abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64033945

Inleiding

Je bevindt je samen met de andere deelnemers in een dorp waar je leven niet zeker is. Twee groeperingen, de maffia leden en de weerwolven hebben besloten dat de laatste dagen van het dorp geteld zijn, en er is een heftige strijd ontstaan tussen gewone dorpelingen, weerwolven en maffiosi.

De maffialeden en weerwolven doen zich overdag voor als dorpsbewoners, en komen iedere nacht langs om dorpelingen te vermoorden. Iedere nacht krijgen beide groepen de mogelijkheid tot het doden van 1 man.
Mocht een groep er voor kiezen om ’s nachts een slachtoffer te maken, dan laten ze daarbij aanwijzingen achter naar de leden van de groep. Op basis van deze informatie, psychologie en sommige speciale rollen kunnen de dorpelingen iedere dag proberen iemand te lynchen, maar pas op: De maffialeden en weerwolven kunnen ook gewoon meestemmen en discussiëren. Zorg dus dat je niet iedereen vertrouwd.

Sommige dorpelingen hebben naast hun mogelijkheid tot het stemmen voor de lynch, het oplossen van hints en het mee discussiëren nog een of meerdere extra vaardigheden, deze staan verderop in deze post beschreven. Lees ze goed door, want sommige rollen kunnen een grote impact hebben.
Welke rol je hebt (maffia, weerwolf, gewone dorpeling of een van de speciale dorpeling rollen) wordt vermeld in de Pm die je als het goed is ontvangen hebt aan het begin van het spel. Heb je geen PM ontvangen, laat het ons dan even weten en je krijgt een nieuwe PM.

Stemregels
1. Iedere dag om 19:00 word er iemand gelyncht, post je stem hier in het topic volgens de onderstaande regels, degene die om 19:00 te meeste stemmen heeft word afgemaakt.
2. Alle stemmen na 18:59 worden ongeldig verklaard.
3. Geef duidelijk aan op wie je wil stemmen, doe dit door “##vote naam” te posten in de thread, voeg ook je naam aan het stemmen-lijstje toe.
4. Als je je stem wilt wijzigen, zeg dan: “##unvote” in dit topic, verwijder ook je naam uit het lijstje.
5. Je mag niet op jezelf, een dode, of iemand die niet mee doet aan het spel stemmen.
6. Als om 19:00 twee mensen gelijk bovenaan staan, dan word degene gelyncht die als eerste het aantal stemmen heeft bereikt.
7. De spelleiders houden zich het recht voor om de dagpost wat later te posten dan 19:00, maar alle stemmen na 18:59 blijven ongeldig. Als de dag-post veel te laat komt, kan de nacht-deadline opgeschoven worden.
8. In sommige gevallen kan er een dubbele lynch komen, wanneer dit gebeurd worden er 2 dorpelingen gelyncht, en iedere inwoner van het dorp krijgt 2 stemmen (je mag 2 keer op 1 persoon stemmen).

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig. Als je 2 volledige dagen niet post (een 24 uur cyclus) dan kan de spelleider je modkillen, maar er zijn vaak uitzonderingen op deze regel.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig
5. Er mogen geen kopieën van je rol Pm, screenshots ervan, of wat dan ook, doorgestuurd worden of in de topic geplaatst worden. Roepen dat je een rol hebt is natuurlijk wel toegestaan (ook als je deze niet hebt)
6. De spelleider kan je modkillen als je, je overduidelijk niet aan de regels houd, maar dit komt niet heel vaak voor.

Deadlines

1. Alle lynchstemmen en dagvaardigheden moeten voor 19:00 binnen zijn.
2. Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn.
3. Zijn de Spelleiders een keer veel te laat dan kunnen deadlines wat opgeschoven worden

Rollen

De volgende rollen zijn onder de dorpelingen verdeeld tijdens deze ronde, alle (levende) spelers kunnen stemmen, discussiëren en hints oplossen.

Maffia rollen (spelers met deze rol winnen als alleen spelers met maffia rollen nog over zijn):

Maffialid:
Alle maffialeden kennen elkaar, en mogen elke nacht samen iemand om het leven brengen.

Maffiarolblokker:
Dit speciale maffialid gaat elke nacht op pad om een dorpsbewoner bezig te houden. Deze speler zal die nacht zijn rol niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar 1 keer worden geblokkeerd.

Spion
Je hebt sympathie voor de maffia/wolven, al behoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffiosi/wolven zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia/wolven!

Weerwolf rollen (spelers met deze rol winnen als alleen spelers met weerwolf rollen nog over zijn):

Weerwolf:
Alle weerwolven kennen elkaar, en mogen elke nacht samen iemand om het leven brengen.

Weerwolf rolblokker:
Dit speciale maffialid gaat elke nacht op pad om een dorpsbewoner bezig te houden. Deze speler zal die nacht zijn rol niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar 1 keer worden geblokkeerd.

Spion
Je hebt sympathie voor de maffia/wolven, al behoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffiosi/wolven zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia/wolven!

Gewone rollen (spelers met deze rol winnen als alleen spelers met gewone rollen nog over zijn):

Dorpeling:
Heeft geen speciale vaardigheden.

Rechercheur:
Kan iedere nacht aan de spelleiders vragen of iemand een maffialid is.

Waarzegger:
Kan iedere nacht aan de spelleiders vragen of iemand een weerwolf is.

Dokter:
Kan iedere nacht iemand beschermen, mocht het doel van de dokter deze nacht normaalgesproken dood gaan, dan blijft deze nu in leven.
(kan iemand niet 2 keer achter elkaar beschermen en zichzelf ook niet)

Zwakke Dokter:
Een dokter die omkomt als hij een maffialid of weerwolf probeert te beschermen.
(kan iemand niet 2 keer achter elkaar beschermen en zichzelf ook niet)

Stalker:
De stalker kan iedere nacht iemand volgen, hij komt dan te weten of zijn doel op pad ging, en naar wie.

Sluipschutter:
Mag vanaf de tweede nacht, ’s nachts iemand doodschieten, hij kan dit maar 1 keer doen.

Dorpsoudste:
Mag iedere dag voor de lynch een extra stem insturen naar de spelleiders.

Burgemeester:
De burgemeester mag een dubbele lynch uitspreken door dit overdag aan de spelleiders te melden. Dit moet voor 16:00 gedaan worden om de spelers een kans te geven hun tweede stem uit te brengen.
De burgemeester word beschermd door zijn bodyguard en kan niet ‘s nachts doodgaan tenzij de bodyguard al dood is, hij kan wel gelyncht worden.

Bodyguard
De bodyguard kent zijn burgemeester, en beschermd hem. Zie de burgemeester rol beschrijven voor meer info.

Rechercheur (andere versie)
Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben
Nachtwaker
Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Gekke velddokter

De gekke velddokter kiest net zoals de normale velddokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gekke velddokter bent of ‘gewone’ velddokter.

Cupido
Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeestersverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.

Bom
Als de bom 's nachts sterft dan gaat degene die de kill maakte dood, als er meerdere mensen op de bom afgingen, dan wordt de dode random bepaald. Word de bom gelyncht dan gaat degene die de laatste stem gaf dood.

Busdriver
De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen die nacht. Als Persoon A door de maffia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Op deze manier kan de maffia zichzelf ook per ongeluk afmaken. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen, en mag ook zichzelf niet switchen.

De beul
De beul kan tijdens de lynch besluiten dat het genoeg is en iemand afmaken die 50% of meer van de stemmen heeft. De lynch van vandaag gaat dan niet meer door. Tijdens een dubbele lynch zal de beul twee doelen moeten hebben die 35% van de stemmen hebben (rekeningen houdend met de dubbele stemmen van mensen).

Wiki
We hebben ook een kleine wiki opgestart (word aan gewerkt) deze is te vinden op :http://fokmaffia.wikispaces.com/

Voorbeeld

Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
De spelregels in dit spel zijn wel behoorlijk anders, maar het idee is ongeveer hetzelfde.

Deelnemerslijst.

1. timmmmm(Maffiahoer)
2. Syb-rund. (Dokter)
3. Lekiamh
4. ZxOrD
5. Harajuku.
6. Isdatzo
7. ajf
8. Ladidadida
9. Sheepcidus
10. Etcetera
11. CaLeX
12. Silver_shark (Wolf)
13. Clesar03
14. Trevland
15. Susi
16. Duimelot
17. DuTank
18. -SG-
19. PrincePolly (Stalker)
20. BwennieBren (Wolf)

Belangrijke posts:

Nacht 1
Dag 1 (dagkill) slachtoffers: timmmm
Dag 1(lynch) slachtoffers: BwennieBren
Nacht 2 slachtoffers: PrincePolly, Silver_Shark, Syb-Rund

[ Bericht 0% gewijzigd door SiestaGuru op 15-12-2008 22:46:26 ]
  maandag 15 december 2008 @ 16:30:31 #2
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_64033952
fipo
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
  maandag 15 december 2008 @ 16:30:41 #3
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_64033955
FIFIFIPOOOOOOO
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  maandag 15 december 2008 @ 16:30:53 #4
163094 Ladidadida
pi_64033963
Alweer niet!
pi_64033986
Opvallend dat de 3 verdachte nu allen bij de vorige reeks mafia/WW's hoorde (ik zeg natuurlijk niet dat het niet mogelijk is, maar toch opvallend)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  Redactie Frontpage maandag 15 december 2008 @ 16:32:13 #6
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64033987
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 15 december 2008 @ 16:32:31 #7
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_64033993
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:30 schreef Ladidadida het volgende:
FIFIFIPOOOOOOO
lekker puh
  maandag 15 december 2008 @ 16:32:35 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64033998
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:18 schreef Susi het volgende:
Rusland staat NIET in mijn AT. IIg niet in de eerste 2 pagina's
2de pagina, 10de van boven. Dus ook nog in de eerste pagina toen de hints gemaakt werden
Nog een reden waarom je mijn stem verdient
Laffe huichelaar
  maandag 15 december 2008 @ 16:32:36 #9
202348 Susi
Temple of Love
pi_64033999
De wolven waren de Russen zat en gingen op zoek naar een nieuwe plek om te kunnen jagen. Na een volledige dag rennen kwamen ze uit bij een lege plek, vlakbij Fok!Town. Nu ze tevreden waren met hun nieuwe woonplaats, besloten ze op zoek te gaan naar eten. Zonder acht te slaan op de prachtige omgeving waarin ze zich bevonden raasden ze op Fok!Town af, hongerig en bloeddorstig.
Een van de wolven, degene met een haast onnatuurlijk gekleurde vacht rook als eerste wat en meldde dit aan zijn medewolven. Ze waren bij een huis aan de rand van het dorp, en er was iemand binnen. "Oh men, dit ruikt heerlijk!" kwijlde de oudste wolf en met zijn allen beukten ze de deur van het huis binnen. De bewoonster was net toe aan haar dessert en zong luid mee met de radio, dus ze hoorde de wolven niet aankomen. De wolven verslonden PS (spelleider), mèt huid en haar maar zonder pijn in het hart...

Bij Brenda is haar foboplaatje Vodka, ze post veel in MEN (staat in d'r stukkie) en gezien d'r leeftijd is ze niet de jongste !
  maandag 15 december 2008 @ 16:33:53 #10
163094 Ladidadida
pi_64034029
We hebben meer rollen dan spelers, hoe zit dat?
  maandag 15 december 2008 @ 16:35:45 #11
202348 Susi
Temple of Love
pi_64034091
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

2de pagina, 10de van boven. Dus ook nog in de eerste pagina toen de hints gemaakt werden
Nog een reden waarom je mijn stem verdient
Bij mij staat ie d'r niet in
  maandag 15 december 2008 @ 16:37:47 #12
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64034135
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef Ladidadida het volgende:
We hebben meer rollen dan spelers, hoe zit dat?
Niet alle rollen doen mee, lees je pm eens.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 16:38:02 #13
163094 Ladidadida
pi_64034138
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef Susi het volgende:

[..]

Gecheckt en hij staat er zeker wel.

Vorige keer was je ook mob en toen liep je jezelf ook zo gigantisch te verdedigen. En nu lieg je aantoonbaar over een hint. Ik ga zo even m'n stem wijzigen denk ik.
  maandag 15 december 2008 @ 16:38:34 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64034149
quote:

[..]

Da's knap (toevallig)
Bij mij en zxord duidelijk wel, dus bij siesta gok ik ook.
EDIT: Bij ladi dus ook.
Laffe huichelaar
pi_64034155

Timmmmm liep vrolijk over de heide, wat een mooie bloemen, en dieren, en vogeltjes. Ach wat is het toch prachtig. Maar hey... Wat zag hij daar? Een lange ijzeren staaf op de grond? Timm liep wat dichter bij... Plots sprong er vlak voor hem iemand van de grond, en na een knal vloog een kogel dwars door het duistere hart van timmmmm.
Timmmmm(maffiahoer) kon nog net uitbrengen: "Waar is mijn taart gebleven?".

Rust zacht timmmmm.

(Ja dit was een rol, geen modkill. er staan geen hints in dit stukje. Timms stem komt hiermee te vervallen.)
  maandag 15 december 2008 @ 16:39:41 #16
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64034165
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 16:40:16 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64034179
Ahh, en hoe zit dat dan?
Laffe huichelaar
  maandag 15 december 2008 @ 16:40:32 #18
202348 Susi
Temple of Love
pi_64034185
Ah mooi zo

JUSTICE
pi_64034209
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef timmmmm het volgende:
Ahh, en hoe zit dat dan?
Een van de niet bekend gemaakte rollen kon overdag een slachtoffer maken.
  maandag 15 december 2008 @ 16:41:25 #20
163094 Ladidadida
pi_64034212
!
  maandag 15 december 2008 @ 16:41:28 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64034213
Wtf?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 15 december 2008 @ 16:41:49 #22
163094 Ladidadida
pi_64034221
Wel een mob gelukkig.
  maandag 15 december 2008 @ 16:41:59 #23
202348 Susi
Temple of Love
pi_64034223
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:38 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Gecheckt en hij staat er zeker wel.

Vorige keer was je ook mob en toen liep je jezelf ook zo gigantisch te verdedigen. En nu lieg je aantoonbaar over een hint. Ik ga zo even m'n stem wijzigen denk ik.
Als men zich niet verdedigt is het niet goed (bij Etc vorig spel), en nu doe ik dat wel door met logischere hints naara Brenda te komen, is het weer niet goed.
Nu is Timm dood, hij wist dat ik niet bij hem hoorde dus dat moet duidelijk zijn
  maandag 15 december 2008 @ 16:43:00 #24
163094 Ladidadida
pi_64034257
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef Susi het volgende:

[..]

Als men zich niet verdedigt is het niet goed (bij Etc vorig spel), en nu doe ik dat wel door met logischere hints naara Brenda te komen, is het weer niet goed.
Nu is Timm dood, hij wist dat ik niet bij hem hoorde dus dat moet duidelijk zijn
Tim was blijkbaar mob en jij kan dus nog steeds WW zijn. Ik behoud voorlopig mijn stem.

Siebje (3) PP, Clesar03, Sheep
etc. (1) Isdatzo
Susi (2) zxord, Ladidadida
  maandag 15 december 2008 @ 16:43:06 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64034262
Ik moet trouwens zo eten, douchen en dan weet ik niet of ik nog even tijd over heb, maar het ziet ernaar uit dat jullie mij toch niet nodig hebben Dag Tim
  maandag 15 december 2008 @ 16:43:07 #26
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_64034263
  maandag 15 december 2008 @ 16:43:14 #27
202348 Susi
Temple of Love
pi_64034267
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:32 schreef Susi het volgende:
De wolven waren de Russen zat en gingen op zoek naar een nieuwe plek om te kunnen jagen. Na een volledige dag rennen kwamen ze uit bij een lege plek, vlakbij Fok!Town. Nu ze tevreden waren met hun nieuwe woonplaats, besloten ze op zoek te gaan naar eten. Zonder acht te slaan op de prachtige omgeving waarin ze zich bevonden raasden ze op Fok!Town af, hongerig en bloeddorstig.
Een van de wolven, degene met een haast onnatuurlijk gekleurde vacht rook als eerste wat en meldde dit aan zijn medewolven. Ze waren bij een huis aan de rand van het dorp, en er was iemand binnen. "Oh men, dit ruikt heerlijk!" kwijlde de oudste wolf en met zijn allen beukten ze de deur van het huis binnen. De bewoonster was net toe aan haar dessert en zong luid mee met de radio, dus ze hoorde de wolven niet aankomen. De wolven verslonden PS (spelleider), mèt huid en haar maar zonder pijn in het hart...

Bij Brenda is haar foboplaatje Vodka, ze post veel in MEN (staat in d'r stukkie) en gezien d'r leeftijd is ze niet de jongste !
  maandag 15 december 2008 @ 16:43:45 #28
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64034283
Kan iemand mij een samenvatting van het vorig topic geven.

En hoezo is timmmmm dood.
A little knowledge is a dangerous thing.
  maandag 15 december 2008 @ 16:43:57 #29
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_64034287
De goede stand:

Siebje (4) PP, Clesar03, Sheep, Susi
etc. (1) Isdatzo
Susi (2) zxord, Ladidadida
  maandag 15 december 2008 @ 16:44:29 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64034302
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet trouwens zo eten, douchen en dan weet ik niet of ik nog even tijd over heb, maar het ziet ernaar uit dat jullie mij toch niet nodig hebben Dag Tim
Dank je Sorry dat ik tegen je loog over mn rol

Kom je nog wel op mijn begrafenis?
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage maandag 15 december 2008 @ 16:44:44 #31
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64034311
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef Susi het volgende:

[..]

het maakt niet uit wat je doet he

ik dacht trouwens dat ik de lynch had gemist maar dat valt nog mee
With four other people
And aliens
  maandag 15 december 2008 @ 16:45:16 #32
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_64034326
So hey heb 'even' alles doorgelezen
Voor 18:59 moet ik stemmen, nog ff goed overdenken en dan zal ik t laten weten
pi_64034336
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef -SG- het volgende:
Kan iemand mij een samenvatting van het vorig topic geven.

En hoezo is timmmmm dood.
Timm is het slachtoffer geworden van iemand die overdag een kill kon maken. Of dit een weerwolv/maffia/dorpeling was, en of het zijn enige kill is zal ik niet bekend maken.
  maandag 15 december 2008 @ 16:47:24 #34
202348 Susi
Temple of Love
pi_64034381
Daarnaast is het logisch om eerst een maffiakill te doen en dan een weerwolvenkill te beschrijven. Zie vorige kills. Die dingen worden naar mij geleid, uit het eerste stukkie. Dat zou maffia dus zijn. En wat was Timm ?
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 16:48:12 #35
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_64034404
Jezus, moet ik al die fobo's en postgeschiedenis gaan bekijken

Nah kga aan de slag dan maar met de hints
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  maandag 15 december 2008 @ 16:49:04 #36
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64034421
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:47 schreef Susi het volgende:
Daarnaast is het logisch om eerst een maffiakill te doen en dan een weerwolvenkill te beschrijven. Zie vorige kills. Die dingen worden naar mij geleid, uit het eerste stukkie. Dat zou maffia dus zijn. En wat was Timm ?
Hej als je jezelf wilt vrijpleiten zou ik het vooral in kleine letters doen ja .
  maandag 15 december 2008 @ 16:49:20 #37
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64034431
Kan iemand de de hints naar Susi nog eens geven?

Die Rusland hint ging naar meer dan alleen Susi dacht ik?
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 16:53:08 #38
163094 Ladidadida
pi_64034509
Hm. Susi krijgt 't voordeel van de twijfel. Ik ga voor Bwenniebren, en wel om de genoemde redenen, plus het feit dat haar ondertitel luidt: 1+1=11? Het is 2, in de kill ging het over 2 kogels. Verder de Rusland + drankfoto fobo, MEN en het de oudste zijn.

Susi, you'd better be right!

etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (1) Ladidadida
  maandag 15 december 2008 @ 16:54:01 #39
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64034525
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:47 schreef Susi het volgende:
Tim neukte de mob.
IK ga zo stemmen trouwens.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  maandag 15 december 2008 @ 16:55:30 #40
202348 Susi
Temple of Love
pi_64034570
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef ajf het volgende:

[..]

Tim neukte de mob.
IK ga zo stemmen trouwens.
Dat bedoel ik.
pi_64034591
Timmm is de hoer, hoe ironisch

schreef Ladidadida het volgende
Hm. Susi krijgt 't voordeel van de twijfel. Ik ga voor Bwenniebren, en wel om de genoemde redenen, plus het feit dat haar ondertitel luidt: 1+1=11? Het is 2, in de kill ging het over 2 kogels. Verder de Rusland + drankfoto fobo, MEN en het de oudste zijn.

etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (2) Ladidadida, CaLeX
  maandag 15 december 2008 @ 16:56:46 #42
202348 Susi
Temple of Love
pi_64034604
## unvote Syb
## BwennieBren

etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (3) Ladidadida, Susi, CaLeX
pi_64034605
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:53 schreef Ladidadida het volgende:

etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (1) Ladidadida
Pssst... Niet om het het spel te beinvloeden hoor, maar je haalt hier hints uit twee stukjes, 2 staat in het maffia verhaal terwijl rusland in het wolf verhaal staat.
  maandag 15 december 2008 @ 16:58:18 #44
202348 Susi
Temple of Love
pi_64034645
quote:
Zonder acht te slaan op de prachtige omgeving waarin ze zich bevonden raasden ze op Fok!Town af, hongerig en bloeddorstig.
en een B lijkt op een 8
  maandag 15 december 2008 @ 16:59:42 #45
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64034680
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:56 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Pssst... Niet om het het spel te beinvloeden hoor, maar.... allemaal dingen die het spel beinvloeden.
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 17:01:24 #46
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64034730
Bren post idd veel in MEN, en haar onderschrift. Dat maakt voor mij 1+1=2

## Bwenniebren

etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (4) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
pi_64034731
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:59 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Sommig nieuwkomers weten misschien niet dat hints tegen 1 persoon in 1 stukje moeten staan. Dus het leek me wel even handig om dat te vermelden.
  maandag 15 december 2008 @ 17:01:44 #48
236263 ZxOrD
Wat?...... NEE! :')
pi_64034741
quote:

[..]

Ik gebruik 50 topics per pagina, en dan staat ie er dus wel... anders post ik het toch niet?
* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
* Gehecht zijn aan je litteken, is nooit grappig
  maandag 15 december 2008 @ 17:01:53 #49
163094 Ladidadida
pi_64034745
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:56 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Pssst... Niet om het het spel te beinvloeden hoor, maar je haalt hier hints uit twee stukjes, 2 staat in het maffia verhaal terwijl rusland in het wolf verhaal staat.
Het zijn wel 4 hints. Al zijn er maar 3 goed, dan hebben we nog een wolf/mob te pakken.

oeh moet eten
  maandag 15 december 2008 @ 17:02:32 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64034760
Eten op

Bwenniebren (4) Ladidadida, Susi, CaLeX, Hara

Douchen
  maandag 15 december 2008 @ 17:02:57 #51
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64034777
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:01 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Sommig nieuwkomers weten misschien niet dat hints tegen 1 persoon in 1 stukje moeten staan. Dus het leek me wel even handig om dat te vermelden.
Ok dan is het goed.
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 17:03:37 #52
163094 Ladidadida
pi_64034800
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (5) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku
  maandag 15 december 2008 @ 17:03:49 #53
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64034804
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:01 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Het zijn wel 4 hints. Al zijn er maar 3 goed, dan hebben we nog een wolf/mob te pakken.

oeh moet eten
Bwenniebren (6) Ladidadida, Susi, CaLeX, ajf, Hara, Sheep
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 17:04:32 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64034820
Argh, wilde het net weer aanpassen ja
  maandag 15 december 2008 @ 17:04:53 #55
163094 Ladidadida
pi_64034824
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (6) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Sheep
  maandag 15 december 2008 @ 17:05:11 #56
163094 Ladidadida
pi_64034831
En nu echt eten
  maandag 15 december 2008 @ 17:05:28 #57
238120 Duimelot
pi_64034841
##vote Bwenniebren
Ik ben niet verplicht om aan te geven waarom toch

etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (7) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Sheep, Duimelot
pi_64034876
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:05 schreef Duimelot het volgende:
##vote Bwenniebren
Nee hoor
  maandag 15 december 2008 @ 17:09:22 #59
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64034908
quote:
##vote Bwenniebren
Nee hoeft niet. Maar je kan net zo goed zeggen: vanwege de hints. Dan is het niet zo verdacht. :

Siebje (2) PP, Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (7) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Duimelot, Sheep
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 17:09:25 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64034910
quote:
##vote Bwenniebren

etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (6) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Duimelot
Mag je helemaal zelf weten

En nu echt douchen
  maandag 15 december 2008 @ 17:10:08 #61
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64034928
Eh waarom wil jij steeds als laatste Sheep
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 17:10:12 #62
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_64034930
Dus... hints eerste alinea zijn wolven en tweede maffia?

Als ik het zo de stemmingen lees lig ik al vrij snel uit het spel.

Mot ik nog wel stemmen dan?
  maandag 15 december 2008 @ 17:10:33 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64034938
Oh, je wordt er steeds afgegooid

DOUCHE
  maandag 15 december 2008 @ 17:11:07 #64
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64034953
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
Zal wel een opdracht zijn .
  maandag 15 december 2008 @ 17:11:47 #65
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64034962
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil niks maar ik had niet unvote dus heb mezelf maar achteraan gezet.

Ga eens douchen.
Radio Soulwax!
pi_64034973
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef BwennieBren het volgende:
Dus... hints eerste alinea zijn wolven en tweede maffia?

Als ik het zo de stemmingen lees lig ik al vrij snel uit het spel.

Mot ik nog wel stemmen dan?
Ja in dit geval wel, kan wel eens omdraaien maar meestal kan je aan het verhaal wel zien van wie de kills waren.

Je kan natuurlijk een geweldige verdediging beginnen, argumenten tenietdoen, anderen beschuldigen, enz.
  maandag 15 december 2008 @ 17:12:10 #67
236263 ZxOrD
pi_64034977
5. Harajuku.
Text onder naam: I once believed that I possessed creative talent.
Fobo: hondenfoto
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
  maandag 15 december 2008 @ 17:23:24 #68
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64035205
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:11 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Ik wil niks maar ik had niet unvote dus heb mezelf maar achteraan gezet.

Ga eens douchen.
Fris en fruitig!
  maandag 15 december 2008 @ 17:31:23 #69
238120 Duimelot
pi_64035393
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:09 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Nee hoeft niet. Maar je kan net zo goed zeggen: vanwege de hints. Dan is het niet zo verdacht. :
vanwege de hints
maar das niet waar eigenlijk ik ben zo'n slechte jokkebrok he hahaha
pi_64035420
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:12 schreef ZxOrD het volgende:
5. Harajuku.
Om de meute niet achteraan te gaan :

Siebje (2) PP, Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Hara (1) DuTank

Plus dat ik de hondenhint wel sterk vind.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 15 december 2008 @ 17:33:18 #71
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64035439
Waarom zou je anders stemmen?
  maandag 15 december 2008 @ 17:34:18 #72
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64035451
Vorige keer was SG hond, Susi is hond geweest, nu is het mijn beurt?
pi_64035476
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
Vorige keer was SG hond, Susi is hond geweest, nu is het mijn beurt?
Ja, want mijn stem heeft invloed?
  maandag 15 december 2008 @ 17:37:00 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64035514
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:35 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ja, want mijn stem heeft invloed?
Zo serieus bedoel ik het niet
  maandag 15 december 2008 @ 17:37:53 #75
238120 Duimelot
pi_64035534
en hoelaat gingen we nu allemaal unvoten en die ene er ineens uitknallen??
  maandag 15 december 2008 @ 17:37:58 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64035536
Leuk begin voor jou trouwens, BwennieBren Ik ga je overigens Bren noemen
  maandag 15 december 2008 @ 17:40:28 #77
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64035583
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:37 schreef Duimelot het volgende:
en hoelaat gingen we nu allemaal unvoten en die ene er ineens uitknallen??
Straks als ik het teken geef.
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 17:41:37 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64035602
Mis ik het leukste deel weer
pi_64035608
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zo serieus bedoel ik het niet
Sorry . Maar op zich vind ik de honden hint best sterk .
pi_64035622
Siebje (2) Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Henniedemen (8) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Duimelot, Sheep,PP
Hara (1) DuTank
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  maandag 15 december 2008 @ 17:43:56 #81
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64035648
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:41 schreef DuTank het volgende:

[..]

Sorry . Maar op zich vind ik de honden hint best sterk .
De volgende hints zullen het wel uitwijzen
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 17:44:03 #82
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_64035651
Ik doe maar hetzelfde al DuTank.
##vote Hara

Siebje (2) PP, Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Hara (2) DuTank, Bwenniebren

En ik ga me niet verdedigen, want ik ben hoogstwaarschijnlijk idd de oudste in het dorp. Maar oh, oh, wat zullen jullie huilen wanneer jullie er helemaal naast zitten.
  maandag 15 december 2008 @ 17:45:36 #83
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64035675
Nou zeg! Wat is dit nu weer
  maandag 15 december 2008 @ 17:46:15 #84
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64035691
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:44 schreef BwennieBren het volgende:

En ik ga me niet verdedigen, want ik ben hoogstwaarschijnlijk idd de oudste in het dorp. Maar oh, oh, wat zullen jullie huilen wanneer jullie er helemaal naast zitten.
Dat moet veel dramatischer, met allemaal beschuldigingen enzo.
Radio Soulwax!
pi_64035702
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

De volgende hints zullen het wel uitwijzen
Is helemaal waar.
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:44 schreef BwennieBren het volgende:
Ik doe maar hetzelfde al DuTank.
##vote Hara

Siebje (2) PP, Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Hara (2) DuTank, Bwenniebren

Dat is wel een goede en ik vraag me af of die "2 kogels" wel een hint (naar jou) zijn. Die van Rusland kan naar meerdere personen, dus moet je eigenlijk ook negeren.
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 17:47:41 #86
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_64035718
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
Leuk begin voor jou trouwens, BwennieBren Ik ga je overigens Bren noemen
Tsja....
en sorry dat ik op je gestemd heb
  maandag 15 december 2008 @ 17:51:20 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64035779
Lekkere binnenkomer ja, eerste lynch sterven .
Huilen dan.
pi_64035825
Siebje (1) Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Hara (2) DuTank, Henniedemen
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 17:54:22 #89
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_64035827
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:46 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Dat moet veel dramatischer, met allemaal beschuldigingen enzo.
Nog dramatischer? Ben niet zo goed in drama

Zo van Susi is te eager om mij als weerwolf neer te pinnen dus misschien is Susi het wel PP wilde mij al voor het spel killen (zie sig) dus hij is maffia/weerwolf? Zoiets?

Nah...
pi_64035848
Ik wil nog even op Etcetera wijzen, normaal is zij heel actief en nu opeens niet. Daarbij komt ook nog eens dat er wat hints naar haar toe (kunnen) leiden.
pi_64035860
Dat onderschrift
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 17:56:44 #92
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_64035863
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:47 schreef DuTank het volgende:

[..]

Is helemaal waar.
[..]

Dat is wel een goede en ik vraag me af of die "2 kogels" wel een hint (naar jou) zijn. Die van Rusland kan naar meerdere personen, dus moet je eigenlijk ook negeren.
2 kogels is toch 2de alinea voor de maffialeden al ls ik het goed begrijp? En Rusland kan idd naar meerdere personen toe
  maandag 15 december 2008 @ 17:58:15 #93
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64035890
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:55 schreef DuTank het volgende:
Ik wil nog even op Etcetera wijzen, normaal is zij heel actief en nu opeens niet. Daarbij komt ook nog eens dat er wat hints naar haar toe (kunnen) leiden.
Etc is toch alleen veeeel aanwezig als ze zichzelf moet verdedigen?
pi_64035916
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:55 schreef DuTank het volgende:
Dit vul ik nog even aan met het feit dat als Bwennie geen maffia/wolf is, dat dan Harajuku, Susi en Etcetera 'bitches under survaillance' zijn.
  Redactie Frontpage maandag 15 december 2008 @ 18:00:07 #95
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64035929
er is zoiets als school wat ook wel eens aandacht wil hebben hoor
With four other people
And aliens
pi_64035956
Siebje (1) Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Hara (3) DuTank, Henniedemen, S_S
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  maandag 15 december 2008 @ 18:02:11 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64035972
Nou moe, Bren had de meeste en beste hints, waarom zou ik dan zoals jij bijvoorbeeld op iemand gaan stemmen waar maar één hint naar leidt? Zo lekker veilig kunnen wij het ook wel gaan spelen maar dan gaan de lynches niet goed
pi_64035985
Zowel de hints versus Hara als die tegen Bwennie vind ik goed...

Ik onthoud me voorlopig van stemming.
  maandag 15 december 2008 @ 18:03:16 #99
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64036001
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Etc is toch alleen veeeel aanwezig als ze zichzelf moet verdedigen?
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:00 schreef Etcetera het volgende:
er is zoiets als school wat ook wel eens aandacht wil hebben hoor
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 18:04:09 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64036017
Kan iemand de hints naar mij nog even vertellen? Ik was in de veronderstelling dat het alleen Max betrof?
  maandag 15 december 2008 @ 18:05:03 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64036034
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:03 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

[..]

Die is wel briljant
  Redactie Frontpage maandag 15 december 2008 @ 18:05:21 #102
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64036037
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:03 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

[..]

ja kun je wel lachen schat, maar heb vandaag 2 deadlines. al stond ik op het punt om gelynched te worden, dan was ik nog vrij weinig aanwezig vandaag
With four other people
And aliens
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 18:05:46 #103
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_64036045
Dusseh... als Henniedemen eruit ligt, zit ik er nog in?
  maandag 15 december 2008 @ 18:08:54 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64036109
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:05 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ja kun je wel lachen schat, maar heb vandaag 2 deadlines. al stond ik op het punt om gelynched te worden, dan was ik nog vrij weinig aanwezig vandaag
Euheuh Sure.

Je leest iig wel mee, dus dan heb je blijkbaar wel tijd zat. Ook toevallig dat je binnen een paar minuten al op die post reageerde. Toeval?
Huilen dan.
  maandag 15 december 2008 @ 18:09:01 #105
238120 Duimelot
pi_64036112
Het is gewoon sielug om iemand die voor t eerst meespeelt meteen te lynchen, ik ben voor wat spanning in het spel dussuh

##unvote Bwenniebren
## vote Hara

Siebje (1) Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (7) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Sheep,PP
Hara (4) DuTank, Henniedemen, S_S, Duimelot
  maandag 15 december 2008 @ 18:10:00 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64036138
Jammer dat ik mijn eigen lynch niet mee kan maken.
  maandag 15 december 2008 @ 18:10:43 #107
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_64036152
Haha, Duimelot dekt zichzelf alvast in voor de volgende lynch.
  Redactie Frontpage maandag 15 december 2008 @ 18:11:03 #108
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64036157
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Euheuh Sure.

Je leest iig wel mee, dus dan heb je blijkbaar wel tijd zat. Ook toevallig dat je binnen een paar minuten al op die post reageerde. Toeval?
geweldig nu moet ik ook al gaan verdedigen over het feit dat ik meelees maar niet altijd actief meedoe
With four other people
And aliens
  maandag 15 december 2008 @ 18:11:40 #109
238120 Duimelot
pi_64036169
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:10 schreef Lekiamh het volgende:
Haha, Duimelot dekt zichzelf alvast in voor de volgende lynch.
betrapt
  maandag 15 december 2008 @ 18:12:26 #110
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64036190
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:05 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Je bevestigde Hara's opmerking binnen 2 minuten daarom lachte ik.
Ik vind je tot nu toe niet echt verdacht.
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 18:13:03 #111
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64036204
Ik stem op Siesta!
Laffe huichelaar
pi_64036217
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef Etcetera het volgende:

[..]

geweldig nu moet ik ook al gaan verdedigen over het feit dat ik meelees maar niet altijd actief meedoe
'T zijn ook elke keer dezelfden die lastig zijn hè
  maandag 15 december 2008 @ 18:13:42 #113
163094 Ladidadida
pi_64036220
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:09 schreef Duimelot het volgende:
Het is gewoon sielug om iemand die voor t eerst meespeelt meteen te lynchen, ik ben voor wat spanning in het spel dussuh
Omg, hoe immens verdacht kun je doen
  maandag 15 december 2008 @ 18:13:58 #114
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64036226
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:09 schreef Duimelot het volgende:

##unvote Bwenniebren
## vote Hara

Siebje (1) Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (7) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Sheep,PP
Tja dat is het spel Ik werd de eerste keer dat ik meespeelde ook de eerste nacht gekilled
Het doet nog steeds zeer, Calex
  maandag 15 december 2008 @ 18:17:12 #115
238120 Duimelot
pi_64036299
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:13 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Omg, hoe immens verdacht kun je doen

verdacht.... MOI?!?!?
ik weet gewoon niet waar ik mee bezig ben hahaha
  Redactie Frontpage maandag 15 december 2008 @ 18:19:12 #116
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64036331
##Bwenniebren

Siebje (1) Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (8) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Sheep,PP, Etc
With four other people
And aliens
  maandag 15 december 2008 @ 18:20:59 #117
163094 Ladidadida
pi_64036366
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:17 schreef Duimelot het volgende:

[..]

verdacht.... MOI?!?!?
Nou, dan zal ik je dit even meedelen: zeggen dat je zomaar in het wildeweg op iemand gaat stemmen omdat je het 'zielig vindt voor iemand anders', wordt in dit spel meestal gelezen als: 'ik vind het niet echt zielig maar diegene is mijn maffiamaatje en moet ik koste wat het kost beschermen'.

Dat je het even weet
  maandag 15 december 2008 @ 18:22:11 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64036381
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:17 schreef Duimelot het volgende:

[..]

verdacht.... MOI?!?!?
Nou, dat zegt wel weer genoeg dan hè Je probeert gewoon je clubje te redden
  maandag 15 december 2008 @ 18:23:40 #119
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64036416
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, dat zegt wel weer genoeg dan hè Je probeert gewoon je clubje te redden
Ze wachtte geen eens op mijn teken.
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 18:24:03 #120
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_64036419
Inderdaad, wat Ladi zegt. X.x
- 1 voor Duimelot, lol.

##vote Bwenniebren
Siebje (1) Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (9) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Sheep,PP, Etc, Lek
  maandag 15 december 2008 @ 18:24:31 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64036432
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
Kan iemand de hints naar mij nog even vertellen? Ik was in de veronderstelling dat het alleen Max betrof?
Anyone?
  maandag 15 december 2008 @ 18:25:03 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64036449
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

De trut!
  maandag 15 december 2008 @ 18:25:24 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64036460
Ik moet weggggggggg

maandag 15 december 2008 @ 18:28:59 #124
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64036564
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Nou, dan zal ik je dit even meedelen: zeggen dat je zomaar in het wildeweg op iemand gaat stemmen omdat je het 'zielig vindt voor iemand anders', wordt in dit spel meestal gelezen als: 'ik vind het niet echt zielig maar diegene is mijn maffiamaatje en moet ik koste wat het kost beschermen'.

Dat je het even weet
Als Bwen dorp is kan het ook, kan ze zeggen dat ze geen dorp heeft gelyncht. Maar door die 2 groepen badguys werkt dat niet helemaal.
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 18:30:27 #125
236263 ZxOrD
pi_64036605
##unvote

## vote Hara

Siebje (1) Clesar03
etc. (1) Isdatzo

Hara (5) DuTank, Henniedemen, S_S, Duimelot, zxord
  maandag 15 december 2008 @ 18:32:53 #126
236263 ZxOrD
pi_64036660
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Anyone?
5. Harajuku.
  maandag 15 december 2008 @ 18:55:01 #127
238120 Duimelot
pi_64037201
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dat je het even weet
Maar Bren is toch een weerwolf?? Is ze dan mijn weerwolf maatje !?
  maandag 15 december 2008 @ 18:56:05 #128
238120 Duimelot
pi_64037232
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

ik ben nogal ongeduldig
  maandag 15 december 2008 @ 18:59:18 #129
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64037308
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:55 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Maar Bren is toch een weerwolf?? Is ze dan mijn weerwolf maatje !?
Dat merken we zo wel.
Radio Soulwax!
pi_64037338
Zijn ze weer eens te laat...
  maandag 15 december 2008 @ 19:01:45 #131
238120 Duimelot
pi_64037364
. De spelleiders houden zich het recht voor om de dagpost wat later te posten dan 19:00, maar alle stemmen na 18:59 blijven ongeldig. Als de dag-post veel te laat komt, kan de nacht-deadline opgeschoven worden.
pi_64037379

Al vroeg na zonsopgang realiseerden de dorpsbewoners zich dat ze het niet met elkaar eens waren, stemmen kwamen, stemmen gingen. Maar de dood van een niet al te nobele dorpsbewoner deed daar verandering in komen, de vingers wezen al snel richting bwennie. Bwennie kwam met een grote stroom aan tegenargumenten, maar eht mocht niet baten.
BwennieBren(Wolf) werd in een zwembad gevuld met zwavelzuur gegooid, een bad waar walvissen nog in zouden wegsmelten.

Rust zacht BwennieBren.
pi_64037405
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:01 schreef Duimelot het volgende:
. De spelleiders houden zich het recht voor om de dagpost wat later te posten dan 19:00, maar alle stemmen na 18:59 blijven ongeldig. Als de dag-post veel te laat komt, kan de nacht-deadline opgeschoven worden.
"Houden zich het recht voor?" In wat voor een vreemde bui heb ik dat geschreven?
  maandag 15 december 2008 @ 19:03:47 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64037407
Nice.

En de dagpost is prima op tijd hoor.

Onze ouwe azijnpisser heeft weer iets te zeuren.
Huilen dan.
  maandag 15 december 2008 @ 19:04:57 #135
163094 Ladidadida
pi_64037438
Ha!
  maandag 15 december 2008 @ 19:05:47 #136
238120 Duimelot
pi_64037461
Nou ja zeg wat sneu, doet ze een keer mee en weg is ze, enige positieve hierin vind ik dat ik toch iets van de hints heb begrepen want d8 al dat ze wolf was jeej

Staan hier in dat stukje nu ook weer hints of dat niet??
  maandag 15 december 2008 @ 19:07:01 #137
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_64037496
Heel netjes allemaal
pi_64037540
Zo dat is ene
  maandag 15 december 2008 @ 19:08:58 #139
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64037547
Productief, 1 Maffiahoer + 1 Weerwolf weg.
Radio Soulwax!
pi_64037566
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
Nice.

En de dagpost is prima op tijd hoor.

Onze ouwe azijnpisser heeft weer iets te zeuren.
Duimelot nu al af gaan liggen zeiken is niet netjes
  maandag 15 december 2008 @ 19:10:52 #141
216584 Trevland
pi_64037596
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Grappig Ik had wel eerder gehoord dat mensen in die omgeving sowieso het wel kennen Nou misschien kom ik over een weekje of wat wel een sinaasappel bij je kopen
Je had er afgelopen vrijdag/zaterdag moeten zijn want toen hadden we een wintervestival(een soort van proeverij). Maar ik werk niet in de winkel zelf ik werk in het bedrijf wat er achter zit(ik werk zaterdags en in de vakantie(deze vakantie ligt er aan of ik vrij van stage ben))
  maandag 15 december 2008 @ 19:11:16 #142
238120 Duimelot
pi_64037606
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:09 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

tsktsktsk dat jullie vingers naar me wijzen dat ik een vriendje van bren was is een ding maar dit gaat te ver hoor...
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 19:12:57 #143
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_64037646
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:05 schreef Duimelot het volgende:
Nou ja zeg wat sneu, doet ze een keer mee en weg is ze, enige positieve hierin vind ik dat ik toch iets van de hints heb begrepen want d8 al dat ze wolf was jeej

Staan hier in dat stukje nu ook weer hints of dat niet??
Sneu of niet, zo is het spel ik kan nu onderuit gaan zitten en me verheerlijken op de komende lynchpartijen
  maandag 15 december 2008 @ 19:14:30 #144
238120 Duimelot
pi_64037697
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:12 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Sneu of niet, zo is het spel ik kan nu onderuit gaan zitten en me verheerlijken op de komende lynchpartijen
Nou had ik geweten dat je t zo sportief zou opvatten had ik het gewoon op jou laten staan
  Redactie Frontpage maandag 15 december 2008 @ 19:14:45 #145
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64037705
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:09 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

en dat zeg jij
With four other people
And aliens
  maandag 15 december 2008 @ 19:16:59 #146
216584 Trevland
pi_64037761
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:14 schreef Etcetera het volgende:

[..]

en dat zeg jij
Don't Though PP

hij is wel onze zijkert!
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 19:19:09 #147
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_64037824
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Nou had ik geweten dat je t zo sportief zou opvatten had ik het gewoon op jou laten staan
Ik hou mezelf graag een masker voor, maar eigenlijk....

maandag 15 december 2008 @ 19:23:28 #148
216584 Trevland
pi_64037924
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:19 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Ik hou mezelf graag een masker voor, maar eigenlijk....

[ afbeelding ]
Je sig komt wel goed uit(je bent als eerste gelincht(helaas niet als eerste dood maar toch))
  maandag 15 december 2008 @ 19:24:53 #149
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64037965
Mooi
nu wachten op de nachtkill
  maandag 15 december 2008 @ 19:29:39 #150
238120 Duimelot
pi_64038091
Okee.... ik kom hier misschien een tikje blondt over maar om me nu pmmetjes te gaan sturen in de hoop dat ik zo blondt ben dat ik hier serieus op in ga en mijn rol prijsgeef is wel heeeeeeeeeeeeel erg gheghe

btw ik ben alles behalve blonT (euh dit is geen belediging voor echte blondjes)
  maandag 15 december 2008 @ 19:30:41 #151
238120 Duimelot
pi_64038116
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:24 schreef ajf het volgende:
Mooi
nu wachten op de nachtkill
nachtkll..... *slik* jullie willen zeker meteen alle newbies druit
  maandag 15 december 2008 @ 19:32:08 #152
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64038146
hihihihi
Radio Soulwax!
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 19:34:20 #153
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_64038207
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:23 schreef Trevland het volgende:

[..]

Je sig komt wel goed uit(je bent als eerste gelincht(helaas niet als eerste dood maar toch))
Ja he?

Ik sudder nog even door in mijn badje met zwavelzuur, scheelt weer een vuilniszak.

Speel ze!

[ Bericht 1% gewijzigd door BwennieBren op 15-12-2008 19:45:16 ]
  maandag 15 december 2008 @ 19:35:19 #154
236263 ZxOrD
pi_64038239
vorige keer was ik als eerste dood, en ik leef nog!
Dat was natuurlijk bij de eerste nachtkills....
Dorpje, we doen het goed!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 december 2008 @ 19:41:36 #155
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64038430
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:30 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nachtkll..... *slik* jullie willen zeker meteen alle newbies druit
Behalve als je fout bent
Anders heb je niks te vrezen

en dat was sarcastisch bedoeld
  maandag 15 december 2008 @ 19:55:11 #156
163094 Ladidadida
pi_64038784
Ben ook benieuwd naar vanavond
pi_64041004
Posts van Ladiaidia zijn altijd al doeddoeners geweest, maar zo erg
  maandag 15 december 2008 @ 21:47:18 #158
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64042252
Nou!

Straks bij de hints ga ik als eerste naar de mensen kijken die snel nog naar mij gingen switchen in de hoop dat Bren bleef leven.
  maandag 15 december 2008 @ 21:52:34 #159
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64042444
Toch wel opvallend dat nieuwkomers om een of andere reden vaak slechterikken zijn.
Laffe huichelaar
  maandag 15 december 2008 @ 21:55:31 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64042579
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Toch wel opvallend dat nieuwkomers om een of andere reden vaak slechterikken zijn.
Ja, dat zie je vaak hè
  maandag 15 december 2008 @ 22:01:00 #161
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64042796
Sorry, wegens een hevig staaltje crisimanagment hier is de nachtkill een kwartiertje later. Scusi!
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  maandag 15 december 2008 @ 22:02:15 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64042834
Ik ga toch eerst het stemlijstje erbij zoeken, pas maar op!
  maandag 15 december 2008 @ 22:06:18 #163
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64042995
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry, wegens een hevig staaltje crisimanagment hier is de nachtkill een kwartiertje later. Scusi!
Ik overleef het wel!

Ow....... Wacht........

Laffe huichelaar
pi_64043067
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik overleef het wel!

Ow....... Wacht........

pi_64043227
En Hara, hoe ging het?
  maandag 15 december 2008 @ 22:14:56 #166
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64043294
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:12 schreef PrincePolly het volgende:
En Hara, hoe ging het?
Sttttt, het is altijd lastig hoor, een lijstje vinden.
Laffe huichelaar
pi_64043740
22.28
  maandag 15 december 2008 @ 22:29:18 #168
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64043764
Goed op de klok gekeken, grote jongen

*aait over dutanks bolletje
Laffe huichelaar
  maandag 15 december 2008 @ 22:29:52 #169
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64043782
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:12 schreef PrincePolly het volgende:
En Hara, hoe ging het?
charlie heeft het nog nooit zo slecht gedaan. Wel alles goed op één voldoende na. Lex heeft nog nooit zo goed gedaan, alles goed

.
  maandag 15 december 2008 @ 22:29:56 #170
216584 Trevland
pi_64043785
* Trevland drukt F5
pi_64043793
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Goed op de klok gekeken, grote jongen

*aait over dutanks bolletje
bek houwe
  maandag 15 december 2008 @ 22:31:17 #172
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64043821

Het was druk, druk in de kroeg der geopende oren. Daar waar het bier rijkelijk vloeit, daar waar vele mannen succesvol waren in de versierkunst, daar waar dikke Duitse mannen vrolijk liederen bralden, daar waar menige maaltijd naar buiten werd geholpen.
Vlak voor middernacht klonk een angstaanjagende kreet, een kreet die menige kroeg-ganger zich noch lang zou heugen. Het gelach verstomde, de meisjes dansten niet langer, iemand kon nog net zijn niezen inhouden. Langzaam hoorden de zatlappen de stappen van zachte, onbedekte voeten naderen. Er werd zwaar op de deur gebonsd.
Het licht viel uit, 9 angsthazen konden nog de tuin in vluchten.
Toen ze even later de kroeg weer binnen kwamen, vonden ze een ware slachtpartij. PrincePolly(Stalker) was compleet uiteengereten door grote klauwen.

Vlak bij de kroeg liepen twee andere duistere figuren. Ze zagen er uit alsof ze zo uit 'The Devil wears Prada' waren gelopen en de tijd van hun leven hadden. Je zag er in ieder geval niet aan af dat ze op het punt stonden te moorden. De vorige avond dachten ze nog het rijk alleen te hebben, maar ze hadden het gruwelijk mis... Het dorp werd ondertussen ook bevolkt door bloeddorstige wolven en die konden ze niet over zich heen laten gaan.
De avond en dag ervoor hadden ze wat ervaring opgedaan met het herkennen van deze slechteriken, dus ze waren klaar voor een heftige strijd. En ze hadden elkaar en brachten graag tijd met elkaar door, dus ze wisten dat ze dit klusje wel even konden klaren. Ze werden opgeschrikt door de herrie in de kroeg en zagen nog net de roedel wolven verdwijnen. Ze raceten er achter aan, bijna zeker over de identiteit van één van hen, die gisteren één van de geliefde spelleiders had vermoord.
Ze stortten zich op één van de duistere figuren die bij het café rondkrioelden en drukten deze vloekend tegen het gras. Zonder een verhaal af te wachten maakten ze hem met hun blote handen koud. De wolvenroedel zou het voortaan zonder Silver_Shark (weerwolf) moeten doen.

En er liep nóg iemand rond, daar buiten op het koude terras. Iemand die zich mateloos irriteerde aan het gemoord in Fok!Town en weer orde en rust wenste. Hij pakte zijn pistool en schoot twee goedgemikte kogels af op Syb-Rund (velddokter). Zijn eerste goedbedoelde moord werd meteen zijn eerste grote fout...

Hintvrije zone; Rust zacht Syb en PP, burn in hell Silver! Morgen tot 19:00 voor de lynch xoxo jullie spelleiders
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_64043936
Het was druk, druk in de kroeg der geopende oren 1. Daar waar het bier rijkelijk vloeit2, daar waar vele mannen succesvol waren in de versierkunst3, daar waar dikke Duitse mannen vrolijk liederen bralden4, daar waar menige maaltijd naar buiten werd geholpen.
Vlak voor middernacht klonk een angstaanjagende kreet, een kreet die menige kroeg-ganger5 zich noch lang zou heugen. Het gelach verstomde, de meisjes dansten niet langer, iemand kon nog net zijn niezen inhouden.6 Langzaam hoorden de zatlappen de stappen van zachte, onbedekte voeten naderen. Er werd zwaar op de deur gebonsd.
Het licht viel uit, 9 angsthazen7 konden nog de tuin in vluchten.
Toen ze even later de kroeg weer binnen kwamen, vonden ze een ware slachtpartij. PrincePolly(Stalker) was compleet uiteengereten door grote klauwen.

1
2
3
4
5
6
7
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
  maandag 15 december 2008 @ 22:35:08 #174
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64043939
Wheheheh mafia maakt de wolven af
  maandag 15 december 2008 @ 22:36:05 #175
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64043968
Maar PP
pi_64043972
Kut sluipschutter
pi_64043975
Mooi verhaal PS. Net weer teruggekeerd.

En oh ja:

Awww arme Syb, PP en silver.
  maandag 15 december 2008 @ 22:36:29 #178
163094 Ladidadida
pi_64043982
Autsj. Een dokter

Gelukkig ook een wolfje
  maandag 15 december 2008 @ 22:38:04 #179
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64044029
Sorry dat ik uitliep Siesta, maar mijn echte leven ging even voor
Live from Chicago
  maandag 15 december 2008 @ 22:38:47 #180
216584 Trevland
pi_64044053
Rip Syb

Go Maffia (hoe kan je het uit mikken)
pi_64044068
Ach ik was ook druk bezig met het mijne, anders had ik nog wel een handje geholpen, dus ook sorry van mij
pi_64044154
Vlak bij de kroeg liepen twee andere duistere figuren. Ze zagen er uit alsof ze zo uit 'The Devil wears Prada' 10 waren gelopen en de tijd van hun leven hadden 11. Je zag er in ieder geval niet aan af dat ze op het punt stonden te moorden. De vorige avond dachten ze nog het rijk alleen te hebben, maar ze hadden het gruwelijk mis... Het dorp werd ondertussen ook bevolkt door bloeddorstige wolven en die konden ze niet over zich heen laten gaan.
De avond en dag ervoor hadden ze wat ervaring opgedaan met het herkennen van deze slechteriken 12, dus ze waren klaar voor een heftige strijd. En ze hadden elkaar en brachten graag tijd met elkaar door, dus ze wisten dat ze dit klusje wel even konden klaren. Ze werden opgeschrikt door de herrie in de kroeg en zagen nog net de roedel wolven verdwijnen. Ze raceten 13 er achter aan, bijna zeker over de identiteit van één van hen, die gisteren één van de geliefde spelleiders had vermoord.
Ze stortten zich op één van de duistere figuren die bij het café rondkrioelden en drukten deze vloekend tegen het gras 14. Zonder een verhaal af te wachten maakten ze hem met hun blote handen koud. De wolvenroedel zou het voortaan zonder Silver_Shark (weerwolf) moeten doen.
1
2
3
4
5
10
11
12
13
14
pi_64044165
Zo, help jullie even op weg. Ik ben slapen
  maandag 15 december 2008 @ 22:43:14 #184
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64044181
Was PP vorige keer niet ook al stalker?
Mag ik overigens opmerken dat ik 2 killende rollen voor het dorp teveel vind?
Heeft mijn verdachtmaking van syb toch nog zin gehad!
Laffe huichelaar
pi_64044296
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Was PP vorige keer niet ook al stalker?
Mag ik overigens opmerken dat ik 2 killende rollen voor het dorp teveel vind?
Heeft mijn verdachtmaking van syb toch nog zin gehad!
Ja daar kwam ik vanavond ook opeens achter toen hij zijn PM stuurde Gewoon stom toeval.
  maandag 15 december 2008 @ 22:47:58 #186
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64044316
Okee goede kill, we kunnen nog even rustig gaan slapen. Ladi en ik zeggen weltrusten
  maandag 15 december 2008 @ 22:48:11 #187
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64044322
So far heb ik dit

dutakn
Beroep Horeca - kroeg
foto fobo heineken - bier

zxord
Plaats hier foto's van typische Duitsers 2 3 4
Ben jij geschrokken van je usernotes? 2 3 4 5 -> angsthazen

Later of morgen ga ik even naar de rest kijken
pi_64044494
Kut, nu ben ik helemaal verdachte omdat 2 wolven in het zelfde rijtje staan als ik
  maandag 15 december 2008 @ 22:54:05 #189
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64044495
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:47 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ja daar kwam ik vanavond ook opeens achter toen hij zijn PM stuurde Gewoon stom toeval.
Dat is geen stom toeval, dat het dorp dit spel 2 killende rollen heeft. Dat het op één dag gebeurd wel. 2 killende rollen voor het dorp is sowieso teveel, imo

Trouwens, SG, als je weer aan de popcorn wil, hoop ik dat je vandaag klb in de gaten hebt gehouden
Ik vind het echt jammer dat ik achter de schermen niet mee kan lezen
Hara wel. de mazzelaar. En dan durf ik te wedden dat ze het nog niet eens doet
Laffe huichelaar
  maandag 15 december 2008 @ 22:54:20 #190
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64044509
Denk dat de weerwolven een spion hebben gekregen als die laatste wolf geen rolblokker is.

Maar lijkt me wel slim om de wolven er deze lynch uit te werken want dan hebben ze tenminste morgen geen kill.
Radio Soulwax!
pi_64044550
Kut sieb dat hij mij niet beschermde; dat deed de vorige velddokter toch iets beter.

Boontje komt om zijn loontje zullen we maar zeggen.

Heeft Syb uberhaupt wel iemand proberen te beschermen?

Toch weer als eerste eruit. Bedankt voor het compliment dames en heren fouterikken.
pi_64044811
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat is geen stom toeval, dat het dorp dit spel 2 killende rollen heeft. Dat het op één dag gebeurd wel. 2 killende rollen voor het dorp is sowieso teveel, imo

Ik bedoelde het verhaal over PP. Over de nog levende rollen ga ik geen opmerkingen maken
  maandag 15 december 2008 @ 23:04:05 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64044838
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef PrincePolly het volgende:
Kut sieb dat hij mij niet beschermde; dat deed de vorige velddokter toch iets beter.

Boontje komt om zijn loontje zullen we maar zeggen.

Heeft Syb uberhaupt wel iemand proberen te beschermen?

Toch weer als eerste eruit. Bedankt voor het compliment dames en heren fouterikken.
Ik was een goede dokter

En ja DuTank, wat verwacht je nu. Er wordt ineens allemaal naar mij geswitched omdat er een wolf zou sterven, en toevallig was jij de eerste

Wolfhoer/spion snap ik nog niet helemaal Sheep?
  maandag 15 december 2008 @ 23:08:40 #194
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64044982
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik was een goede dokter

En ja DuTank, wat verwacht je nu. Er wordt ineens allemaal naar mij geswitched omdat er een wolf zou sterven, en toevallig was jij de eerste

Wolfhoer/spion snap ik nog niet helemaal Sheep?
Dat is mijn theorie. Ik denk dat beiden badguy-groepen 3 spelers hebben gekregen. Maffia heeft een maffiahoer gekregen van de spelleiders dat was tim. Dus als die laatste wolf die we lynchen geen wolfhoer is denk ik dat de spelleiders de wolven als extra een spion hebben gegeven.
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 23:09:58 #195
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64045014
Ooh ja en ik had dit gevonden bij het kijken naar hint 1 van dat DuTank lijstje:

Lekiamh heeft in Oor dicht vanwege Verkoudheid gepost.
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 23:14:13 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64045123
Duimelot vertrouw ik ook nog niet, maar daar kon ik niets over vinden
  maandag 15 december 2008 @ 23:14:29 #197
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64045130
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:08 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Dat is mijn theorie. Ik denk dat beiden badguy-groepen 3 spelers hebben gekregen. Maffia heeft een maffiahoer gekregen van de spelleiders dat was tim. Dus als die laatste wolf die we lynchen geen wolfhoer is denk ik dat de spelleiders de wolven als extra een spion hebben gegeven.
Het kan ook zijn dat de wolven er 4 hebben gekregen, en wij daardoor uit compensatie een hoer. Maar dit zou heel wel spelinhoudelijk uitgelegd kunnen worden, dus hou ik mijn mond verder
Laffe huichelaar
  maandag 15 december 2008 @ 23:16:33 #198
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64045195
Nu zeg jij dat mafia 3 mafia heeft, gewoon zodat wij denken dat we straks allemaal hebben en er ineens nog een kill komt
  maandag 15 december 2008 @ 23:16:43 #199
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64045198
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat de wolven er 4 hebben gekregen, en wij daardoor uit compensatie een hoer. Maar dit zou heel wel spelinhoudelijk uitgelegd kunnen worden, dus hou ik mijn mond verder
Ja maar denk dat ze zelf een spion leuker vinden.
Radio Soulwax!
pi_64045226
PP gaat maar es 4 tosti's bakken en (proberen te) genieten van dit geschermutsel
  maandag 15 december 2008 @ 23:19:12 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64045260
kaas, zonder boter, koekenpan.
pi_64045459
8 sneeen, boter, kaas en achterham, tosti-ijzer.

HALLO PS EN/ OF SIESTA GURU: heeft syb-rund jullie nog ge-pm'd wie hij die nacht ging beschermen??
  maandag 15 december 2008 @ 23:31:02 #203
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64045607
Barbaar
pi_64045618
HALLO PP!!! NEE SYB HEEFT HELEMAAL NIETS UITGEVOERD!!! KAN JE ME HOREN??? DAAR IN HET DODENRIJK?!?!?
  maandag 15 december 2008 @ 23:32:17 #205
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64045639
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:26 schreef PrincePolly het volgende:
8 sneeen, boter, kaas en achterham, tosti-ijzer.

HALLO PS EN/ OF SIESTA GURU: heeft syb-rund jullie nog ge-pm'd wie hij die nacht ging beschermen??
Welkom trouwens, in het land der doden. We schenken koffie en whiskey. En hebben bigschreen TVs om de stunteligheden van het dorp extra goed te bewonderen. Je moet God eens horen bulderen als er weer een dorp verdacht gemaakt wordt. Nu ga ik weer weg, ik wil revanche om die verloren tenniswedstrijd. Hij smasht me hard, die jezus. kusjes
Laffe huichelaar
pi_64045652
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
Barbaar
Ach, liever eet ik ook biefstuk met een dieprode wijnsaus, maar dat zou raar zijn om 0:00 's nachts.
pi_64045658
Kaas, boter, koekenpan, tijd tekort, dus geen tosti
  maandag 15 december 2008 @ 23:34:13 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64045694
Brood, kaas, brood, koekenpan.

Mijn vader maakte eens een tosti voor mij met boter in de pan, walgelijk.
  maandag 15 december 2008 @ 23:37:07 #209
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64045762
Een tosti moet juist in boter gebakken worden
Laffe huichelaar
  maandag 15 december 2008 @ 23:39:01 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64045809
Jullie verdienen geen tosti's.
  maandag 15 december 2008 @ 23:41:06 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64045864
Tosti met boter, in een tosti-ijzer verdomme!

Fucking noorderlingen weten niet hoe ze tosti's moeten maken .
Huilen dan.
pi_64045870
Jij weet blijkbaar niet eens wat een echte tosti is Dus daar kan ik mee leven.
  maandag 15 december 2008 @ 23:42:13 #213
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64045883
tosti-ijzers
Laffe huichelaar
  maandag 15 december 2008 @ 23:42:50 #214
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64045893
tosti-ijzer

!!!11
  maandag 15 december 2008 @ 23:43:24 #215
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64045905
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:41 schreef SiestaGuru het volgende:
Jij weet blijkbaar niet eens wat een echte tosti is Dus daar kan ik mee leven.
Ik hope dat je het niet tegen mij had!
Huilen dan.
pi_64045937
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:42 schreef timmmmm het volgende:
tosti-ijzers
Tis net als een biefstuk opgewarmd in de magnetron
pi_64045965
Mongolen!!!

Een tosti (Nederlands-Nederlands) of croque-monsieur (algemeen Belgisch-Nederlands)[1] is een sandwich-gerecht dat bereid wordt door twee sneetjes brood, samen met het tussenliggende beleg (meestal kaas, soms ham erbij) te roosteren. Dit doet men vaak in een tosti-ijzer, oven of speciaal broodrooster.
pi_64045975
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik hope dat je het niet tegen mij had! [ afbeelding ]
Neuh, dat was bedoeld hara die ons geen "tostis" gunde...
  maandag 15 december 2008 @ 23:46:27 #219
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64045991
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:44 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Echt hè.

Die krengen van vruugah zijn nog wel het beste, maar die heb ik niet dus dan pan. Bij gebrek aan pan oven en daarna pas ijzer, als er echt geen andere mogelijkheid is
  maandag 15 december 2008 @ 23:46:37 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64045998
Mogen julie mij uitleggen wat het verschil is tussen een tosti-ijzer (wel een échte he, geen electrische ) en een koekepan. Behalve dan dat de temperatuurspreiding vele malen beter is in een tosti-ijzer.
Huilen dan.
  maandag 15 december 2008 @ 23:47:11 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64046012
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Echt hè.

Die krengen van vruugah zijn nog wel het beste, maar die heb ik niet dus dan pan. Bij gebrek aan pan oven en daarna pas ijzer, als er echt geen andere mogelijkheid is
p w n .

Ik wel dus.

Daar ga je dan met je pan .
Huilen dan.
  maandag 15 december 2008 @ 23:47:15 #222
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64046014
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:44 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

als een ei bakken in de grillpan
Laffe huichelaar
  maandag 15 december 2008 @ 23:48:41 #223
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64046053
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

p w n .

Ik wel dus.

Daar ga je dan met je pan .
Jij had het over een tosti-ijzer, tegenwoordig verstaan we daar die dingen onder en dat weet jij ook. Dat jij dan wel een echt ijzer hebt: MAAR BOTER, NEE!
  maandag 15 december 2008 @ 23:48:42 #224
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64046055
De Teflon op je tosti van de koekepan.
Radio Soulwax!
  maandag 15 december 2008 @ 23:50:08 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64046098
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jij had het over een tosti-ijzer, tegenwoordig verstaan we daar die dingen onder en dat weet jij ook. Dat jij dan wel een echt ijzer hebt: MAAR BOTER, NEE!
Ik had het echt over een echte en ik had nog helemaal niet aan die electrische gedacht joh
Huilen dan.
pi_64046126
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
Mogen julie mij uitleggen wat het verschil is tussen een tosti-ijzer (wel een échte he, geen electrische ) en een koekepan. Behalve dan dat de temperatuurspreiding vele malen beter is in een tosti-ijzer.
Dat echte tostis heerlijk zijn en er ongeveer zo uitzien:

Terwijl een tostiijzer er mismaakte droge broodjes met veel te slijmerige kaas produceert die er gewoon lijtk tussen geplat te zijn, deze "tostis" zien er vaak zo uit:

maandag 15 december 2008 @ 23:53:13 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64046181
Bij de slechte hebben ze ook gelijk ketchup nodig om de smerige smaak te verdoezelen

## pp, isdatzo, timm, siesta omdat tosti barbaren !
  maandag 15 december 2008 @ 23:54:02 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64046199
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:51 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Dat echte tostis heerlijk zijn en er ongeveer zo uitzien:

[ afbeelding ]

Terwijl een tostiijzer er mismaakte droge broodjes met veel te slijmerige kaas produceert die er gewoon lijtk tussen geplat te zijn, deze "tostis" zien er vaak zo uit:

[ afbeelding ]
Echte tosti's komen uit een echt tosti-ijzer, en niet uit een PAN of uit een electrisch ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet-ding.

Grow yourself some taste boy.
Huilen dan.
  maandag 15 december 2008 @ 23:56:43 #229
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64046253
Maar niet veel mensen hebben een echte, en dan is eerstvolgende keuze pan, doh.
  maandag 15 december 2008 @ 23:57:44 #230
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64046277
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Bij de slechte hebben ze ook gelijk ketchup nodig om de smerige smaak te verdoezelen

Haha ja Ketchup of curry bij tosti's

Mensen die dat doen mogen gegen die Mauer!
Huilen dan.
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:00:06 #231
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64046333
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef Harajuku. het volgende:

Iedereen heeft het fout, behalve jij, ja
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:02:30 #232
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64046383
Versiertrucs die succes hebben ondanks anders verloop.

Dit is er nog tegen Lekiamh, en nu ga ik toch maar even verder kijken voor het wolf stuk nog
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:12:15 #233
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64046581
Het wolven-stukje van gisteren:
quote:
De wolven waren de Russen1 zat en gingen op zoek naar een nieuwe plek om te kunnen jagen. Na een volledige dag rennen2 kwamen ze uit bij een lege plek, vlakbij Fok!Town. Nu ze tevreden waren met hun nieuwe woonplaats, besloten ze op zoek te gaan naar eten. Zonder acht te slaan op de prachtige omgeving3 waarin ze zich bevonden raasden ze op Fok!Town af, hongerig en bloeddorstig.
Een van de wolven, degene met een haast onnatuurlijk gekleurde vacht4 rook als eerste wat en meldde dit aan zijn medewolven. Ze waren bij een huis aan de rand van het dorp, en er was iemand binnen. "Oh men, dit ruikt heerlijk!"5 kwijlde de oudste6 wolf en met zijn allen beukten ze de deur van het huis binnen. De bewoonster was net toe aan haar dessert7 en zong luid mee met de radio8, dus ze hoorde de wolven niet aankomen. De wolven verslonden PS (spelleider), mèt huid en haar maar zonder pijn in het hart...9
Nog ff snel de hints die er tussen uit kunnen lijkt me:

1 Bwen --> Vodka fobo
4 SS --> silver
5 Bwen --> MEN-poster
6 Bwen --> Oudste poster, als eerst geregistreerd.
7 SS --> een topic over verschillende desserts.

Dan blijft over 2, 3, 8, 9:
8 DuTank --> Luchdrummers (Zit wel op de 2e pagina)
9 DuTank --> Vrouwelijk schaamhaar is heerlijk! , Lekiamh --> herleving van liefde. iemand daar ervaring mee?
Radio Soulwax!
pi_64046586
Oh ja: ketchup bij de tosti's in een must. Maar ja, ketchuo is eigenlijk bij alles een must.
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:12:28 #235
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64046587
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Iedereen heeft het fout, behalve jij, ja
Vrouwenredenatie, jeweetzelluf.
Huilen dan.
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:13:37 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64046613
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef PrincePolly het volgende:
Oh ja: ketchup bij de tosti's in een must. Maar ja, ketchuo is eigenlijk bij alles een must.
Curry of chilisaus dan. Maar geen ketchup .

Bij alles, ja.
Huilen dan.
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:15:26 #237
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64046652
HP sauce.
Radio Soulwax!
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:16:20 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64046664
So far heb ik dit

dutakn
Beroep Horeca - kroeg

zxord
---------------------------------------------------------------------------------------

trevland
Laatste voyeur Puntenslijpsel
Geboortedatum 09-09-1986 -> 9
2 uit vorige stuk -> 2 fobo reacties
Duitse Nasynchronisatie 2 -> Duits
Goedemorgen dinsdag 9 december 2008 2 3 -> 9

clesar
SchlagerTV. -> Duits
Jupiler league toto (NL) 08/09 #2 2 3 4 5 6 -> jupiler -> bier
Dikke mannen die a.d.h.v. je buik je drinkgedrag vaststellen -> bier/kroeg
niezen -> Niezen terwijl je aan het zeiken bent

calex
fobo -> Biertje doen -> bier

Ik zie nu door de bomen het bos al niet meer. Iemand anders gaat maar met de nummers aan de gang
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:16:58 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64046677
Dat was trouwens het wolven stuk
pi_64046714
Curry op de tosti en deze hagenees gooit hem ook gewoon in de pan

enne wat is een mongool met een schijfje ananas op zijn hoofd?
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:20:47 #241
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64046763
Curry op de tosti

## CaLeX. omdat de ergste tostiebarbaar
Laffe huichelaar
pi_64046773
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:18 schreef CaLeX het volgende:

Klaptosti?

Of inne lid van de tosti-hawaiband?
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:22:18 #243
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64046797
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:21 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Klaptosti?

Of inne lid van de tosti-hawaiband?
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:22:53 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64046811
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:18 schreef CaLeX het volgende:

Josti-hawai?

Lachen! Gieren! Brullen!

Werkelijk

Huilen dan.
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:23:00 #245
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64046813
Josti Hawaii gok ik.
Radio Soulwax!
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:23:17 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64046821
Oh, spuit-11..
Huilen dan.
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:23:33 #247
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64046828
En sheep ook
Huilen dan.
pi_64046863

en voor nu oogjes dicht en snaveltjes toe

@tim, ik doe daadwerkelijk OVERAL curry bij, ketchup (op de hot variant van hét bekendste merk na) IS GEWOON NIET TE VRETUH
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:27:29 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64046912
Lekiamh had dus 2? topics en is hij is geregistreerd om 23:24, even voor middennacht

Ik ga niet weer alle hints bij elkaar zoeken Mijn taak voor vandaag zit erop
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:29:28 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64046947
EDIT:

So far heb ik dit

DUTANK
Beroep Horeca - kroeg
Maat die over alles heenkotst -> waar de maaltijden naar buiten werden gedragen
* vorige hints
8 DuTank --> Luchdrummers (Zit wel op de 2e pagina)
9 DuTank --> Vrouwelijk schaamhaar is heerlijk!

ZXORD
---------------------------------------------------------------------------------------

TREVLAND
Laatste voyeur Puntenslijpsel
Geboortedatum 09-09-1986 -> 9
2 uit vorige stuk -> 2 fobo reacties
Duitse Nasynchronisatie 2 -> Duits
Goedemorgen dinsdag 9 december 2008 2 3 -> 9

CLESAR
SchlagerTV. -> Duits
Jupiler league toto (NL) 08/09 #2 2 3 4 5 6 -> jupiler -> bier
Dikke mannen die a.d.h.v. je buik je drinkgedrag vaststellen -> bier/kroeg
niezen -> Niezen terwijl je aan het zeiken bent

CALEX
fobo -> Biertje doen -> bier

LEKAIMH
Versiertrucs die succes hebben ondanks anders verloop.
hij is geregistreerd om 23:24, even voor middennacht
* vorige hints:
9 Lekiamh --> herleving van liefde. iemand daar ervaring mee?

[ Bericht 85% gewijzigd door Harajuku. op 16-12-2008 00:36:50 ]
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:33:56 #251
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64047035
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
Godver.

Dutank nog wat extra
Maat die over alles heenkotst : hij postte daarin.

In de hint staat: waar de maaltijden naar buiten werden gedragen

NU SCHEI IK ER ECHT MEE UIT GODVERDOMME
Kunnen ook hints naar SS zijn? Ik weet niet of ze nog hints naar SS hebben gedaan of niet vannacht?
Radio Soulwax!
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:37:18 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64047095
Nu meen ik echt dat ik ermee ophoud
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:38:09 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64047112
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:33 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Kunnen ook hints naar SS zijn? Ik weet niet of ze nog hints naar SS hebben gedaan of niet vannacht?
Amaiiiiiii, ja van alles kan. Ik zoek hints en post wat ik vind. Gaan jullie er maar over vechten
pi_64047114
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:33 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Ja, er staan nog hints naar SS in. Doordat PS en ik het beiden druk hadden konden we niet wachten tot alle PMS binnen waren voor het schrijven van de verhaaltjes.
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:38:53 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64047122
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:39:12 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64047127
!!

Al die moeite
pi_64047151
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
!!

Al die moeite
Er staan natuurlijk ook hints naar anderen in de stukjes
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:41:36 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64047174
Ja, kan ik nu eerst gaan uitzoeken welke hints naar die dooie leiden, I think not.

Je kunt me allemaal an 't carbid
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:41:44 #259
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64047178
SS had namelijk ook allemaal kots-topiques.
Radio Soulwax!
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:47:06 #260
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64047265
Stelletje nachtbraokers!
Laffe huichelaar
pi_64047283
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:47 schreef timmmmm het volgende:
Stelletje nachtbraokers!
Precies, wat doe ik hier nog. Ben pitten.

dinsdag 16 december 2008 @ 00:51:12 #262
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64047329
Ja, ik ga zo mn boek lezen tot ik in slaap val

Stom spel
pi_64047414

Wie heeft er zo zin een nieuw topic open te maken? Ik ben zo weg, en morgenochtend vroeg de deur uit
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:56:54 #264
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64047417
Trusten, PP en hara
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:57:48 #265
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64047430
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:56 schreef SiestaGuru het volgende:

Wie heeft er zo zin een nieuw topic open te maken? Ik ben zo weg, en morgenochtend vroeg de deur uit
Als PS er morgen niet ook is, en ik wel, wil ik hem wel maken hoor
Laffe huichelaar
pi_64047493
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als PS er morgen niet ook is, en ik wel, wil ik hem wel maken hoor
Op jou kunnen we bouwen timmm!
  dinsdag 16 december 2008 @ 01:04:30 #267
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64047515
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 01:01 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Op jou kunnen we bouwen timmm!
Nee hoor, te zachte ondergrond!

Blubberbuik enzo
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 december 2008 @ 01:09:56 #268
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64047582
Het was druk, druk in de kroeg der geopende oren 1. Daar waar het bier rijkelijk vloeit2, daar waar vele mannen succesvol waren in de versierkunst3, daar waar dikke Duitse mannen vrolijk liederen bralden4, daar waar menige maaltijd naar buiten werd geholpen.5
Vlak voor middernacht6 klonk een angstaanjagende kreet, een kreet die menige kroeg-ganger2 zich noch lang zou heugen. Het gelach verstomde7, de meisjes dansten niet langer8, iemand kon nog net zijn niezen inhouden9. Langzaam hoorden de zatlappen de stappen van zachte, onbedekte voeten naderen. Er werd zwaar op de deur gebonsd.
Het licht viel uit, 910 angsthazen11 konden nog de tuin in vluchten.

-

1. Lekiamh --> Gesprekken die je hoort in de trein
2. Dutank --> Beroep: Horeca, Dutank --> foto fobo heineken, Clesar03 --> Jupiler league toto (NL) 08/09 #2 Calex --> fobo: Biertje doen
3. Lekiamh --> Versiertrucs die succes hebben ondanks anders verloop.
4. Zxord --> Plaats hier foto's van typische Duitsers SS --> Ik heb een BMW gewonnen !!!11 (+ ¤ 500.000- ) Trevland --> Duitse Nasynchronisatie Clesar03 --> SchlagerTV.
5. Dutank --> Maat die over van alles heen kotst. [met Paint] , SS --> Kots in de tuin X 3
6. Lekiamh --> geregistreerd om 23:24
7.
8.
9. Clesar --> Niezen terwijl je aan het zeiken bent Lekiamh --> Oor dicht vanwege Verkoudheid
10. Dutank --> Geregistreerd op: vrijdag 9 maart, Trevland --> Geboortedatum 09-09-1986, Trevland --> Goedemorgen dinsdag 9 december 2008
11. Zxord --> Ben jij geschrokken van je usernotes?

Alle hints van dat stukje ff geordend.
Radio Soulwax!
  dinsdag 16 december 2008 @ 01:12:45 #269
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64047622
euy, ga weer eens terug offtopic
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 december 2008 @ 01:15:16 #270
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64047649
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 01:12 schreef timmmmm het volgende:
euy, ga weer eens terug offtopic
Nee. Ik zit keihard hints te zoeken nu.

De helft van dat stukje zal wel geen hints zijn.
Radio Soulwax!
  dinsdag 16 december 2008 @ 01:15:25 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64047650
Wat lijkt het zo ineens weinig
  dinsdag 16 december 2008 @ 01:17:15 #272
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64047670
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 01:15 schreef Harajuku. het volgende:
Wat lijkt het zo ineens weinig
Is het een leuk boek.
Radio Soulwax!
  dinsdag 16 december 2008 @ 01:18:48 #273
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64047683
Nicci French
  dinsdag 16 december 2008 @ 01:20:19 #274
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64047700
zo leuk niet, anders had ze niet weer komen fokken
Laffe huichelaar
pi_64047767
Wel ik ga er nu toch maar eens vandoor lieve fokkertjes.

dinsdag 16 december 2008 @ 01:27:07 #276
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64047769
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 01:18 schreef Harajuku. het volgende:
Nicci French
Heb ik ook wel eens eens boek van gelezen. Die ging alleen een beetje te veel richting doktersroman.
Radio Soulwax!
  dinsdag 16 december 2008 @ 01:42:47 #277
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64047921
Doe mij Tess Gerritsen maar
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:16:07 #278
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64048139
dus zelfs hier slaapt men
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:17:15 #279
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64048145
Nee hoor.
Huilen dan.
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:19:22 #280
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64048160
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 02:17 schreef Isdatzo het volgende:
Nee hoor.
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:20:22 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64048166
En mijn boek is best leuk geloof ik. Maar ik moet ook MSNen dus kan ondertussen ook wel even fok checken
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:20:27 #282
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64048169
Ik wel.
Radio Soulwax!
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:22:16 #283
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64048177
Gaat Tim pas slapen als we deze vol hebben?
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:22:45 #284
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64048181
De Ideale Tosti #2

En check dit
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:23:48 #285
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_64048186
goeiemorgen
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:26:51 #286
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64048204
Ga eens hints zoeken.
Radio Soulwax!
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:27:10 #287
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64048205
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 02:22 schreef Harajuku. het volgende:
Gaat Tim pas slapen als we deze vol hebben?
Als dat het geval was geweest, had ik hem zelf al volgespamd. Ik ga ervan uit dat jullie er zelf ook wel een kunnen maken
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:28:12 #288
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64048216
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 02:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Ga eens hints zoeken.
Nog meer, ik weet nu al neit meer waar ik het zoeken moet. Met nog meer opties ga ik wel met de meute mee
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:28:29 #289
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64048217
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 02:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als dat het geval was geweest, had ik hem zelf al volgespamd. Ik ga ervan uit dat jullie er zelf ook wel een kunnen maken
Ik niet
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:29:38 #290
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64048223
Maar er zijn gok ik nog meer mensen dan jij. Het is druk hier, zo op de late avond/vroege ochtend
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:32:53 #291
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64048243
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 02:29 schreef timmmmm het volgende:
Maar er zijn gok ik nog meer mensen dan jij. Het is druk hier, zo op de late avond/vroege ochtend
Daarom ga ik nu ook slapen.
Radio Soulwax!
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:33:50 #292
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64048250
Trusten, Sheep
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:33:55 #293
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64048251
Ik ga wel gewoon verder na het slotje.
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:34:24 #294
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64048255
Trusten Sheep
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:34:56 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64048258
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 02:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga wel gewoon verder na het slotje.
De lapo maakt het nieuwe topic
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:36:31 #296
221644 timmmmm
sp3c lives matter