ik doe de gok: jordin sparks met no airquote:Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wilde gok voor het r&b-nummer: Kanye West - Love Lockdown
wel samen met Chris Brownquote:Op donderdag 18 december 2008 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik doe de gok: jordin sparks met no air
je kan zo;n beetje de hele hitlijst noemen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef Omega het volgende:
Weet iemand welk nummer er bij NASN (tv zender) gebruikt wordt voor zo'n tussen stukje bij American Football. Enige dat ik goed versta is Superstar. Wordt gezongen door een man. Weinig info, maar weet helaas niet meer. Heb op NASN site gekeken maar niets gevonden.
Robin Thicke - Magicquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef Pas259 het volgende:
Ik hoorde laatst bij shell een nummer wat ik erg mooi vond, maar kan hem maar niet vinden.
het enige wat ik er uitop kon maken was : shine like a star, of iets dergelijks, de mannelijke zanger zingt redelijk zachtjes en het is geen zwingend zoals
Als iemand me kan helpen alvast bedankt.
heel erg bedanktquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:38 schreef WithLasers het volgende:
OKay.. ik zoek nummer waarin in de clip een vrouw net uit bad gaat en dan gelijk een tshirt aantrekt ( zonder zichzelf af te drogen?! :S). vervolfens loopt ze even ofzo en dan is komt ze op een feestje. In de tussentijd zie steeds shots van 'de band'...
En hij lijkt heel erg op de clip van Nickelback- how you remind me
deze dus:
beetje dezelfde stijl/kleur, zelfs een zelfde soort nummer volgens mij... iemand een idee?
Ik denk dat ik hem weet... tenminste deze was net op de radio en ik moest er meteen aan denken..quote:Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
Hai..
Ik hoorde, eergisteren ofzo, een nummer op mn werk en zou hem graag even willen identificeren.
Ik hoorde maar een klein stukje en heel erg vaag. Dus nu volgt een hele vage omschrijving:
Het was een beetje britpop achtig nummer maar het klonk vrij mellow.
Je hoort een soort van elektronische synthesizer saxafoonklanken achter elkaar en dan steeds "wooooooooohhhhh"
Dus een paar lange synthesizer klanken in een paar verschillende tonen en dan whooooooooow (zoiets)
Er zat ook nog wel tekst bij denk ik maar hoorde echt alleen het laatste stuk en ook nog vaag.
Wie biedt?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:03 schreef VanB het volgende:
Hallo mensen,
Ik zoek het volgende nummer,
je hoort het nummer in de volgende review van de legendarische gullwing:
Op 2:27 begint het.
http://www.dailymotion.co(...)wing-review-top_auto
Derek and the Dominos dus, met Clapton.quote:
mijn surinaamse vriendin dankt je met al haar hart! top, dank je.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nu_zijt_wellekomequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:57 schreef Ehric het volgende:
Ben voor een kennis opzoek naar de Engelse lyrics van het kerstliedje Nu zijt wellekome, of in ieder geval een Engelse tekst die bij de melodie van dit nummer past.
zij kan niet met internet overweg dus heeft ze mij gevraagd het voor haar op te zoeken. Zelf heb ik het niet kunnen vinden.
Google stuk?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:50 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Stukje muziek wat ik zoek: het komt voor in Four Weddings and a Funeral en het wordt gedaan door Schotse bagpipes. Je hoort het vlak nadat Carrie (het 3e huwelijk) haar jawoord heeft gegeven en Charles "fuck-a-doodle-doo" zegt. Dan lopen ze allemaal buiten (op weg naar de receptie denk ik) en dan speelt die muziek.
Iemand een idee? Ik kan geen voorbeeldstukje neerzetten, want het staat - bij mijn weten - niet op YouTube.
Alvast bedankt voor het antwoord
quote:Four Weddings and a Funeral - 1994 - The piper at one of the weddings plays Mairi's Wedding and then Highland Cathedral at the reception. Other tunes in the film are Barren Rocks of Aden and Donald MacLeod's,The 51st Highland Division.
Gegoogled had ik ook ja, maar ook op die manier kon ik het niet vinden. Anyway, het zit er denk ik wel tussen. Thanks alvast.quote:
Uit de comments:quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:44 schreef x10van het volgende:
help ik zoek het nummer wat bij 8.46 begint
wie o wie weet hoe dit nummer heet?
alvast bedankt
Hebbes:quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:38 schreef morgane het volgende:
Weet iemand welk nummer er de hele tijd op België gedraaid wordt met die stubru-uitzendingen? het is een duet tussen een man (met een gitaar) en een vrouw (met lang blond haar en een vrij lage stem) en de clip is opgenomen in een muziekstudio.
Hahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef Repeat het volgende:
Ik zoek een werkelijk briljant nummer van volgens mij 50cent en zn matties. In het begin wordt er iets van dr dre geroepen en daarna gaat het over niggas.
Iemand een idee?
zo gaan toch bijna al zijn nummerquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef Repeat het volgende:
Ik zoek een werkelijk briljant nummer van volgens mij 50cent en zn matties. In het begin wordt er iets van dr dre geroepen en daarna gaat het over niggas.
Iemand een idee?
http://www.google.nl/search?q=scratch.wav&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
HELP, ik zoek
(ik weet niet of ik deze hier kan plaatsen)
Zo'n scratch geluidje , of in ieder geval een site waar ik die kan downloaden
zo'n 1tje die zo'n DJ maakt als je snapt wat ik bedoel.
ty, had al andere oplossing gevondenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=scratch.wav&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
http://www.imeem.com/peop(...)ayz_if_i_cant_remix/quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef Repeat het volgende:
Iemand een idee?
Zie uw andere topic: "Kids" van MGMT.quote:Op zondag 21 december 2008 00:12 schreef F04 het volgende:
Als ik even zo brutaal mag zijn wil ik graag weten hoe dit achtergrondmuziekje heet?
Alvast bedankt voor een evt antwoord.
er moet ergens een Engelstalige versie van zijn, ik heb 'm zelf wel eens gehoord, ik ken alleen de tekst niet meerquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nu_zijt_wellekome
Echt geen idee of er iemand is geweest die er ook maar een soortement van engelstalig nummer van gefabriceerd heeft.
'deze topic'quote:Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Meezoekpost
Kunnen we deze topic geen geld inzamelen voor Serious Request? Dat bijvoorbeeld iedereen die een nummer zoekt er bij zegt hoeveel hij/zij er voor over heeft? Minimaal 1 euro natuurlijk...
Shit, ik heb 'em ook gezien. Zo'n loper van karton die een kantoorvent achtervolgt en uiteindelijk insluit en dan gaat 'ie dansen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Het clipje is opgenomen in Eindhoven en je ziet een soort van loper van karton. Het was op MTV vorige week. Het is een dancenummer (volgens mij met zang, maar ik weet het niet zeker).
Klinkt wel een beetje als Gary Jules - Mad Worldquote:Op zondag 21 december 2008 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet echt heeeeel weinig alleen het nummer is best bekend
het is met alleen een piano, en er wordt iets in gezongen ong zoals dit:
its a very very thing laaaahaaaaa
Dan ga ik voor deze:quote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef MarBu het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als Gary Jules - Mad World
Bedankt.quote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef MarBu het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als Gary Jules - Mad World
dees misschien?quote:Op zondag 21 december 2008 14:12 schreef r100h het volgende:
Hallo!
Ik ben op zoek naar een uitgaans nummer, het werd gister gedraaid tijdens uitgaan,
een beetje een dance nummer/reggeaton en dan hoorde ik shakira geloof ik er ook tussendoor
iemand enig idee welke ik bedoel??
dank!! xx
Woodie guthrie - car songquote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef toma het volgende:
het nummer bij deze reclame
-edit-
het staat bij een comment:
Car Song van Woody Guthrie
quote:
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is het DJ Groover - Sweet Dreams feat. Elliotte Williams N'Dure (Deep Vocal Mix)quote:Op maandag 22 december 2008 16:48 schreef kebabkever het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Het werd gedraaid op dirty dutch door Roog! Vind hem zo goed klinken!
Brick 'n Lace - Never Never (Switch Remix)quote:Op maandag 22 december 2008 19:22 schreef David891 het volgende:
Ik zoek een house / electro nummer.
Heb stukje met telefoon opgenomen, dus de kwaliteit is kut.
http://www.musicuploader.(...)=274491229880403.mp3
Of als download http://www.megaupload.com/nl/?d=BOTLYERL als de bovenstaande niet werkt.
Dankje, dat is hem. Op ander forum al 3 dagen ofzo op antwoord aan het wachten, dus dacht probeer het hier eensquote:Op maandag 22 december 2008 19:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Brick 'n Lace - Never Never (Switch Remix)
Vaker hier vragen dusquote:Op maandag 22 december 2008 19:42 schreef David891 het volgende:
[..]
Dankje, dat is hem. Op ander forum al 3 dagen ofzo op antwoord aan het wachten, dus dacht probeer het hier eens
Hoeveel euro leverde dit nou op?quote:
0,0 euro.quote:Op maandag 22 december 2008 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeveel euro leverde dit nou op?
dames in de dopquote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zoek een klassiek strijkstuk wat vaak terugkomt in dames in de dop. Aangezien ik er net achter kom dat 't nergens terug is te zien zal 't wel onmogelijk zijn. Het nummer is er ook in een snelle uitvoering. Heb 't al gevraagd in 't TVtopic
.
Dat had ik gevonden ja, maar dacht dat 't een oud seizoen was. Thuis ff kijkenquote:Op maandag 22 december 2008 23:18 schreef morgane het volgende:
Ha Piet! Jij ook hier?
Is het niet handig als je hier opzoekt wanneer je het stuk gehoord hebt?
Als je dan zo'n nummer hoort wil je 't ook hebben ookquote:
Dat is de tune van het oude spelprogramma "Prijzenslag" met Hans Kazan, de Nederlandse versie van het Amerikaanse "The price is right" (dat dezelfde tune heeft).quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef DaanMenF het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben opzoek naar het nummertje/muziekje dat je op de achtergrond hoord bij : veiling Tv bij 3fm.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes daan
gevonden op wikipedia:quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is de tune van het oude spelprogramma "Prijzenslag" met Hans Kazan, de Nederlandse versie van het Amerikaanse "The price is right" (dat dezelfde tune heeft).
Misschien staat hij daar wel tussenquote:Theme Songs
The first theme song (used from 1956-1961) was an arrangement of Charles Strouse's "Sixth Finger Tune", originally written for Milton Scott Michel's 1956 play Sixth Finger in a Five Finger Glove. The second theme song (used from 1961-1965) was called "Window Shopping" and was composed by Bob Cobert. This theme was later used on another Goodson-Todman game, Snap Judgment.
The theme later found its way back to Bob Stewart's stable with the short-lived Bill Leyden/Larry Blyden-hosted You're Putting Me On.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:36 schreef tho606 het volgende:
Ik zoek een nummer. Ik weet alleen niet meer hoe de artiest of titel is.
In de videoclip van dit nummer is er een gozer op een city bike die door new york volgens mij pakjes rondbrengt. ik denk dat het ongeveer een jaar of 4 geleden vaak op tmf enzo. was.
Is het ook zo snel of een stuk langzamer?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Eigenlijk al sinds de zomer ben ik op zoek naar een nummer, het lijkt heel erg op
Alleen wordt in het nummer wat ik zoek iets gezongen als "ti(r)as carreira". Ik heb al ik weet niet wat gegoogled en ge-YouTubed maar ik kom er niet uit.
Wie me kan helpen ben ik heel erg dankbaar.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Eigenlijk al sinds de zomer ben ik op zoek naar een nummer, het lijkt heel erg op
Alleen wordt in het nummer wat ik zoek iets gezongen als "ti(r)as carreira". Ik heb al ik weet niet wat gegoogled en ge-YouTubed maar ik kom er niet uit.
Wie me kan helpen ben ik heel erg dankbaar.
Nummer in het begin is inderdaad ASTURIAS, van Isaac Albeniz (de hele cyclus heet Leyenda).quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:18 schreef Plakstrip het volgende:
Nogmaals voor de duidelijk het gaat om het stuk dat je hoort op 1.33 minuten en weer vanaf 2.01 minuten in het filmpje. Weet iemand van welke componist dit is en hoe het stuk heet? Dat het stuk dat je in het begin van het filmpje hoort 'Leyenda' heet wist ik al (maar toch bedankt jusdorange).
Helaas, die is het niet... Het lijkt echt als twee druppels water op het liedje wat ik zoek, deze mix klinkt te anders. Maar toch bedankt voor het zoeken.quote:
Het is ook zo snel ja en het is idd heel irritant als je er niet op kunt komen. Ik weet het antwoord zelf ook nog steeds niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Is het ook zo snel of een stuk langzamer?
ik heb namelijk iets in mijn kop maar ik kan het nummer niet gevonden krijgen wat hier veel gedraaid is..
Manu Chao - Me Gustas Tu?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een nummeer waarin ze zingen:
hoes tas toe ;')
(ze zingen dat natuurlijk niet, maar zo klinkt het
verder weet ik nix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |