Lynda zal niet kunnen meespelenquote:Op zondag 14 december 2008 13:01 schreef SiestaGuru het volgende:
1. DuTank
2. Syb-rund.
3. Sheepcidus
4. Trevland
5. zxord
6. Lynda
7. Isdatzo
8.Clesar007
9. Lek
10. Hara
11 CaLeX
12. Susi
13. Ladidadida
14. Ajf
15. timmmmm
16. PP
17. Etcetera
18. Silver_Shark
19. -SG-
20. Duimelot
Heb ik hem zo goed?
Piepschuim voor tim?quote:
Post, vind terug!quote:
Zeker wetenquote:Op zondag 14 december 2008 13:08 schreef timmmmm het volgende:
Doch zal lynda zich er vast mee gaan bemoeien wanneer ze weer internet heeft
Jij weet net zoveel als ikquote:Op zondag 14 december 2008 13:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb jij nog wat van brenhuppeldepup gehoord? Die wilde toch ook meedoen?
Ik loogquote:Op zondag 14 december 2008 13:08 schreef timmmmm het volgende:
Doch zal lynda zich er vast mee gaan bemoeien wanneer ze weer internet heeft
Een van de laatste posts van het vorige topicquote:Op zondag 14 december 2008 13:08 schreef -SG- het volgende:
Ik heb nergens kunnen vinden dat duimelot mee deed?
Dat kan kloppen, ze pmde mequote:Op zondag 14 december 2008 13:08 schreef -SG- het volgende:
Ik heb nergens kunnen vinden dat duimelot mee deed?
quote:
Ik heb er ook 25quote:Op zondag 14 december 2008 13:28 schreef Harajuku. het volgende:
Gekke mensen die geen 50 per pagina hebben.
quote:
Vanavond weer, lieverd? Ik heb wel mijn zweep bij jou laten liggen, kan je die meenemen?quote:
umm.. ik heb het eeuh druk... ja dat is het... druk.quote:Op zondag 14 december 2008 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanavond weer, lieverd? Ik heb wel mijn zweep bij jou laten liggen, kan je die meenemen?
Ja misschien wel.quote:Op zondag 14 december 2008 14:36 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Betekend dat, dat je mee gaat doen?
quote:
Das waar, maar eerst boven AZ komenquote:Op zondag 14 december 2008 14:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Nu moet ajax een keer goed spel laten zien, want echt goed is 't nog niet wat ze laten zien. Maar ze winnen wel, dus eigenlijk moet ik niet zeuren.
Oh, jij bent zo'n Alkmaarder?quote:Op zondag 14 december 2008 14:48 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Das waar, maar eerst boven AZ komen![]()
* ZxOrD rent weg....
Mij een Alkmaarder noemen?quote:Op zondag 14 december 2008 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo'n Alkmaarder?![]()
Jammer dat ze gister wonnen, had nog een hele tijd de hoop dat 't 0-0 zou blijven.
Nouja ik dacht, jij, lynda, az...quote:Op zondag 14 december 2008 14:51 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Mij een Alkmaarder noemen?![]()
![]()
![]()
Amsterdam! Lynda is nogal AZ zoals je wel weet, vandaar het wegrennen
Nouja, slecht. Matig bedoel je.quote:Op zondag 14 december 2008 14:55 schreef timmmmm het volgende:
Ajax is ook slecht dit seizoen hoor
AZ is de enige die er bovenuitsteekt, momenteel.
Ik zal nooit AZér worden, en lynda al helemaal geen Ajax fanquote:Op zondag 14 december 2008 15:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja ik dacht, jij, lynda, az...
[..]
Nouja, slecht. Matig bedoel je.
En AZ is ook niet fantastisch. Twente nog eerder dan, nu ook weer 0-2 vóór tegen groningen.
Op zich gun ik het 't team wel, maar van Gaalquote:Op zondag 14 december 2008 15:08 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik zal nooit AZér worden, en lynda al helemaal geen Ajax fan![]()
Ben wel 2 keer meegeweest naar AZ
En waarom? Huntelaar is best een symphatieke persoon (en ja, daar kan ik ook objectief over oordelen). Kinderachtig gedoe.quote:Op zondag 14 december 2008 15:10 schreef timmmmm het volgende:
Hahahaha, lynda springt eerder van een flat dan dat ze ajaxfan wordt
We hadden al plannen gemaakt stuntelaar allebei zijn benen te breken. Helaas blesseerde hij zichzelf toen al
Ze las de TT en is in tranen weggevlucht, omdat je vreemdgegaan bentquote:Op zondag 14 december 2008 15:15 schreef SiestaGuru het volgende:PS is foetsie....
En de setup is nog niet eens zeker...
Nee, die misplaatste arrogantie van die kerel komt me de strot uit. Hij vindt zichzelf o-zo geweldigquote:Op zondag 14 december 2008 15:17 schreef timmmmm het volgende:
Jij bent misschien een objectief persoon, maar ik ben een feyenoorder, ik zeer zeker niet. Juist om van Gaal wil ik dat AZ wint. Zelfs als hij de champions leaugue wint zegt hij waarschijnlijk iets in de trant van: "Nou, ik ben nog niet tevreden over de prestaties van mijn ploeg. Ik zie nog veel verbeterpuntjes"
Van Gaal is eigenlijk zo fout, dat je hem haast niet geloofdT, daarom is hij zo leuk
Correctie: De Vedettes zijn gewoon te verwend.quote:Op zondag 14 december 2008 15:22 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik vind Verbeek bij ons nu erger hoor. Dat vind ik écht een kwal
Jammer dat de positie bondscoach vrijkwam
Hmm ja denk het ook...quote:Op zondag 14 december 2008 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze las de TT en is in tranen weggevlucht, omdat je vreemdgegaan bent
Ja want we zijn nog niet met het spel begonnen!~!1@LOLLER2PWNZ!@#$12`!@1!`~EINS!#4~quote:
quote:
Ja eigenlijk wel, maar je bent nog niet nodig vanavondquote:Op zondag 14 december 2008 15:58 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ga me best doen, want er is mij nog veel onduidelijk.
Gewoon meespelen dan maar
Ik hoop niet dat jullie vanaaf gaan beginnen want dan ben ik er niet
Ik merk het welquote:Op zondag 14 december 2008 16:02 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar je bent nog niet nodig vanavondPas morgen om 19:00 is de eerste lynch, maar het is ook geen ramp als je er een mist.
quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 17:00 schreef -SG- het volgende:
Mocht ik maffia of weerwolf zijn kill ik als eerst bwennie.
Tuurlijk. Da's helder. Wie niet?quote:Op zondag 14 december 2008 17:00 schreef -SG- het volgende:
Mocht ik maffia of weerwolf zijn kill ik als eerst bwennie.
Ik ga dit even volgenquote:Op zondag 14 december 2008 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanavond weer, lieverd? Ik heb wel mijn zweep bij jou laten liggen, kan je die meenemen?
goed ideequote:
quote:Op zondag 14 december 2008 18:18 schreef -SG- het volgende:
Waar aan wel?
En wanneer krijgen we de rollen?
Tiny Tim!quote:
In iedergeval wel net zo gay.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Zo werd hij oud, voor het geval je dacht dat hij niet enger kon
Volgens mij ben ik de enige, PP, rustig maarquote:Op zondag 14 december 2008 19:33 schreef PrincePolly het volgende:
Lopen er hier meer van die schuinsmarcheerders rond trouwens; van die mannen die van anoesjes houden enzo? Dan weet ik dat.
Statistisch gezien zou er in dit topic één homoseksueel persoon moeten rondlopen. Ik meen me te herinneren dat ~5% van de bevolking homoseksueel is.quote:Op zondag 14 december 2008 19:33 schreef PrincePolly het volgende:
Lopen er hier meer van die schuinsmarcheerders rond trouwens; van die mannen die van anoesjes houden enzo? Dan weet ik dat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zondag 14 december 2008 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Anticlimax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mensen dood wilt hebben, heb je in ieder geval nog hoop bij lynda, wees er maar blij mee![]()
![]()
Laffe huichelaar
Wat een zinsopbouwquote:Op zondag 14 december 2008 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je mensen dood wilt hebben, heb je in ieder geval nog hoop bij lynda, wees er maar blij mee![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 19:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Statistisch gezien zou er in dit topic één homoseksueel persoon moeten rondlopen. Ik meen me te herinneren dat ~5% van de bevolking homoseksueel is.
20 deelnemers.
5% van 20 = 1
En aangezien timmm al aangegeven heeft homo te zijn hoeven we niet verder te zoeken, denk ik.
vrezen; gelukkig
Mislukte poging tot humor.quote:Op zondag 14 december 2008 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
Pardon, maar wtf heeft Lynda daar mee te maken
Nee hoor.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou... Idz.. fijn dat je blij bent dat ik nog leef
En dat men paprika's moet posten...
Thanks timmmm
quote:
Dit zeggen we liever niet. Dan ka je gaan uitrekenen enzo... Maar het zijn er genoeg, maar toch niet te veelquote:
Mooie zin!quote:Op zondag 14 december 2008 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wie woonde er trouwens nog maar in Aalten?
quote:Op zondag 14 december 2008 20:20 schreef Harajuku. het volgende:
IK HOOP DAT IKMORGEN EINDELIJK MNMODEM KRIJG
In de OP, openingspost, komen links naar de stukjes waar hints staanquote:Op zondag 14 december 2008 20:19 schreef Duimelot het volgende:
jeej zo het gaat beginnen.
En dankzij die pm kwam ik er ook 8er dat het vorige draadje gesloten was, en ik maar w88 tot iemand wat zou zeggen daar.
ik heb geeeeeeeeeeen idee wat ik moet doen alleen dat ik vandaag dus niets mag dat begint al goed dan.
En dan morgen werken, tegen de tijd dat ik kom lezen staan er weer tig bladzijden vol onzin en daar mag ik dan hints tussen zoeken? Nu kan ik niet meer gaan zeggen dat ik me verveel
* w8 nu nog op dr rol en is ongeduldig ... *
quote:Op zondag 14 december 2008 20:19 schreef Duimelot het volgende:
En dankzij die pm kwam ik er ook 8er dat het vorige draadje gesloten was, en ik maar w88 tot iemand wat zou zeggen daar.
ik heb geeeeeeeeeeen idee wat ik moet doen alleen dat ik vandaag dus niets mag dat begint al goed dan.
En dan morgen werken, tegen de tijd dat ik kom lezen staan er weer tig bladzijden vol onzin en daar mag ik dan hints tussen zoeken? Nu kan ik niet meer gaan zeggen dat ik me verveel
Ja, tegen die tijd kan ik ook weer audio/videostreams bekijken dan ja.quote:
Voor het geval dit nog neit duidelijk was:quote:Op zondag 14 december 2008 20:19 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2008 20:19 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2008 20:30 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Voor het geval dit nog neit duidelijk was:
We beginnen dus met een nacht, deze eerste nacht gebeurd er eigenlijk niets, er verschijnen alleen hints naar de maffialeden en wolven.
Daarna gaan we ove rop de dag, tijdens de dag mag het dorp samen beslissen (door een stemming) wie er deze dag aangaat. Degene met de meeste stemmen word afgeslacht. Dorpelingen moeten natuurlijk proberen de mensen te lynchen die eht meest waarschijnlijk maffia/wolf zijn, terwijl wolven en maffia leden proberen iemand te lynchen die niet bij hun hoort, ze gaan dan natuurlijk proberen de andere deelnemers verdacht te maken door hints verkeerd uit te leggen enzo.
Zodra de stemming afgelopen is, word het naht en mogen alle spelers met speciale (nacht) vaardigheden deze nu uitvoeren. Aan het eind van de nacht verschijnen er hints naar alle deelnemers die bijgedragen hebben aan het doden van iemand tijdens de nacht (dus maffia/wolven/misschien een speciale rol).
Dan word het weer dag, dan weer nacht. Enz. Totdat er alleen onog maar dorpelingen/maffialeden/wolven over zijn.
Tijd zat over tussen het werken door alleen de maandag is altijd een drukke dag verder pies of keekquote:Op zondag 14 december 2008 20:33 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
Hoho, wacht effe. Is er niet verteld tegen je dat je je werk moet afzeggen omdat je met het Fok!mafiaspel meedoet. Serieus, dit kan echt niet.
Meld je morgen anders ff ziek, dan kun je gewoon meedoen
Denk dat ze alweer is gaan slapen. Tis vroeg donker buiten hè, tegenwoordig.quote:Op zondag 14 december 2008 20:31 schreef SiestaGuru het volgende:
Heeft PS de rollen trouwens al verstuurd?
quote:Op zondag 14 december 2008 20:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Denk dat ze alweer is gaan slapen. Tis vroeg donker buiten hè, tegenwoordig.
Op Alice wachten we al 3 weken.quote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef SiestaGuru het volgende:
Ouch.... Lang leve grote bedrijven!
Ik dacht weer dat clowngedoequote:
Wie niet?quote:Op zondag 14 december 2008 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht weer dat clowngedoe
Ik vind clowns eng trouwens
Doe je mee aan de volgende verkiezing?quote:Op zondag 14 december 2008 22:30 schreef CaLeX het volgende:
Het Fok!maffiaspel #61 Meld je aan en speel mee!Tim vindt me niet zo lelijk als verwacht
en ik ben ik ben ook een klein kereltje hoor hara
Tevens TVP
Even recapituleren:quote:Op zondag 14 december 2008 22:43 schreef Duimelot het volgende:
zo nu is het wel duidelijk welke rol iedereen heeft NOT
ik heb van iedereen t profiel en hun foto's etc bekeken en ben nog niets verder en nu moeten we dus gewoon iemand kiezen om te lynchen. Arme iemand ik heb nu al medelijde met hem/ haar
maar niet t gezicht, jouw ava heeft ook een rood/ wit pakje aan, de mijne ook..... lang leve de kerstquote:
weet ik veel, deed het in een opwelling omdat er zo weinig aanmeldingen waren.quote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe je mee aan de volgende verkiezing?
Veel hints komen uit de eerste pagina van de postgeschiedenis van mensen.quote:Op zondag 14 december 2008 22:43 schreef Duimelot het volgende:
zo nu is het wel duidelijk welke rol iedereen heeft NOT
ik heb van iedereen t profiel en hun foto's etc bekeken en ben nog niets verder en nu moeten we dus gewoon iemand kiezen om te lynchen. Arme iemand ik heb nu al medelijde met hem/ haar
Ja, dat wilde ik net gaan posten. Mijn muts is ook rood witquote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar niet t gezicht, jouw ava heeft ook een rood/ wit pakje aan, de mijne ook..... lang leve de kerst
Maar dat hoeft ook niet, 't is voor iedereenquote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
weet ik veel, deed het in een opwelling omdat er zo weinig aanmeldingen waren.
Zo erg US/FOBO ben ik ook niet dat ik graag aan zoiets meedoe :p
Ik vreet ze op met huid en haar gheghequote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Even recapituleren:
- jij doet ongeveer 1,5 uur mee met dit spel
- jij kunt even niks met de hints
-dus we moeten gewoon even iemand kiezen om te lynchen![]()
Ik kan wel iets concluderen nu:
- jij bent fout
hahaha nou dan begin bij mij met mijn mega lange postgeschiedenisquote:Op zondag 14 december 2008 22:46 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Veel hints komen uit de eerste pagina van de postgeschiedenis van mensen.
Ik zie wel, hoezo?quote:Op zondag 14 december 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat hoeft ook niet, 't is voor iedereen
Zo klopt het.quote:Op zondag 14 december 2008 22:48 schreef Clesar03 het volgende:
Over die clowns gesproken, ik heb hem gevonden op de volgende pagina's:
-fobo ajf
-fobo Ladi
- profiel sheep
Honden: topic in history van Hara:
Honden- centraal topic met foto's- deeltje 14 2 3 4 5 6 »
Russen:
Russen die in de aarde boren. 2 (history -SG-)
tot zover voor mij vanavond
Oh ja, de posts makne niet uit, het gaat alleen om die titels van de topics waarin gepost is, en in een zeldzaam geval om de topicstarter of het subforum waarin het gepost is.quote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha nou dan begin bij mij met mijn mega lange postgeschiedenis
* gaat meteen lezen *
En ik kwam heel snel niet verder dan die oudste weerwolf en de leeftijd van bwenniebren en een vreemde kleurvacht zoals de avatar van silver_shark en dat vond ik nogal vergezocht van mezelfquote:Op zondag 14 december 2008 22:48 schreef Clesar03 het volgende:
-fobo ajf
-fobo Ladi
- profiel sheep
Honden: topic in history van Hara:
Honden- centraal topic met foto's- deeltje 14 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Russen:
Russen die in de aarde boren. 2 (history -SG-)
tot zover voor mij vanavond
Heb ik een clown in mijn profiel?quote:Op zondag 14 december 2008 22:48 schreef Clesar03 het volgende:
-fobo ajf
-fobo Ladi
- profiel sheep
Die over de vacht vind ik zo gek nog niet eigenlijk. En noem je Bren nu oud?quote:Op zondag 14 december 2008 22:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
En ik kwam heel snel niet verder dan die oudste weerwolf en de leeftijd van bwenniebren en een vreemde kleurvacht zoals de avatar van silver_shark en dat vond ik nogal vergezocht van mezelf
quote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Heb ik een clown in mijn profiel?
nou nee oudquote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die over de vacht vind ik zo gek nog niet eigenlijk. En noem je Bren nu oud?
Ikke woon in Aalten en wat is daar dan mee?(nou in Aalten ik woon ergens buiten af)quote:Op zondag 14 december 2008 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wie woonde er trouwens nog maar in Aalten?
1: -SG- gepost in 'Russen die in de aarde boren'quote:De wolven waren de Russen1 zat en gingen op zoek naar een nieuwe plek om te kunnen jagen. Na een volledige dag 2rennen kwamen ze uit bij een lege plek, vlakbij Fok!Town. Nu ze tevreden waren met hun nieuwe woonplaats, besloten ze op zoek te gaan naar eten. Zonder acht te slaan op de prachtige omgeving 3waarin ze zich bevonden raasden ze op Fok!Town af, hongerig en bloeddorstig.
Een van de wolven, degene met een haast onnatuurlijk gekleurde vacht4 rook als eerste wat en meldde dit aan zijn medewolven. Ze waren bij een huis aan de rand van het dorp, en er was iemand binnen. "Oh men, dit ruikt heerlijk5!" kwijlde de oudste wolf en met zijn allen beukten ze de deur van het huis binnen. De bewoonster was net toe aan haar dessert en zong luid mee met de radio,6 dus ze hoorde de wolven niet aankomen. De wolven verslonden PS (spelleider), mèt huid en haar maar zonder pijn in het hart7...
Na de grote blamage van vorig jaar8 besloten de maffialeden de aanval weer in te zetten, en ditmaal gaan de wolven er het eerst aan! De wolven hebben altijd dwarsgelegen 9en ze moeten allen dood, of ze nou onschuldig zijn of niet!
De maffialeden wisten wel een wolf te vinden, een grote neus, een raar accent 10en speeksel droop langs zijn mond….Vandaag was het tijd om met deze man af te rekenen. De maffialeden besloten dat er geen tijd was voor creatieve oplossingen11, de man moest gewoon neer, dit is de harde realiteit.
Een zwart geverfde auto12 reed langzaam langs het doel die zijn hond13 aan het uitlaten was. Twee harde schoten klonken uit de auto en SiestaGuru(Geldwolf + Spelleider) viel neer met lood tussen zijn ogen. Een klein rookwolkje vloog door het geopende autoraam, een wit geschilderd gezicht met rode clownsneus 14was nog kort te zien voordat de auto de hoek om sloeg.
Hoezo zal die niet tellen?quote:Op maandag 15 december 2008 10:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie wel een hint naar mezelf, telt dat ook
Kun je die uitleggen? Ik vind die Russen de duidelijkste hint maar kan er niemand aan linken.. Hoe kom je bij Syb?quote:
Syb heeft gepost in Vrouwen en meisjes van Rusland, verspreidt u over Nederland!quote:Op maandag 15 december 2008 10:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kun je die uitleggen? Ik vind die Russen de duidelijkste hint maar kan er niemand aan linken.. Hoe kom je bij Syb?
Hier is iedereenquote:Op maandag 15 december 2008 10:58 schreef timmmmm het volgende:
Waar is iedereen trouwens?
staks als ik weer ff tijd heb dan krijgen jullie het van mij hoe ik bij iemand kom. Ik mis in Ladi's hint's het stukje "Twee harde schoten" als hint.quote:Op maandag 15 december 2008 10:52 schreef timmmmm het volgende:
1: -SG- gepost in 'Russen die in de aarde boren'/syb in Vrouwen en meisjes van Rusland!
2: sig Etcetera: And I would walk 500 miles, And I would walk 500 more
3:
4: Clesar03 ava, blauwe vacht?
5: Susi, Etcetera, Bwenniebren posten regelmatig in MEN
6: Susi gepost in 'korenslag!'/ syb heeft in fobo mijn band bij last.fm staan
7:
8: Deelname van CaLeX aan Mister FOK!-verkiezing?
9:
10:
11:
12:
13: -SG- en hara hebben plaatje van hond in fobo
14: ava DuTank is rood/wit
Dan vul ik ladi's lijstje nog even verder aan
Trevland, zeg nou eens van alles wat je gevonden hebt, hoe je erbij komt, dit is natuurlijk belachelijk
Ik twijfel nog tussen syb en etc.
Lijst aanvullen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:02 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hier is iedereen
## Siebje (1) PP
reden: Schijnbaar Rusland
Ik vond de maffia hints sowieso érg moeilijk. Je snapt toch wel dat we niets met jouw namen kunnen, als je niet zegt hoe je eraan gekomen bent?quote:Op maandag 15 december 2008 11:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
staks als ik weer ff tijd heb dan krijgen jullie het van mij hoe ik bij iemand kom. Ik mis in Ladi's hint's het stukje "Twee harde schoten" als hint.
Flikker es op. Dat doen anderen maar voor mijquote:
Als je dit nou eerder had gezegd, dan had ik het niet gedaanquote:Op maandag 15 december 2008 11:17 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Flikker es op. Dat doen anderen maar voor mij
Russen - syb-rund(Vrouwen en meisjes van Rusland, verspreidt u over Nederland!)quote:Op maandag 15 december 2008 11:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vond de maffia hints sowieso érg moeilijk. Je snapt toch wel dat we niets met jouw namen kunnen, als je niet zegt hoe je eraan gekomen bent?
Je valt op mannen of je valt niet op mannen Timmyquote:Op maandag 15 december 2008 11:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dit nou eerder had gezegd, dan had ik het niet gedaan
Oh, jij doet altijd alles voor elke willekeurige vrouw?quote:Op maandag 15 december 2008 11:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je valt op mannen of je valt niet op mannen Timmy
Ik snap niet hoe jij bij "willekeurig" uitkomtquote:Op maandag 15 december 2008 11:34 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Oh, jij doet altijd alles voor elke willekeurige vrouw?
Op mannen ja, niet op jouquote:Op maandag 15 december 2008 11:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je valt op mannen of je valt niet op mannen Timmy
Neem het hints lijstje over, en vul in zou ik zeggen! Ik vind die van ladi eerlijk gezegd net beter, als je het niet erg vindt. Behalve je Syb hints, die zijn erg goed.quote:Op maandag 15 december 2008 11:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Russen - syb-rund(Vrouwen en meisjes van Rusland, verspreidt u over Nederland!)
prachtige omgeving -
onnatuurlijk gekleurde vacht -
Oh men - syb-rund, ajf (beide gepost in men)
Dit ruikt heerlijk -
zong luid mee met de radio -
zonder pijn in het hart -
creatieve oplossingen -
zwart geverfde auto(auto) - ajf (auto’s in z’n fobo)
hond - Hara (hond in fobo)
Twee harde schoten(2) - Timmmmm(geboortedatum 02-02-1991), Etcetera(geboortedatum 02-11-1984)
rookwolkje -
clowns neus -
Mijn lijstje + hoe en wat
Het gaat er niet om welk lijstje beter is maar dat je ze beter samen kan voegen of kijken wat de over eenkomsten zijn en daaraan bepaalt wie de maffia kan zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 11:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neem het hints lijstje over, en vul in zou ik zeggen! Ik vind die van ladi eerlijk gezegd net beter, als je het niet erg vindt. Behalve je Syb hints, die zijn erg goed.
Lees dan de eerste zin. Vul daarmee het hintslijstje wat we al hadden aanquote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het gaat er niet om welk lijstje beter is maar dat je ze beter samen kan voegen of kijken wat de over eenkomsten zijn en daaraan bepaalt wie de maffia kan zijn.
Als de nummers in ladi's lijstje nou eens gewoon de hints waren dan is het wat makkelijker om de lijstjes te samen voegen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees dan de eerste zin. Vul daarmee het hintslijstje wat we al hadden aan
Je ava is toch rood-wit? Of ben ik kleurenblindquote:Op maandag 15 december 2008 12:34 schreef DuTank het volgende:
Ziet er leuk uit ladi, maar die hint naar mij is te kansloos
een van jullie weet welke hint bij welk nummer hoord en ik moet dat weer gaan uizoeken. Ik heb mijn eigen hint ff netjes bij gewerkt op verzoek van jullie.quote:Op maandag 15 december 2008 12:32 schreef timmmmm het volgende:
Zo hebben we in ieder geval twee lijsten, en dat werkt niet. Dan voeg je toch nummers toe
Op verzoek van tim. Ik vroeg daar niet naar, van mij mag je 'm zo bij mijn lijstje zetten als je wilt.quote:Op maandag 15 december 2008 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
een van jullie weet welke hint bij welk nummer hoord en ik moet dat weer gaan uizoeken. Ik heb mijn eigen hint ff netjes bij gewerkt op verzoek van jullie.
Ahja, dan had ik het bij jou zien staanquote:Op maandag 15 december 2008 09:32 schreef Trevland het volgende:
He shit gisteren het begin gemist nou ja ik kom wel weer in het spel.
[..]
Ikke woon in Aalten en wat is daar dan mee?(nou in Aalten ik woon ergens buiten af)
Dus we zitten goed?quote:
ik weet ongveer waar het is(maar dat is als ik het goed heb in de Heurne) hoezo was je daar laatst?quote:Op maandag 15 december 2008 12:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie zijn lekker bezig![]()
[..]
Ahja, dan had ik het bij jou zien staanKen je het Caspershuus?
Ja in de Heurnequote:Op maandag 15 december 2008 12:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik weet ongveer waar het is(maar dat is als ik het goed heb in de Heurne) hoezo was je daar laatst?
Ik werk in de Heurne(bij de groente boer) en dat is de reden dat ik dat weet.quote:Op maandag 15 december 2008 13:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja in de Heurne![]()
Ik kom er elk jaar
Grappigquote:Op maandag 15 december 2008 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik werk in de Heurne(bij de groente boer) en dat is de reden dat ik dat weet.
quote:
quote:Nog steeds maar 4 5 van de 20 stemmen
Sommigen doen meer dan fokken op werk/school. Denk ik hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 14:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En het heeft ook zoveel zin.. Waar is iedereen?!
Alicequote:Op maandag 15 december 2008 15:00 schreef Harajuku. het volgende:NOG GEEN ACTIVATIECODE OF ALICE MODEM
Ok, ik ga straks wel even hints kijken
Wanneer ik geen andere verdachte heb na de hints vanavond, ben jij wat mij betreft de volgendequote:
Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt.quote:Op maandag 15 december 2008 15:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alice![]()
En dan nog die reclames, dat ze zo goedkoop en klantvriendelijk zijn
zou ik niet doenquote:Op maandag 15 december 2008 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wanneer ik geen andere verdachte heb na de hints vanavond, ben jij wat mij betreft de volgende
Als het werkt, dan werkt het....quote:Op maandag 15 december 2008 15:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alice![]()
En dan nog die reclames, dat ze zo goedkoop en klantvriendelijk zijn
Ik heb er inderdaad meer verhalen over gehoord. Alice doet het schijnbaar leuk en aardig, en inderdaad ook goedkoop, maar waneer er eenmaal iets mis gaat, geven ze niet thuisquote:Op maandag 15 december 2008 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt.
dat klinkt als Ziggoquote:Op maandag 15 december 2008 15:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als het werkt, dan werkt het....
Je moet alleen geen problemen ermee hebben
Dát was serieus stom ja.quote:Op maandag 15 december 2008 15:19 schreef Sheepcidus het volgende:
Rusland is toch niet weer zoals vorige keer met Estland? R U S?
We hebben gelukkig niemand met een U als eerste letter.
Deze keer geloof ik je nietquote:Op maandag 15 december 2008 15:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Dát was serieus stom ja.
Nu ben ik voor het eerst geen maf of wof sinds 2 spellen, laat me er van genieten !
Alleen begint Alice niet eens te frutten, doen al drie weken NIETS.quote:Op maandag 15 december 2008 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat klinkt als Ziggo1x problemen mee gehad (internet klapte er regelmatig uit), opgebeld, uitgelegd, zij een beetje frutten aan hun kant, ik een beetje frutten aan onze kant en sindsdien geen last meer gehad
quote:Op maandag 15 december 2008 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. ik ben geen saaie dorpsbewoner, gelukkig niet.
Ja, dat vroeg ik niet omdat ik je nu geloof hoor, maar áls er nu een rol is als die van jou volgende vorige keer, kan hij jou nu controlerenquote:
Jou mogen ze niet controleren?quote:Op maandag 15 december 2008 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik niet omdat ik je nu geloof hoor, maar áls er nu een rol is als die van jou volgende vorige keer, kan hij jou nu controleren
EDIT: Waarom type ik altijd, wat ik niet bedoel
Dat mogen e wel, ik heb dan ook overal eerlijk antwoord op gegeven. En nee, ik ga niet nog verder uitbreiden over mijn rol, dat zou het de slechterikken wel érg makkelijk makenquote:Op maandag 15 december 2008 16:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Jou mogen ze niet controleren?
Waarom zei je niet gewoon: Ik ben dorp.quote:Op maandag 15 december 2008 16:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mogen e wel, ik heb dan ook overal eerlijk antwoord op gegeven. En nee, ik ga niet nog verder uitbreiden over mijn rol, dat zou het de slechterikken wel érg makkelijk maken
quote:Op maandag 15 december 2008 16:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom zei je niet gewoon: Ik ben dorp.
Nu kunnen ze jou niet controlleren.
Dat pleit je niet vrij hoorquote:Op maandag 15 december 2008 16:18 schreef Susi het volgende:
Rusland staat NIET in mijn AT. IIg niet in de eerste 2 pagina's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |