quote:BMW LOTTERY BOARD in which your e-mail addresseswas pick randomly by software powered by the Internet.
Gast,quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme !111___111111 Ik ben riijjkkkkk !1111 Krijg zojuist onderstaand emailbericht. Ik heb gewoon een fucking BMW 5 Serie gewonnen, M Sportsaloon !!!!11!!!!! En dan ook nog eens ¤ 500.000 !!!
Heb mijn baan opgezegd, op het bureau van mijn baas gescheten en ga zo direct mijn huis in de verkoop zetten !!!!1
--------------------------
THE BMW AUTOMOBILE COMPANY.22 Garden Close, Stamford,Lincs, PE9 2YP, LondonUnited Kingdom.Reference Number:2551256003/23
Dear Winner,Your
Reference Number:2551256003/23 drew to the lucky number: 29
Congratulations, you have just won a brand new BMW 5 Series, M SportSaloon car and a cash prize of £500,000.00GBP in the satellite softwareemail lottery. On line Sweepstakes International program held on 2nd of Dec2007/2008 conducted by BMW LOTTERY BOARD in which your e-mail addresseswas pick randomly by software powered by the Internet. CONTACT OUR CLAIMS AGENT:MR.TOM GATEEmail:tomgatebmw@hotmail.com,Telephone:+447-031-965-922Forward the following details to enable us clear your file for immediatepayment and delivery of your winnings:
1.Full Names:................2.Address:...................3.Age:........4.Sex:.......................
5.Marital Status:............6.Occupation:................7.Phone numbers:.............
8.Fax number:................9.Country:...................
Yours faithfully,
BMW NATIONAL LOTTERY.
------------------------
Gast,
Serieus. Als je echt mensen wil rippen gebruik dan geen hotmailadresWat een fucking noobs zeg.
Zouden er serieus mensen zijn die in dit soort meuk geloven en bovenstaande acties gaan ondernemen
En dan ook nog eens zo'n ongeloofwaardige geldprijs
Klacht: Nigeriaanse noobs die je blij maken met een BMW en ¤ 500.000-
Je mag mijn BMW M5 Sportsaloon hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:00 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Gast,
Ik ken iemand die een IT bedrijf heeft.. en zijn hele bedrijf runt met hotmail wat betreft e-mail en customer support![]()
Als ik jou was zou ik gewoon erop reageren. Wie weet is het wel zo'n eerlijk bedrijf die echt het beste met je voor heeft
Dat is een vietjur!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:06 schreef Sc0rPi0n het volgende:
haal je die stickers van sexy.com.au er wel af he (ziet er niet uit )
Wanneer de tijd rijp is mijn jongen ! Wanneer de tijd rijp is !quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:20 schreef S1nn3rz het volgende:
zeg TS wanneer ga je achter cerror aan? ik heb in mijn hele fok carriere nog geen mod gezien die zulke kuttopics opende.
Respectquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:58 schreef fathank het volgende:
Ik heb 37 miljoen pond gekregen. Dat geld stond namelijk op de rekening van iemand die al 10 jaar dood was, en niemand heeft het opgeëist, en familie was ook niet meer te traceren. Toen ben ik ook uitgekozen door software "Powered by the internet" om het geld te krijgen.
Toen heb ik die lieve Nigeriaan maar alvast 10.000 euro voorschot gegeven, lief he.
Amsterdam Bijlmer ontwikkelingswerk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Respect
Je doet aan 3e wereld ontwikkelingswerk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |