5. Harajuku.quote:
Maar Bren is toch een weerwolf?? Is ze dan mijn weerwolf maatjequote:Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik je dit even meedelen: zeggen dat je zomaar in het wildeweg op iemand gaat stemmen omdat je het 'zielig vindt voor iemand anders', wordt in dit spel meestal gelezen als: 'ik vind het niet echt zielig maar diegene is mijn maffiamaatje en moet ik koste wat het kost beschermen'.
Dat je het even weet
quote:Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze wachtte geen eens op mijn teken.
Dat merken we zo wel.quote:Op maandag 15 december 2008 18:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Maar Bren is toch een weerwolf?? Is ze dan mijn weerwolf maatje!?
"Houden zich het recht voor?"quote:Op maandag 15 december 2008 19:01 schreef Duimelot het volgende:
. De spelleiders houden zich het recht voor om de dagpost wat later te posten dan 19:00, maar alle stemmen na 18:59 blijven ongeldig. Als de dag-post veel te laat komt, kan de nacht-deadline opgeschoven worden.
Duimelot nu al af gaan liggen zeiken is niet netjesquote:Op maandag 15 december 2008 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
Nice.
En de dagpost is prima op tijd hoor.
Onze ouwe azijnpisser heeft weer iets te zeuren.
Je had er afgelopen vrijdag/zaterdag moeten zijn want toen hadden we een wintervestival(een soort van proeverij). Maar ik werk niet in de winkel zelf ik werk in het bedrijf wat er achter zit(ik werk zaterdags en in de vakantie(deze vakantie ligt er aan of ik vrij van stage ben))quote:Op maandag 15 december 2008 13:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
GrappigIk had wel eerder gehoord dat mensen in die omgeving sowieso het wel kennen
Nou misschien kom ik over een weekje of wat wel een sinaasappel bij je kopen
quote:Op maandag 15 december 2008 19:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Duimelot nu al af gaan liggen zeiken is niet netjes
Sneu of niet, zo is het spelquote:Op maandag 15 december 2008 19:05 schreef Duimelot het volgende:
Nou ja zeg wat sneu, doet ze een keer mee en weg is ze, enige positieve hierin vind ik dat ik toch iets van de hints heb begrepen want d8 al dat ze wolf was jeej
Staan hier in dat stukje nu ook weer hints of dat niet??
Nou had ik geweten dat je t zo sportief zou opvatten had ik het gewoon op jou laten staanquote:Op maandag 15 december 2008 19:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Sneu of niet, zo is het spelik kan nu onderuit gaan zitten en me verheerlijken op de komende lynchpartijen
quote:Op maandag 15 december 2008 19:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Duimelot nu al af gaan liggen zeiken is niet netjes
Ik hou mezelf graag een masker voor, maar eigenlijk....quote:Op maandag 15 december 2008 19:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nou had ik geweten dat je t zo sportief zou opvatten had ik het gewoon op jou laten staan
Je sig komt wel goed uit(je bent als eerste gelincht(helaas niet als eerste dood maar toch))quote:Op maandag 15 december 2008 19:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik hou mezelf graag een masker voor, maar eigenlijk....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |