Mag je eigenlijk niet om lachen maar hij is wel mooiquote:2 gasten tegen hem: "Mooie bloemen jonge, daar ga je je vriendin flink mee verrassen."
Die vent kijkt hun aan met een vuile blik en roept: "HET IS EEN ROUWBOEKET HOORRR!!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Ik zou ook niet weten waar Australie ligt hoor.quote:
Je voelt je nu ongelofelijk stoer?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waar Australie ligt hoor.
Daarentegen weet ik wel waar Australië ligt.
Niet alleen stoer..quote:Op donderdag 4 december 2008 19:36 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Je voelt je nu ongelofelijk stoer?
Paar honderd euro per persoon per nacht zit je zo aan hoor, wat is je punt?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
ik zat vorige week vrijdag tegenover 2 meisjes, waarvan de ene een rijke oma had.
Die was zo rijk, dat ze teveel geld had op haar rekening. Dus had ze 2 nichten, en haar 3 kinderen 7000 euro gegeven. Dan kwam het iig niet bij de belastingdienst terecht als ze overleed!
Maar wat deed dus de moeder van 1 van die meisjes? die nam een vriendin en de vriend van die vriendin mee op vakantie, terwijl de scooter van het meisje al bijna kapot was!
het mooiste was nog dat dat meisje ook beweerd dat die vakantie 6000 euro had gekost.
Dat is het duurste 5 sterren hotel ooit denk ik.
Waarom niet?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:45 schreef Sgele het volgende:
Meisje dat haar vriendje "lekker" aan het maken was via de telefoon
"Ja ik heb dat geruite rokje aan, en m'n pumps"
Ik wilde eigenlijk roepen dat ze gewoon in een spijkerbroek en dikke winterjas in de trein zat..![]()
Toch maar niet gedaan.
valt me nog mee dat er niet verassen staatquote:2 gasten tegen hem: "Mooie bloemen jonge, daar ga je je vriendin flink mee verrassen."
Die vent kijkt hun aan met een vuile blik en roept: "HET IS EEN ROUWBOEKET HOORRR!!!"
in turkije?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Paar honderd euro per persoon per nacht zit je zo aan hoor, wat is je punt?
krijgen we nu ook al spellingsnazi's die gaan zeuren als het wel goed is....quote:Op donderdag 4 december 2008 20:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
valt me nog mee dat er niet verassen staat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |