Thanks!

[ Bericht 45% gewijzigd door Jumping-Skippy op 20-12-2008 11:52:13 ]
      zaterdag 20 december 2008 @ 12:38:34 #33
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_64175000
    Weet iemand welk nummer er de hele tijd op België gedraaid wordt met die stubru-uitzendingen? het is een duet tussen een man (met een gitaar) en een vrouw (met lang blond haar en een vrij lage stem) en de clip is opgenomen in een muziekstudio.
    pi_64178882
    help ik zoek het nummer wat bij 8.46 begint

wie o wie weet hoe dit nummer heet?

alvast bedankt
      zaterdag 20 december 2008 @ 15:51:56 #35
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64179037
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 15:44 schreef x10van het volgende:
    help ik zoek het nummer wat bij 8.46 begint

wie o wie weet hoe dit nummer heet?

alvast bedankt
    Uit de comments:

TRACKLIST
    1. Stefan V - I'm the man
    2. DJ Chuckie ft. Tony Cha Cha - Jah
    3. Vato Gonzalez ft. Sean McCampbell - Daft Skunk
    4. Spoiled Bratz - Bombaklats
    5. DJ Dirty K & Bruze - Socamente
    6. Killbeats ft. Velina Da Costa & Marlon Ranks - Acercate (Vato Gonzalez DIRTY HOUSE remix)
    7. Veron ft. Praia Del Sol - Sleazy
    8. Quadrophonia - Quadrophonia 2007 (DJ Chuckie remix)
    9. Streetbotix - Breakin'
    10. Leroy Styles - Booty Pass (Dream mix)
    11. Microfunk - Pecan (DJ Madskillz & Gregor Salto remix)
    12. Ida Corr - Let met think about it (Fedde Le Grand meets Funk*D bootleg 2007)
    13. Vato Gonzalez - Dirty House
    14. Funk*D - Fruitig
    15. Os Tchutchucos - chapa quente (Vato Gonzalez Dirty House rework)
    16. Bobby Burns - From Holland (Sidney Samson Xtra remix)
    17. Vato Gonzalez - Badman Riddim
    18. Mac and Mac - Ripping Base
    19. Bjorn B - 20 Hz (Bjorn B remix)
    20. Spoiled Bratz - Roc 2 da beat
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 20 december 2008 @ 16:23:31 #36
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_64179755
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 12:38 schreef morgane het volgende:
    Weet iemand welk nummer er de hele tijd op België gedraaid wordt met die stubru-uitzendingen? het is een duet tussen een man (met een gitaar) en een vrouw (met lang blond haar en een vrij lage stem) en de clip is opgenomen in een muziekstudio.
    Hebbes:
    pi_64184138
    Ik zoek ook een nummer. Het clipje is opgenomen in Eindhoven en je ziet een soort van loper van karton. Het was op MTV vorige week. Het is een dancenummer (volgens mij met zang, maar ik weet het niet zeker).
    Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
    CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
    Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
    Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
    pi_64184682
    Ik zoek een werkelijk briljant nummer van volgens mij 50cent en zn matties. In het begin wordt er iets van dr dre geroepen en daarna gaat het over niggas.

Iemand een idee?
      zaterdag 20 december 2008 @ 19:21:12 #39
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64184724
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef Repeat het volgende:
    Ik zoek een werkelijk briljant nummer van volgens mij 50cent en zn matties. In het begin wordt er iets van dr dre geroepen en daarna gaat het over niggas.

Iemand een idee?
    Haha
      zaterdag 20 december 2008 @ 19:38:17 #40
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64185265
    quote:

Iemand een idee?
    zo gaan toch bijna al zijn nummer

maar oud nummer/nieuw nummer wanneer en waar gehoord>?
    || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
      zaterdag 20 december 2008 @ 19:53:53 #41
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64185678
    HELP, ik zoek

(ik weet niet of ik deze hier kan plaatsen )

Zo'n scratch geluidje , of in ieder geval een site waar ik die kan downloaden
    zo'n 1tje die zo'n DJ maakt als je snapt wat ik bedoel.
    || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
      zaterdag 20 december 2008 @ 19:58:23 #42
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64185844
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
    HELP, ik zoek

(ik weet niet of ik deze hier kan plaatsen )

Zo'n scratch geluidje , of in ieder geval een site waar ik die kan downloaden
    zo'n 1tje die zo'n DJ maakt als je snapt wat ik bedoel.
    http://www.google.nl/search?q=scratch.wav&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
      zaterdag 20 december 2008 @ 20:02:29 #43
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64185969
    quote:
    ty, had al andere oplossing gevonden
    toch bedankt
    pi_64186243
    quote:

Iemand een idee?
    http://www.imeem.com/peop(...)ayz_if_i_cant_remix/
    pi_64189169
    Kan het zijn dat er een nummer bestaat van Heather Nova met de titel Ether? Ik ben niet zeker van de titel en kan het ook nergens vinden...
    Volgens mij zit er ook een mannenstem in, het werd een tijd geleden op Stubru wel eens gedraaid.
    Weet iemand waar ik het over heb?

Het was PJ Harvey...... lomp
    No. I'm not part of the show.
    pi_64192475
    Foutje, heb hem al
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_64194159
    Als ik even zo brutaal mag zijn wil ik graag weten hoe dit achtergrondmuziekje heet?

Alvast bedankt voor een evt antwoord.
    pi_64194601
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 00:12 schreef F04 het volgende:
    Als ik even zo brutaal mag zijn wil ik graag weten hoe dit achtergrondmuziekje heet?

Alvast bedankt voor een evt antwoord.
    Zie uw andere topic: "Kids" van MGMT.
      zondag 21 december 2008 @ 00:42:36 #49
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_64195127
    Meezoekpost

Kunnen we deze topic geen geld inzamelen voor Serious Request? Dat bijvoorbeeld iedereen die een nummer zoekt er bij zegt hoeveel hij/zij er voor over heeft? Minimaal 1 euro natuurlijk...
    pi_64197181
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 23:53 schreef prupke het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nu_zijt_wellekome

Echt geen idee of er iemand is geweest die er ook maar een soortement van engelstalig nummer van gefabriceerd heeft.
    er moet ergens een Engelstalige versie van zijn, ik heb 'm zelf wel eens gehoord, ik ken alleen de tekst niet meer
      zondag 21 december 2008 @ 09:50:50 #51
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64200881
    Ik weet echt heeeeel weinig alleen het nummer is best bekend
    het is met alleen een piano, en er wordt iets in gezongen ong zoals dit:
    its a very very thing laaaahaaaaa

zondag 21 december 2008 @ 12:00:08 #52
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64202879
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
    Meezoekpost

Kunnen we deze topic geen geld inzamelen voor Serious Request? Dat bijvoorbeeld iedereen die een nummer zoekt er bij zegt hoeveel hij/zij er voor over heeft? Minimaal 1 euro natuurlijk...
    'deze topic'
    je kunt dat niet van iedereen verlangen.
      zondag 21 december 2008 @ 12:29:58 #53
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_64203563
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 12:00 schreef donroyco het volgende:

'deze topic'
    Deze topic ja. Het is officieel 'de topic' en dus ook 'deze topic'.
      zondag 21 december 2008 @ 13:14:37 #54
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64204867
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 19:00 schreef ChatGirl het volgende:
    Ik zoek ook een nummer. Het clipje is opgenomen in Eindhoven en je ziet een soort van loper van karton. Het was op MTV vorige week. Het is een dancenummer (volgens mij met zang, maar ik weet het niet zeker).
    Shit, ik heb 'em ook gezien. Zo'n loper van karton die een kantoorvent achtervolgt en uiteindelijk insluit en dan gaat 'ie dansen.
    Ben alleen de artiest vergeten en ik kan hem ook niet terugvinden op mtv.nl.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64204956
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 12:00 schreef donroyco het volgende:

[..]

'deze topic'
    Het klinkt misschien niet maar 'deze topic' is correct Nederlands
    ijs_beer fan!
    pi_64207027
    Hallo!

Ik ben op zoek naar een uitgaans nummer, het werd gister gedraaid tijdens uitgaan,
    een beetje een dance nummer/reggeaton en dan hoorde ik shakira geloof ik er ook tussendoor

iemand enig idee welke ik bedoel??

dank!! xx
    pi_64207352
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
    Ik weet echt heeeeel weinig alleen het nummer is best bekend
    het is met alleen een piano, en er wordt iets in gezongen ong zoals dit:
    its a very very thing laaaahaaaaa

Klinkt wel een beetje als Gary Jules - Mad World
      zondag 21 december 2008 @ 15:20:40 #58
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64209488
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef MarBu het volgende:

[..]

Dan ga ik voor deze:
      zondag 21 december 2008 @ 15:47:12 #59
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64210350
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef MarBu het volgende:

[..]

Bedankt.

ik wist dat iemand em ging vinde
    pi_64211907
    Heb een vraag, hij gaat over een nummer een hardcore nummer van ruffneck. Als hij draait , draait hij vaak een nummer waarin vaak op rustig tempo iets wordt gezegd als: 'haaard goes the bass, though' en dan iets van 'wiejo, wiejo' ... en vaak wordt dat nog herhaald ook terwijl de bas al start zegmaar.

Ik ben al tijden op zoek naar dit nummer maar kan et absoluut niet vinden.

Wie kan mij helpen?
      zondag 21 december 2008 @ 17:46:13 #61
    181132 maxh
    I am the lolrus
    pi_64214519
    Ik ben opzoek naar een track van de Doors.
    Een soort poetisch stuk met ongebruikelijke akkoorden, het gaat op een gegeven moment over een reptiel (hoe kan het ook anders). Verdere info die ik kan geven is THEY WALKED INTO A ROOM! and they saw.. A GIANT BEAST WITH A SKIN OF GOLD.. enzovoorts. Sorry, dit wazige stuk is het enige wat ik me ervan kan herinneren.
    Ik hoorde het laatst op een soort terugblik-verzamel-cd, ik weet niet of het ooit op een album is uitgegeven.. ik zou in elk geval de titel willen weten, en indien van toepassing de naam van het album.
    Bij voorbaat dank voor uw krakende hersens

Gevonden. Voor wie het iets interesseert, dit is Celebration of the Lizard, live uitgevoerd en uitgegeven op vinyl en cd op Absolutely Live, studio opname uitgegeven in plusminus 2002, op Legacy.

[ Bericht 12% gewijzigd door maxh op 21-12-2008 18:28:54 ]
    pi_64215322
    Wie weet hoe het liedje heet waar Disco Zak reclame maakt voor jingle banging bells?
    voor de mensen die hem niet gehoord hebben.

http://www.disco-zak.com/nl/zak/sound.html
    Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet!
      zondag 21 december 2008 @ 19:42:23 #63
    223335 B.E.D
    Ik spring van de hoogste berg
    pi_64218221
    Ik zoek de naam van een nieuwe rockband, bestaande uit vrouwen.
    Ze hadden een single uitgebracht ergens rond september/oktober, en was veel te horen op 3FM.
    Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
    haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
      zondag 21 december 2008 @ 22:54:05 #64
    147650 based
    my very own drum!
    pi_64225821
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 14:12 schreef r100h het volgende:
    Hallo!

Ik ben op zoek naar een uitgaans nummer, het werd gister gedraaid tijdens uitgaan,
    een beetje een dance nummer/reggeaton en dan hoorde ik shakira geloof ik er ook tussendoor

iemand enig idee welke ik bedoel??

dank!! xx
    dees misschien?
    I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
    pi_64228541

het nummer bij deze reclame
    -edit-
    het staat bij een comment:
    Car Song van Woody Guthrie
    pi_64236086
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef donroyco het volgende:

[..]

Robin Thicke - Magic
    Dat is hem helaas niet, is ook te swingend.
      maandag 22 december 2008 @ 10:26:41 #67
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64237441
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef toma het volgende:

het nummer bij deze reclame
    -edit-
    het staat bij een comment:
    Car Song van Woody Guthrie
    Woodie guthrie - car song

het is ook nog is mijn filmpje
      maandag 22 december 2008 @ 11:10:22 #68
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64238576
    Verlate...
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 20:34 schreef Niconigger het volgende:
    Meezoekpost
    Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
    liefdevolle gevoelens voor de duisternis
    pi_64249333
    Weet iemand hoe dit nummer heet?

Het werd gedraaid op dirty dutch door Roog! Vind hem zo goed klinken!
    'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
      maandag 22 december 2008 @ 17:33:00 #70
    147650 based
    my very own drum!
    pi_64250854
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 16:48 schreef kebabkever het volgende:
    Weet iemand hoe dit nummer heet?

Het werd gedraaid op dirty dutch door Roog! Vind hem zo goed klinken!
    Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is het DJ Groover - Sweet Dreams feat. Elliotte Williams N'Dure (Deep Vocal Mix)

edit: hier te luisteren btw: http://www.trackitdown.net/genre/house/track/804792.html

[ Bericht 10% gewijzigd door based op 22-12-2008 17:38:20 ]
    I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
    pi_64254012
    Based: Bedankt voor je antwoord, het klinkt er wel op maar het is hem niet. Jammer
    'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
    pi_64254328
    Ik zoek een house / electro nummer.
    Heb stukje met telefoon opgenomen, dus de kwaliteit is kut.

http://www.musicuploader.(...)=274491229880403.mp3

Of als download http://www.megaupload.com/nl/?d=BOTLYERL als de bovenstaande niet werkt.
      maandag 22 december 2008 @ 19:29:50 #73
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64254602
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 19:22 schreef David891 het volgende:
    Ik zoek een house / electro nummer.
    Heb stukje met telefoon opgenomen, dus de kwaliteit is kut.

http://www.musicuploader.(...)=274491229880403.mp3

Of als download http://www.megaupload.com/nl/?d=BOTLYERL als de bovenstaande niet werkt.
    Brick 'n Lace - Never Never (Switch Remix)
    pi_64255109
    quote:
    Dankje, dat is hem. Op ander forum al 3 dagen ofzo op antwoord aan het wachten, dus dacht probeer het hier eens
      maandag 22 december 2008 @ 19:45:48 #75
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64255228
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 19:42 schreef David891 het volgende:

[..]

Dankje, dat is hem. Op ander forum al 3 dagen ofzo op antwoord aan het wachten, dus dacht probeer het hier eens
    Vaker hier vragen dus
      maandag 22 december 2008 @ 19:49:05 #76
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64255358
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 19:45 schreef donroyco het volgende:

[..]

Vaker hier vragen dus
    Hoeveel euro leverde dit nou op?
      maandag 22 december 2008 @ 19:51:30 #77
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64255469
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 19:49 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Hoeveel euro leverde dit nou op?
    0,0 euro.
    pi_64260757
    Ik zoek een klassiek strijkstuk wat vaak terugkomt in dames in de dop. Aangezien ik er net achter kom dat 't nergens terug is te zien zal 't wel onmogelijk zijn . Het nummer is er ook in een snelle uitvoering. Heb 't al gevraagd in 't TVtopic .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      maandag 22 december 2008 @ 23:18:00 #79
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_64265490
    Ha Piet! Jij ook hier?
    Is het niet handig als je hier opzoekt wanneer je het stuk gehoord hebt?
      maandag 22 december 2008 @ 23:34:38 #80
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64266414
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Ik zoek een klassiek strijkstuk wat vaak terugkomt in dames in de dop. Aangezien ik er net achter kom dat 't nergens terug is te zien zal 't wel onmogelijk zijn . Het nummer is er ook in een snelle uitvoering. Heb 't al gevraagd in 't TVtopic .
    dames in de dop
      dinsdag 23 december 2008 @ 15:21:06 #81
    212832 DaanMenF
    Muziek en Fotografie
    pi_64286057
    Hallo mensen,

Ik ben opzoek naar het nummertje/muziekje dat je op de achtergrond hoord bij : veiling Tv bij 3fm.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Groetjes daan
    pi_64288208
    Met wat vertraging, hierbij dan nogmaals in de herhaling, aangezien mijn topic zonder reden is gesloten en ik het nog steeds niet weet van wie dit stuk is.

Nogmaals voor de duidelijk het gaat om het stuk dat je hoort op 1.33 minuten en weer vanaf 2.01 minuten in het filmpje. Weet iemand van welke componist dit is en hoe het stuk heet? Dat het stuk dat je in het begin van het filmpje hoort 'Leyenda' heet wist ik al (maar toch bedankt jusdorange).

De reden waarom ik trouwens een apart topic had geopend is omdat ik op deze manier meer mensen bereik. En aangezien het toch al zo'n onbekend stuk is, is de kans dat ik antwoord krijg op mijn vraag in een algemeen topic als deze echt nog kleiner, maar goed.
    pi_64288313
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 23:18 schreef morgane het volgende:
    Ha Piet! Jij ook hier?
    Is het niet handig als je hier opzoekt wanneer je het stuk gehoord hebt?
    Dat had ik gevonden ja, maar dacht dat 't een oud seizoen was. Thuis ff kijken
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
    dames in de dop
    Als je dan zo'n nummer hoort wil je 't ook hebben ook .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_64288355
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef DaanMenF het volgende:
    Hallo mensen,

Ik ben opzoek naar het nummertje/muziekje dat je op de achtergrond hoord bij : veiling Tv bij 3fm.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Groetjes daan
    Dat is de tune van het oude spelprogramma "Prijzenslag" met Hans Kazan, de Nederlandse versie van het Amerikaanse "The price is right" (dat dezelfde tune heeft).
    pi_64291036
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 16:22 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Dat is de tune van het oude spelprogramma "Prijzenslag" met Hans Kazan, de Nederlandse versie van het Amerikaanse "The price is right" (dat dezelfde tune heeft).
    gevonden op wikipedia:
    quote:
    Theme Songs
    The first theme song (used from 1956-1961) was an arrangement of Charles Strouse's "Sixth Finger Tune", originally written for Milton Scott Michel's 1956 play Sixth Finger in a Five Finger Glove. The second theme song (used from 1961-1965) was called "Window Shopping" and was composed by Bob Cobert. This theme was later used on another Goodson-Todman game, Snap Judgment.

The theme later found its way back to Bob Stewart's stable with the short-lived Bill Leyden/Larry Blyden-hosted You're Putting Me On.
    Misschien staat hij daar wel tussen
    pi_64310166
    Vraagje, is er iets van een service waarbij je kan vragen of ze (tegen betaling) mp3's omzetten naar sheets voor je?
    deal with it
      woensdag 24 december 2008 @ 10:10:11 #87
    212832 DaanMenF
    Muziek en Fotografie
    pi_64316767
    dankje
    pi_64320727
    Eigenlijk al sinds de zomer ben ik op zoek naar een nummer, het lijkt heel erg op

Alleen wordt in het nummer wat ik zoek iets gezongen als "ti(r)as carreira". Ik heb al ik weet niet wat gegoogled en ge-YouTubed maar ik kom er niet uit.
    Wie me kan helpen ben ik heel erg dankbaar.
    pi_64333375
    Hoe heet dit liedje?

http://pown.it/wiipown.php?uid=2339

Alvast Bedankt .
    pi_64338017
    Ik zoek een nummer. Ik weet alleen niet meer hoe de artiest of titel is.
    In de videoclip van dit nummer is er een gozer op een city bike die door new york volgens mij pakjes rondbrengt. ik denk dat het ongeveer een jaar of 4 geleden vaak op tmf enzo. was.
    vandaag,,, morgen,,, wat is er?
      woensdag 24 december 2008 @ 20:45:46 #91
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64338297
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 20:36 schreef tho606 het volgende:
    Ik zoek een nummer. Ik weet alleen niet meer hoe de artiest of titel is.
    In de videoclip van dit nummer is er een gozer op een city bike die door new york volgens mij pakjes rondbrengt. ik denk dat het ongeveer een jaar of 4 geleden vaak op tmf enzo. was.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64340341
    dat is hem bedankt @ Bullet-tooth
    vandaag,,, morgen,,, wat is er?
    pi_64344309
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Jumping-Skippy het volgende:
    Eigenlijk al sinds de zomer ben ik op zoek naar een nummer, het lijkt heel erg op

Alleen wordt in het nummer wat ik zoek iets gezongen als "ti(r)as carreira". Ik heb al ik weet niet wat gegoogled en ge-YouTubed maar ik kom er niet uit.
    Is het ook zo snel of een stuk langzamer?
    ik heb namelijk iets in mijn kop maar ik kan het nummer niet gevonden krijgen wat hier veel gedraaid is..
      woensdag 24 december 2008 @ 23:57:13 #94
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64344452
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Jumping-Skippy het volgende:

Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 25 december 2008 @ 03:32:27 #95
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_64349656
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 16:18 schreef Plakstrip het volgende:
    Nogmaals voor de duidelijk het gaat om het stuk dat je hoort op 1.33 minuten en weer vanaf 2.01 minuten in het filmpje. Weet iemand van welke componist dit is en hoe het stuk heet? Dat het stuk dat je in het begin van het filmpje hoort 'Leyenda' heet wist ik al (maar toch bedankt jusdorange).

Nummer in het begin is inderdaad ASTURIAS, van Isaac Albeniz (de hele cyclus heet Leyenda).

Ik moet me sterk vergissen dat het stuk waar het om gaat niet 1 van de pianoconcerten van Mozart is, daar heeft het alles van weg.

Welke van de 27 het is, weet ik niet, maar het betreft niet no. 21. II en 23. I, want die ken ik.
    pi_64355107
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Helaas, die is het niet... Het lijkt echt als twee druppels water op het liedje wat ik zoek, deze mix klinkt te anders. Maar toch bedankt voor het zoeken.
    pi_64355132
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 23:53 schreef prupke het volgende:

[..]

Is het ook zo snel of een stuk langzamer?
    ik heb namelijk iets in mijn kop maar ik kan het nummer niet gevonden krijgen wat hier veel gedraaid is..
    Het is ook zo snel ja en het is idd heel irritant als je er niet op kunt komen. Ik weet het antwoord zelf ook nog steeds niet.
    pi_64357622
    http://www.zshare.net/video/5326173159b5eeef/

ik zoek dus dit liedje... misschien herkennen jullie iets van de lyrics of misschien de gitaar ergens in het midden en eindstuk.. het is club/dance/house achtige muziek.. en niet zo oud..
    bestandje is .mov van Quicktime Player..
    The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
      donderdag 25 december 2008 @ 20:02:55 #99
    117895 matthendriks
    Switching reality. And back.
      donderdag 25 december 2008 @ 23:37:26 #100
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64364515
    Ik zoek een nummeer waarin ze zingen:

hoes tas toe ;')

(ze zingen dat natuurlijk niet, maar zo klinkt het
    verder weet ik nix )
    pi_64364551
    quote:
    Op donderdag 25 december 2008 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
    Ik zoek een nummeer waarin ze zingen:

hoes tas toe ;')

(ze zingen dat natuurlijk niet, maar zo klinkt het
    verder weet ik nix )
    Manu Chao - Me Gustas Tu?
    pi_64365465
    Jimmy Pop Ali

van de bloodhoundgang begint een nummer ...met zichzelf voor te stellen...

hoe heet dat nummer?
      vrijdag 26 december 2008 @ 00:10:33 #103
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64365704
    quote:
    Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Manu Chao - Me Gustas Tu?
    - -
      vrijdag 26 december 2008 @ 00:12:31 #104
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64365780
    O'ja nog wel eentje want had filmpje en daar wilde ik muziek aan editte maar heb geen leuke muziek
    ik zoek:

Iedereen die in griekenland is geweest kent het wel van een restaurantje dat typische griekse muziekje, hoe heet dat ? als iemand snapt welke ik bedoel
    pi_64365929
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2008 00:04 schreef prupke het volgende:
    Jimmy Pop Ali

hoe heet dat nummer?
    fire water burn?

vrijdag 26 december 2008 @ 00:17:32 #106
    237877 Kuwaro
    Walkin down the street....
    pi_64365987
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2008 00:04 schreef prupke het volgende:
    Jimmy Pop Ali

hoe heet dat nummer?
    Fire, water, burn?

The roof, the roof is on fire.....
    Hello My name is Jimmy Pop and ......

Naja ik ben telaat met mijn post
    I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
    pi_64366323
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
    O'ja nog wel eentje want had filmpje en daar wilde ik muziek aan editte maar heb geen leuke muziek
    ik zoek:

Iedereen die in griekenland is geweest kent het wel van een restaurantje dat typische griekse muziekje, hoe heet dat ? als iemand snapt welke ik bedoel
    de brakke versie :

een van de eerste versies :

[ Bericht 12% gewijzigd door prupke op 26-12-2008 00:31:19 ]
    pi_64366349
    zowel jij en als kvd : Bedankt
      vrijdag 26 december 2008 @ 11:24:40 #109
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64372541
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
    ik zoek:

Zorba's Dance Natuurlijk.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 26 december 2008 @ 11:55:01 #110
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64373053
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2008 11:24 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Zorba's Dance Natuurlijk.
    aha
    pi_64375185
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 19:00 schreef ChatGirl het volgende:
    Niemand?
      vrijdag 26 december 2008 @ 13:32:25 #112
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_64375277
    Ooit OOIT zo'n jaar of 15 geleden was er regelmatig een liedje op, het enige wat ik er nog van weet is:

tick tack tick tack tick tack people....
    Time's ticking away

Zou t nog wel es willen horen maar vanalles geprobeerd maar vind t niet
    pi_64375747
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2008 13:32 schreef Duimelot het volgende:
    Ooit OOIT zo'n jaar of 15 geleden was er regelmatig een liedje op, het enige wat ik er nog van weet is:

tick tack tick tack tick tack people....
    Time's ticking away

Zou t nog wel es willen horen maar vanalles geprobeerd maar vind t niet
    C-Block - Time is ticking away?

vrijdag 26 december 2008 @ 14:15:33 #114
    238120 Duimelot
    pi_64376172
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2008 13:55 schreef Sjimmie het volgende:

[..]

C-Block - Time is ticking away?

Dankje maar nee dit is niet wat ik zoek, is ook nog te nieuw, is echt minstens 15 jaar oud!
      Moderator vrijdag 26 december 2008 @ 17:42:08 #115
    18653 crew  D.
    pi_64380879
    Stevie Ray Vaughan - Tick Tock
      vrijdag 26 december 2008 @ 18:04:41 #116
    238120 Duimelot
    pi_64381226
    dat is m jaaaaaaaaa dankje!!
    pi_64389880
    Ben op zoek naar een liedje, beetje dance achtig...
    In de clip was een getekend ruimtemannetje te zien die steeds oversprong naar een andere planeet, een jaar of 5 geleden. Iemand?
    pi_64390264
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 00:32 schreef ejvdb het volgende:
    In de clip was een getekend ruimtemannetje te zien die steeds oversprong naar een andere planeet, een jaar of 5 geleden. Iemand?
    Was dat niet van Michel de Heij? Is denk ik wel langer dan 5 jaar geleden.
    pi_64394366
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2008 17:42 schreef D.Rose het volgende:
    Stevie Ray Vaughan - Tick Tock
    Samen met z'n broer, voor de volledigheid. Als the Vaughan brothers
    pi_64395027
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 00:47 schreef toma het volgende:

[..]

Was dat niet van Michel de Heij? Is denk ik wel langer dan 5 jaar geleden.
    Hmm kan hem zo niet vinden op youtube onder die naam,
    Was volgens mij wel van een Nederlander..
    pi_64398679
    Hey allen,

Ik zoek een R&B achtig nr dat ik gehoord heb gisteren in Nanno Antwerpen...er zit in het midden een sample in (nummer valt dan stil) van een origineel nr dat ze ook dikwijls gebruiken bij modeshows en missverkiezingen als afsluiter of als er iemand naar voor moet komen...enig idee? thx T.

[ Bericht 0% gewijzigd door tommie1979 op 27-12-2008 13:50:34 ]
      zaterdag 27 december 2008 @ 13:49:17 #122
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64398812
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 10:29 schreef ejvdb het volgende:

[..]

Hmm kan hem zo niet vinden op youtube onder die naam,
    Was volgens mij wel van een Nederlander..
    Je bedoelt niet toevallig

? Ook iets met ruimte en overspringen
    pi_64398985
    Hahaha nee! Het was volgens mj wel van een nederlander, was zo'n persoon waar je 1x wat van hoorde en volgens mij verder nooit meer.
      zaterdag 27 december 2008 @ 17:37:38 #124
    165573 Compass
    www.habbix.nl
    pi_64404823
    Ik zoek een nummer dat erg lijkt alsof tiesto 't heeft gemaakt maar kan er niks van vinden bij zijn naam of ik zoek er telkens naast 't word de laatste tijd vrij veel gedraaid in clubs enzo en klinkt een beetje als 't nummer traffic (de geluiden dan)

en nog een nummer dat iets langzamer is dan de ''jodeljump'' met de tekst Ik ben dicht bij jeeeee zo dicht bij jeeeeeeeeeeeee
      zaterdag 27 december 2008 @ 17:45:11 #125
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64405064
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 17:37 schreef Compass het volgende:
    Ik zoek een nummer dat erg lijkt alsof tiesto 't heeft gemaakt maar kan er niks van vinden bij zijn naam of ik zoek er telkens naast 't word de laatste tijd vrij veel gedraaid in clubs enzo en klinkt een beetje als 't nummer traffic (de geluiden dan)

en nog een nummer dat iets langzamer is dan de ''jodeljump'' met de tekst Ik ben dicht bij jeeeee zo dicht bij jeeeeeeeeeeeee
    2.

of het origineel natuurlijk.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 27 december 2008 @ 17:51:52 #126
    165573 Compass
    www.habbix.nl
    pi_64405283
    Bedankt Nu alleen deze nog:

zaterdag 27 december 2008 @ 17:56:09 #127
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64405391
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Compass het volgende:

Uit je omschrijving word ik niet veel wijzer. Kan je wat specifieker zijn wat betreft 'geluiden'? Misschien nog meer details?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 27 december 2008 @ 18:40:46 #128
    202421 Mr_DG
    Areeverdairchee
    pi_64406452
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Compass het volgende:

“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
    pi_64407638
    Ik ben op zoek naar een dance nummer met Braziliaanse invloeden waarop een kalende man met een zonnebril op een springstok door de stad heen springt.

Het is gewoon vreselijk dat tegenwoordig de naam van een nummer niet meer aan het einde te zien is bij TMF.

@Compass: Je bent een beetje vaag
    Maar Infinity wordt heel veel gedraaid.
    Ken je niet toevallig een stukje tekst?
    pi_64408039
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 00:32 schreef ejvdb het volgende:
      zaterdag 27 december 2008 @ 23:23:05 #131
    165573 Compass
    www.habbix.nl
    pi_64415538
    Infinity is t nummer dat ik bedoelde bedankt
    pi_64417326
    Ik zoek een nummer waarvan in het refrein klinkt: I don't see how it's impossible to see/read/ beat/iets in die richting. gezongen door een vrouw, in het refrein ook een klein stukje erg hoog, met gitaren. begin met akoestische gitaar. Zang deed me denken aan Regina Spektor, maar zij was het niet.

Alvast bedankt
    pi_64417327
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 19:32 schreef ejvdb het volgende:

[..]
    ik weet precies welke je bedoeld. Ik zie de video clip zo voor me. Maar ik kan niet aan de naam van de artiest of nummer komen. Het was iig wel een nederlandse dj. (Of een buitenlander met een Nederlandse naam). Maar niet zo'n hele bekende. Zou het zelf ook wel willen weten.
    pi_64417875
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 00:18 schreef toma het volgende:

[..]

ik weet precies welke je bedoeld. Ik zie de video clip zo voor me. Maar ik kan niet aan de naam van de artiest of nummer komen. Het was iig wel een nederlandse dj. (Of een buitenlander met een Nederlandse naam). Maar niet zo'n hele bekende. Zou het zelf ook wel willen weten.
    ghegheghe, irritant is dat he...
    Nou wachten op iemand die hem wel kent.
      zondag 28 december 2008 @ 01:31:42 #135
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_64419240
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef henkde_j het volgende:
    Ik zoek het nummer wat je op de achtergrond hoort in een uitzending (20-11-2008) van Echte Gooische Meisjes. Het start op 18:23
    http://www.rtl.nl/compone(...)sjes/index_video.xml
    Al iemand een idee? Het blijft maar rondspoken
    Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
      zondag 28 december 2008 @ 03:40:16 #136
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64421336
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 19:32 schreef ejvdb het volgende:

[..]
    Jurgen Vries - The Theme
      zondag 28 december 2008 @ 09:58:42 #137
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_64422823
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 00:18 schreef Hurmpje het volgende:
    Ik zoek een nummer waarvan in het refrein klinkt: I don't see how it's impossible to see/read/ beat/iets in die richting. gezongen door een vrouw, in het refrein ook een klein stukje erg hoog, met gitaren. begin met akoestische gitaar. Zang deed me denken aan Regina Spektor, maar zij was het niet.

Alvast bedankt
    KT Tunstall - Suddenly I See?
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_64423187
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 03:40 schreef donroyco het volgende:

[..]

Jurgen Vries - The Theme
    Helemaal top! Dankjewel!!!
      zondag 28 december 2008 @ 11:00:03 #139
    123341 penny-wise
    Cliniclown-aspirant
    pi_64423635
    Ik hoorde laatst s`nacht op de lokale radio een duits nummer maar weet de artiest niet.Heb al zitten zoeken maar kon niks vinden.Weet niet de titel maar je hoort steeds "immer nur du" weet iemand het?
      zondag 28 december 2008 @ 11:36:04 #140
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_64424282
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 11:00 schreef penny-wise het volgende:
    Ik hoorde laatst s`nacht op de lokale radio een duits nummer maar weet de artiest niet.Heb al zitten zoeken maar kon niks vinden.Weet niet de titel maar je hoort steeds "immer nur du" weet iemand het?
    Dat moet een van deze twee nummers zijn

Origineel

Of de betere

Heerlijk foute nummers om mee te brullen in de auto.
    Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
      zondag 28 december 2008 @ 12:56:33 #141
    123341 penny-wise
    Cliniclown-aspirant
    pi_64426376
    nee geen van die 2.het kan ook zijn dat het "nimmer nur du"is.je hoort het een paar keer in het refrein en de stem wordt steeds hoger
      Boks-Chick zondag 28 december 2008 @ 13:16:20 #142
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_64427006
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 12:56 schreef penny-wise het volgende:
    nee geen van die 2.het kan ook zijn dat het "nimmer nur du"is.je hoort het een paar keer in het refrein en de stem wordt steeds hoger
    wordt het door een man of vrouw gezongen?
    Kan het deze zijn:

ook zo heerlijk fout overigens

kan je anders wat meer over de stijl vertellen? vrolijk, rustig, wat vlotjes, erg bekend enz?
    lolwut
      zondag 28 december 2008 @ 15:28:45 #143
    123341 penny-wise
    Cliniclown-aspirant
    pi_64431304
    Ok heb het al.Het was Tausenmal du van Müncher Freiheit
    pi_64434264
    Ik zoek een dance nummer waarin iemand zingt 'down down down', voor de rest weet ik niet.

Wie kan me helpen?
    pi_64434482
    Gezongen door een vrouw?
    ijs_beer fan!
    pi_64434505
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 17:00 schreef NanKing het volgende:
    Gezongen door een vrouw?
    Zou kunnen, weet ik niet.
      Boks-Chick zondag 28 december 2008 @ 17:07:51 #147
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_64434724
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Ik zoek een dance nummer waarin iemand zingt 'down down down', voor de rest weet ik niet.

Wie kan me helpen?
    ?
    lolwut
    pi_64436008
    Ik zoek de originele tegenhanger van :Gordon & Joling - Als je alles hebt Gehad. Wil graag weten van wie die is en hoe het liedje heet.
    pi_64436600
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 17:43 schreef StephanL het volgende:
    Ik zoek de originele tegenhanger van :Gordon & Joling - Als je alles hebt Gehad. Wil graag weten van wie die is en hoe het liedje heet.
    Dat zijn Pia Zadora en Jemaine Jackson - When the rain begins to fall

pi_64437337
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

Wie kan me helpen?
    Paul Johnson - Get Get Down?

pi_64437480
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Paul Johnson - Get Get Down?

Geweldig, bedankt!

BrandX, toch bedankt voor je poging.
    pi_64437845
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 19:20 schreef tsijben het volgende:
    Ik ben op zoek naar een dance nummer met Braziliaanse invloeden waarop een kalende man met een zonnebril op een springstok door de stad heen springt.

Het is gewoon vreselijk dat tegenwoordig de naam van een nummer niet meer aan het einde te zien is bij TMF.
    Weet iemand dit ondertussen al?
    Het is redelijk nieuw en komt de laatste tijd wel vaker op tv.
    pi_64454720
    Weet iemand hoe dit nummer heet dat bij 33:45 minuut begint te spelen?
    pi_64458464
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 18:02 schreef kvd het volgende:

[..]

Dat zijn Pia Zadora en Jemaine Jackson - When the rain begins to fall

Thanks. Komt mij wel bekend voor de clip
    pi_64458638
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 03:41 schreef n3tw3rk het volgende:
    Weet iemand hoe dit nummer heet dat bij 33:45 minuut begint te spelen?
      maandag 29 december 2008 @ 19:48:55 #156
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_64474802
    nummer wordt va bij studio sport gedraaid.
    met in het refrein
    love, love, love
    en in het liedje gebrabbel uit een andere taal
    lijkt wel een beetje op nelly furtado achtige muziek
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      maandag 29 december 2008 @ 19:54:36 #157
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64475031
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 19:48 schreef Fortitudo het volgende:
    nummer wordt va bij studio sport gedraaid.
    met in het refrein
    love, love, love
    en in het liedje gebrabbel uit een andere taal
    lijkt wel een beetje op nelly furtado achtige muziek
    pi_64475267
    ik ben op zoek naar een nieuw house nummer.

In de clip zitten violen en er wordt niet in gezongen.
    Het is nog niet oud.

[ Bericht 0% gewijzigd door MT043 op 29-12-2008 20:36:50 ]
      maandag 29 december 2008 @ 20:11:44 #159
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_64475591
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_64479669
    (Doorgelinkt van ander topic)

Oké het nadeel van trancenummer is dat het zo belachelijk moeilijk is om achter de naam van een lied te komen. (Daar de titel zeer regelmatig niets met het lied te maken heeft).

Toch zal ik het aan jullie vragen, een indertijd (zo rond 1995 denk ik) heel populair lied dat een beetje wegheeft van Robert Miles - Children. Er zit één vocal in, namelijk een meisje/vrouw die "It's the (geen idee wat er dan komt)" zegt/zingt. Die vocal komt heel regelmatig terug. Ik weet dat jullie hier waarschijnlijk weinig aan hebben, maar wieweet schiet jullie iets te binnen? Alle suggesties zijn welkom, zou de titel van het nummer erg graag te weten willen komen. (Leuk, die jeugdherinneringen).

Edit:

vergeten op de te merken dat het nummer, ondanks dat het vrij oud is, nog vrij regelmatig op de radio 9538 met name) te horen is.
      maandag 29 december 2008 @ 22:49:53 #162
    202421 Mr_DG
    Areeverdairchee
    pi_64482066
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

Oké het nadeel van trancenummer is dat het zo belachelijk moeilijk is om achter de naam van een lied te komen. (Daar de titel zeer regelmatig niets met het lied te maken heeft).

Toch zal ik het aan jullie vragen, een indertijd (zo rond 1995 denk ik) heel populair lied dat een beetje wegheeft van Robert Miles - Children. Er zit één vocal in, namelijk een meisje/vrouw die "It's the (geen idee wat er dan komt)" zegt/zingt. Die vocal komt heel regelmatig terug. Ik weet dat jullie hier waarschijnlijk weinig aan hebben, maar wieweet schiet jullie iets te binnen? Alle suggesties zijn welkom, zou de titel van het nummer erg graag te weten willen komen. (Leuk, die jeugdherinneringen).

Edit:

vergeten op de te merken dat het nummer, ondanks dat het vrij oud is, nog vrij regelmatig op de radio 9538 met name) te horen is.
    Probeer t es in dit topic:
    Je favoriete 90's dancetrack?
      maandag 29 december 2008 @ 22:51:46 #163
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64482162
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef fespo het volgende:
    ik zoek de muziek vanaf 4:10
    http://www.geenstijl.tv/2(...)uille_door_tari.html
    Fight for Glory heet dat nummer, je hebt verschillende versie's kijk maar eens op youtube

maandag 29 december 2008 @ 22:52:03 #164
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_64482173
    http://www.wildbits.com/tunatic/
    Deze kan eigenlijk wel bij de 'handige tips' erbij. Ik gebruik het om liedjes op youtube of in commercials op te zoeken .
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      maandag 29 december 2008 @ 23:05:27 #165
    181132 maxh
    I am the lolrus
    pi_64482775
    Heeft er toevallig iemand Californication gezien net?
    Ik zou graag de naam van de zangeres of de band willen weten die The Who coverde aan het eind van de aflevering.
    pi_64483924
    Hoe heet het nummer dat in de aflevering van «Waar is de Mol» met Hannah Verboom wordt gedraaid bij 22 min. Wanneer ze het meisje omhelst. Ik ken het nummer en weet precies hoe die gaat maar heb geeen idee waar ik hem van ken!

http://www.veronicatv.nl/(...)3/media=42464/page=1
    pi_64484005
    Ik zoek een punknummer, weet alleen de artiest en de titel niet, zelfs geen idee waar het op kan lijken...

De zanger heeft een beetje een Elvis look/kapsel over hem. Hij staat ook in zo'n elvis mic te zingen, voor een muurtje op de stoep. Dat word afgewisseld met andere stukjes/sketches tussendoor. overgoten met zo'n typisch Amerikaanse sfeer. Trend van het liedje was niet erg positief, iets van 'Shut Up' of 'Leave me alone' maar pin me daar niet op vast.

Leek me een redelijk nieuw bandje, maar clip en muziek/productie waren niet underground zeg maar, zat wel een dik label achter...

Ik weet het niet meer
    Sometimes the journey is the goal
    I don't care about my soul
    Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
    pi_64484018
    quote:

Edit:

Even proberen: Zhi-vago - Celebrate The Love

[ Bericht 5% gewijzigd door iggy_in_the_house op 29-12-2008 23:46:41 ]
    pi_64484315
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef Nizlopi het volgende:
    Hoe heet het nummer dat in de aflevering van «Waar is de Mol» met Hannah Verboom wordt gedraaid bij 22 min. Wanneer ze het meisje omhelst. Ik ken het nummer en weet precies hoe die gaat maar heb geeen idee waar ik hem van ken!

Na zoeken op internet kwam ik dit tegen (muziek uit de aflevering met Hannah Verboom):

Wake up alone | Amy Winehouse | Back to black
    The Dark | Anouk | Urban Solitude
    Bubbly | Colbie Caillat | Coco
    Supermassive black hole | Muse
    Move on up | Curtis Mayfield | The very best of
    Multiply | Jamie Lidell | Multiply
    Mama said knock you out | LL Cool J | Mama said knock you out
    Satisfied | Prince | 3121
    Weapon of choice | Fatboy Slim | Halfway between the gutter and the stars
    Fly away | Lenny Kravitz | 5
    What a difference a day makes | Jamie Cullum | TwentySomething
    Sho nuff | Fatboy Slim | California Rite Now
    Bring me some water | Melissa Etheridge | Melissa Etheridge
    Muziek uit de films: Jaws, 21 Grams, Blood Diamond

Ik neem aan dat het de muziek uit 1 van de films is...
    pi_64485015
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 23:35 schreef The_Dean het volgende:
    Ik zoek een punknummer, weet alleen de artiest en de titel niet, zelfs geen idee waar het op kan lijken...

De zanger heeft een beetje een Elvis look/kapsel over hem. Hij staat ook in zo'n elvis mic te zingen, voor een muurtje op de stoep. Dat word afgewisseld met andere stukjes/sketches tussendoor. overgoten met zo'n typisch Amerikaanse sfeer. Trend van het liedje was niet erg positief, iets van 'Shut Up' of 'Leave me alone' maar pin me daar niet op vast.

Leek me een redelijk nieuw bandje, maar clip en muziek/productie waren niet underground zeg maar, zat wel een dik label achter...

Ik weet het niet meer
    Niet echt punk, maar ik moest hier aan denken: http://tinyurl.com/yonrvc

Sorry.
    PS4 online: micro_nl
    pi_64485200
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Niet echt punk, maar ik moest hier aan denken: http://tinyurl.com/yonrvc

Sorry.
    Slet

Is trouwens wel richting de poppunk zo ik er nu over nadenk...
    pi_64485226
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 23:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Na zoeken op internet kwam ik dit tegen (muziek uit de aflevering met Hannah Verboom):

Wake up alone | Amy Winehouse | Back to black
    The Dark | Anouk | Urban Solitude
    Bubbly | Colbie Caillat | Coco
    Supermassive black hole | Muse
    Move on up | Curtis Mayfield | The very best of
    Multiply | Jamie Lidell | Multiply
    Mama said knock you out | LL Cool J | Mama said knock you out
    Satisfied | Prince | 3121
    Weapon of choice | Fatboy Slim | Halfway between the gutter and the stars
    Fly away | Lenny Kravitz | 5
    What a difference a day makes | Jamie Cullum | TwentySomething
    Sho nuff | Fatboy Slim | California Rite Now
    Bring me some water | Melissa Etheridge | Melissa Etheridge
    Muziek uit de films: Jaws, 21 Grams, Blood Diamond

Ik neem aan dat het de muziek uit 1 van de films is...
    Ja dat lijstje had ik inderdaad ook gevonden. Heb alle nummers van 21 grams gehad en geloof dat die daar niet tussen zit. Nu ga ik Blood Diamond af. ´t lijkt me sterk dat ie in Jaws zat.
      dinsdag 30 december 2008 @ 00:20:18 #173
    129638 Lov1
    Bring it on :)
    pi_64485472
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef Nizlopi het volgende:

Werd ook gebruikt in The Holiday (iets andere versie geloof ik), Gumption

Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
    pi_64485931
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 00:20 schreef Lov1 het volgende:

[..]

Werd ook gebruikt in The Holiday (iets andere versie geloof ik), Gumption

Jaa! Daar ken ik hem dus uit! Je bent geweldig. Bedankt!
      dinsdag 30 december 2008 @ 00:50:54 #175
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_64486548
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 00:11 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Slet

Is trouwens wel richting de poppunk zo ik er nu over nadenk...
    Goldfinger?
    ------------------
    pi_64486605
    Nope

Goldfinger, Blink 182, Sum 41, New Found Glory, the Offspring zijn het niet, volgens mij nog een redelijk onbekende band... in ieder geval in Nederland.
      dinsdag 30 december 2008 @ 01:00:00 #177
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64486812
    Weet iemand welke klassieke muziek er in deze documentaire is gebruikt?
    http://www.moviesfoundonline.com/human_footprint.php
    wat bij 21:28 begint
      dinsdag 30 december 2008 @ 01:13:59 #178
    181132 maxh
    I am the lolrus
    pi_64487131
    @Dago
    Dit is het hoofdthema (of eindthema, weet het niet meer) van 'Het Zwanenmeer' van Pjotr Tchaikovski. Het is een bekend ballet, er wordt dus regelmatig op gedanst door mannen in vrouwenkleding.
      dinsdag 30 december 2008 @ 01:18:34 #179
    129638 Lov1
    pi_64487247
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 01:13 schreef maxh het volgende:
    @Dago
    Dit is het hoofdthema (of eindthema, weet het niet meer) van 'Het Zwanenmeer' van Pjotr Tchaikovski. Het is een bekend ballet, er wordt dus regelmatig op gedanst door mannen in vrouwenkleding.
    Jeps

dinsdag 30 december 2008 @ 01:26:36 #180
    181132 maxh
    I am the lolrus
    pi_64487418
    Het eindthema overigens, als ik het me goed herinner sterft er een zwaan, ideaal dus voor een docu over de environment.
      dinsdag 30 december 2008 @ 01:27:29 #181
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64487437
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 01:18 schreef Lov1 het volgende:

[..]

Jeps

ik ben normaal niet zo "into this music" maar vond dit wel mooit stukje

heeft iemand niet heel toevallig een lijst met alle nummer die zijn gebruikt in die documentaire ?
      dinsdag 30 december 2008 @ 11:28:27 #182
    147650 based
    my very own drum!
    pi_64493447
    quote:

Edit:

ik zou gokken op
    pi_64497436
    Ik wil dit liedje:

of een link voor downloaden?? alvast bedankt!
    ---------------------------------------------------------------------
    En de goal tune:
    sec 1:09
    ---------------------------------------------------------------------
    /
      dinsdag 30 december 2008 @ 14:22:43 #184
    192856 -SG-
    PSV Eindhoven!
    pi_64497718
    Dit lied:

Is er ook in een Nederlandse versie. Weet iemand daarvan de titel en artiest?
    A little knowledge is a dangerous thing.
      dinsdag 30 december 2008 @ 14:27:24 #185
    129638 Lov1
    pi_64497818
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 14:22 schreef -SG- het volgende:
    Dit lied:

Is er ook in een Nederlandse versie. Weet iemand daarvan de titel en artiest?
    Google is your friend

dinsdag 30 december 2008 @ 14:29:19 #186
    192856 -SG-
    PSV Eindhoven!
    pi_64497878
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 14:27 schreef Lov1 het volgende:

[..]

Google is your friend

Ik zal wel weer zo stom zijn maar waar heb je op gegoogeld?

In iedergeval bedankt .
    pi_64498134
    Ik kan weer eens een nummertje niet vinden...
    Het gaat om een remix (neem ik aan) van SIA - Buttons. Het nummer dat ik bedoel is veel vlotter en dansbaarder dan het origineel. Ik heb het trouwens een keertje gehoord op Slam of Fresh FM.
    Alvast bedankt!
      dinsdag 30 december 2008 @ 14:41:13 #188
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64498178
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 14:39 schreef GuentherDD het volgende:
    Ik kan weer eens een nummertje niet vinden...
    Het gaat om een remix (neem ik aan) van SIA - Buttons. Het nummer dat ik bedoel is veel vlotter en dansbaarder dan het origineel. Ik heb het trouwens een keertje gehoord op Slam of Fresh FM.
    Alvast bedankt!

of

Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64500095
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 13:14 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Shit, ik heb 'em ook gezien. Zo'n loper van karton die een kantoorvent achtervolgt en uiteindelijk insluit en dan gaat 'ie dansen.
    Ben alleen de artiest vergeten en ik kan hem ook niet terugvinden op mtv.nl.
    Gevonden op tmf.nl

Massive Soundsystem ft Blaxar And April - Freaks

dinsdag 30 december 2008 @ 16:47:11 #190
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64501014
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 16:15 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Gevonden op tmf.nl

Massive Soundsystem ft Blaxar And April - Freaks

Mooi zo .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64506275
    Men....ik zoek een liedje, waar ik alleen een korte beschrijving van de clip en de tekst kan geven.

De clip: Een meisje met een grote zonnebril op een catwalk. Het enige wat me bij bleef van haar teksten is: "WORK it out on the ...." juist met nadruk op work...

Het is van 2008 dus waarschijnlijk zal iemand me wel kunnen helpen en anders blijft het nog wel even spoken in mn hoofd :p. Bij voorbaat dank.
    Ik ben vergeten wat ik als signature had...
    pi_64506768
    Iemand die een reclame van tv kent, waarop een fles champagne(?) veranderd in een soort inktvlek/wolk?
    Dat geweldige achtergrondmuziekje zou ik graag willen hebben, maar heb geen flauw idee welke het is / kan de reclame zelf ook niet meer terugvinden.

Alvast dankje!
      dinsdag 30 december 2008 @ 20:20:15 #193
    124086 WensMeester
    DnB makes my heart beat!
    pi_64506839
    Wie o wie weet hoe het liedje heet uit:

http://www.rtl.nl/compone(...)_Chef_12-08-2008.xml

Het liedje start op 16.30. Ik meen me te herinneren dat het nummer uit een franse korte film kwam. Maar kan me de titel ervan niet meer herinneren...

Alvast bedankt

[ Bericht 0% gewijzigd door WensMeester op 30-12-2008 22:10:00 ]
    It's no problem for me, but it's a problem for you!
    pi_64507807
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef Crientj het volgende:
    Iemand die een reclame van tv kent, waarop een fles champagne(?) veranderd in een soort inktvlek/wolk?
    Dat geweldige achtergrondmuziekje zou ik graag willen hebben, maar heb geen flauw idee welke het is / kan de reclame zelf ook niet meer terugvinden.

Alvast dankje!
    Hier:

Trouwens, bedankt voor de reacties over dat trance nummer dat ik zocht, helaas is het geen van beiden.
    pi_64509556
    quote:
    Bedankt! Hij zat er dan weliswaar niet tussen, maar dankzij jou ben ik wel op de Jimmy Vallance remix gekomen die ik zocht, danke sehr!
      dinsdag 30 december 2008 @ 22:29:43 #196
    124086 WensMeester
    DnB makes my heart beat!
    pi_64513078
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef WensMeester het volgende:
    Wie o wie weet hoe het liedje heet uit:

http://www.rtl.nl/compone(...)_Chef_12-08-2008.xml

Het liedje start op 16.30. Ik meen me te herinneren dat het nummer uit een franse korte film kwam. Maar kan me de titel ervan niet meer herinneren...

Alvast bedankt
    Inmiddels gevonden:

Yann Tiersen - A Quai

van de film Amelie

It's no problem for me, but it's a problem for you!
    pi_64513854
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 20:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Hier:

Trouwens, bedankt voor de reacties over dat trance nummer dat ik zocht, helaas is het geen van beiden.
    Volgens een andere youtubeclip van Freixenet zou het A man called Adam: Yachts zijn

Het kan ook de uitvoering van Coco Steel and Lovebomb zijn (alhoewel ze me hetzelfde klinken)
      dinsdag 30 december 2008 @ 23:33:25 #198
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_64516645
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef roepdeman het volgende:
    Men....ik zoek een liedje, waar ik alleen een korte beschrijving van de clip en de tekst kan geven.

De clip: Een meisje met een grote zonnebril op een catwalk. Het enige wat me bij bleef van haar teksten is: "WORK it out on the ...." juist met nadruk op work...

Het is van 2008 dus waarschijnlijk zal iemand me wel kunnen helpen en anders blijft het nog wel even spoken in mn hoofd :p. Bij voorbaat dank.
    Dat is:

SPOON , HARRIS & OBERNIK - "BADITUDE"

Super nummer
    "Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
    pi_64523425
    Dat is em! Thanks bro! Mn hoofd krijgt weer rust..
    Ik ben vergeten wat ik als signature had...
      woensdag 31 december 2008 @ 08:39:08 #200
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_64523863
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 04:54 schreef roepdeman het volgende:
    Dat is em! Thanks bro! Mn hoofd krijgt weer rust..
    Graag gedaan, alleen dat 'bro' had voor mij niet gehoeven..
      woensdag 31 december 2008 @ 11:12:50 #201
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64526124
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 08:39 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Graag gedaan, alleen dat 'bro' had voor mij niet gehoeven..

huhhumm..
      woensdag 31 december 2008 @ 12:56:11 #202
    117895 matthendriks
    pi_64529692
    quote:
    Op donderdag 25 december 2008 20:02 schreef matthendriks het volgende:
    Eerste nummer wat je hoort?

http://925.nl/archief/2008/12/22/925-geeft-winstwaarschuwing

Bvd
    Subtiel kickje
    Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
    pi_64530021
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 12:56 schreef matthendriks het volgende:

[..]

Subtiel kickje
    Nummer heet in ieder geval Wanna Be A Baller, Shot Caller maar het wordt uitgevoerd door verschillende mensen (Slim Thug, Notorious BIG, 2 Pac)....
    pi_64531073
    Is er de afgelopen tijd een nummer uitgebracht met het refrein "Believe me"? Verder weet ik niet hoe het nummer gaat .
    pi_64531151
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef kvd het volgende:

[..]

Volgens een andere youtubeclip van Freixenet zou het A man called Adam: Yachts zijn

Het kan ook de uitvoering van Coco Steel and Lovebomb zijn (alhoewel ze me hetzelfde klinken)
    ty.
      woensdag 31 december 2008 @ 14:20:24 #206
    192856 -SG-
    PSV Eindhoven!
    pi_64532395
    Het liedje dat begint vanaf 15.15 tot ongeveer 16.00

http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=44612/page=1
      woensdag 31 december 2008 @ 14:30:52 #207
    117895 matthendriks
    pi_64532799
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 13:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Nummer heet in ieder geval Wanna Be A Baller, Shot Caller maar het wordt uitgevoerd door verschillende mensen (Slim Thug, Notorious BIG, 2 Pac)....
    Thanks!
    Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
      woensdag 31 december 2008 @ 16:13:09 #208
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64536391
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 13:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Nummer heet in ieder geval Wanna Be A Baller, Shot Caller maar het wordt werd uitgevoerd door verschillende mensen (Slim Thug, Notorious BIG, 2 Pac)....
    pi_64542671
    Ik ben op zoek naar een heel oud nummer, wel beetje trendy .. het refrein, toppunt van t nr, wordt steeds herhaald en de tekst is dan: kick it down, downdowntrdown, kick it down, downdowntrdown, down down down down, doown dooown dooown doown down....

let op de tr midden in downdowntrdown, lijkt een soort hapering zegmaar.
      woensdag 31 december 2008 @ 19:45:41 #210
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64542782
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 16:13 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
    Als je dan toch zo mierenneukerig wil zijn; BIG is ook dood...
      woensdag 31 december 2008 @ 19:46:57 #211
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64542813
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 19:40 schreef VrouwelijkICE het volgende:
    Ik ben op zoek naar een heel oud nummer, wel beetje trendy .. het refrein, toppunt van t nr, wordt steeds herhaald en de tekst is dan: kick it down, downdowntrdown, kick it down, downdowntrdown, down down down down, doown dooown dooown doown down....

let op de tr midden in downdowntrdown, lijkt een soort hapering zegmaar.
      woensdag 31 december 2008 @ 20:43:43 #212
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64543975
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 19:45 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Als je dan toch zo mierenneukerig wil zijn; BIG is ook dood...
    Ken ik allemaal niet , wist toevallig dat die 2pac dood was
      donderdag 1 januari 2009 @ 14:20:07 #213
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64553986
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef -SG- het volgende:
    Het liedje dat begint vanaf 15.15 tot ongeveer 16.00

http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=44612/page=1
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64554488
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 13:40 schreef pberends het volgende:
    Is er de afgelopen tijd een nummer uitgebracht met het refrein "Believe me"? Verder weet ik niet hoe het nummer gaat .
    Gevonden: Eric Gard - Do You Believe In Me
    pi_64559671
    Ik zoek een liedje, het is heel bekend ik kom alleen niet op de naam.

Je hoort heel erg de piano erin en het wordt door een vrouw gezongen. Ik weet 1 zinnetje duidelijk.
    why do we always talks about thinks like these
      donderdag 1 januari 2009 @ 18:24:03 #216
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64559728
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 18:21 schreef JOO het volgende:

Je hoort heel erg de piano erin en het wordt door een vrouw gezongen. Ik weet 1 zinnetje duidelijk.
    why do we always talks about thinks like these
    Nina Kinert - Beast
    Het pianoloopje is vanGary Jules - Mad World, waarvan het origineel van Tears for Fears is.
    pi_64559742
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 18:21 schreef JOO het volgende:

why do we always talks about thinkgs like these
    Nina Kinert - Beast.
    pi_64559764
    Dankje
    pi_64559768
    Ik zoek een liedje, ik ken alleen de clip.
    Ik zag het een tijdje geleden op dumpert.nl alleen kan ik het niet terugvinden
    Die clip was dus alleen opgebouwd uit meisjes die voor de webcam dansten.
    Weet iemand welk liedje ik bedoel?

BVD
      donderdag 1 januari 2009 @ 18:29:13 #220
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64559839
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 18:26 schreef Asgard het volgende:
    Ik zoek een liedje, ik ken alleen de clip.
    Ik zag het een tijdje geleden op dumpert.nl alleen kan ik het niet terugvinden
    Die clip was dus alleen opgebouwd uit meisjes die voor de webcam dansten.
    Weet iemand welk liedje ik bedoel?

BVD
    Armand van Helden - Shake That Ass
    pi_64559903
    quote:
    Fucking snel!
    Thanks
      donderdag 1 januari 2009 @ 18:33:58 #222
    192856 -SG-
    PSV Eindhoven!
    pi_64559941
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 14:20 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Thnx!

donderdag 1 januari 2009 @ 18:45:35 #223
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64560209
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 18:32 schreef Asgard het volgende:

[..]

Fucking snel!
    Thanks
    , je bedoeld FOK!king snel
      donderdag 1 januari 2009 @ 18:48:37 #224
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64560285
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 18:32 schreef Asgard het volgende:

[..]

Fucking snel!
    Thanks
    Graag gedaan
      donderdag 1 januari 2009 @ 21:51:55 #225
    34813 Jerommeke.nl
    Jorasho.nl zul je bedoelen.
    pi_64566010
    Heeelp...

Een redelijk nieuw nummer, gezongen door een meisje, en volgens mij zit er iets qua lyrics van '(ik ben) onder invloed (van jou)' met nogal wat bizarre tussenstukjes ook.
    pi_64570252
    ik zoek de artiest en de naam van een liedje die ik heb gehoord met uitgaan.
    het was een bubbling liedje, zeker niet van een Nederlandse artiest.
    er kwam heel vaak 'jadadada' in voor.

kan iemand iets met deze vage omschrijving?
    bvd.
      vrijdag 2 januari 2009 @ 00:40:49 #227
    202421 Mr_DG
    Areeverdairchee
    pi_64571034
    quote:
    Op vrijdag 2 januari 2009 00:11 schreef xLNN het volgende:
    ik zoek de artiest en de naam van een liedje die ik heb gehoord met uitgaan.
    het was een bubbling liedje, zeker niet van een Nederlandse artiest.
    er kwam heel vaak 'jadadada' in voor.

kan iemand iets met deze vage omschrijving?
    bvd.
      vrijdag 2 januari 2009 @ 09:06:44 #228
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64574583
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
    Heeelp...

Een redelijk nieuw nummer, gezongen door een meisje, en volgens mij zit er iets qua lyrics van '(ik ben) onder invloed (van jou)' met nogal wat bizarre tussenstukjes ook.
    Een Nederlandsche versie van James Morrison - Unter the influence?
      vrijdag 2 januari 2009 @ 09:41:49 #229
    34813 Jerommeke.nl
    pi_64574912
    quote:
    Op vrijdag 2 januari 2009 09:06 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Een Nederlandsche versie van James Morrison - Unter the influence?
    Nope, het is volgens mij een origineel Nederlands nummer.
      vrijdag 2 januari 2009 @ 10:13:48 #230
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_64575307
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
    Heeelp...

Roosbeef
    http://www.myspace.com/roosbeef
    pi_64576168
    ik ben op zoek naar het liedje bij deze animatie:
      vrijdag 2 januari 2009 @ 18:27:43 #232
    11287 kaassouffle
    Medewerker v/d maand
    pi_64586698
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 12:56 schreef matthendriks het volgende:

[..]

Subtiel kickje
    P. Diddy...
    Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
    Platenfabriek - spotify playlists
    pi_64596440
    die trailer van jarhead die de hele tijd op rtl 7 is, zit een liedje in wat me bekend voorkomt, maar ik kan me niet herinneren van wie het is,

iemand ?
    pi_64600816
    quote:
    dat is hem!
    dankjewel!
      zaterdag 3 januari 2009 @ 00:23:13 #235
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_64601666
    Ik zoek het liedje dat ze met darten tussendoor afspelen (dumdumdum....) op SBS 6.. lekker deuntje..
    [b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
      zaterdag 3 januari 2009 @ 00:26:43 #236
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64601763
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 00:23 schreef Dionysiou het volgende:
    Ik zoek het liedje dat ze met darten tussendoor afspelen (dumdumdum....) op SBS 6.. lekker deuntje..
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 14:20 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 3 januari 2009 @ 00:31:40 #237
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_64601951
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 00:26 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

[..]

Toppie man!
    [b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
      zaterdag 3 januari 2009 @ 00:41:53 #238
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_64602329
    quote:
    Op vrijdag 2 januari 2009 13:29 schreef underpanter het volgende:

ik denk dat het big balls is van ac/dc
      zaterdag 3 januari 2009 @ 00:44:09 #239
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_64602411
    quote:
    Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef warchaser44 het volgende:
    die trailer van jarhead die de hele tijd op rtl 7 is, zit een liedje in wat me bekend voorkomt, maar ik kan me niet herinneren van wie het is,

iemand ?
    Er zit een stukje in van Jesus Walks, van Kanye West
    pi_64602445
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 00:44 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Er zit een stukje in van Jesus Walks, van Kanye West
    Leuke clip ook
    pi_64602659
    omg dankje! dat is 'm! ik dank u zo zeer
      zaterdag 3 januari 2009 @ 00:54:55 #242
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_64602725
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 00:51 schreef warchaser44 het volgende:
    omg dankje! dat is 'm! ik dank u zo zeer
    U are welcome
      zaterdag 3 januari 2009 @ 10:33:57 #243
    34813 Jerommeke.nl
    pi_64607563
    quote:
    Op vrijdag 2 januari 2009 10:13 schreef ranja het volgende:

[..]

Roosbeef
    http://www.myspace.com/roosbeef
    Dank, dat is em! :-)
    pi_64607791
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 00:41 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

ik denk dat het big balls is van ac/dc
    nee dat is hem niet
    pi_64609927
    Ik zoek een liedje. Hij is best wel bekend. Het is een nummer van ik denk uit 2007 of 2008. Het instrument is alleen een accordeon. Er wordt niet in gezongen. De accordeon is ook een beetje geremixed. Het heeft een geinig deuntje. Weet iemand hoe dit liedje heet?
      zaterdag 3 januari 2009 @ 13:36:39 #246
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_64611316
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 12:39 schreef Dononino het volgende:
    Ik zoek een liedje. Hij is best wel bekend. Het is een nummer van ik denk uit 2007 of 2008. Het instrument is alleen een accordeon. Er wordt niet in gezongen. De accordeon is ook een beetje geremixed. Het heeft een geinig deuntje. Weet iemand hoe dit liedje heet?
    jaa ik weet welke je bedoelt, ff zoeken...
      zaterdag 3 januari 2009 @ 13:39:36 #247
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64611393
    quote:
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 3 januari 2009 @ 13:45:20 #248
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_64611576
    quote:
    Ik dacht aan Samim - Heater
      zaterdag 3 januari 2009 @ 13:47:44 #249
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64611650
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 13:45 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook aan, maar zouden er nog steeds mensen onder een steen wonen ?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64611666
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 13:45 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Dat is em bedankt!!!
      Boks-Chick zaterdag 3 januari 2009 @ 13:51:33 #251
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_64611742
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 13:47 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook aan, maar zouden er nog steeds mensen onder een steen wonen ?
    het meest gevraagde nummer in 2008 in deze reeks geloof ik
    lolwut
      zaterdag 3 januari 2009 @ 13:52:36 #252
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64611770
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 13:51 schreef BrandX het volgende:

[..]

Inderdaad, het scheelde niks of hij stond in de OP .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64612351
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 19:20 schreef tsijben het volgende:
    Ik ben op zoek naar een dance nummer met Braziliaanse invloeden waarop een kalende man met een zonnebril op een springstok door de stad heen springt. Hij heeft een koptelefoon op die hij aan iedereen geeft en die mensen gaan dan 'meeswingen'.

Hij was net weer op TMF Dance op, en alweer zette ik de zender op toen hij 30 tellen bezig was en de naam dus gemist had.
    Dus uit frustratie maar weer eens een stille bump
      zaterdag 3 januari 2009 @ 14:29:41 #254
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64612707
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 13:51 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik had er na een week full stop naar luisteren wel genoeg van, werd er bijna misselijk van
      zaterdag 3 januari 2009 @ 17:44:12 #255
    44361 lovegrrl
    I depend on me
    pi_64618500
    Heeeeelp!
    Het is heel suf maar ik zoek een reclame
    Hij was zo'n 6 jaar geleden denk ik steeds op tv en hij is van Coebergh
    Er staat een meisje aan de bar die wat wil bestellen, komt er een man naast haar staan die voordringt en wat besteld.. het gaat dan als volgt:
    Pardon?! Zeker geen borstvoeding gehad heh? Aah zielig..
    Witte sokken, instappers, ff checken, inderdaad,, Dan roept ze de barman en zegt ze jaa ik wacht wel hoor, ik wacht al 28 jaar.. wij begrijpen elkaar niet helemaal heh? COOOOEEEEEBBEERGHH! Dat was toch niet zo moeilijk?

Wie o wie, helpt mij aan deze reclame?
      zaterdag 3 januari 2009 @ 18:58:43 #256
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_64620729
    Heb je al op www.ster.nl gekeken?
      zaterdag 3 januari 2009 @ 19:22:55 #257
    239053 trifko
    One Minute!
    pi_64621413
    Ik zoek een muziekje, het blijft maar in mijn hoofd hangen, ik word er helemaal gek van, ik moet weten waar het van is..

Ik heb het idee dat het uit een film komt die ik op TV heb gezien.. weet het niet zeker..
    Het muziekje was te horen tijdens een scene binnen in een soort van historisch kerk gebouw.. weet het niet zeker..
    Het is een soort van kerk/engelachtig gezang..

stukje geneuried.. Quicktime movie formaat (.mov)
    http://www.zshare.net/video/53644788f728d0eb/

waar is dit van, aub help..
    The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
    pi_64623166
    Gevonden=)

[ Bericht 96% gewijzigd door iRobin op 03-01-2009 20:21:37 ]
      zaterdag 3 januari 2009 @ 21:56:23 #259
    179798 Rijstbal
    Ik heb geen bami
    pi_64627563
    Ik zoek een hiphop nummer met de melodie van Dat Punk's Aerodynamic op de achtergrond.
    #FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
      zaterdag 3 januari 2009 @ 21:58:09 #260
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64627635
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 21:56 schreef Rijstbal het volgende:
    Ik zoek een hiphop nummer met de melodie van Dat Punk's Aerodynamic op de achtergrond.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 3 januari 2009 @ 23:50:21 #261
    165573 Compass
    www.habbix.nl
    pi_64631703
    Ik ben op zoek naar een beetje goede remix van 't nummer '' Babylon Zoo - Spaceman '' want bijna elke remix bevat maar een klein stukje van dat piepende hoge stemmetje dat roept Spaceman en dat vind ik nou zo leuk aan 't nummer en volgens was er ook een vrij bekende remix van met vaak genoeg dat maar kan ehm niet vinden dus hier sugesties AUB want ben al n uur aan 't zoeken naar goede remixes
      zondag 4 januari 2009 @ 14:34:22 #262
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64645381
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 19:22 schreef trifko het volgende:
    Ik zoek een muziekje, het blijft maar in mijn hoofd hangen, ik word er helemaal gek van, ik moet weten waar het van is..

Ik heb het idee dat het uit een film komt die ik op TV heb gezien.. weet het niet zeker..
    Het muziekje was te horen tijdens een scene binnen in een soort van historisch kerk gebouw.. weet het niet zeker..
    Het is een soort van kerk/engelachtig gezang..

stukje geneuried.. Quicktime movie formaat (.mov)
    http://www.zshare.net/video/53644788f728d0eb/

waar is dit van, aub help..
    Het mag wel beter geneuried worden
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 23:50 schreef Compass het volgende:
    Ik ben op zoek naar een beetje goede remix van 't nummer '' Babylon Zoo - Spaceman '' want bijna elke remix bevat maar een klein stukje van dat piepende hoge stemmetje dat roept Spaceman en dat vind ik nou zo leuk aan 't nummer en volgens was er ook een vrij bekende remix van met vaak genoeg dat maar kan ehm niet vinden dus hier sugesties AUB want ben al n uur aan 't zoeken naar goede remixes
    Rocco - Spaceman 2004
      zondag 4 januari 2009 @ 15:28:21 #263
    44361 lovegrrl
    I depend on me
    pi_64647607
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 18:58 schreef morgane het volgende:
    Heb je al op www.ster.nl gekeken?
    yep, daar wordt Coebergh niet herkend
      zondag 4 januari 2009 @ 17:23:23 #264
    230142 Lik
    Likker!
    pi_64652740
    Hoe heet dees?

http://www.pown.it/2108

Alvast bedankt :D:D
      zondag 4 januari 2009 @ 18:30:20 #265
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64655725
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 17:23 schreef Lik het volgende:
    Hoe heet dees?

POWN no. 2108
    pi_64666019
    quote:
    Hoe heet dees?

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    pi_64666222
    quote:
    Hoe heet dees?

en deze? http://www.pown.it/1639
      zondag 4 januari 2009 @ 22:33:55 #268
    25878 MOD
    Hee!! Bob is aan het kotsen!!
    pi_64668039
    Iemand een idee of de muziek bij de Oudejaarsconference van Guido Weijers speciaal gecomponerd is?

Ik wil weten of dit stuk, dat begint bij 2:50 van iemand is en of dat te downloaden is of dat het dus speciaal voor die show gecomponeerd is

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
    pi_64674753
    Ik zoek de naam van een instrumentaal lied, weer lekker makkelijk dus
    Het is al in veel RTL-programma's voorbijgekomen op de achtergrond.

Ik hoorde het laatst in een aflevering (van 13-11-08) van 'Effe geen cent te makken'.
    Het is te horen van 40:30 tot 40:46.
    Klinkt een beetje als filmmuziek...

Voor de aflevering, klik:
    http://www.rtl.nl/components/reality/defrogers/index_video.xml die van 13-11-08

BVD!
      maandag 5 januari 2009 @ 10:40:33 #270
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_64678228
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 21:58 schreef toma het volgende:

[..]

aaaaaaaaarrgghhhh
      maandag 5 januari 2009 @ 12:23:24 #271
    147650 based
    my very own drum!
    pi_64681465
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 21:58 schreef toma het volgende:

[..]

die 1639 is Never Gonna Give You Up (Cake Mix) Rick Astley - Super Power Maximal
      maandag 5 januari 2009 @ 12:57:55 #272
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_64682677
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 12:23 schreef based het volgende:

[..]

die 1639 is Never Gonna Give You Up (Cake Mix) Rick Astley - Super Power Maximal
      Boks-Chick maandag 5 januari 2009 @ 21:58:19 #273
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_64707311
    overgeheveld uit een ander topic
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 21:24 schreef klakkalsdk het volgende:
    Hallo allemaal,

Ik wil graag weten hoe een liedje heet en van welke artiest het liedje is, alleen zit ik met een probleem.
    Ik weet niet precies wat ze zingen, en ik weet ook niet hoe je het schrijft.
    Maar in ieder geval gaat het liedje ongeveer zo:

Dansee dansee, boegjee boegjee, doelee doelee... alleen met jou.

Ik heb op internet dus al overal gezocht, maar ik kan het maar niet vinden.
    Dus ga ik het maar eens even via een forum proberen.
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt.

Groetjes.
    lolwut
      maandag 5 januari 2009 @ 22:00:14 #274
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64707425
    ik zoek een nummer uit 1992 en hij heet go zei die radioman maar ik verstond de artiest niet
      maandag 5 januari 2009 @ 22:01:59 #275
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64707530
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
    ik zoek een nummer uit 1992 en hij heet go zei die radioman maar ik verstond de artiest niet
    Niet meer info?
    pi_64707610
    Moby - Go?
      maandag 5 januari 2009 @ 22:04:10 #277
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64707656
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef donroyco het volgende:

[..]

Niet meer info?
    nee, en mischien heet hij niet eens go

INFO: bij radio veronica blikken ze terug op een top 40 uit een week van een jaar, en hij stond op nummer 7 of 9 van een top 40 in 1992, dus als iemand die lijst met al die 52 top 40's van 1992 kan vinden

oja en in die top 40 stond michael jackson op 5 en volgens mij queen met bohem rap op 1 of 2
      maandag 5 januari 2009 @ 22:06:36 #278
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64707786
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef bartrid het volgende:
    Moby - Go?
    die misschien ff luistere op joepietoeb
      maandag 5 januari 2009 @ 22:07:34 #279
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64707831
    quote:
    Moby - Go?

ik wilde namelijk paar stukjes daaruit gebruiken voor een filmpje voor youtube
    pi_64707977
    quote:
    Moby - Go?
    is dat je muziek kennis?
    of heb je gegoogled?
    (ik had het niet geweten , maar wel meteen 1ste hit op google : lyric song go release date 1992
      maandag 5 januari 2009 @ 22:11:23 #281
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64708032
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef prupke het volgende:

[..]

is dat je muziek kennis?
    of heb je gegoogled?
    (ik had het niet geweten , maar wel meteen 1ste hit op google : lyric song go release date 1992
    Hallo in 1992 was ik -1

en ik weet nooit wat ik dan bij google in moet type
    pi_64708181
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hallo in 1992 was ik -1

Hoi (in 1992 was je dus nog vloeibaar en in de pijp )
    ik had het tegen bartrid

meestal met google werkt engels typen sneller dan nederlands
      maandag 5 januari 2009 @ 22:14:21 #283
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64708199
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hallo in 1992 was ik -1

Het was voor bartrid bedoeld, l-e-z-e-n!
      maandag 5 januari 2009 @ 22:14:51 #284
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64708220
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:13 schreef prupke het volgende:

[..]

ik had het tegen bartrit

oooow op zo'n manier
      maandag 5 januari 2009 @ 22:15:14 #285
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64708241
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:14 schreef donroyco het volgende:

[..]

Het was voor bartrid bedoeld, l-e-z-e-n!
    S-O-R-R-Y
    pi_64708693
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef BrandX het volgende:
    overgeheveld uit een ander topic
    [..]

snel nummer , langzaam nummer?
    heeft de vraagsteller meer info?
    pi_64708817
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:13 schreef prupke het volgende:

[..]

ik had het tegen bartrid

Dat was het eerste nummer dat in mij opkwam zonder googlen.
    pi_64709100
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef bartrid het volgende:

[..]

Dat was het eerste nummer dat in mij opkwam zonder googlen.
    Ok dan
    ik vind knap nl !
    pi_64709263
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:32 schreef prupke het volgende:

[..]

Ok dan
    ik vind knap nl !
    Dat krijg je na een aantal jaren muziek trivia spelen Zonder google de meest obscure dingen weten (al is Go niet zo obscuur natuurlijk)
    pi_64709542
    Hallo allemaal,

Ik wil graag weten hoe een liedje heet en van welke artiest het liedje is, alleen zit ik met een probleem.

Groetjes.
    pi_64710158
    quote:
    Op vrijdag 2 januari 2009 13:29 schreef underpanter het volgende:

ik heb geen flauw idee helaas
    Maar je kan het aan de maakster vragen
      dinsdag 6 januari 2009 @ 00:13:05 #292
    106272 Ottaav
    Beter laat dan nooit.
    pi_64713680
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

nee, en mischien heet hij niet eens go

INFO: bij radio veronica blikken ze terug op een top 40 uit een week van een jaar, en hij stond op nummer 7 of 9 van een top 40 in 1992, dus als iemand die lijst met al die 52 top 40's van 1992 kan vinden

oja en in die top 40 stond michael jackson op 5 en volgens mij queen met bohem rap op 1 of 2
    Als ie misschien Go heet, is het dan misschien deze ?

But I'm fucked and I don't care.
    pi_64713852
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 00:13 schreef Ottaav het volgende:

[..]

Het was Moby met Go
      dinsdag 6 januari 2009 @ 00:22:37 #294
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_64714063
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef klakkalsdk het volgende:
    Hallo allemaal,

Groetjes.
    http://www.videomusic.nl/vinzzent-danse-danse

Dit is m!
    Wel een vrolijk liedje!!

stem op mijn shirt bij de prijsvraag
    pi_64714154
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dit is m!
    Wel een vrolijk liedje!!

vragen om een stem voor is: zo 1418.....
    je hebt er meer aan als mensen je eerlijk beoordelen
    (dan kan je er nog van leren zeg maar )
      dinsdag 6 januari 2009 @ 08:52:32 #296
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64718338
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 00:25 schreef prupke het volgende:

[..]

vragen om een stem voor is: zo 1418.....
    je hebt er meer aan als mensen je eerlijk beoordelen
    (dan kan je er nog van leren zeg maar )
    idd helemaal mee eens
    stem allemaal op mij !! bij de shirt pimp verkiezing hij staat in mijn MyAT
    pi_64730929
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 00:13 schreef Ottaav het volgende:

[..]

Ja, die is ook lekker uit 1992 .
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
      dinsdag 6 januari 2009 @ 15:35:21 #298
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64731150
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, die is ook lekker uit 1992 .
    pi_64732313
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dit is m!
    Wel een vrolijk liedje!!

Hartstikke bedankt, die bedoelde ik!!
      dinsdag 6 januari 2009 @ 16:00:37 #300
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64732346
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef klakkalsdk het volgende:

[..]

Hartstikke bedankt, die bedoelde ik!!
    Lol.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 16:01:32 #301
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64732389
    Volgend topic:
    Help ik zoek...#255
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')