Ok dan is het goed.quote:Op maandag 15 december 2008 17:01 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Sommig nieuwkomers weten misschien niet dat hints tegen 1 persoon in 1 stukje moeten staan. Dus het leek me wel even handig om dat te vermelden.
Bwenniebren (6) Ladidadida, Susi, CaLeX, ajf, Hara, Sheepquote:Op maandag 15 december 2008 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het zijn wel 4 hints. Al zijn er maar 3 goed, dan hebben we nog een wolf/mob te pakken.
oeh moet eten
Nee hoorquote:Op maandag 15 december 2008 17:05 schreef Duimelot het volgende:
##vote Bwenniebren
Ik ben niet verplicht om aan te geven waarom toch
Nee hoeft niet. Maar je kan net zo goed zeggen: vanwege de hints. Dan is het niet zo verdacht. :quote:Op maandag 15 december 2008 17:05 schreef Duimelot het volgende:
##vote Bwenniebren
Mag je helemaal zelf wetenquote:Op maandag 15 december 2008 17:05 schreef Duimelot het volgende:
##vote Bwenniebren
Siebje (3) PP, Clesar03, Sheep
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (6) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Duimelot
Zal wel een opdracht zijnquote:Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
Eh waarom wil jij steeds als laatste Sheep
Ik wil niks maar ik had niet unvote dus heb mezelf maar achteraan gezet.quote:Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
Eh waarom wil jij steeds als laatste Sheep
Ja in dit geval wel, kan wel eens omdraaien maar meestal kan je aan het verhaal wel zien van wie de kills waren.quote:Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef BwennieBren het volgende:
Dus... hints eerste alinea zijn wolven en tweede maffia?
Als ik het zo de stemmingen lees lig ik al vrij snel uit het spel.![]()
Mot ik nog wel stemmen dan?
Fris en fruitig!quote:Op maandag 15 december 2008 17:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik wil niks maar ik had niet unvote dus heb mezelf maar achteraan gezet.
Ga eens douchen.
vanwege de hintsquote:Op maandag 15 december 2008 17:09 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Maar je kan net zo goed zeggen: vanwege de hints. Dan is het niet zo verdacht. :![]()
Om de meute niet achteraan te gaanquote:Op maandag 15 december 2008 17:12 schreef ZxOrD het volgende:
5. Harajuku.
Text onder naam: I once believed that I possessed creative talent.
Fobo: hondenfoto
Ja, want mijn stem heeft invloed?quote:Op maandag 15 december 2008 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
Vorige keer was SG hond, Susi is hond geweest, nu is het mijn beurt?
Straks als ik het teken geef.quote:Op maandag 15 december 2008 17:37 schreef Duimelot het volgende:
en hoelaat gingen we nu allemaal unvoten en die ene er ineens uitknallen??
Sorryquote:
De volgende hints zullen het wel uitwijzenquote:Op maandag 15 december 2008 17:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sorry. Maar op zich vind ik de honden hint best sterk
.
Dat moet veel dramatischer, met allemaal beschuldigingen enzo.quote:Op maandag 15 december 2008 17:44 schreef BwennieBren het volgende:
En ik ga me niet verdedigen, want ik ben hoogstwaarschijnlijk idd de oudste in het dorp.Maar oh, oh, wat zullen jullie huilen wanneer jullie er helemaal naast zitten.
Is helemaal waar.quote:Op maandag 15 december 2008 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De volgende hints zullen het wel uitwijzen
Dat is wel een goede en ik vraag me af of die "2 kogels" wel een hint (naar jou) zijn. Die van Rusland kan naar meerdere personen, dus moet je eigenlijk ook negeren.quote:Op maandag 15 december 2008 17:44 schreef BwennieBren het volgende:
Ik doe maar hetzelfde al DuTank.
##vote Hara
Siebje (2) PP, Clesar03
etc. (1) Isdatzo
Susi (1) zxord
Bwenniebren (7) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Duimelot, Sheep
Hara (2) DuTank, Bwenniebren
En ik ga me niet verdedigen, want ik ben hoogstwaarschijnlijk idd de oudste in het dorp.Maar oh, oh, wat zullen jullie huilen wanneer jullie er helemaal naast zitten.
Tsja....quote:Op maandag 15 december 2008 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
Leuk begin voor jou trouwens, BwennieBrenIk ga je overigens Bren noemen
Nog dramatischer?quote:Op maandag 15 december 2008 17:46 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat moet veel dramatischer, met allemaal beschuldigingen enzo.
2 kogels is toch 2de alinea voor de maffialeden al ls ik het goed begrijp? En Rusland kan idd naar meerdere personen toequote:Op maandag 15 december 2008 17:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is helemaal waar.
[..]
Dat is wel een goede en ik vraag me af of die "2 kogels" wel een hint (naar jou) zijn. Die van Rusland kan naar meerdere personen, dus moet je eigenlijk ook negeren.
Etc is toch alleen veeeel aanwezig als ze zichzelf moet verdedigen?quote:Op maandag 15 december 2008 17:55 schreef DuTank het volgende:
Ik wil nog even op Etcetera wijzen, normaal is zij heel actief en nu opeens niet. Daarbij komt ook nog eens dat er wat hints naar haar toe (kunnen) leiden.
Dit vul ik nog even aan met het feit dat als Bwennie geen maffia/wolf is, dat dan Harajuku, Susi en Etcetera 'bitches under survaillance' zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 17:55 schreef DuTank het volgende:
Ik wil nog even op Etcetera wijzen, normaal is zij heel actief en nu opeens niet. Daarbij komt ook nog eens dat er wat hints naar haar toe (kunnen) leiden.
quote:Op maandag 15 december 2008 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Etc is toch alleen veeeel aanwezig als ze zichzelf moet verdedigen?
quote:Op maandag 15 december 2008 18:00 schreef Etcetera het volgende:
er is zoiets als school wat ook wel eens aandacht wil hebben hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |