Welkom trouwens, in het land der doden. We schenken koffie en whiskey. En hebben bigschreen TVs om de stunteligheden van het dorp extra goed te bewonderen. Je moet God eens horen bulderen als er weer een dorp verdacht gemaakt wordt. Nu ga ik weer weg, ik wil revanche om die verloren tenniswedstrijd. Hij smasht me hard, die jezus. kusjesquote:Op maandag 15 december 2008 23:26 schreef PrincePolly het volgende:
8 sneeen, boter, kaas en achterham, tosti-ijzer.
HALLO PS EN/ OF SIESTA GURU: heeft syb-rund jullie nog ge-pm'd wie hij die nacht ging beschermen??
Ach, liever eet ik ook biefstuk met een dieprode wijnsaus, maar dat zou raar zijn om 0:00 's nachts.quote:Op maandag 15 december 2008 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
Barbaar
Ik hope dat je het niet tegen mij had!quote:Op maandag 15 december 2008 23:41 schreef SiestaGuru het volgende:
Jij weet blijkbaar niet eens wat een echte tosti isDus daar kan ik mee leven.
Neuh, dat was bedoeld hara die ons geen "tostis" gunde...quote:Op maandag 15 december 2008 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hope dat je het niet tegen mij had! [ afbeelding ]
Echt hè.quote:Op maandag 15 december 2008 23:44 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tis net als een biefstuk opgewarmd in de magnetron
p w n .quote:Op maandag 15 december 2008 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt hè.
Die krengen van vruugah zijn nog wel het beste, maar die heb ik nietdus dan pan. Bij gebrek aan pan oven en daarna pas ijzer, als er echt geen andere mogelijkheid is
als een ei bakken in de grillpanquote:Op maandag 15 december 2008 23:44 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tis net als een biefstuk opgewarmd in de magnetron
Jij had het over een tosti-ijzer, tegenwoordig verstaan we daar die dingen onder en dat weet jij ook. Dat jij dan wel een echt ijzer hebt:quote:Op maandag 15 december 2008 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
p w n .
Ik wel dus.
Daar ga je dan met je pan![]()
.
Ik had het echt over een echte en ik had nog helemaal niet aan die electrische gedacht johquote:Op maandag 15 december 2008 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij had het over een tosti-ijzer, tegenwoordig verstaan we daar die dingen onder en dat weet jij ook. Dat jij dan wel een echt ijzer hebt:MAAR BOTER, NEE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |