Ja, ik zag dat ooit eens iemand doen in de kroeg. De geluiden van het drumstel maakte ie zelf met z'n mond. Later kwam z'n vriend erbij zitten en gingen ze samen "drummen"quote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jaa vandaag zag ik weer een verschijnsel. Mensen die in de lucht zitten te drummenEr zat een gozer op de fiets met zijn ogen dicht een harde drumsolo te geven. Hij ging helemaal los en alle drums en hihat's werden geraakt.
Met zijn allenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat ooit eens iemand doen in de kroeg. De geluiden van het drumstel maakte ie zelf met z'n mond. Later kwam z'n vriend erbij zitten en gingen ze samen "drummen". Het was echt hilarisch om te zien.
Alle hihats? Meest hebben er maar 1 hoor.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
alle drums en hihat's
Hehe dat andere ding dat wat dichtklapt als je erop stamptquote:Op donderdag 27 november 2008 13:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Alle hihats? Meest hebben er maar 1 hoor.
hji had een ipod aan, wedden?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jaa vandaag zag ik weer een verschijnsel. Mensen die in de lucht zitten te drummenEr zat een gozer op de fiets met zijn ogen dicht een harde drumsolo te geven. Hij ging helemaal los en alle drums en hihat's werden geraakt. [ afbeelding ]
Deed me denken aan een gozer van vroeger op de middelbare school die altijd in de kantine of tijdens de les altijd deed alsof hij aan het drummen was. (Goede oude tijd)
Maar julie denken al. Waar blijft de klacht?! Nou, die vent op de fiets reed me bijna aan als ik niet met een kat-achtige reflex opzij was gesprongenGevaarlijke shit dus.
Klacht: Bijna dood ervaring door drummers
Dat is de hihat.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hehe dat andere ding dat wat dichtklapt als je erop stampt
TT? Lucht is met 1 T hoor...quote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Fout in de TT
Note: Er is niets mis met een beetje beats tikken op de tafel. Want daar hoor je tenminste nog geluid
Oh shitquote:
Klopt.quote:
Dat doe ik dus ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:00 schreef Danny_Ramone het volgende:
Haha ik ben zelf drummer en ik doe dat eigenlijk nooit. Ik tik dan gewoon op mijn benen als ik aan een bepaalde oefeningen/rudiment denk.
Eensquote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.
Als je gewoon op tafel (of je eigen benen) tikt heb je tenminste nog geluid... Je hoeft toch niet helemaal de uitgebreide bewegingen te gaan maken alsof je op een echt drumstel zit?
ik waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef SilentSimon het volgende:
Meld!
Bij fantastische mooie solo's van piano's en drums doe ik vaak lekker mee, kan alleen geen van beide en doe het dan ook volledig fout gok ik zo ^^
Ik doe het ook wel eens. Alleen dan wel accuraat, nummers die ik echt kan spelen.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef jagga het volgende:
schuldig aan luchtgitaar en luchdrummen
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |