Ik wil natuurlijk wel bewijsquote:Op zondag 16 november 2008 23:20 schreef RobinOok het volgende:
En terecht!
Mijn tosties zijn echt onovertroffen, daar kan geen tosti-ijzer tegenop.
Ja. Maak ik ook altijd!quote:Op maandag 17 november 2008 08:35 schreef casper019 het volgende:
kent iemand nou de rookvlees/kaas combo tosti???
Tosti met spiegeleieren on top heet hier een Croque Chevalquote:Op maandag 17 november 2008 10:04 schreef oceanpony het volgende:
heb dit weekend samen met vriendje tosti's gegeten in een kroegje. Hij had een tosti Ham Kaas met 2 gebakken eitjes en met gebakken champignonnetjes erover heen....JUMMIE.........ga het thuis ook eens maken.
Tosti met een ei erop heet eigenlijk Croque Madamequote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Tosti met spiegeleieren on top heet hier een Croque ChevalGeen idee waarom
quote:Op maandag 17 november 2008 10:04 schreef oceanpony het volgende:
heb dit weekend samen met vriendje tosti's gegeten in een kroegje. Hij had een tosti Ham Kaas met 2 gebakken eitjes en met gebakken champignonnetjes erover heen....JUMMIE.........ga het thuis ook eens maken.
quote:Op zondag 23 november 2008 11:11 schreef RoodWitBlauw het volgende:
heb hier nu een doos van de groot handel, voorverpakte tosti's........
maar kijken hoe makkelijk en hoe lekker die dingen zijn
* RoodWitBlauw eet zijn tosti's graagmet Heinz ketchup en Calve mayonaise ( of hellmans of MIJN )
Owh getsie, dat lijkt me echt heeeeel vies!quote:Op zondag 23 november 2008 15:54 schreef Superfast het volgende:
Weet je wat ook echt een aanrader is?
Tosti met varkenslever , kokosbrood en (aardbeien) jam .
Heb je zelfmoordneigingen?quote:Op zondag 23 november 2008 15:54 schreef Superfast het volgende:
Tosti met varkenslever , kokosbrood en (aardbeien) jam .
Wel boterquote:Op maandag 24 november 2008 05:06 schreef Harajuku. het volgende:
Tosti kaas in de koekenpan. En dit deel is belangrijk: GEEN BOTER
Klinkt zeker zeer lekker, zout en peper en misschien nog wat ijsbergsla julliene erbij.... lekkel lekkel.quote:Op maandag 17 november 2008 10:04 schreef oceanpony het volgende:
Volgens wikipedia is croque cheval een lokale benaming. Nou ja, whatever: ik vind het niksquote:Op maandag 17 november 2008 16:42 schreef Trusten het volgende:
[..]
Tosti met een ei erop heet eigenlijk Croque Madame
ik doe het welis met krentenbrood en kaas!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
tosti krentebol is ook heeeeeeerlijk
gewoon beleg tussen een krentebol en in de toaster...
20+ kaas is net plastic word niet te etenquote:Op vrijdag 12 december 2008 05:32 schreef Superfast het volgende:
Owja voor de mensen hier die op de pondjes moeten letten is een tosti met ipv gewone kaas 20 + smeerkaas ook aan te raden is nog iets sneller klaar ook.
Daarnaast als je van pittig houdt kun je er ook smeerkaas met sambal tussen doen erg lekker!
Rookvlees is een aanrader rosbief weet ik niet maar doe niet zo achterlijk en probeer gewoon dan merk je vanzelf hoe en of die lekker smaakt.quote:Op maandag 15 december 2008 11:53 schreef casper019 het volgende:
ik heb zin om straks weereens wat anders te proberen als tosti
achterham/jonge kaas heb ik een beetje gehad...
iemand miss wat tips??
Is een tosti met jonge komijnenkaas/ham lekker? smaakt een tosti met belegen kaas/ham anders?
Deze vleeswaren heb ik in huis: Rosbief & runderrookvlees..
voordrest helaas geen tomaat of ui in huis...
Komaan zegquote:Op vrijdag 12 december 2008 04:52 schreef Superfast het volgende:
Tosti-choco-pinda-banaan
# 2 sneetjes witbrood, zonder korst
# pindakaas
# hagelslag
# een stukje banaan
#
boter
Je hoofd is ook belachelijk maar daar gaat dit topic toch niet over?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:58 schreef Isdatzo het volgende:
Mwhehe
Ja, belachelijk idd [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |