2de pagina, 10de van boven. Dus ook nog in de eerste pagina toen de hints gemaakt werdenquote:Op maandag 15 december 2008 16:18 schreef Susi het volgende:
Rusland staat NIET in mijn AT. IIg niet in de eerste 2 pagina's
Bij mij staat ie d'r niet inquote:Op maandag 15 december 2008 16:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
2de pagina, 10de van boven. Dus ook nog in de eerste pagina toen de hints gemaakt werden
Nog een reden waarom je mijn stem verdient
Niet alle rollen doen mee, lees je pm eens.quote:Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef Ladidadida het volgende:
We hebben meer rollen dan spelers, hoe zit dat?
Gecheckt en hij staat er zeker wel.quote:
Da's knap (toevallig)quote:
Als men zich niet verdedigt is het niet goed (bij Etc vorig spel), en nu doe ik dat wel door met logischere hints naara Brenda te komen, is het weer niet goed.quote:Op maandag 15 december 2008 16:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Gecheckt en hij staat er zeker wel.
Vorige keer was je ook mob en toen liep je jezelf ook zo gigantisch te verdedigen. En nu lieg je aantoonbaar over een hint. Ik ga zo even m'n stem wijzigen denk ik.
Tim was blijkbaar mob en jij kan dus nog steeds WW zijn. Ik behoud voorlopig mijn stem.quote:Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Als men zich niet verdedigt is het niet goed (bij Etc vorig spel), en nu doe ik dat wel door met logischere hints naara Brenda te komen, is het weer niet goed.
Nu is Timm dood, hij wist dat ik niet bij hem hoorde dus dat moet duidelijk zijn
quote:Op maandag 15 december 2008 16:32 schreef Susi het volgende:
De wolven waren de Russen zat en gingen op zoek naar een nieuwe plek om te kunnen jagen. Na een volledige dag rennen kwamen ze uit bij een lege plek, vlakbij Fok!Town. Nu ze tevreden waren met hun nieuwe woonplaats, besloten ze op zoek te gaan naar eten. Zonder acht te slaan op de prachtige omgeving waarin ze zich bevonden raasden ze op Fok!Town af, hongerig en bloeddorstig.
Een van de wolven, degene met een haast onnatuurlijk gekleurde vacht rook als eerste wat en meldde dit aan zijn medewolven. Ze waren bij een huis aan de rand van het dorp, en er was iemand binnen. "Oh men, dit ruikt heerlijk!" kwijlde de oudste wolf en met zijn allen beukten ze de deur van het huis binnen. De bewoonster was net toe aan haar dessert en zong luid mee met de radio, dus ze hoorde de wolven niet aankomen. De wolven verslonden PS (spelleider), mèt huid en haar maar zonder pijn in het hart...
Bij Brenda is haar foboplaatje Vodka, ze post veel in MEN (staat in d'r stukkie) en gezien d'r leeftijd is ze niet de jongste !
Dank jequote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet trouwens zo eten, douchen en dan weet ik niet of ik nog even tijd over heb, maar het ziet ernaar uit dat jullie mij toch niet nodig hebbenDag Tim
![]()
het maakt niet uit wat je doet hequote:Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Als men zich niet verdedigt is het niet goed (bij Etc vorig spel), en nu doe ik dat wel door met logischere hints naara Brenda te komen, is het weer niet goed.
Nu is Timm dood, hij wist dat ik niet bij hem hoorde dus dat moet duidelijk zijn
Timm is het slachtoffer geworden van iemand die overdag een kill kon maken. Of dit een weerwolv/maffia/dorpeling was, en of het zijn enige kill is zal ik niet bekend maken.quote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef -SG- het volgende:
Kan iemand mij een samenvatting van het vorig topic geven.
En hoezo is timmmmm dood.
Hej als je jezelf wilt vrijpleiten zou ik het vooral in kleine letters doen jaquote:Op maandag 15 december 2008 16:47 schreef Susi het volgende:
Daarnaast is het logisch om eerst een maffiakill te doen en dan een weerwolvenkill te beschrijven. Zie vorige kills. Die dingen worden naar mij geleid, uit het eerste stukkie. Dat zou maffia dus zijn. En wat was Timm ?
Tim neukte de mob.quote:Op maandag 15 december 2008 16:47 schreef Susi het volgende:
Daarnaast is het logisch om eerst een maffiakill te doen en dan een weerwolvenkill te beschrijven. Zie vorige kills. Die dingen worden naar mij geleid, uit het eerste stukkie. Dat zou maffia dus zijn. En wat was Timm ?
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Tim neukte de mob.
IK ga zo stemmen trouwens.
Pssst... Niet om het het spel te beinvloeden hoor, maar je haalt hier hints uit twee stukjes, 2 staat in het maffia verhaal terwijl rusland in het wolf verhaal staat.quote:Op maandag 15 december 2008 16:53 schreef Ladidadida het volgende:
Hm. Susi krijgt 't voordeel van de twijfel. Ik ga voor Bwenniebren, en wel om de genoemde redenen, plus het feit dat haar ondertitel luidt: 1+1=11? Het is 2, in de kill ging het over 2 kogels. Verder de Rusland + drankfoto fobo, MEN en het de oudste zijn.
Susi, you'd better be right!
Siebje (4) PP, Clesar03, Sheep, Susi
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (1) Ladidadida
en een B lijkt op een 8quote:Zonder acht te slaan op de prachtige omgeving waarin ze zich bevonden raasden ze op Fok!Town af, hongerig en bloeddorstig.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:56 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Pssst... Niet om het het spel te beinvloeden hoor, maar.... allemaal dingen die het spel beinvloeden.
quote:
Ik gebruik 50 topics per pagina, en dan staat ie er dus wel... anders post ik het toch niet?quote:
Het zijn wel 4 hints. Al zijn er maar 3 goed, dan hebben we nog een wolf/mob te pakken.quote:Op maandag 15 december 2008 16:56 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Pssst... Niet om het het spel te beinvloeden hoor, maar je haalt hier hints uit twee stukjes, 2 staat in het maffia verhaal terwijl rusland in het wolf verhaal staat.
Ok dan is het goed.quote:Op maandag 15 december 2008 17:01 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Sommig nieuwkomers weten misschien niet dat hints tegen 1 persoon in 1 stukje moeten staan. Dus het leek me wel even handig om dat te vermelden.
Bwenniebren (6) Ladidadida, Susi, CaLeX, ajf, Hara, Sheepquote:Op maandag 15 december 2008 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het zijn wel 4 hints. Al zijn er maar 3 goed, dan hebben we nog een wolf/mob te pakken.
oeh moet eten
Nee hoorquote:Op maandag 15 december 2008 17:05 schreef Duimelot het volgende:
##vote Bwenniebren
Ik ben niet verplicht om aan te geven waarom toch
Nee hoeft niet. Maar je kan net zo goed zeggen: vanwege de hints. Dan is het niet zo verdacht. :quote:Op maandag 15 december 2008 17:05 schreef Duimelot het volgende:
##vote Bwenniebren
Mag je helemaal zelf wetenquote:Op maandag 15 december 2008 17:05 schreef Duimelot het volgende:
##vote Bwenniebren
Siebje (3) PP, Clesar03, Sheep
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (6) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Duimelot
Zal wel een opdracht zijnquote:Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
Eh waarom wil jij steeds als laatste Sheep
Ik wil niks maar ik had niet unvote dus heb mezelf maar achteraan gezet.quote:Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
Eh waarom wil jij steeds als laatste Sheep
Ja in dit geval wel, kan wel eens omdraaien maar meestal kan je aan het verhaal wel zien van wie de kills waren.quote:Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef BwennieBren het volgende:
Dus... hints eerste alinea zijn wolven en tweede maffia?
Als ik het zo de stemmingen lees lig ik al vrij snel uit het spel.![]()
Mot ik nog wel stemmen dan?
Fris en fruitig!quote:Op maandag 15 december 2008 17:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik wil niks maar ik had niet unvote dus heb mezelf maar achteraan gezet.
Ga eens douchen.
vanwege de hintsquote:Op maandag 15 december 2008 17:09 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Maar je kan net zo goed zeggen: vanwege de hints. Dan is het niet zo verdacht. :![]()
Om de meute niet achteraan te gaanquote:Op maandag 15 december 2008 17:12 schreef ZxOrD het volgende:
5. Harajuku.
Text onder naam: I once believed that I possessed creative talent.
Fobo: hondenfoto
Ja, want mijn stem heeft invloed?quote:Op maandag 15 december 2008 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
Vorige keer was SG hond, Susi is hond geweest, nu is het mijn beurt?
Straks als ik het teken geef.quote:Op maandag 15 december 2008 17:37 schreef Duimelot het volgende:
en hoelaat gingen we nu allemaal unvoten en die ene er ineens uitknallen??
Sorryquote:
De volgende hints zullen het wel uitwijzenquote:Op maandag 15 december 2008 17:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sorry. Maar op zich vind ik de honden hint best sterk
.
Dat moet veel dramatischer, met allemaal beschuldigingen enzo.quote:Op maandag 15 december 2008 17:44 schreef BwennieBren het volgende:
En ik ga me niet verdedigen, want ik ben hoogstwaarschijnlijk idd de oudste in het dorp.Maar oh, oh, wat zullen jullie huilen wanneer jullie er helemaal naast zitten.
Is helemaal waar.quote:Op maandag 15 december 2008 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De volgende hints zullen het wel uitwijzen
Dat is wel een goede en ik vraag me af of die "2 kogels" wel een hint (naar jou) zijn. Die van Rusland kan naar meerdere personen, dus moet je eigenlijk ook negeren.quote:Op maandag 15 december 2008 17:44 schreef BwennieBren het volgende:
Ik doe maar hetzelfde al DuTank.
##vote Hara
Siebje (2) PP, Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (7) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Duimelot, Sheep
Hara (2) DuTank, Bwenniebren
En ik ga me niet verdedigen, want ik ben hoogstwaarschijnlijk idd de oudste in het dorp.Maar oh, oh, wat zullen jullie huilen wanneer jullie er helemaal naast zitten.
Tsja....quote:Op maandag 15 december 2008 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
Leuk begin voor jou trouwens, BwennieBrenIk ga je overigens Bren noemen
Nog dramatischer?quote:Op maandag 15 december 2008 17:46 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat moet veel dramatischer, met allemaal beschuldigingen enzo.
2 kogels is toch 2de alinea voor de maffialeden al ls ik het goed begrijp? En Rusland kan idd naar meerdere personen toequote:Op maandag 15 december 2008 17:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is helemaal waar.
[..]
Dat is wel een goede en ik vraag me af of die "2 kogels" wel een hint (naar jou) zijn. Die van Rusland kan naar meerdere personen, dus moet je eigenlijk ook negeren.
Etc is toch alleen veeeel aanwezig als ze zichzelf moet verdedigen?quote:Op maandag 15 december 2008 17:55 schreef DuTank het volgende:
Ik wil nog even op Etcetera wijzen, normaal is zij heel actief en nu opeens niet. Daarbij komt ook nog eens dat er wat hints naar haar toe (kunnen) leiden.
Dit vul ik nog even aan met het feit dat als Bwennie geen maffia/wolf is, dat dan Harajuku, Susi en Etcetera 'bitches under survaillance' zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 17:55 schreef DuTank het volgende:
Ik wil nog even op Etcetera wijzen, normaal is zij heel actief en nu opeens niet. Daarbij komt ook nog eens dat er wat hints naar haar toe (kunnen) leiden.
quote:Op maandag 15 december 2008 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Etc is toch alleen veeeel aanwezig als ze zichzelf moet verdedigen?
quote:Op maandag 15 december 2008 18:00 schreef Etcetera het volgende:
er is zoiets als school wat ook wel eens aandacht wil hebben hoor
ja kun je wel lachen schat, maar heb vandaag 2 deadlines. al stond ik op het punt om gelynched te worden, dan was ik nog vrij weinig aanwezig vandaagquote:
Euheuhquote:Op maandag 15 december 2008 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja kun je wel lachen schat, maar heb vandaag 2 deadlines. al stond ik op het punt om gelynched te worden, dan was ik nog vrij weinig aanwezig vandaag
quote:Op maandag 15 december 2008 18:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
EuheuhSure.
Je leest iig wel mee, dus dan heb je blijkbaar wel tijd zat. Ook toevallig dat je binnen een paar minuten al op die post reageerde. Toeval?
quote:Op maandag 15 december 2008 18:10 schreef Lekiamh het volgende:
Haha, Duimelot dekt zichzelf alvast in voor de volgende lynch.
Je bevestigde Hara's opmerking binnen 2 minuten daarom lachte ik.quote:Op maandag 15 december 2008 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja kun je wel lachen schat, maar heb vandaag 2 deadlines. al stond ik op het punt om gelynched te worden, dan was ik nog vrij weinig aanwezig vandaag
'T zijn ook elke keer dezelfden die lastig zijn hèquote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]geweldig nu moet ik ook al gaan verdedigen over het feit dat ik meelees maar niet altijd actief meedoe
![]()
Omg, hoe immens verdacht kun je doenquote:Op maandag 15 december 2008 18:09 schreef Duimelot het volgende:
Het is gewoon sielug om iemand die voor t eerst meespeelt meteen te lynchen, ik ben voor wat spanning in het spel dussuh
Tja dat is het spelquote:Op maandag 15 december 2008 18:09 schreef Duimelot het volgende:
Het is gewoon sielug om iemand die voor t eerst meespeelt meteen te lynchen, ik ben voor wat spanning in het spel dussuh
##unvote Bwenniebren
## vote Hara
Siebje (1) Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (7) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Sheep,PP
Hara (4) DuTank, Henniedemen, S_S, Duimelot
quote:Op maandag 15 december 2008 18:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omg, hoe immens verdacht kun je doen
Nou, dan zal ik je dit even meedelen: zeggen dat je zomaar in het wildeweg op iemand gaat stemmen omdat je het 'zielig vindt voor iemand anders', wordt in dit spel meestal gelezen als: 'ik vind het niet echt zielig maar diegene is mijn maffiamaatje en moet ik koste wat het kost beschermen'.quote:Op maandag 15 december 2008 18:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verdacht.... MOI?!?!?
ik weet gewoon niet waar ik mee bezig ben hahaha
Nou, dat zegt wel weer genoeg dan hèquote:Op maandag 15 december 2008 18:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verdacht.... MOI?!?!?
ik weet gewoon niet waar ik mee bezig ben hahaha
Ze wachtte geen eens op mijn teken.quote:Op maandag 15 december 2008 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, dat zegt wel weer genoeg dan hèJe probeert gewoon je clubje te redden
Anyone?quote:Op maandag 15 december 2008 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
Kan iemand de hints naar mij nog even vertellen? Ik was in de veronderstelling dat het alleen Max betrof?
De trut!quote:Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze wachtte geen eens op mijn teken.
Als Bwen dorp is kan het ook, kan ze zeggen dat ze geen dorp heeft gelyncht. Maar door die 2 groepen badguys werkt dat niet helemaal.quote:Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik je dit even meedelen: zeggen dat je zomaar in het wildeweg op iemand gaat stemmen omdat je het 'zielig vindt voor iemand anders', wordt in dit spel meestal gelezen als: 'ik vind het niet echt zielig maar diegene is mijn maffiamaatje en moet ik koste wat het kost beschermen'.
Dat je het even weet
5. Harajuku.quote:
Maar Bren is toch een weerwolf?? Is ze dan mijn weerwolf maatjequote:Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik je dit even meedelen: zeggen dat je zomaar in het wildeweg op iemand gaat stemmen omdat je het 'zielig vindt voor iemand anders', wordt in dit spel meestal gelezen als: 'ik vind het niet echt zielig maar diegene is mijn maffiamaatje en moet ik koste wat het kost beschermen'.
Dat je het even weet
quote:Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze wachtte geen eens op mijn teken.
Dat merken we zo wel.quote:Op maandag 15 december 2008 18:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Maar Bren is toch een weerwolf?? Is ze dan mijn weerwolf maatje!?
"Houden zich het recht voor?"quote:Op maandag 15 december 2008 19:01 schreef Duimelot het volgende:
. De spelleiders houden zich het recht voor om de dagpost wat later te posten dan 19:00, maar alle stemmen na 18:59 blijven ongeldig. Als de dag-post veel te laat komt, kan de nacht-deadline opgeschoven worden.
Duimelot nu al af gaan liggen zeiken is niet netjesquote:Op maandag 15 december 2008 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
Nice.
En de dagpost is prima op tijd hoor.
Onze ouwe azijnpisser heeft weer iets te zeuren.
Je had er afgelopen vrijdag/zaterdag moeten zijn want toen hadden we een wintervestival(een soort van proeverij). Maar ik werk niet in de winkel zelf ik werk in het bedrijf wat er achter zit(ik werk zaterdags en in de vakantie(deze vakantie ligt er aan of ik vrij van stage ben))quote:Op maandag 15 december 2008 13:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
GrappigIk had wel eerder gehoord dat mensen in die omgeving sowieso het wel kennen
Nou misschien kom ik over een weekje of wat wel een sinaasappel bij je kopen
quote:Op maandag 15 december 2008 19:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Duimelot nu al af gaan liggen zeiken is niet netjes
Sneu of niet, zo is het spelquote:Op maandag 15 december 2008 19:05 schreef Duimelot het volgende:
Nou ja zeg wat sneu, doet ze een keer mee en weg is ze, enige positieve hierin vind ik dat ik toch iets van de hints heb begrepen want d8 al dat ze wolf was jeej
Staan hier in dat stukje nu ook weer hints of dat niet??
Nou had ik geweten dat je t zo sportief zou opvatten had ik het gewoon op jou laten staanquote:Op maandag 15 december 2008 19:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Sneu of niet, zo is het spelik kan nu onderuit gaan zitten en me verheerlijken op de komende lynchpartijen
quote:Op maandag 15 december 2008 19:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Duimelot nu al af gaan liggen zeiken is niet netjes
Ik hou mezelf graag een masker voor, maar eigenlijk....quote:Op maandag 15 december 2008 19:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nou had ik geweten dat je t zo sportief zou opvatten had ik het gewoon op jou laten staan
Je sig komt wel goed uit(je bent als eerste gelincht(helaas niet als eerste dood maar toch))quote:Op maandag 15 december 2008 19:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik hou mezelf graag een masker voor, maar eigenlijk....
[ afbeelding ]
Ja he?quote:Op maandag 15 december 2008 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je sig komt wel goed uit(je bent als eerste gelincht(helaas niet als eerste dood maar toch))
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
* Gehecht zijn aan je litteken, is nooit grappig
Behalve als je fout bentquote:Op maandag 15 december 2008 19:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nachtkll..... *slik* jullie willen zeker meteen alle newbies druit
Ja, dat zie je vaak hèquote:Op maandag 15 december 2008 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Toch wel opvallend dat nieuwkomers om een of andere reden vaak slechterikken zijn.
Ik overleef het wel!quote:Op maandag 15 december 2008 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry, wegens een hevig staaltje crisimanagment hier is de nachtkill een kwartiertje later. Scusi!
quote:Op maandag 15 december 2008 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik overleef het wel!
Ow....... Wacht........![]()
![]()
charlie heeft het nog nooit zo slecht gedaan. Wel alles goed op één voldoende na. Lex heeft nog nooit zo goed gedaan, alles goedquote:Op maandag 15 december 2008 22:12 schreef PrincePolly het volgende:
En Hara, hoe ging het?
bek houwequote:Op maandag 15 december 2008 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Goed op de klok gekeken, grote jongen
*aait over dutanks bolletje
| 1 2 3 4 5 6 7 | 2. 3. 4. 5. 6. 7. |
| 1 2 3 4 5 | 11 12 13 14 |
Ja daar kwam ik vanavond ook opeens achter toen hij zijn PM stuurdequote:Op maandag 15 december 2008 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Was PP vorige keer niet ook al stalker?
Mag ik overigens opmerken dat ik 2 killende rollen voor het dorp teveel vind?
Heeft mijn verdachtmaking van syb toch nog zin gehad!
Dat is geen stom toeval, dat het dorp dit spel 2 killende rollen heeft. Dat het op één dag gebeurd wel. 2 killende rollen voor het dorp is sowieso teveel, imoquote:Op maandag 15 december 2008 22:47 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik vanavond ook opeens achter toen hij zijn PM stuurdeGewoon stom toeval.
Ik bedoelde het verhaal over PP. Over de nog levende rollen ga ik geen opmerkingen makenquote:Op maandag 15 december 2008 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is geen stom toeval, dat het dorp dit spel 2 killende rollen heeft. Dat het op één dag gebeurd wel. 2 killende rollen voor het dorp is sowieso teveel, imo
Ik was een goede dokterquote:Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef PrincePolly het volgende:
Kut sieb dat hij mij niet beschermde; dat deed de vorige velddokter toch iets beter.
Boontje komt om zijn loontje zullen we maar zeggen.
Heeft Syb uberhaupt wel iemand proberen te beschermen?
Toch weer als eerste eruit. Bedankt voor het compliment dames en heren fouterikken.
Dat is mijn theorie. Ik denk dat beiden badguy-groepen 3 spelers hebben gekregen. Maffia heeft een maffiahoer gekregen van de spelleiders dat was tim. Dus als die laatste wolf die we lynchen geen wolfhoer is denk ik dat de spelleiders de wolven als extra een spion hebben gegeven.quote:Op maandag 15 december 2008 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was een goede dokter
En ja DuTank, wat verwacht je nu. Er wordt ineens allemaal naar mij geswitched omdat er een wolf zou sterven, en toevallig was jij de eerste
Wolfhoer/spion snap ik nog niet helemaal Sheep?
Het kan ook zijn dat de wolven er 4 hebben gekregen, en wij daardoor uit compensatie een hoer. Maar dit zou heel wel spelinhoudelijk uitgelegd kunnen worden, dus hou ik mijn mond verderquote:Op maandag 15 december 2008 23:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is mijn theorie. Ik denk dat beiden badguy-groepen 3 spelers hebben gekregen. Maffia heeft een maffiahoer gekregen van de spelleiders dat was tim. Dus als die laatste wolf die we lynchen geen wolfhoer is denk ik dat de spelleiders de wolven als extra een spion hebben gegeven.
Ja maar denk dat ze zelf een spion leuker vinden.quote:Op maandag 15 december 2008 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de wolven er 4 hebben gekregen, en wij daardoor uit compensatie een hoer. Maar dit zou heel wel spelinhoudelijk uitgelegd kunnen worden, dus hou ik mijn mond verder
Welkom trouwens, in het land der doden. We schenken koffie en whiskey. En hebben bigschreen TVs om de stunteligheden van het dorp extra goed te bewonderen. Je moet God eens horen bulderen als er weer een dorp verdacht gemaakt wordt. Nu ga ik weer weg, ik wil revanche om die verloren tenniswedstrijd. Hij smasht me hard, die jezus. kusjesquote:Op maandag 15 december 2008 23:26 schreef PrincePolly het volgende:
8 sneeen, boter, kaas en achterham, tosti-ijzer.
HALLO PS EN/ OF SIESTA GURU: heeft syb-rund jullie nog ge-pm'd wie hij die nacht ging beschermen??
Ach, liever eet ik ook biefstuk met een dieprode wijnsaus, maar dat zou raar zijn om 0:00 's nachts.quote:Op maandag 15 december 2008 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
Barbaar
Ik hope dat je het niet tegen mij had!quote:Op maandag 15 december 2008 23:41 schreef SiestaGuru het volgende:
Jij weet blijkbaar niet eens wat een echte tosti isDus daar kan ik mee leven.
Neuh, dat was bedoeld hara die ons geen "tostis" gunde...quote:Op maandag 15 december 2008 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hope dat je het niet tegen mij had! [ afbeelding ]
Echt hè.quote:Op maandag 15 december 2008 23:44 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tis net als een biefstuk opgewarmd in de magnetron
p w n .quote:Op maandag 15 december 2008 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt hè.
Die krengen van vruugah zijn nog wel het beste, maar die heb ik nietdus dan pan. Bij gebrek aan pan oven en daarna pas ijzer, als er echt geen andere mogelijkheid is
als een ei bakken in de grillpanquote:Op maandag 15 december 2008 23:44 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tis net als een biefstuk opgewarmd in de magnetron
Jij had het over een tosti-ijzer, tegenwoordig verstaan we daar die dingen onder en dat weet jij ook. Dat jij dan wel een echt ijzer hebt:quote:Op maandag 15 december 2008 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
p w n .
Ik wel dus.
Daar ga je dan met je pan![]()
.
Ik had het echt over een echte en ik had nog helemaal niet aan die electrische gedacht johquote:Op maandag 15 december 2008 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij had het over een tosti-ijzer, tegenwoordig verstaan we daar die dingen onder en dat weet jij ook. Dat jij dan wel een echt ijzer hebt:MAAR BOTER, NEE!
Dat echte tostis heerlijk zijn en er ongeveer zo uitzien:quote:Op maandag 15 december 2008 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
Mogen julie mij uitleggen wat het verschil is tussen een tosti-ijzer (wel een échte he, geen electrische) en een koekepan. Behalve dan dat de temperatuurspreiding vele malen beter is in een tosti-ijzer.
Echte tosti's komen uit een echt tosti-ijzer, en niet uit een PAN of uit een electrisch ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet-ding.quote:Op maandag 15 december 2008 23:51 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat echte tostis heerlijk zijn en er ongeveer zo uitzien:
[ afbeelding ]
Terwijl een tostiijzer er mismaakte droge broodjes met veel te slijmerige kaas produceert die er gewoon lijtk tussen geplat te zijn, deze "tostis" zien er vaak zo uit:
[ afbeelding ]
Haha jaquote:Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Bij de slechte hebben ze ook gelijk ketchup nodig om de smerige smaak te verdoezelen
## pp, isdatzo, timm, siesta omdat tosti barbaren!
Iedereen heeft het fout, behalve jij, jaquote:Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Bij de slechte hebben ze ook gelijk ketchup nodig om de smerige smaak te verdoezelen
## pp, isdatzo, timm, siesta omdat tosti barbaren!
Nog ff snel de hints die er tussen uit kunnen lijkt me:quote:De wolven waren de Russen1 zat en gingen op zoek naar een nieuwe plek om te kunnen jagen. Na een volledige dag rennen2 kwamen ze uit bij een lege plek, vlakbij Fok!Town. Nu ze tevreden waren met hun nieuwe woonplaats, besloten ze op zoek te gaan naar eten. Zonder acht te slaan op de prachtige omgeving3 waarin ze zich bevonden raasden ze op Fok!Town af, hongerig en bloeddorstig.
Een van de wolven, degene met een haast onnatuurlijk gekleurde vacht4 rook als eerste wat en meldde dit aan zijn medewolven. Ze waren bij een huis aan de rand van het dorp, en er was iemand binnen. "Oh men, dit ruikt heerlijk!"5 kwijlde de oudste6 wolf en met zijn allen beukten ze de deur van het huis binnen. De bewoonster was net toe aan haar dessert7 en zong luid mee met de radio8, dus ze hoorde de wolven niet aankomen. De wolven verslonden PS (spelleider), mèt huid en haar maar zonder pijn in het hart...9
Vrouwenredenatie, jeweetzelluf.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen heeft het fout, behalve jij, ja
Curry of chilisaus dan. Maar geen ketchupquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef PrincePolly het volgende:
Oh ja: ketchup bij de tosti's in een must. Maar ja, ketchuo is eigenlijk bij alles een must.
Klaptosti?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:18 schreef CaLeX het volgende:
Curry op de tosti en deze hagenees gooit hem ook gewoon in de pan
enne wat is een mongool met een schijfje ananas op zijn hoofd?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Klaptosti?
Of inne lid van de tosti-hawaiband?
Josti-hawai?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:18 schreef CaLeX het volgende:
Curry op de tosti en deze hagenees gooit hem ook gewoon in de pan
enne wat is een mongool met een schijfje ananas op zijn hoofd?
Kunnen ook hints naar SS zijn? Ik weet niet of ze nog hints naar SS hebben gedaan of niet vannacht?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
Godver.
Dutank nog wat extra
Maat die over alles heenkotst : hij postte daarin.
In de hint staat: waar de maaltijden naar buiten werden gedragen
NU SCHEI IK ER ECHT MEE UIT GODVERDOMME
Amaiiiiiii, ja van alles kan. Ik zoek hints en post wat ik vind. Gaan jullie er maar over vechtenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kunnen ook hints naar SS zijn? Ik weet niet of ze nog hints naar SS hebben gedaan of niet vannacht?
Ja, er staan nog hints naar SS in. Doordat PS en ik het beiden druk hadden konden we niet wachten tot alle PMS binnen waren voor het schrijven van de verhaaltjes.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kunnen ook hints naar SS zijn? Ik weet niet of ze nog hints naar SS hebben gedaan of niet vannacht?
Precies, wat doe ik hier nog. Ben pitten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:47 schreef timmmmm het volgende:
Stelletje nachtbraokers!
Als PS er morgen niet ook is, en ik wel, wil ik hem wel maken hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:56 schreef SiestaGuru het volgende:![]()
Wie heeft er zo zin een nieuw topic open te maken? Ik ben zo weg, en morgenochtend vroeg de deur uit
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als PS er morgen niet ook is, en ik wel, wil ik hem wel maken hoor
Nee hoor, te zachte ondergrond!quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:01 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Op jou kunnen we bouwen timmm!
Nee. Ik zit keihard hints te zoeken nu.quote:
Heb ik ook wel eens eens boek van gelezen. Die ging alleen een beetje te veel richting doktersroman.quote:
Als dat het geval was geweest, had ik hem zelf al volgespamd. Ik ga ervan uit dat jullie er zelf ook wel een kunnen makenquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:22 schreef Harajuku. het volgende:
Gaat Tim pas slapen als we deze vol hebben?
Nog meer, ik weet nu al neit meer waar ik het zoeken moet. Met nog meer opties ga ik wel met de meute meequote:
Ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als dat het geval was geweest, had ik hem zelf al volgespamd. Ik ga ervan uit dat jullie er zelf ook wel een kunnen maken
Daarom ga ik nu ook slapen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:29 schreef timmmmm het volgende:
Maar er zijn gok ik nog meer mensen dan jij. Het is druk hier, zo op de late avond/vroege ochtend
De lapo maakt het nieuwe topicquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga wel gewoon verder na het slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |