ik doe de gok: jordin sparks met no airquote:Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wilde gok voor het r&b-nummer: Kanye West - Love Lockdown
wel samen met Chris Brownquote:Op donderdag 18 december 2008 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik doe de gok: jordin sparks met no air
je kan zo;n beetje de hele hitlijst noemen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef Omega het volgende:
Weet iemand welk nummer er bij NASN (tv zender) gebruikt wordt voor zo'n tussen stukje bij American Football. Enige dat ik goed versta is Superstar. Wordt gezongen door een man. Weinig info, maar weet helaas niet meer. Heb op NASN site gekeken maar niets gevonden.
Robin Thicke - Magicquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef Pas259 het volgende:
Ik hoorde laatst bij shell een nummer wat ik erg mooi vond, maar kan hem maar niet vinden.
het enige wat ik er uitop kon maken was : shine like a star, of iets dergelijks, de mannelijke zanger zingt redelijk zachtjes en het is geen zwingend zoals
Als iemand me kan helpen alvast bedankt.
heel erg bedanktquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:38 schreef WithLasers het volgende:
OKay.. ik zoek nummer waarin in de clip een vrouw net uit bad gaat en dan gelijk een tshirt aantrekt ( zonder zichzelf af te drogen?! :S). vervolfens loopt ze even ofzo en dan is komt ze op een feestje. In de tussentijd zie steeds shots van 'de band'...
En hij lijkt heel erg op de clip van Nickelback- how you remind me
deze dus:
beetje dezelfde stijl/kleur, zelfs een zelfde soort nummer volgens mij... iemand een idee?
Ik denk dat ik hem weet... tenminste deze was net op de radio en ik moest er meteen aan denken..quote:Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
Hai..
Ik hoorde, eergisteren ofzo, een nummer op mn werk en zou hem graag even willen identificeren.
Ik hoorde maar een klein stukje en heel erg vaag. Dus nu volgt een hele vage omschrijving:
Het was een beetje britpop achtig nummer maar het klonk vrij mellow.
Je hoort een soort van elektronische synthesizer saxafoonklanken achter elkaar en dan steeds "wooooooooohhhhh"
Dus een paar lange synthesizer klanken in een paar verschillende tonen en dan whooooooooow (zoiets)
Er zat ook nog wel tekst bij denk ik maar hoorde echt alleen het laatste stuk en ook nog vaag.
Wie biedt?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:03 schreef VanB het volgende:
Hallo mensen,
Ik zoek het volgende nummer,
je hoort het nummer in de volgende review van de legendarische gullwing:
Op 2:27 begint het.
http://www.dailymotion.co(...)wing-review-top_auto
Derek and the Dominos dus, met Clapton.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |