abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2008 @ 20:05:33 #1
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_64129386

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
  • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
  • Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
  • Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/
    www.muzieknu.nl/category/muziek-in-reclame/ (Nieuw!)
    www.rwdbase.nl/ (Nieuw!)

*Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
  • || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
      Boks-Chick donderdag 18 december 2008 @ 20:07:04 #2
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_64129413
    Stickey gezet, de meest legitieme tvp en meezoekpost
    lolwut
      donderdag 18 december 2008 @ 20:09:17 #3
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64129458
    Dan doe ik een gewone meezoekert .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64129473
    Wilde gok voor het r&b-nummer: Kanye West - Love Lockdown
      Boks-Chick donderdag 18 december 2008 @ 20:22:30 #5
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_64129795
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Wilde gok voor het r&b-nummer: Kanye West - Love Lockdown
    ik doe de gok: jordin sparks met no air

je kan zo;n beetje de hele hitlijst noemen
    lolwut
    pi_64130134
    Meezoekpost
      donderdag 18 december 2008 @ 23:17:47 #7
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64135218
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 20:22 schreef BrandX het volgende:

[..]

ik doe de gok: jordin sparks met no air

je kan zo;n beetje de hele hitlijst noemen
    wel samen met Chris Brown
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_64144977
    Weet iemand welk nummer er bij NASN (tv zender) gebruikt wordt voor zo'n tussen stukje bij American Football. Enige dat ik goed versta is Superstar. Wordt gezongen door een man. Weinig info, maar weet helaas niet meer. Heb op NASN site gekeken maar niets gevonden.
    "Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
    pi_64145066
    Ik hoorde laatst bij shell een nummer wat ik erg mooi vond, maar kan hem maar niet vinden.

het enige wat ik er uitop kon maken was : shine like a star, of iets dergelijks, de mannelijke zanger zingt redelijk zachtjes en het is geen zwingend zoals

Als iemand me kan helpen alvast bedankt.
      vrijdag 19 december 2008 @ 11:54:02 #10
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64145569
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef Omega het volgende:
    Weet iemand welk nummer er bij NASN (tv zender) gebruikt wordt voor zo'n tussen stukje bij American Football. Enige dat ik goed versta is Superstar. Wordt gezongen door een man. Weinig info, maar weet helaas niet meer. Heb op NASN site gekeken maar niets gevonden.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 19 december 2008 @ 11:59:14 #11
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64145726
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef Pas259 het volgende:
    Ik hoorde laatst bij shell een nummer wat ik erg mooi vond, maar kan hem maar niet vinden.

het enige wat ik er uitop kon maken was : shine like a star, of iets dergelijks, de mannelijke zanger zingt redelijk zachtjes en het is geen zwingend zoals

Als iemand me kan helpen alvast bedankt.
    Robin Thicke - Magic
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_64145978
    quote:
    heel erg bedankt
    "Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
    pi_64146678
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 14:38 schreef WithLasers het volgende:
    OKay.. ik zoek nummer waarin in de clip een vrouw net uit bad gaat en dan gelijk een tshirt aantrekt ( zonder zichzelf af te drogen?! :S). vervolfens loopt ze even ofzo en dan is komt ze op een feestje. In de tussentijd zie steeds shots van 'de band'...

En hij lijkt heel erg op de clip van Nickelback- how you remind me
    deze dus:

beetje dezelfde stijl/kleur, zelfs een zelfde soort nummer volgens mij... iemand een idee?
    pi_64147428
    De nieuwe Nickelback misschien Gotta Be Somebody

Je moet even de video zoeken, want youtube heeft de originele clip verwijderd (vanwege auteursrechten ofzo).
    pi_64148571
    Nee het is zeker niet de nieuwe nickelback!! Het nummer is al een paar jaar oud.... Ik kan er maar niét opkomen, ZO frustrerend.. ik weet het deuntje niet eens meer, alleen nog precies hoe de clip ging... :S
    pi_64150646
    JAAAAAAAAAAAAA DIE IS HET!!

Finallyyyy..!! heel erg bedankt supermooie vrouw trouwens, vandaar dat de clip zo goed bleef hangen
    pi_64154338
    Uit het vorige topic:
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
    Hai..

Ik hoorde, eergisteren ofzo, een nummer op mn werk en zou hem graag even willen identificeren.

Ik hoorde maar een klein stukje en heel erg vaag. Dus nu volgt een hele vage omschrijving:

Het was een beetje britpop achtig nummer maar het klonk vrij mellow.

Je hoort een soort van elektronische synthesizer saxafoonklanken achter elkaar en dan steeds "wooooooooohhhhh"

Dus een paar lange synthesizer klanken in een paar verschillende tonen en dan whooooooooow (zoiets)

Er zat ook nog wel tekst bij denk ik maar hoorde echt alleen het laatste stuk en ook nog vaag.

Wie biedt?
    Ik denk dat ik hem weet... tenminste deze was net op de radio en ik moest er meteen aan denken..

know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 19 december 2008 @ 18:36:04 #19
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64157224
    ik ben op zoek naar een nummer. het is een clip waar je twee mijnwerkers ziet die in een soort balletruimte komen en de dikke danst erg tof. iemand?
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_64157406
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
    pi_64157778
    Ik ben op zoek naar een nummer dat ongeveer zo gaat:

"Africa.. dance the samba..." waarna een volle zin volgt maar die ik niet weet, kan met deze woorden niets vinden met google of youtube.

Thx alvast
    pi_64159563
    Ben voor een kennis opzoek naar de Engelse lyrics van het kerstliedje Nu zijt wellekome, of in ieder geval een Engelse tekst die bij de melodie van dit nummer past.

zij kan niet met internet overweg dus heeft ze mij gevraagd het voor haar op te zoeken. Zelf heb ik het niet kunnen vinden.
    pi_64159697
    Hallo mensen,

Ik zoek het volgende nummer,

je hoort het nummer in de volgende review van de legendarische gullwing:

Op 2:27 begint het.

http://www.dailymotion.co(...)wing-review-top_auto
    pi_64159790
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 20:03 schreef VanB het volgende:
    Hallo mensen,

Ik zoek het volgende nummer,

je hoort het nummer in de volgende review van de legendarische gullwing:

Op 2:27 begint het.

http://www.dailymotion.co(...)wing-review-top_auto
    pi_64160261
    quote:
    Derek and the Dominos dus, met Clapton.
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
    pi_64160338
    Ah oké, dat wist ik niet
      vrijdag 19 december 2008 @ 21:35:07 #27
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64162703
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 18:43 schreef bartrid het volgende:
    Deze?
    mijn surinaamse vriendin dankt je met al haar hart! top, dank je.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_64167813
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 19:57 schreef Ehric het volgende:
    Ben voor een kennis opzoek naar de Engelse lyrics van het kerstliedje Nu zijt wellekome, of in ieder geval een Engelse tekst die bij de melodie van dit nummer past.

zij kan niet met internet overweg dus heeft ze mij gevraagd het voor haar op te zoeken. Zelf heb ik het niet kunnen vinden.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Nu_zijt_wellekome

Echt geen idee of er iemand is geweest die er ook maar een soortement van engelstalig nummer van gefabriceerd heeft.
    Thank Drunk I'm a Goddess!
    pi_64169332
    Stukje muziek wat ik zoek: het komt voor in Four Weddings and a Funeral en het wordt gedaan door Schotse bagpipes. Je hoort het vlak nadat Carrie (het 3e huwelijk) haar jawoord heeft gegeven en Charles "fuck-a-doodle-doo" zegt. Dan lopen ze allemaal buiten (op weg naar de receptie denk ik) en dan speelt die muziek.

Iemand een idee? Ik kan geen voorbeeldstukje neerzetten, want het staat - bij mijn weten - niet op YouTube.

Alvast bedankt voor het antwoord
    pi_64171488
    ja die ken ik, maar ik zoek de Engelstalige versie
      zaterdag 20 december 2008 @ 10:51:41 #31
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_64173217
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 00:50 schreef Jumping-Skippy het volgende:
    Stukje muziek wat ik zoek: het komt voor in Four Weddings and a Funeral en het wordt gedaan door Schotse bagpipes. Je hoort het vlak nadat Carrie (het 3e huwelijk) haar jawoord heeft gegeven en Charles "fuck-a-doodle-doo" zegt. Dan lopen ze allemaal buiten (op weg naar de receptie denk ik) en dan speelt die muziek.

Iemand een idee? Ik kan geen voorbeeldstukje neerzetten, want het staat - bij mijn weten - niet op YouTube.

Alvast bedankt voor het antwoord
    Google stuk?
    quote:
    Four Weddings and a Funeral - 1994 - The piper at one of the weddings plays Mairi's Wedding and then Highland Cathedral at the reception. Other tunes in the film are Barren Rocks of Aden and Donald MacLeod's,The 51st Highland Division.
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_64173715
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 10:51 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Google stuk?
    [..]

Gegoogled had ik ook ja, maar ook op die manier kon ik het niet vinden. Anyway, het zit er denk ik wel tussen. Thanks alvast.

Volgend stukje wat ik zoek: het lijkt heel erg op

alleen wordt in het nummer wat ik zoek iets gezongen als "ti(r)as carreira", helemaal precies kan ik het niet verstaan. Ik heb al ik weet niet wat gegoogled en ge-YouTubed maar ik kom er niet uit.
    Can anyone help me, please? Thanks!

[ Bericht 45% gewijzigd door Jumping-Skippy op 20-12-2008 11:52:13 ]
      zaterdag 20 december 2008 @ 12:38:34 #33
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_64175000
    Weet iemand welk nummer er de hele tijd op België gedraaid wordt met die stubru-uitzendingen? het is een duet tussen een man (met een gitaar) en een vrouw (met lang blond haar en een vrij lage stem) en de clip is opgenomen in een muziekstudio.
    pi_64178882
    help ik zoek het nummer wat bij 8.46 begint

wie o wie weet hoe dit nummer heet?

alvast bedankt
      zaterdag 20 december 2008 @ 15:51:56 #35
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64179037
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 15:44 schreef x10van het volgende:
    help ik zoek het nummer wat bij 8.46 begint

wie o wie weet hoe dit nummer heet?

alvast bedankt
    Uit de comments:

TRACKLIST
    1. Stefan V - I'm the man
    2. DJ Chuckie ft. Tony Cha Cha - Jah
    3. Vato Gonzalez ft. Sean McCampbell - Daft Skunk
    4. Spoiled Bratz - Bombaklats
    5. DJ Dirty K & Bruze - Socamente
    6. Killbeats ft. Velina Da Costa & Marlon Ranks - Acercate (Vato Gonzalez DIRTY HOUSE remix)
    7. Veron ft. Praia Del Sol - Sleazy
    8. Quadrophonia - Quadrophonia 2007 (DJ Chuckie remix)
    9. Streetbotix - Breakin'
    10. Leroy Styles - Booty Pass (Dream mix)
    11. Microfunk - Pecan (DJ Madskillz & Gregor Salto remix)
    12. Ida Corr - Let met think about it (Fedde Le Grand meets Funk*D bootleg 2007)
    13. Vato Gonzalez - Dirty House
    14. Funk*D - Fruitig
    15. Os Tchutchucos - chapa quente (Vato Gonzalez Dirty House rework)
    16. Bobby Burns - From Holland (Sidney Samson Xtra remix)
    17. Vato Gonzalez - Badman Riddim
    18. Mac and Mac - Ripping Base
    19. Bjorn B - 20 Hz (Bjorn B remix)
    20. Spoiled Bratz - Roc 2 da beat
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 20 december 2008 @ 16:23:31 #36
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_64179755
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 12:38 schreef morgane het volgende:
    Weet iemand welk nummer er de hele tijd op België gedraaid wordt met die stubru-uitzendingen? het is een duet tussen een man (met een gitaar) en een vrouw (met lang blond haar en een vrij lage stem) en de clip is opgenomen in een muziekstudio.
    Hebbes:
    pi_64184138
    Ik zoek ook een nummer. Het clipje is opgenomen in Eindhoven en je ziet een soort van loper van karton. Het was op MTV vorige week. Het is een dancenummer (volgens mij met zang, maar ik weet het niet zeker).
    Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
    CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
    Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
    Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
    pi_64184682
    Ik zoek een werkelijk briljant nummer van volgens mij 50cent en zn matties. In het begin wordt er iets van dr dre geroepen en daarna gaat het over niggas.

Iemand een idee?
      zaterdag 20 december 2008 @ 19:21:12 #39
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64184724
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef Repeat het volgende:
    Ik zoek een werkelijk briljant nummer van volgens mij 50cent en zn matties. In het begin wordt er iets van dr dre geroepen en daarna gaat het over niggas.

Iemand een idee?
    Haha
      zaterdag 20 december 2008 @ 19:38:17 #40
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64185265
    quote:

Iemand een idee?
    zo gaan toch bijna al zijn nummer

maar oud nummer/nieuw nummer wanneer en waar gehoord>?
    || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
      zaterdag 20 december 2008 @ 19:53:53 #41
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64185678
    HELP, ik zoek

(ik weet niet of ik deze hier kan plaatsen )

Zo'n scratch geluidje , of in ieder geval een site waar ik die kan downloaden
    zo'n 1tje die zo'n DJ maakt als je snapt wat ik bedoel.
    || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
      zaterdag 20 december 2008 @ 19:58:23 #42
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64185844
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
    HELP, ik zoek

(ik weet niet of ik deze hier kan plaatsen )

Zo'n scratch geluidje , of in ieder geval een site waar ik die kan downloaden
    zo'n 1tje die zo'n DJ maakt als je snapt wat ik bedoel.
    http://www.google.nl/search?q=scratch.wav&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
      zaterdag 20 december 2008 @ 20:02:29 #43
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64185969
    quote:
    ty, had al andere oplossing gevonden
    toch bedankt
    pi_64186243
    quote:

Iemand een idee?
    http://www.imeem.com/peop(...)ayz_if_i_cant_remix/
    pi_64189169
    Kan het zijn dat er een nummer bestaat van Heather Nova met de titel Ether? Ik ben niet zeker van de titel en kan het ook nergens vinden...
    Volgens mij zit er ook een mannenstem in, het werd een tijd geleden op Stubru wel eens gedraaid.
    Weet iemand waar ik het over heb?

Het was PJ Harvey...... lomp
    No. I'm not part of the show.
    pi_64192475
    Foutje, heb hem al
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_64194159
    Als ik even zo brutaal mag zijn wil ik graag weten hoe dit achtergrondmuziekje heet?

Alvast bedankt voor een evt antwoord.
    pi_64194601
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 00:12 schreef F04 het volgende:
    Als ik even zo brutaal mag zijn wil ik graag weten hoe dit achtergrondmuziekje heet?

Alvast bedankt voor een evt antwoord.
    Zie uw andere topic: "Kids" van MGMT.
      zondag 21 december 2008 @ 00:42:36 #49
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_64195127
    Meezoekpost

Kunnen we deze topic geen geld inzamelen voor Serious Request? Dat bijvoorbeeld iedereen die een nummer zoekt er bij zegt hoeveel hij/zij er voor over heeft? Minimaal 1 euro natuurlijk...
    pi_64197181
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 23:53 schreef prupke het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nu_zijt_wellekome

Echt geen idee of er iemand is geweest die er ook maar een soortement van engelstalig nummer van gefabriceerd heeft.
    er moet ergens een Engelstalige versie van zijn, ik heb 'm zelf wel eens gehoord, ik ken alleen de tekst niet meer
      zondag 21 december 2008 @ 09:50:50 #51
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64200881
    Ik weet echt heeeeel weinig alleen het nummer is best bekend
    het is met alleen een piano, en er wordt iets in gezongen ong zoals dit:
    its a very very thing laaaahaaaaa

zondag 21 december 2008 @ 12:00:08 #52
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64202879
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
    Meezoekpost

Kunnen we deze topic geen geld inzamelen voor Serious Request? Dat bijvoorbeeld iedereen die een nummer zoekt er bij zegt hoeveel hij/zij er voor over heeft? Minimaal 1 euro natuurlijk...
    'deze topic'
    je kunt dat niet van iedereen verlangen.
      zondag 21 december 2008 @ 12:29:58 #53
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_64203563
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 12:00 schreef donroyco het volgende:

'deze topic'
    Deze topic ja. Het is officieel 'de topic' en dus ook 'deze topic'.
      zondag 21 december 2008 @ 13:14:37 #54
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64204867
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 19:00 schreef ChatGirl het volgende:
    Ik zoek ook een nummer. Het clipje is opgenomen in Eindhoven en je ziet een soort van loper van karton. Het was op MTV vorige week. Het is een dancenummer (volgens mij met zang, maar ik weet het niet zeker).
    Shit, ik heb 'em ook gezien. Zo'n loper van karton die een kantoorvent achtervolgt en uiteindelijk insluit en dan gaat 'ie dansen.
    Ben alleen de artiest vergeten en ik kan hem ook niet terugvinden op mtv.nl.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64204956
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 12:00 schreef donroyco het volgende:

[..]

'deze topic'
    Het klinkt misschien niet maar 'deze topic' is correct Nederlands
    ijs_beer fan!
    pi_64207027
    Hallo!

Ik ben op zoek naar een uitgaans nummer, het werd gister gedraaid tijdens uitgaan,
    een beetje een dance nummer/reggeaton en dan hoorde ik shakira geloof ik er ook tussendoor

iemand enig idee welke ik bedoel??

dank!! xx
    pi_64207352
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
    Ik weet echt heeeeel weinig alleen het nummer is best bekend
    het is met alleen een piano, en er wordt iets in gezongen ong zoals dit:
    its a very very thing laaaahaaaaa

Klinkt wel een beetje als Gary Jules - Mad World
      zondag 21 december 2008 @ 15:20:40 #58
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64209488
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef MarBu het volgende:

[..]

Dan ga ik voor deze:
      zondag 21 december 2008 @ 15:47:12 #59
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64210350
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef MarBu het volgende:

[..]

Bedankt.

ik wist dat iemand em ging vinde
    pi_64211907
    Heb een vraag, hij gaat over een nummer een hardcore nummer van ruffneck. Als hij draait , draait hij vaak een nummer waarin vaak op rustig tempo iets wordt gezegd als: 'haaard goes the bass, though' en dan iets van 'wiejo, wiejo' ... en vaak wordt dat nog herhaald ook terwijl de bas al start zegmaar.

Ik ben al tijden op zoek naar dit nummer maar kan et absoluut niet vinden.

Wie kan mij helpen?
      zondag 21 december 2008 @ 17:46:13 #61
    181132 maxh
    I am the lolrus
    pi_64214519
    Ik ben opzoek naar een track van de Doors.
    Een soort poetisch stuk met ongebruikelijke akkoorden, het gaat op een gegeven moment over een reptiel (hoe kan het ook anders). Verdere info die ik kan geven is THEY WALKED INTO A ROOM! and they saw.. A GIANT BEAST WITH A SKIN OF GOLD.. enzovoorts. Sorry, dit wazige stuk is het enige wat ik me ervan kan herinneren.
    Ik hoorde het laatst op een soort terugblik-verzamel-cd, ik weet niet of het ooit op een album is uitgegeven.. ik zou in elk geval de titel willen weten, en indien van toepassing de naam van het album.
    Bij voorbaat dank voor uw krakende hersens

Gevonden. Voor wie het iets interesseert, dit is Celebration of the Lizard, live uitgevoerd en uitgegeven op vinyl en cd op Absolutely Live, studio opname uitgegeven in plusminus 2002, op Legacy.

[ Bericht 12% gewijzigd door maxh op 21-12-2008 18:28:54 ]
    pi_64215322
    Wie weet hoe het liedje heet waar Disco Zak reclame maakt voor jingle banging bells?
    voor de mensen die hem niet gehoord hebben.

http://www.disco-zak.com/nl/zak/sound.html
    Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet!
      zondag 21 december 2008 @ 19:42:23 #63
    223335 B.E.D
    Ik spring van de hoogste berg
    pi_64218221
    Ik zoek de naam van een nieuwe rockband, bestaande uit vrouwen.
    Ze hadden een single uitgebracht ergens rond september/oktober, en was veel te horen op 3FM.
    Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
    haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
      zondag 21 december 2008 @ 22:54:05 #64
    147650 based
    my very own drum!
    pi_64225821
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 14:12 schreef r100h het volgende:
    Hallo!

Ik ben op zoek naar een uitgaans nummer, het werd gister gedraaid tijdens uitgaan,
    een beetje een dance nummer/reggeaton en dan hoorde ik shakira geloof ik er ook tussendoor

iemand enig idee welke ik bedoel??

dank!! xx
    dees misschien?
    I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
    pi_64228541

het nummer bij deze reclame
    -edit-
    het staat bij een comment:
    Car Song van Woody Guthrie
    pi_64236086
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef donroyco het volgende:

[..]

Robin Thicke - Magic
    Dat is hem helaas niet, is ook te swingend.
      maandag 22 december 2008 @ 10:26:41 #67
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64237441
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef toma het volgende:

het nummer bij deze reclame
    -edit-
    het staat bij een comment:
    Car Song van Woody Guthrie
    Woodie guthrie - car song

het is ook nog is mijn filmpje
      maandag 22 december 2008 @ 11:10:22 #68
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64238576
    Verlate...
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 20:34 schreef Niconigger het volgende:
    Meezoekpost
    Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
    liefdevolle gevoelens voor de duisternis
    pi_64249333
    Weet iemand hoe dit nummer heet?

Het werd gedraaid op dirty dutch door Roog! Vind hem zo goed klinken!
    'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
      maandag 22 december 2008 @ 17:33:00 #70
    147650 based
    my very own drum!
    pi_64250854
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 16:48 schreef kebabkever het volgende:
    Weet iemand hoe dit nummer heet?

Het werd gedraaid op dirty dutch door Roog! Vind hem zo goed klinken!
    Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is het DJ Groover - Sweet Dreams feat. Elliotte Williams N'Dure (Deep Vocal Mix)

edit: hier te luisteren btw: http://www.trackitdown.net/genre/house/track/804792.html

[ Bericht 10% gewijzigd door based op 22-12-2008 17:38:20 ]
    I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
    pi_64254012
    Based: Bedankt voor je antwoord, het klinkt er wel op maar het is hem niet. Jammer
    'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
    pi_64254328
    Ik zoek een house / electro nummer.
    Heb stukje met telefoon opgenomen, dus de kwaliteit is kut.

http://www.musicuploader.(...)=274491229880403.mp3

Of als download http://www.megaupload.com/nl/?d=BOTLYERL als de bovenstaande niet werkt.
      maandag 22 december 2008 @ 19:29:50 #73
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64254602
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 19:22 schreef David891 het volgende:
    Ik zoek een house / electro nummer.
    Heb stukje met telefoon opgenomen, dus de kwaliteit is kut.

http://www.musicuploader.(...)=274491229880403.mp3

Of als download http://www.megaupload.com/nl/?d=BOTLYERL als de bovenstaande niet werkt.
    Brick 'n Lace - Never Never (Switch Remix)
    pi_64255109
    quote:
    Dankje, dat is hem. Op ander forum al 3 dagen ofzo op antwoord aan het wachten, dus dacht probeer het hier eens
      maandag 22 december 2008 @ 19:45:48 #75
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64255228
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 19:42 schreef David891 het volgende:

[..]

Dankje, dat is hem. Op ander forum al 3 dagen ofzo op antwoord aan het wachten, dus dacht probeer het hier eens
    Vaker hier vragen dus
      maandag 22 december 2008 @ 19:49:05 #76
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64255358
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 19:45 schreef donroyco het volgende:

[..]

Vaker hier vragen dus
    Hoeveel euro leverde dit nou op?
    Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
    liefdevolle gevoelens voor de duisternis
      maandag 22 december 2008 @ 19:51:30 #77
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64255469
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 19:49 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Hoeveel euro leverde dit nou op?
    0,0 euro.
    pi_64260757
    Ik zoek een klassiek strijkstuk wat vaak terugkomt in dames in de dop. Aangezien ik er net achter kom dat 't nergens terug is te zien zal 't wel onmogelijk zijn . Het nummer is er ook in een snelle uitvoering. Heb 't al gevraagd in 't TVtopic .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      maandag 22 december 2008 @ 23:18:00 #79
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_64265490
    Ha Piet! Jij ook hier?
    Is het niet handig als je hier opzoekt wanneer je het stuk gehoord hebt?
      maandag 22 december 2008 @ 23:34:38 #80
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64266414
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Ik zoek een klassiek strijkstuk wat vaak terugkomt in dames in de dop. Aangezien ik er net achter kom dat 't nergens terug is te zien zal 't wel onmogelijk zijn . Het nummer is er ook in een snelle uitvoering. Heb 't al gevraagd in 't TVtopic .
    dames in de dop
      dinsdag 23 december 2008 @ 15:21:06 #81
    212832 DaanMenF
    Muziek en Fotografie
    pi_64286057
    Hallo mensen,

Ik ben opzoek naar het nummertje/muziekje dat je op de achtergrond hoord bij : veiling Tv bij 3fm.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Groetjes daan
    pi_64288208
    Met wat vertraging, hierbij dan nogmaals in de herhaling, aangezien mijn topic zonder reden is gesloten en ik het nog steeds niet weet van wie dit stuk is.

Nogmaals voor de duidelijk het gaat om het stuk dat je hoort op 1.33 minuten en weer vanaf 2.01 minuten in het filmpje. Weet iemand van welke componist dit is en hoe het stuk heet? Dat het stuk dat je in het begin van het filmpje hoort 'Leyenda' heet wist ik al (maar toch bedankt jusdorange).

De reden waarom ik trouwens een apart topic had geopend is omdat ik op deze manier meer mensen bereik. En aangezien het toch al zo'n onbekend stuk is, is de kans dat ik antwoord krijg op mijn vraag in een algemeen topic als deze echt nog kleiner, maar goed.
    pi_64288313
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 23:18 schreef morgane het volgende:
    Ha Piet! Jij ook hier?
    Is het niet handig als je hier opzoekt wanneer je het stuk gehoord hebt?
    Dat had ik gevonden ja, maar dacht dat 't een oud seizoen was. Thuis ff kijken
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
    dames in de dop
    Als je dan zo'n nummer hoort wil je 't ook hebben ook .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_64288355
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef DaanMenF het volgende:
    Hallo mensen,

Ik ben opzoek naar het nummertje/muziekje dat je op de achtergrond hoord bij : veiling Tv bij 3fm.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Groetjes daan
    Dat is de tune van het oude spelprogramma "Prijzenslag" met Hans Kazan, de Nederlandse versie van het Amerikaanse "The price is right" (dat dezelfde tune heeft).
    pi_64291036
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 16:22 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Dat is de tune van het oude spelprogramma "Prijzenslag" met Hans Kazan, de Nederlandse versie van het Amerikaanse "The price is right" (dat dezelfde tune heeft).
    gevonden op wikipedia:
    quote:
    Theme Songs
    The first theme song (used from 1956-1961) was an arrangement of Charles Strouse's "Sixth Finger Tune", originally written for Milton Scott Michel's 1956 play Sixth Finger in a Five Finger Glove. The second theme song (used from 1961-1965) was called "Window Shopping" and was composed by Bob Cobert. This theme was later used on another Goodson-Todman game, Snap Judgment.

The theme later found its way back to Bob Stewart's stable with the short-lived Bill Leyden/Larry Blyden-hosted You're Putting Me On.
    Misschien staat hij daar wel tussen
    pi_64310166
    Vraagje, is er iets van een service waarbij je kan vragen of ze (tegen betaling) mp3's omzetten naar sheets voor je?
    deal with it
      woensdag 24 december 2008 @ 10:10:11 #87
    212832 DaanMenF
    Muziek en Fotografie
    pi_64316767
    dankje
    pi_64320727
    Eigenlijk al sinds de zomer ben ik op zoek naar een nummer, het lijkt heel erg op

Alleen wordt in het nummer wat ik zoek iets gezongen als "ti(r)as carreira". Ik heb al ik weet niet wat gegoogled en ge-YouTubed maar ik kom er niet uit.
    Wie me kan helpen ben ik heel erg dankbaar.
    pi_64333375
    Hoe heet dit liedje?

http://pown.it/wiipown.php?uid=2339

Alvast Bedankt .
    pi_64338017
    Ik zoek een nummer. Ik weet alleen niet meer hoe de artiest of titel is.
    In de videoclip van dit nummer is er een gozer op een city bike die door new york volgens mij pakjes rondbrengt. ik denk dat het ongeveer een jaar of 4 geleden vaak op tmf enzo. was.
    vandaag,,, morgen,,, wat is er?
      woensdag 24 december 2008 @ 20:45:46 #91
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64338297
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 20:36 schreef tho606 het volgende:
    Ik zoek een nummer. Ik weet alleen niet meer hoe de artiest of titel is.
    In de videoclip van dit nummer is er een gozer op een city bike die door new york volgens mij pakjes rondbrengt. ik denk dat het ongeveer een jaar of 4 geleden vaak op tmf enzo. was.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64340341
    dat is hem bedankt @ Bullet-tooth
    vandaag,,, morgen,,, wat is er?
    pi_64344309
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Jumping-Skippy het volgende:
    Eigenlijk al sinds de zomer ben ik op zoek naar een nummer, het lijkt heel erg op

Alleen wordt in het nummer wat ik zoek iets gezongen als "ti(r)as carreira". Ik heb al ik weet niet wat gegoogled en ge-YouTubed maar ik kom er niet uit.
    Is het ook zo snel of een stuk langzamer?
    ik heb namelijk iets in mijn kop maar ik kan het nummer niet gevonden krijgen wat hier veel gedraaid is..
    Thank Drunk I'm a Goddess!
      woensdag 24 december 2008 @ 23:57:13 #94
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64344452
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Jumping-Skippy het volgende:

Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 25 december 2008 @ 03:32:27 #95
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_64349656
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 16:18 schreef Plakstrip het volgende:
    Nogmaals voor de duidelijk het gaat om het stuk dat je hoort op 1.33 minuten en weer vanaf 2.01 minuten in het filmpje. Weet iemand van welke componist dit is en hoe het stuk heet? Dat het stuk dat je in het begin van het filmpje hoort 'Leyenda' heet wist ik al (maar toch bedankt jusdorange).

Nummer in het begin is inderdaad ASTURIAS, van Isaac Albeniz (de hele cyclus heet Leyenda).

Ik moet me sterk vergissen dat het stuk waar het om gaat niet 1 van de pianoconcerten van Mozart is, daar heeft het alles van weg.

Welke van de 27 het is, weet ik niet, maar het betreft niet no. 21. II en 23. I, want die ken ik.
    pi_64355107
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Helaas, die is het niet... Het lijkt echt als twee druppels water op het liedje wat ik zoek, deze mix klinkt te anders. Maar toch bedankt voor het zoeken.
    pi_64355132
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 23:53 schreef prupke het volgende:

[..]

Is het ook zo snel of een stuk langzamer?
    ik heb namelijk iets in mijn kop maar ik kan het nummer niet gevonden krijgen wat hier veel gedraaid is..
    Het is ook zo snel ja en het is idd heel irritant als je er niet op kunt komen. Ik weet het antwoord zelf ook nog steeds niet.
    pi_64357622
    http://www.zshare.net/video/5326173159b5eeef/

ik zoek dus dit liedje... misschien herkennen jullie iets van de lyrics of misschien de gitaar ergens in het midden en eindstuk.. het is club/dance/house achtige muziek.. en niet zo oud..
    bestandje is .mov van Quicktime Player..
    The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
      donderdag 25 december 2008 @ 20:02:55 #99
    117895 matthendriks
    Switching reality. And back.
      donderdag 25 december 2008 @ 23:37:26 #100
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64364515
    Ik zoek een nummeer waarin ze zingen:

hoes tas toe ;')

(ze zingen dat natuurlijk niet, maar zo klinkt het
    verder weet ik nix )
    pi_64364551
    quote:
    Op donderdag 25 december 2008 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
    Ik zoek een nummeer waarin ze zingen:

hoes tas toe ;')

(ze zingen dat natuurlijk niet, maar zo klinkt het
    verder weet ik nix )
    Manu Chao - Me Gustas Tu?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: