Okidokie, we zullen het ter harte nemen Harajukuquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, het topic is dus weer open. Voor hoe lang ligt geheel aan jullie zelf. Jullie hoeven niet allemaal als heiligen te posten natuurlijk, maar het gebash naar elkaar toe moet wel een keer ophouden. Als iemand tóch weer erg vervelend begint te doen, dan PM je mij maar of post je het in FB, maar negéér de post hier. En met vervelend bedoel ik niet dat diegene er een andere mening op na houdt
Verder hebben jullie kunnen zien dat we een nieuwe frisse OP hebben, dit maakt het ook wat aantrekkelijker voor anderen om te komen posten. Het zou dus helemaal te gek gaaf geweldig zijn als jullie die meenemen naar het volgende deel
Nu houd hij natuurlijk wel erg van gaatjes, maar zo diep . . !?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:02 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
Die Joran graaft steeds een dieper gat voor zichzelf
HIj is masaal gevlucht uit Thailand omdat ze het daar neit zo nauw hebben met vrouwenhandelaren, hijzelf zegt er niks mee te maken te hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:08 schreef bastibro het volgende:
[..]
Nu houd hij natuurlijk wel erg van gaatjes, maar zo diep . . !?![]()
De vraag is wanneer hij erin valt. Op Aruba zullen de mensen steeds minder blij zijn met de van der Sloots.
Vooral nu blijkt dat Paul wel degelijk, met zn vriendjes, een spelletje heeft gespeeld.
http://www.overheid.aw/index.asp?nmoduleid=4&wgid=6&nbrwsrdtctn=-1&spagetype=6&docid=2000231quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef johan555 het volgende:
Ik vroeg me net af over dat nieuwe onderzoek
Want 3 mensen kunnen dat in gang zetten
1) de PG
2) de minister
3) de hoofd officier van Justitie
Maar nu heeft de minister dat in gang gezet moet dat ook in overleg met de andere 2 ?
Of kunnen ze dat onafhankelijk van elkaar doen ?
En is er al een reactie van Hans Mos ?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:29 schreef johan555 het volgende:
Ben ook benieuwd wie nou die minister was
quote:Het programma Opsporing Verzocht heeft dinsdag in een reconstructie van de verdwijning van Natalee Holloway op Aruba in 2005 een donkere jongen gebruikt als stand-in voor Joran van der Sloot. De verdachte in de zaak is blank.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article281563.ecequote:Opsporing Verzocht wordt uitgezonden door de AVRO, maar politie en justitie zijn verantwoordelijk voor de inhoud.
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_50116.phpquote:Gewoon omdat het ‘Nederlander-vrienden’ waren. Alledrie: Joran, Paul en Jan. Vergeet ook niet dat een Nederlandse minister me in die tijd vroeg om ‘alstublieft’ niet te noemen dat Joran een Nederlander is. Ik zeg niet wie het was, maar mocht het op een bepaald moment nodig zijn om hem te noemen, doe ik dat zeker.
Dat riekt naar chantagequote:Vergeet ook niet dat een Nederlandse minister me in die tijd vroeg om ‘alstublieft’ niet te noemen dat Joran een Nederlander is. Ik zeg niet wie het was, maar mocht het op een bepaald moment nodig zijn om hem te noemen, doe ik dat zeker.
die lijkt me juist Pietje precies, die doet dat zoiets niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:39 schreef johan555 het volgende:
Nou het lijkt me meer iets voor Donner eigenlijk ,dat is een echte stijve hark
http://download.omroep.nl(...)20081212_44_1kHz.mp3quote:VVD'er Johan Remkes verklaarde tegen de motie te stemmen, omdat hij de Arubaanse minister niet 'als de meest betrouwbare inspiratiebron' beschouwde.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:42 schreef johan555 het volgende:
Ja waarom ze dan een donkere jongen nemen dat snap ik ook niet .
Staat die uitzending nog ergens online ?
ja die is er opsporing verzocht , in een van de eerdere delen van reboud heb ik hem ook wel eens gevaagt , dus johan zoekenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:42 schreef johan555 het volgende:
Ja waarom ze dan een donkere jongen nemen dat snap ik ook niet .
Staat die uitzending nog ergens online ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |