Ik ben ook saai.
Oke, verdediging :
Na de grote blamage van vorig jaar besloten de maffialeden de aanval weer in te zetten, en ditmaal gaan de wolven er het eerst aan! De wolven hebben altijd dwarsgelegen en ze moeten allen dood, of ze nou onschuldig zijn of niet!
De maffialeden wisten wel een wolf te vinden, een grote neus, een raar accent en speeksel droop langs zijn mond….Vandaag was het tijd om met deze man af te rekenen. De maffialeden besloten dat er geen tijd was voor creatieve oplossingen, de man moest gewoon neer, dit is de harde realiteit.
Een zwart geverfde auto reed langzaam langs het doel die zijn hond aan het uitlaten was. Twee harde schoten klonken uit de auto en SiestaGuru(Geldwolf + Spelleider) viel neer met lood tussen zijn ogen. Een klein rookwolkje vloog door het geopende autoraam, een wit geschilderd gezicht met rode clownsneus was nog kort te zien voordat de auto de hoek om sloeg.
Hond is bij mij niet te vinden. En NEE, ava's van honden in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Die fobo van ZxOrD staat overigens vol met hondendingen.
Creatieve oplossing. Niet te doen bij mij. Ben niet creatief overigens, heb 2 linkerhanden
Zwart geverfde auto is niet te linken.
Clown is ook niet te linken. Bovendien vind ik die godsgruwelijk eng.
Edit: OH KUT dit is de verkeerde tekst haha. Ben over 10 minuten terug