En dan weerwolven van wakkerdam spelenquote:Op maandag 8 december 2008 22:11 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Love you too
Wanneer regel jij (als dè SL van dit spel) een fok!mafia-meet? Kijk er al naar uit.
Dat jij nu net degene bent die dit voorstel maakt vind ik nog het meest bizar.quote:Op maandag 8 december 2008 22:11 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Love you too
Wanneer regel jij (als dè SL van dit spel) een fok!mafia-meet? Kijk er al naar uit.
Alleen als ik je dan ritueel mag slachtenquote:Op maandag 8 december 2008 22:11 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Love you too
Hoezo? IRL ben ik een verbeterde versie van PP.quote:Op maandag 8 december 2008 22:24 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat jij nu net degene bent die dit voorstel maakt vind ik nog het meest bizar.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alleen als ik je dan ritueel mag slachten
Niet zonder hints doen hoor!quote:Op maandag 8 december 2008 22:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij is al verdacht vanwege zijn gedragquote:
En dat wil niet eens stalken omdat in de wet staat dat dat stout isquote:Op maandag 8 december 2008 22:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik spaar zodat ik jou een keer goed kan ondertuffen.quote:Op maandag 8 december 2008 22:28 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij durft nog niet eens op de straat te tuffen
Ik heb er wel wat jaartjes cel voor over om PP eens te pakken te nemenquote:Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat wil niet eens stalken omdat in de wet staat dat dat stout is
ja schatquote:Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef SiestaGuru het volgende:
Kills komen er aan,
toch ps?
*kijkt ps lief/vragend aan*
Laat nog wat voor mij over.quote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat jaartjes cel voor over om PP eens te pakken te nemen
Maar ladi kent hem heul niet, dus als ze naar de meet gaat die vast plaatsvind in een cafe, moet ze eerst helemaal zoeken naar iemand die zeikt over het bier, de bediening, de accomodatie, het personeel, de medeklanten, de locatie, de sfeer, het ontbreken van asbakken en de muffe pislucht die er hangtquote:Op maandag 8 december 2008 22:30 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Hij is al verdacht vanwege zijn gedrag
Dat is toch ook een reden?
Het zou raar overkomen als ik dat over jou zou zeggenquote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat jaartjes cel voor over om PP eens te pakken te nemen
Och, 't zou ons niks verbazen hoor. Past wel bij je.quote:Op maandag 8 december 2008 22:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Het zou raar overkomen als ik dat over jou zou zeggen
quote:Op maandag 8 december 2008 22:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Maar ladi kent hem heul niet, dus als ze naar de meet gaat die vast plaatsvind in een cafe, moet ze eerst helemaal zoeken naar iemand die zeikt over het bier, de bediening, de accomadatie, het personeel, de medeklanten, de locatie, de sfeer, het ontbreken van asbakken en de muffe pislucht die er hangt
zie zo iemand maar te vinden in zo'n cafe!
Ik neem aan dat jij aan het andere pakken denkt(wat je waarschijnlijk niet zo erg zou vinden^^)quote:Op maandag 8 december 2008 22:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Het zou raar overkomen als ik dat over jou zou zeggen
Heb je dat fobo gecheckt? Dat wil je natuurlijk niet nemen.quote:Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Och, 't zou ons niks verbazen hoor. Past wel bij je.
Gastquote:Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij aan het andere pakken denkt(wat je waarschijnlijk niet zo erg zou vinden^^)
Neeeujhz!!quote:
Waarom moesten ze dan kills ed insturenquote:Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Neeeujhz!!
Uileg: Direct de eerste dag is zo kut dat de wolven en de maffia vandaag ons moesten afmaken. Zo hebben jullie wat hints om mee te werken, maar hoeft niemand zich te bedrinken vanwege het weer als eerste uitvallen.
Heb je dat gedaan dan?quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moesten ze dan kills ed insturen
Dat hebben ze niet gedaan... Stond in de maffia pm...quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moesten ze dan kills ed insturen
Waarom moesten we dan wachten tot 2245 als je toch al uren wist dat jullie dood zouden gaanquote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet gedaan... Stond in de maffia pm...
Nee Pik. Susi is Estland. Ze heeft daar laatst nog gezeten. Ik heb het er met haat nog nota bene over gehad.quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
Susi = finland
Estland -> Is Land ->Trevland
en de 3 op jou gemiddelde post aantal dus waar zijn we nu(gewoon weer bij af)quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
Susi = finland
Estland -> Is Land ->Trevland
Omdat de zwakke dokter zichzelf nog kon laten doodlopen en er waren de rechercheur + waarzegger en de geheime rollen die wat uit konden vreten.quote:Op maandag 8 december 2008 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moesten we dan wachten tot 2245 als je toch al uren wist dat jullie dood zouden gaan
Maar de velddokter dan bijvoorbeeld, die beschermt nu iemand voor jan lul en mag morgen diegene niet weer beschermen?
Okayquote:Op maandag 8 december 2008 22:52 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee Pik. Susi is Estland. Ze heeft daar laatst nog gezeten. Ik heb het er met haat nog nota bene over gehad.
Dus Of jij stemt ook op Susi, of je bent fout.
## Susi
Jan lul dusquote:Op maandag 8 december 2008 22:54 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Omdat de zwakke dokter zichzelf nog kon laten doodlopen en er waren de rechercheur + waarzegger en de geheime rollen die wat uit konden vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |