dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 24 november 2008 15:53 schreef Repeat het volgende:
TS heeft zo'n kleintje dat ie zn leuter moet vasthouden
Dat vroeg ik me ook al af... ik denk dat hij niet weet wat tokus betekent. Overigens, heb je zo'n last van je prostaat dat je niet even kunt stoppen tussendoor? En ook met één hand kan je wel je boxer naar beneden trekken én de straal richten.quote:Op maandag 24 november 2008 15:59 schreef Homdeck het volgende:
Waarom hou je kont vast als je aan het pissen bent
Ik weet niet wat in het batty-boy circuit voor tokus doorgaat maar hier in de omgeving staat tokus gelijk aan je lul of TOKUS: The Order of Kaos Under Satanquote:Op maandag 24 november 2008 16:01 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af... ik denk dat hij niet weet wat tokus betekent. Overigens, heb je zo'n last van je prostaat dat je niet even kunt stoppen tussendoor? En ook met één hand kan je wel je boxer naar beneden trekken én de straal richten.
Togus/toges is Bargoens/Jiddisch voor achterwerk, en tokus is daarvan afgeleid. Niets meer, niets minder. Dat in jouw omgeving taal verkeerd gebruikt wordt is natuurlijk niet ons probleem.quote:Op maandag 24 november 2008 16:06 schreef Timmor het volgende:
[..]
Ik weet niet wat in het batty-boy circuit voor tokus doorgaat maar hier in de omgeving staat tokus gelijk aan je lul of TOKUS: The Order of Kaos Under Satan
Wil nog niet zeggen dat het correct is... Overigens is het Togus...quote:Op maandag 24 november 2008 16:06 schreef Timmor het volgende:
[..]
Ik weet niet wat in het batty-boy circuit voor tokus doorgaat maar hier in de omgeving staat tokus gelijk aan je lul of TOKUS: The Order of Kaos Under Satan
Wat hij dus zegt... Faalhaasquote:Op maandag 24 november 2008 16:10 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Togus is Bargoens/Jiddisch voor achterwerk, en tokus is daarvan afgeleid. Niets meer, niets minder. Dat in jouw omgeving taal verkeerd gebruikt wordt is natuurlijk niet ons probleem.
Op een pisbak zeker?quote:Op maandag 24 november 2008 15:53 schreef -moppie- het volgende:
Daarom moet je als man ook gewoon gaan zitten
'quote:Op maandag 24 november 2008 16:17 schreef Adidah het volgende:
Een echte baas kan op commando stoppen met pissen.
Ik wil jou wel zien niezen terwijl jij je zeik ophoudt door de boel ff aan te spannenquote:Op maandag 24 november 2008 16:17 schreef Adidah het volgende:
Een echte baas kan op commando stoppen met pissen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |