quote:Op woensdag 31 december 2008 08:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Graag gedaan, alleen dat 'bro' had voor mij niet gehoeven..
Subtiel kickjequote:Op donderdag 25 december 2008 20:02 schreef matthendriks het volgende:
Eerste nummer wat je hoort?
http://925.nl/archief/2008/12/22/925-geeft-winstwaarschuwing
Bvd
Nummer heet in ieder geval Wanna Be A Baller, Shot Caller maar het wordt uitgevoerd door verschillende mensen (Slim Thug, Notorious BIG, 2 Pac)....quote:
ty.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens een andere youtubeclip van Freixenet zou het A man called Adam: Yachts zijn
Het kan ook de uitvoering van Coco Steel and Lovebomb zijn (alhoewel ze me hetzelfde klinken)
Thanks!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Nummer heet in ieder geval Wanna Be A Baller, Shot Caller maar het wordt uitgevoerd door verschillende mensen (Slim Thug, Notorious BIG, 2 Pac)....
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Nummer heet in ieder geval Wanna Be A Baller, Shot Caller maar het wordt werd uitgevoerd door verschillende mensen (Slim Thug, Notorious BIG, 2 Pac)....
Als je dan toch zo mierenneukerig wil zijn; BIG is ook dood...quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:40 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik ben op zoek naar een heel oud nummer, wel beetje trendy .. het refrein, toppunt van t nr, wordt steeds herhaald en de tekst is dan: kick it down, downdowntrdown, kick it down, downdowntrdown, down down down down, doown dooown dooown doown down....
let op de tr midden in downdowntrdown, lijkt een soort hapering zegmaar.
Ken ik allemaal nietquote:Op woensdag 31 december 2008 19:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je dan toch zo mierenneukerig wil zijn; BIG is ook dood...
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef -SG- het volgende:
Het liedje dat begint vanaf 15.15 tot ongeveer 16.00
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=44612/page=1
Gevonden: Eric Gard - Do You Believe In Mequote:Op woensdag 31 december 2008 13:40 schreef pberends het volgende:
Is er de afgelopen tijd een nummer uitgebracht met het refrein "Believe me"? Verder weet ik niet hoe het nummer gaat.
Nina Kinert - Beastquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:21 schreef JOO het volgende:
Ik zoek een liedje, het is heel bekend ik kom alleen niet op de naam.
Je hoort heel erg de piano erin en het wordt door een vrouw gezongen. Ik weet 1 zinnetje duidelijk.
why do we always talks about thinks like these
Nina Kinert - Beast.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:21 schreef JOO het volgende:
Ik zoek een liedje, het is heel bekend ik kom alleen niet op de naam.
Je hoort heel erg de piano erin en het wordt door een vrouw gezongen. Ik weet 1 zinnetje duidelijk.
why do we always talks about thinkgs like these
Armand van Helden - Shake That Assquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:26 schreef Asgard het volgende:
Ik zoek een liedje, ik ken alleen de clip.
Ik zag het een tijdje geleden op dumpert.nl alleen kan ik het niet terugvinden
Die clip was dus alleen opgebouwd uit meisjes die voor de webcam dansten.
Weet iemand welk liedje ik bedoel?
BVD
Fucking snel!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Armand van Helden - Shake That Ass
quote:
Graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:11 schreef xLNN het volgende:
ik zoek de artiest en de naam van een liedje die ik heb gehoord met uitgaan.
het was een bubbling liedje, zeker niet van een Nederlandse artiest.
er kwam heel vaak 'jadadada' in voor.
kan iemand iets met deze vage omschrijving?
bvd.
Een Nederlandsche versie van James Morrison - Unter the influence?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Heeelp...
Een redelijk nieuw nummer, gezongen door een meisje, en volgens mij zit er iets qua lyrics van '(ik ben) onder invloed (van jou)' met nogal wat bizarre tussenstukjes ook.
Nope, het is volgens mij een origineel Nederlands nummer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een Nederlandsche versie van James Morrison - Unter the influence?
Roosbeefquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Heeelp...
Een redelijk nieuw nummer, gezongen door een meisje, en volgens mij zit er iets qua lyrics van '(ik ben) onder invloed (van jou)' met nogal wat bizarre tussenstukjes ook.
P. Diddy...quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:23 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zoek het liedje dat ze met darten tussendoor afspelen (dumdumdum....) op SBS 6.. lekker deuntje..
quote:
Toppie man!quote:
ik denk dat het big balls is van ac/dcquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:29 schreef underpanter het volgende:
ik ben op zoek naar het liedje bij deze animatie:
Er zit een stukje in van Jesus Walks, van Kanye Westquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef warchaser44 het volgende:
die trailer van jarhead die de hele tijd op rtl 7 is, zit een liedje in wat me bekend voorkomt, maar ik kan me niet herinneren van wie het is,
iemand ?
Leuke clip ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Er zit een stukje in van Jesus Walks, van Kanye West
U are welcomequote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:51 schreef warchaser44 het volgende:
omg dankje! dat is 'm! ik dank u zo zeer
Dank, dat is em! :-)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Roosbeef
http://www.myspace.com/roosbeef
nee dat is hem nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik denk dat het big balls is van ac/dc
jaa ik weet welke je bedoelt, ff zoeken...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:39 schreef Dononino het volgende:
Ik zoek een liedje. Hij is best wel bekend. Het is een nummer van ik denk uit 2007 of 2008. Het instrument is alleen een accordeon. Er wordt niet in gezongen. De accordeon is ook een beetje geremixed. Het heeft een geinig deuntje. Weet iemand hoe dit liedje heet?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:39 schreef Dononino het volgende:
Ik zoek een liedje. Hij is best wel bekend. Het is een nummer van ik denk uit 2007 of 2008. Het instrument is alleen een accordeon. Er wordt niet in gezongen. De accordeon is ook een beetje geremixed. Het heeft een geinig deuntje. Weet iemand hoe dit liedje heet?
Ik dacht aan Samim - Heaterquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:39 schreef Dononino het volgende:
Daar dacht ik ook aan, maar zouden er nog steeds mensen onder een steen wonenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |