abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2008 @ 20:05:33 #1
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_64129386

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
  • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
  • Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
  • Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/
    www.muzieknu.nl/category/muziek-in-reclame/ (Nieuw!)
    www.rwdbase.nl/ (Nieuw!)

*Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
  • || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
      Boks-Chick donderdag 18 december 2008 @ 20:07:04 #2
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_64129413
    Stickey gezet, de meest legitieme tvp en meezoekpost
    lolwut
      donderdag 18 december 2008 @ 20:09:17 #3
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64129458
    Dan doe ik een gewone meezoekert .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64129473
    Wilde gok voor het r&b-nummer: Kanye West - Love Lockdown
      Boks-Chick donderdag 18 december 2008 @ 20:22:30 #5
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_64129795
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Wilde gok voor het r&b-nummer: Kanye West - Love Lockdown
    ik doe de gok: jordin sparks met no air

je kan zo;n beetje de hele hitlijst noemen
    lolwut
    pi_64130134
    Meezoekpost
      donderdag 18 december 2008 @ 23:17:47 #7
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64135218
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 20:22 schreef BrandX het volgende:

[..]

ik doe de gok: jordin sparks met no air

je kan zo;n beetje de hele hitlijst noemen
    wel samen met Chris Brown
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_64144977
    Weet iemand welk nummer er bij NASN (tv zender) gebruikt wordt voor zo'n tussen stukje bij American Football. Enige dat ik goed versta is Superstar. Wordt gezongen door een man. Weinig info, maar weet helaas niet meer. Heb op NASN site gekeken maar niets gevonden.
    "Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
    pi_64145066
    Ik hoorde laatst bij shell een nummer wat ik erg mooi vond, maar kan hem maar niet vinden.

het enige wat ik er uitop kon maken was : shine like a star, of iets dergelijks, de mannelijke zanger zingt redelijk zachtjes en het is geen zwingend zoals

Als iemand me kan helpen alvast bedankt.
      vrijdag 19 december 2008 @ 11:54:02 #10
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64145569
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef Omega het volgende:
    Weet iemand welk nummer er bij NASN (tv zender) gebruikt wordt voor zo'n tussen stukje bij American Football. Enige dat ik goed versta is Superstar. Wordt gezongen door een man. Weinig info, maar weet helaas niet meer. Heb op NASN site gekeken maar niets gevonden.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 19 december 2008 @ 11:59:14 #11
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64145726
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef Pas259 het volgende:
    Ik hoorde laatst bij shell een nummer wat ik erg mooi vond, maar kan hem maar niet vinden.

het enige wat ik er uitop kon maken was : shine like a star, of iets dergelijks, de mannelijke zanger zingt redelijk zachtjes en het is geen zwingend zoals

Als iemand me kan helpen alvast bedankt.
    Robin Thicke - Magic
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_64145978
    quote:
    heel erg bedankt
    "Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
    pi_64146678
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 14:38 schreef WithLasers het volgende:
    OKay.. ik zoek nummer waarin in de clip een vrouw net uit bad gaat en dan gelijk een tshirt aantrekt ( zonder zichzelf af te drogen?! :S). vervolfens loopt ze even ofzo en dan is komt ze op een feestje. In de tussentijd zie steeds shots van 'de band'...

En hij lijkt heel erg op de clip van Nickelback- how you remind me
    deze dus:

beetje dezelfde stijl/kleur, zelfs een zelfde soort nummer volgens mij... iemand een idee?
    pi_64147428
    De nieuwe Nickelback misschien Gotta Be Somebody

Je moet even de video zoeken, want youtube heeft de originele clip verwijderd (vanwege auteursrechten ofzo).
    pi_64148571
    Nee het is zeker niet de nieuwe nickelback!! Het nummer is al een paar jaar oud.... Ik kan er maar niét opkomen, ZO frustrerend.. ik weet het deuntje niet eens meer, alleen nog precies hoe de clip ging... :S
    pi_64150646
    JAAAAAAAAAAAAA DIE IS HET!!

Finallyyyy..!! heel erg bedankt supermooie vrouw trouwens, vandaar dat de clip zo goed bleef hangen
    pi_64154338
    Uit het vorige topic:
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
    Hai..

Ik hoorde, eergisteren ofzo, een nummer op mn werk en zou hem graag even willen identificeren.

Ik hoorde maar een klein stukje en heel erg vaag. Dus nu volgt een hele vage omschrijving:

Het was een beetje britpop achtig nummer maar het klonk vrij mellow.

Je hoort een soort van elektronische synthesizer saxafoonklanken achter elkaar en dan steeds "wooooooooohhhhh"

Dus een paar lange synthesizer klanken in een paar verschillende tonen en dan whooooooooow (zoiets)

Er zat ook nog wel tekst bij denk ik maar hoorde echt alleen het laatste stuk en ook nog vaag.

Wie biedt?
    Ik denk dat ik hem weet... tenminste deze was net op de radio en ik moest er meteen aan denken..

know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 19 december 2008 @ 18:36:04 #19
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64157224
    ik ben op zoek naar een nummer. het is een clip waar je twee mijnwerkers ziet die in een soort balletruimte komen en de dikke danst erg tof. iemand?
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_64157406
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
    pi_64157778
    Ik ben op zoek naar een nummer dat ongeveer zo gaat:

"Africa.. dance the samba..." waarna een volle zin volgt maar die ik niet weet, kan met deze woorden niets vinden met google of youtube.

Thx alvast
    pi_64159563
    Ben voor een kennis opzoek naar de Engelse lyrics van het kerstliedje Nu zijt wellekome, of in ieder geval een Engelse tekst die bij de melodie van dit nummer past.

zij kan niet met internet overweg dus heeft ze mij gevraagd het voor haar op te zoeken. Zelf heb ik het niet kunnen vinden.
    pi_64159697
    Hallo mensen,

Ik zoek het volgende nummer,

je hoort het nummer in de volgende review van de legendarische gullwing:

Op 2:27 begint het.

http://www.dailymotion.co(...)wing-review-top_auto
    pi_64159790
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 20:03 schreef VanB het volgende:
    Hallo mensen,

Ik zoek het volgende nummer,

je hoort het nummer in de volgende review van de legendarische gullwing: