ja kun je wel lachen schat, maar heb vandaag 2 deadlines. al stond ik op het punt om gelynched te worden, dan was ik nog vrij weinig aanwezig vandaagquote:
Euheuhquote:Op maandag 15 december 2008 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja kun je wel lachen schat, maar heb vandaag 2 deadlines. al stond ik op het punt om gelynched te worden, dan was ik nog vrij weinig aanwezig vandaag
quote:Op maandag 15 december 2008 18:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
EuheuhSure.
Je leest iig wel mee, dus dan heb je blijkbaar wel tijd zat. Ook toevallig dat je binnen een paar minuten al op die post reageerde. Toeval?
quote:Op maandag 15 december 2008 18:10 schreef Lekiamh het volgende:
Haha, Duimelot dekt zichzelf alvast in voor de volgende lynch.
Je bevestigde Hara's opmerking binnen 2 minuten daarom lachte ik.quote:Op maandag 15 december 2008 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja kun je wel lachen schat, maar heb vandaag 2 deadlines. al stond ik op het punt om gelynched te worden, dan was ik nog vrij weinig aanwezig vandaag
'T zijn ook elke keer dezelfden die lastig zijn hèquote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]geweldig nu moet ik ook al gaan verdedigen over het feit dat ik meelees maar niet altijd actief meedoe
![]()
Omg, hoe immens verdacht kun je doenquote:Op maandag 15 december 2008 18:09 schreef Duimelot het volgende:
Het is gewoon sielug om iemand die voor t eerst meespeelt meteen te lynchen, ik ben voor wat spanning in het spel dussuh
Tja dat is het spelquote:Op maandag 15 december 2008 18:09 schreef Duimelot het volgende:
Het is gewoon sielug om iemand die voor t eerst meespeelt meteen te lynchen, ik ben voor wat spanning in het spel dussuh
##unvote Bwenniebren
## vote Hara
Siebje (1) Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (7) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Sheep,PP
Hara (4) DuTank, Henniedemen, S_S, Duimelot
quote:Op maandag 15 december 2008 18:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omg, hoe immens verdacht kun je doen
Nou, dan zal ik je dit even meedelen: zeggen dat je zomaar in het wildeweg op iemand gaat stemmen omdat je het 'zielig vindt voor iemand anders', wordt in dit spel meestal gelezen als: 'ik vind het niet echt zielig maar diegene is mijn maffiamaatje en moet ik koste wat het kost beschermen'.quote:Op maandag 15 december 2008 18:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verdacht.... MOI?!?!?
ik weet gewoon niet waar ik mee bezig ben hahaha
Nou, dat zegt wel weer genoeg dan hèquote:Op maandag 15 december 2008 18:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verdacht.... MOI?!?!?
ik weet gewoon niet waar ik mee bezig ben hahaha
Ze wachtte geen eens op mijn teken.quote:Op maandag 15 december 2008 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, dat zegt wel weer genoeg dan hèJe probeert gewoon je clubje te redden
Anyone?quote:Op maandag 15 december 2008 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
Kan iemand de hints naar mij nog even vertellen? Ik was in de veronderstelling dat het alleen Max betrof?
De trut!quote:Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze wachtte geen eens op mijn teken.
Als Bwen dorp is kan het ook, kan ze zeggen dat ze geen dorp heeft gelyncht. Maar door die 2 groepen badguys werkt dat niet helemaal.quote:Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik je dit even meedelen: zeggen dat je zomaar in het wildeweg op iemand gaat stemmen omdat je het 'zielig vindt voor iemand anders', wordt in dit spel meestal gelezen als: 'ik vind het niet echt zielig maar diegene is mijn maffiamaatje en moet ik koste wat het kost beschermen'.
Dat je het even weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |