Ja he?quote:Op maandag 15 december 2008 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je sig komt wel goed uit(je bent als eerste gelincht(helaas niet als eerste dood maar toch))
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
* Gehecht zijn aan je litteken, is nooit grappig
Behalve als je fout bentquote:Op maandag 15 december 2008 19:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nachtkll..... *slik* jullie willen zeker meteen alle newbies druit
Ja, dat zie je vaak hèquote:Op maandag 15 december 2008 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Toch wel opvallend dat nieuwkomers om een of andere reden vaak slechterikken zijn.
Ik overleef het wel!quote:Op maandag 15 december 2008 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry, wegens een hevig staaltje crisimanagment hier is de nachtkill een kwartiertje later. Scusi!
quote:Op maandag 15 december 2008 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik overleef het wel!
Ow....... Wacht........![]()
![]()
charlie heeft het nog nooit zo slecht gedaan. Wel alles goed op één voldoende na. Lex heeft nog nooit zo goed gedaan, alles goedquote:Op maandag 15 december 2008 22:12 schreef PrincePolly het volgende:
En Hara, hoe ging het?
bek houwequote:Op maandag 15 december 2008 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Goed op de klok gekeken, grote jongen
*aait over dutanks bolletje
| 1 2 3 4 5 6 7 | 2. 3. 4. 5. 6. 7. |
| 1 2 3 4 5 | 11 12 13 14 |
Ja daar kwam ik vanavond ook opeens achter toen hij zijn PM stuurdequote:Op maandag 15 december 2008 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Was PP vorige keer niet ook al stalker?
Mag ik overigens opmerken dat ik 2 killende rollen voor het dorp teveel vind?
Heeft mijn verdachtmaking van syb toch nog zin gehad!
Dat is geen stom toeval, dat het dorp dit spel 2 killende rollen heeft. Dat het op één dag gebeurd wel. 2 killende rollen voor het dorp is sowieso teveel, imoquote:Op maandag 15 december 2008 22:47 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik vanavond ook opeens achter toen hij zijn PM stuurdeGewoon stom toeval.
Ik bedoelde het verhaal over PP. Over de nog levende rollen ga ik geen opmerkingen makenquote:Op maandag 15 december 2008 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is geen stom toeval, dat het dorp dit spel 2 killende rollen heeft. Dat het op één dag gebeurd wel. 2 killende rollen voor het dorp is sowieso teveel, imo
Ik was een goede dokterquote:Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef PrincePolly het volgende:
Kut sieb dat hij mij niet beschermde; dat deed de vorige velddokter toch iets beter.
Boontje komt om zijn loontje zullen we maar zeggen.
Heeft Syb uberhaupt wel iemand proberen te beschermen?
Toch weer als eerste eruit. Bedankt voor het compliment dames en heren fouterikken.
Dat is mijn theorie. Ik denk dat beiden badguy-groepen 3 spelers hebben gekregen. Maffia heeft een maffiahoer gekregen van de spelleiders dat was tim. Dus als die laatste wolf die we lynchen geen wolfhoer is denk ik dat de spelleiders de wolven als extra een spion hebben gegeven.quote:Op maandag 15 december 2008 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was een goede dokter
En ja DuTank, wat verwacht je nu. Er wordt ineens allemaal naar mij geswitched omdat er een wolf zou sterven, en toevallig was jij de eerste
Wolfhoer/spion snap ik nog niet helemaal Sheep?
Het kan ook zijn dat de wolven er 4 hebben gekregen, en wij daardoor uit compensatie een hoer. Maar dit zou heel wel spelinhoudelijk uitgelegd kunnen worden, dus hou ik mijn mond verderquote:Op maandag 15 december 2008 23:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is mijn theorie. Ik denk dat beiden badguy-groepen 3 spelers hebben gekregen. Maffia heeft een maffiahoer gekregen van de spelleiders dat was tim. Dus als die laatste wolf die we lynchen geen wolfhoer is denk ik dat de spelleiders de wolven als extra een spion hebben gegeven.
Ja maar denk dat ze zelf een spion leuker vinden.quote:Op maandag 15 december 2008 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de wolven er 4 hebben gekregen, en wij daardoor uit compensatie een hoer. Maar dit zou heel wel spelinhoudelijk uitgelegd kunnen worden, dus hou ik mijn mond verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |