Ik hope dat je het niet tegen mij had!quote:Op maandag 15 december 2008 23:41 schreef SiestaGuru het volgende:
Jij weet blijkbaar niet eens wat een echte tosti isDus daar kan ik mee leven.
Neuh, dat was bedoeld hara die ons geen "tostis" gunde...quote:Op maandag 15 december 2008 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hope dat je het niet tegen mij had! [ afbeelding ]
Echt hè.quote:Op maandag 15 december 2008 23:44 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tis net als een biefstuk opgewarmd in de magnetron
p w n .quote:Op maandag 15 december 2008 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt hè.
Die krengen van vruugah zijn nog wel het beste, maar die heb ik nietdus dan pan. Bij gebrek aan pan oven en daarna pas ijzer, als er echt geen andere mogelijkheid is
als een ei bakken in de grillpanquote:Op maandag 15 december 2008 23:44 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tis net als een biefstuk opgewarmd in de magnetron
Jij had het over een tosti-ijzer, tegenwoordig verstaan we daar die dingen onder en dat weet jij ook. Dat jij dan wel een echt ijzer hebt:quote:Op maandag 15 december 2008 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
p w n .
Ik wel dus.
Daar ga je dan met je pan![]()
.
Ik had het echt over een echte en ik had nog helemaal niet aan die electrische gedacht johquote:Op maandag 15 december 2008 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij had het over een tosti-ijzer, tegenwoordig verstaan we daar die dingen onder en dat weet jij ook. Dat jij dan wel een echt ijzer hebt:MAAR BOTER, NEE!
Dat echte tostis heerlijk zijn en er ongeveer zo uitzien:quote:Op maandag 15 december 2008 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
Mogen julie mij uitleggen wat het verschil is tussen een tosti-ijzer (wel een échte he, geen electrische) en een koekepan. Behalve dan dat de temperatuurspreiding vele malen beter is in een tosti-ijzer.
Echte tosti's komen uit een echt tosti-ijzer, en niet uit een PAN of uit een electrisch ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet-ding.quote:Op maandag 15 december 2008 23:51 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat echte tostis heerlijk zijn en er ongeveer zo uitzien:
[ afbeelding ]
Terwijl een tostiijzer er mismaakte droge broodjes met veel te slijmerige kaas produceert die er gewoon lijtk tussen geplat te zijn, deze "tostis" zien er vaak zo uit:
[ afbeelding ]
Haha jaquote:Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Bij de slechte hebben ze ook gelijk ketchup nodig om de smerige smaak te verdoezelen
## pp, isdatzo, timm, siesta omdat tosti barbaren!
Iedereen heeft het fout, behalve jij, jaquote:Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Bij de slechte hebben ze ook gelijk ketchup nodig om de smerige smaak te verdoezelen
## pp, isdatzo, timm, siesta omdat tosti barbaren!
Nog ff snel de hints die er tussen uit kunnen lijkt me:quote:De wolven waren de Russen1 zat en gingen op zoek naar een nieuwe plek om te kunnen jagen. Na een volledige dag rennen2 kwamen ze uit bij een lege plek, vlakbij Fok!Town. Nu ze tevreden waren met hun nieuwe woonplaats, besloten ze op zoek te gaan naar eten. Zonder acht te slaan op de prachtige omgeving3 waarin ze zich bevonden raasden ze op Fok!Town af, hongerig en bloeddorstig.
Een van de wolven, degene met een haast onnatuurlijk gekleurde vacht4 rook als eerste wat en meldde dit aan zijn medewolven. Ze waren bij een huis aan de rand van het dorp, en er was iemand binnen. "Oh men, dit ruikt heerlijk!"5 kwijlde de oudste6 wolf en met zijn allen beukten ze de deur van het huis binnen. De bewoonster was net toe aan haar dessert7 en zong luid mee met de radio8, dus ze hoorde de wolven niet aankomen. De wolven verslonden PS (spelleider), mèt huid en haar maar zonder pijn in het hart...9
Vrouwenredenatie, jeweetzelluf.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen heeft het fout, behalve jij, ja
Curry of chilisaus dan. Maar geen ketchupquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef PrincePolly het volgende:
Oh ja: ketchup bij de tosti's in een must. Maar ja, ketchuo is eigenlijk bij alles een must.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |