quote:
quote:
quote:
quote:
-edit- onee laat maar.. er stond wat bij de reacties onder t filmpje maar niet over die 2...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:30 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)gan_de_aankomst.html
muziek vanaf 0.40 en 3:32
Dagelijks luister ik nu TMF dance om het weer te horenquote:Ik ben op zoek naar een dance nummer met Braziliaanse invloeden waarop een kalende man met een zonnebril op een springstok door de stad heen springt. Hij heeft een koptelefoon op die hij aan iedereen geeft en die mensen gaan dan 'meeswingen'.
Het is gewoon vreselijk dat tegenwoordig de naam van een nummer niet meer aan het einde te zien is bij TMF.
* Ame_thyst heeft de comments bij het filmpje gelezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
bij de reacties onder het filmpje staat Travelin' soldier van The Dixie Chicks..
jep, daarna heb ik mijn reactie ook aangepast. hopelijk komt er nog iemand die het wél weet..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb je überhaupt geluisterd naar het stukje dat ik poste?
Dat stuk wordt gebruikt ja maar niet tijdens 0.40
En dat was mijn vraag![]()
* Ame_thyst heeft de comments bij het filmpje gelezen
Okeyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
jep, daarna heb ik mijn reactie ook aangepast. hopelijk komt er nog iemand die het wél weet..
bedoel je die scene met dat hondje en die make-up? Dat is een ander nummer. Dat heet Goodbye Horses..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:14 schreef PAA-053 het volgende:
In 'Silence of the Lambs', de bekende film uit 1991, is er op een gegeven moment een scene waarin je Buffalo Bill aan het rommelen ziet in zijn kelder. Hij draait een supergaaf jaren '80-nummer, dat hoor je enkele minuten lang op de achtergrond.
Als je op IMDB kijkt bij soundtrack, zie je een aantal nummers staan. Een daarvan is Savage Republic, met Real Men. Ik heb het idee dat dat dit nummer is...kan iemand dit bevestigen? Of weet iemand welke scene ik bedoel (vrijdag nog op TV geweest) en kan hij/zij mij zeggen welk nummer het is?
BVD!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef PAA-053 het volgende:
Ok....zal ff in de soundtrack kijken
Edit: Wow, wat een supervet nummerBedankt, NouMooiNiet!
X-Ray Dog - Fight for Gloryquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:30 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)gan_de_aankomst.html
muziek vanaf 0.40 en 3:32
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
bedoel je die scene met dat hondje en die make-up? Dat is een ander nummer. Dat heet Goodbye Horses..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |