quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:20 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ze heeft wel Kamadan, ik zag haar laatst nog daar
WoW niet kunnen betalenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:21 schreef Remake het volgende:
Eigenlijk er geen winnaars in dit topic
Een vrouw die een MMORPG speelt en een nerd die WoW niet kan betalen,
Er hangt een FAIL in de lucht![]()
Had toch een PS3 gekocht dan was dit niet gebeurd elizabef
Doe ff je OP uitbreiden, linkje naar vorige deel enzootquote:
anders ban he?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe ff je OP uitbreiden, linkje naar vorige deel enzoot
okequote:Op zaterdag 13 december 2008 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En linkje naar RS: http://rapidshare.com/files/172830116/Dinges.txtquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slotje?
In het vorige vermakelijke topic had iemand een link geplaatst: http://www.ibanbic.nl/iban/frame.html
En Edwinuss had ergens ook z'n rekeningnr. geplaatst... en wat levert dat een mooi resultaat op.
Jezus
I have no rival, no man can be my equal. ♥
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:24 schreef MaddoxX het volgende:Die gegevens heb jij zeker snel gehackedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slotje?
In het vorige vermakelijke topic had iemand een link geplaatst: http://www.ibanbic.nl/iban/frame.html
En Edwinuss had ergens ook z'n rekeningnr. geplaatst... en wat levert dat een mooi resultaat op.
Jezus![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:24 schreef MaddoxX het volgende:Damn, nu valt er niet meer te rellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slotje?
Jezus
![]()
Wel dit is het 2e topic over een slettekadet die waarschijnlijk liegt dat het niet gedrukt staat. Verder mist het 2e topic wel enige pit en is er nog geen uitkomst bekend.quote:
En aan de andere kant van de wereld zit iemand misschien wel levens te redden....quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een onbeschaamde tvp, ga slapen en lees morgen verder
In guild wars zekerquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:28 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
En aan de andere kant van de wereld zit iemand misschien wel levens te redden....
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:24 schreef MaddoxX het volgende:Hoor jij niet in een cel te zitten? Olle hackkoning...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slotje?
JezusHenk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Verkeerde kloon?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:26 schreef NotYou het volgende:
De legendarische MaddoxX mengt zich er ook nog in.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hoor jij niet in een cel te zitten? Olle hackkoning...
Foei, ik moest een beetje lachen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:25 schreef beverton het volgende:
[..]
Die gegevens heb jij zeker snel gehacked
Nee, ze zijn offline.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:29 schreef Remake het volgende:
Edwinus en Elixa hebben digitale goedmaak sex in dat spel
De chatlog staat in de OP, voor PM's vraag ik je vriendelijk om Elixabite of Edwinusss te contacteren.quote:
Ik kan ook onder een andere username gaan posten, maar ik ben zo nerd dat ik mijn postcount niet kwijt wil raken, en dat er toch ooit iemand zal achter komen welk ander account ik dan zou gebruiken.quote:Verkeerde kloon?
Maar hoe is het nou afgelopen met die arrestatie van je?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:30 schreef MaddoxX het volgende:
Ik kan ook onder een andere username gaan posten, maar ik ben zo nerd dat ik mijn postcount niet kwijt wil raken, en dat er toch ooit iemand zal achter komen welk ander account ik dan zou gebruiken.
Dus totally #care / royal sadness of ik nou wel of niet post met dit account.
Lekker boeiend in een topic dat niet over hem gaat..quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Maar hoe is het nou afgelopen met die arrestatie van je?
Was hier al gedownload...staat bij mij op mijn bureau-blad.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:30 schreef beverton het volgende:
[..]
De chatlog staat in de OP, voor PM's vraag ik je vriendelijk om Elixabite of Edwinusss te contacteren.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Maar hoe is het nou afgelopen met die arrestatie van je?
Dit topic is toch doodquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:33 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Lekker boeiend in een topic dat niet over hem gaat..
Hou nu je bek nou. Je moet hier alleen kijken, niet bemoeien. Sjeezus.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:33 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Lekker boeiend in een topic dat niet over hem gaat..
wat voor typequote:Op zaterdag 13 december 2008 00:34 schreef NanKing het volgende:
Weet je wat ik me nou afvroeg, Elix
[ afbeelding ]
Is dit een beetje jouw type vrouw?
*verslikt en nu naar bed gaatquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:34 schreef NanKing het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Houtspeerquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:36 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hou nu je bek nou. Je moet hier alleen kijken, niet bemoeien. Sjeezus.
Beste maar weer..quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
*verslikt en nu naar bed gaat*
Toedels.
Snapt m nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:34 schreef NanKing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben jij toch... ugh.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:36 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik ben voor jou wel offline ja
Krijg hiv of zoquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:39 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Wat zwak dat je niet terug scheldt.
Heb jij ook al die machtenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:42 schreef beverton het volgende:
maarja komen er nog concrete bewijzen zoals PM's, anders doe ik dit topic op slot.
* Krazy_Kripples geen blauw kleurtje zietquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:42 schreef beverton het volgende:
maarja komen er nog concrete bewijzen zoals PM's, anders doe ik dit topic op slot.
Doe maar dicht, bevert.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:42 schreef beverton het volgende:
quote:
Geloof me, dat spijt mij ook..quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:48 schreef Harajuku. het volgende:
Heb ik eindelijk een tvp, is de pret over
Een beetje jammerquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:48 schreef Harajuku. het volgende:
Heb ik eindelijk een tvp, is de pret over
Het is ook een sletje eerste klas. Gewoon neuken en dan komt het allemaal weer goed.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:07 schreef MouzurX het volgende:
Heb alleen de OP gelezen van het vorige deel maarja als dat waar is is Elixabete gewoon aan het liegen natuurlijk.
Die 2 pm's spreken elkaar tegen + het feit dat ze de goederen heeft overgeheveld is natuurlijk ook vreemd.
En dan janken dat er zo'n topic komt?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:15 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Het is ook een sletje eerste klas. Gewoon neuken en dan komt het allemaal weer goed.
Heb je deel 1 al gelezen? Als je dat nog niet gedaan hebt moet je je smoel houden. Als je dit wel gedaan hebt en je het nog steeds vaag vind ben je simpel.quote:
Blijkbaar niet, want je vind het vaag. Dat betekent dan weer dat je toch het eerste deel moet lezen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:24 schreef Hardrebel het volgende:
Het is onzin dat ik deel 1 helemaal moet lezen. Meestal zegt de OP al genoeg.
Mwah dat valt wel mee dunkt mij zo..quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef Edwinuss het volgende:
Na, heb het wel te doen met haar. Want ze kan haar gezicht hier dus echt niet meer tonen.
Tenzij ze tieten post.
ik toonde al nooit mijn gezichtquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef Edwinuss het volgende:
Na, heb het wel te doen met haar. Want ze kan haar gezicht hier dus echt niet meer tonen.
Tenzij ze tieten post.
Nee, maar je ware aard heb je wel getoondquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:35 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik toonde al nooit mijn gezicht
Je krijgt het iets te hoog in je bol geloof ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef Edwinuss het volgende:
Tenzij ze tieten post.
Moet ik je Fobo pics posten?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:35 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Deel één wil ik wel, deze mag je houdenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:37 schreef fyah het volgende:
Die Elixabete goedpraters! priceless.
Ook al was het dom ven Edwinuss om zijn inloggegevens te versturen, Elixabete heeft gewoon ordinair inbreuk gemaakt op de wet door zijn (digitale) bezit te stelen (zoek voor de lol maar eens op die tieners die zijn gearresteerd wegens het leegroven van accounts in habbo hotel) en dan maakt het niet eens uit dat haar leugens doorzichtig zijn als een glazen plaat. Het is strafbaar. Enkeltje MIS, Harajuku een mooie eerste week
Maargoed, TS heeft ervoor gekozen om een reltopic te maken dus geniet ik even mee
Ik heb nog wat foto`s gezien waar je anders duidelijk te herkennen was. Zal vast nog wel in de google cache staanquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:35 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik heb connecties, wellicht kunnen we zaken doenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Deel één wil ik wel, deze mag je houden
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je krijgt het iets te hoog in je bol geloof ik
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:47 schreef fyah het volgende:
hahaha HEILO NOORDEINDE OPPOSITESSSSSSSSSSSSS
Ja hoor, lezen kan hij wel. Maar kwaliteits topics onderscheiden van de kaktopics kan ie niet.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:00 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ja hoor, lezen kan hij wel. Maar kwaliteits topics onderscheiden van de kaktopics kan ie niet.
(Ziet notes ~plus 1 toenemen)
Tot voor kort.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:35 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Vertelquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tot voor kort.
Het is maar dat ik niets met Edwinusss of jou te maken had, anders gebeurden er nog meer spannendere dingen.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:02 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Jij bastaardJe hebt me serieus nog een note gegeven
quote:
De grote lijn gaat over dat Biogarde kwaliteitstopics dicht. Daar gaat het eigenlijk over. Ze konden ( Ed en Elixa) niet meer hun ei kwijt in mijn topic, daardoor zijn ze gaan slenteren op straat, WoW gaan spelen je snapt het wel...quote:
lees topic 1 en je snapt t.quote:
pm ze eens? ik word nieuwschierig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb nog wat foto`s gezien waar je anders duidelijk te herkennen was. Zal vast nog wel in de google cache staan
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:46 schreef S95Sedan het volgende:
Heeft ie inmiddels nou al z'n spullen terug?
Je profiel op X-Fire klopt trouwens niet Elixabete, in een M2N-SLI Deluxe past maar een CPU. En hoe is het weer in schagen trouwens?
Daar zal ze mee zitten zeg, dat ze zich niet meer kan vertonen op een kanker internetforumquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef Edwinuss het volgende:
Tenzij ze tieten post.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Daar zal ze mee zitten zeg, dat ze zich niet meer kan vertonen op een kanker internetforum.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 07:44 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Zeau... een nieuwe morgen met nieuwe kansen. In de ene hoek hebben we een Russische hoer staan uit Spanje met die bijnaam Slettekadet die in Schagen woont en in de andere hoek staat een Nederlandse klootviool die te dom is om met een varken te hokken, meneer is namelijk het slachtoffer geworden van ons aller welbekende Russich snollertje in de andere hoek.
Wie gaat dit winnen?! Komt dat zien, KOMT DAT ZIEN, KOMT DAT ZIEN!! DAMES EN HEREN!
Tsja dat is jammer, maar je weet natuurlijk nooit wat deze dag kan brengenquote:Op zaterdag 13 december 2008 07:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat er niet veel meer gebeurd behalve speculaties ed.
quote:
vergeet niet dat Elixabete voorstaat op Edwinuss met 20 euro en wat digitale spullen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 07:44 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Zeau... een nieuwe morgen met nieuwe kansen. In de ene hoek hebben we een Russische hoer staan uit Spanje met die bijnaam Slettekadet die in Schagen woont en in de andere hoek staat een Nederlandse klootviool die te dom is om met een varken te hokken, meneer is namelijk het slachtoffer geworden van ons aller welbekende Russich snollertje in de andere hoek.
Wie gaat dit winnen?! Komt dat zien, KOMT DAT ZIEN, KOMT DAT ZIEN!! DAMES EN HEREN!
én dat het vermoedelijk vast wel een vent zal zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:33 schreef kastanova het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat sneuer is; Dat labiele mokkel dat daadwerkelijk denkt dat had haar smoezen nog geloofwaardig zijn, óf die webcamwankers die er nog steeds van uit gaan dat zij níet door haar geplayed worden óndanks die overduidelijke lulkoek van haar.
hihiquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:05 schreef RickoKun het volgende:
Elixabete moet gewoon kankerhard geneukt worden in haar sopgrotje door deze baas
Neequote:Op zaterdag 13 december 2008 03:36 schreef remlof het volgende:
Omg, Elixa kom eens over de brug.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:55 schreef wikwakka2 het volgende:
1. Elixabette, verklaar eens waarom je doet alsof je in Spanje zit terwijl je eigenlijk gewoon in Nederland zit?
Vakantie t/m januari.
2. Exliabette, verklaar eens waarom je doet alsof je het geld niet over kan storten terwijl het IBAN en whatever nummer al honderden keren gepost zijn?
Denk nou na
3. Elixabette, verklaar eens waarom je steeds maar weer de spullen niet terug kan geven?
Denk nou na
4. Elixabette, leer eens wat lidwoorden zijn.
Ik doe waar ik zin in heb.
Bla bla bla je hebt de helft al terug man dus niet zo zeiken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:56 schreef Edwinuss het volgende:
Nee, nog niks geregeld.
De helft is maar de helft.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:04 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Bla bla bla je hebt de helft al terug man dus niet zo zeiken.
*Van ruilen komt huilen* en zie hier het levende bewijsquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:12 schreef Sackboy het volgende:
Tja, twee retards die 'zaken' met elkaar doen, dan weet je toch al hoe het afloopt
Ja maar als hij de andere helft straks ook krijgt heeft hij 2x de helft, dus dan moet hij alsnog de resterende driekwart krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja maar als hij de andere helft straks ook krijgt heeft hij 2x de helft, dus dan moet hij alsnog de resterende driekwart krijgen.
De helft van 20 euro. Ben je een turk ofzo?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:04 schreef Elixabete het volgende:
Bla bla bla je hebt de helft al terug man dus niet zo zeiken.
Ik weet er ook één:quote:
Gast je hebt het spel niet eens dus lul nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:33 schreef Afwazig het volgende:
Het verkopen van accounts van GuildWars is sowieso illegaal. Maargoed, wel een kankerstreek van die communistische kenau.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:34 schreef Anthony92 het volgende:
[..]
Gast je hebt het spel niet eens dus lul niet
http://www.teamquitter.com/phpBB2/viewtopic.php?t=9983
Daar hoef ik het spel ook niet te hebben maar alleen de EULA voor te lezen kneusjequote:Op zaterdag 13 december 2008 12:34 schreef Anthony92 het volgende:
[..]
Gast je hebt het spel niet eens dus lul niet
http://www.teamquitter.com/phpBB2/viewtopic.php?t=9983
Bronquote:7. OFFICIAL SERVICE
The Game(s) is designed for official play only as offered through the Service by NC Interactive at the Web Site and not through any other means. You further agree not to access, create or provide any other means through which Game(s) may be played by others, as through server emulators. You agree not to use any hardware or software, including but not limited to third party tools, or any other method of support which may in any way influence or advantage your use of the Service which is not authorized by NC Interactive, including but not limited to the use of 'bots' and/or any other method by which the Service may be played automatically without human input. You acknowledge that you do not have the right to create, publish, distribute, create derivative works from or use any software programs, utilities, applications, emulators or tools derived from or created for the Game(s), except that you may use the Software to the extent expressly permitted by this Agreement. You may not take any action which imposes an unreasonable or disproportionately large load on our infrastructure. You may not sell or auction any Game(s) accounts, characters, items, coin or copyrighted material, nor may you assist others in doing so. NC Interactive may from time to time in its sole discretion implement various forms of filtering, blocking or monitoring of IP addresses or proxies used to use, play or access the Game(s) or the Service, including without limitation blocking or filtering measures that restrict your ability to use, play or access the Game(s) or Service outside of the territories in which NC Interactive makes the Game(s) or Service available.
Ik vind het vreemd dat je eerst zegt dat je in Spanje zit, maar als er dan wordt geopperd om je IP te tracen dat je zegt dat hij in niet in Spanje zal uitkomen.quote:
Wij twee zijn tenminste volwassen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jullie lijken net een stel ongestelde pubersheel sneu. Vriend erbij halen in msngesprek
een topic over jullie gehuil
, niveau basisschool.
Ik bloed.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wij twee zijn tenminste volwassen!
neuken?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:47 schreef Afwazig het volgende:
Overigens heb ik wel wat ervaring met deze dingetjes *kuch*.
Wat Edwinuss het beste kan doen is claimen dat zijn account gehacked is, dan wordt zijn account onderzocht, mensen zien dan dat er is ingelogged op zijn account van een ander IP en dat zijn shit is overgeheveld. Het wordt teruggedraaid, Elixabetes account wordt gebanned. Good game..
Of Elixabete kan gewoon over de brug komen met die shit en dan leeft iedereen nog lang en gelukkig.
En onderzeeboten?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik houd niet van schippers.
Piraten hebben daar schijt aan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik houd niet van schippers.
Mijn thuis is Spanje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat je eerst zegt dat je in Spanje zit, maar als er dan wordt geopperd om je IP te tracen dat je zegt dat hij in niet in Spanje zal uitkomen.
Daarna zeg je dat je niet op GW kan komen omdat je op een computer zit die dat niet kan draaien en dat je eigen computer 450km verderop staat. Hierna post je de chatlogs van het gesprek maar op die screenshots staat op het bureaublad onder andere GTA IV, COD4, COH en natuurlijk GW... Dus je zat gewoon te liegen toen je zei dat je niet op GW kon.
Dus wees eens eerlijk en zeg gewoon dat je thuis in Nederland bent, want ik neem aan dat jij niet je hele game-pc meesleept naar spanje voor 2 maandjes....
[ afbeelding ]
Jepquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Zeggen dat je bent gehacked op die en die dag, dat alles is overgehevelt en dat je toen snel je wachtwoord hebt veranderd
Dat zou wel een heerlijke streek zijn
Volgende topic: track de elixabete klonenquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mijn thuis is Spanje.
mijn Game PC sleep ik zelfs voor een weekend mee.
En who cares waar ik nu ben, al zit ik op de maan, ik ga niks teruggeven na deze circus
Deze FOK account ga ik niet meer gebruiken, ik ga onder een nieuwe verder.
Session closed.
Hun accepteren geen bewijs etc. Ze kijken alleen naar hun interne logs. Om de simpele reden omdat ze niet weten wat er met die logs / screenshots is gebeurd. Dus je hebt geen poot om op te staan kut.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jep
En ik heb nog alle logjes waar hij toegang verleende en zijn account wilde verkopen en word hij ook verbannen
Een vrouwelijke nerd/oplichter/fokkerquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgende topic: track de elixabete klonen![]()
Wat ben jij triest zegMensen oplichten voor een paar in-game spulletjes.
Ze is wel een communist die spanje en rusland helemaal geweldig vindtquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Een vrouwelijke nerd/oplichter/fokkerwat een combinatie, straks stemt ze ook nog SGP en is ze veganist en Fries
oh maar ik heb dit al eerder meegemaakt met mijn eigen accountquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hun accepteren geen bewijs etc. Ze kijken alleen naar hun interne logs. Om de simpele reden omdat ze niet weten wat er met die logs / screenshots is gebeurd. Dus je hebt geen poot om op te staan kut.
Is het trouwens leuk? Spelen met gejatte spullen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
oh maar ik heb dit al eerder meegemaakt met mijn eigen account
met fotos/filmpjes ken je alles bewijzen (en die accepteren ze wel)
Jij bent gewoon het toppunt van triestheidquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
is het trouwens leuk? als toeschouwer dingen roepen waar je 90% niks van afweetquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is het trouwens leuk? Spelen met gejatte spullen?
Ga er maar niet van uit. Het enige wat je van hun hoort is dat je account is gebanned om x reden. Het is praktisch niet te bewijzen dat Edwinuss de intentie had zijn account te verkopen, omdat niet te bewijzen is dat Edwinuss daadwerkelijk zelf de deal heeft gemaakt. Het kan zijn kleine broertje zijn geweest. Aangezien accounts persoonsgebonden zijn maar nog steeds eigendom van de fabrikant kunnen ze alles maken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit waarom je zei dat je GW niet kon spelen terwijl je wel je computer bij je had, en als je thuis Spanje is waar ben je nu dan... in NL?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mijn thuis is Spanje.
mijn Game PC sleep ik zelfs voor een weekend mee.
En who cares waar ik nu ben, al zit ik op de maan, ik ga niks teruggeven na deze circus
Session closed.
zeg, was jij niet die hacker?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:10 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jij bent gewoon het toppunt van triestheid
moet jij weten.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:10 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jij bent gewoon het toppunt van triestheid
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit waarom je zei dat je GW niet kon spelen terwijl je wel je computer bij je had, en als je thuis Spanje is waar ben je nu dan... in NL?En hoe kan het dan dat je eigen PC 450km verderop is als je hem altijd bij je hebt
prutser.
Je kan ook echt alleen maar liegen
Ik vraag toch ook niet waar jij je zusje neukt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit waarom je zei dat je GW niet kon spelen terwijl je wel je computer bij je had, en als je thuis Spanje is waar ben je nu dan... in NL?En hoe kan het dan dat je eigen PC 450km verderop is als je hem altijd bij je hebt
prutser.
Je kan ook echt alleen maar liegen
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:12 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet waar jij je zusje neukt?
Waar ik ben gaat je gewoon geen flikker aan
en als ik geen zin heb om in te loggen heb ik het recht om te zeggen wat ik wil.
Agh je hele verhaal hangt bij elkaar door leugens en nu val je door de mand en dan kom je met zulke argumenten?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:12 schreef Elixabete het volgende:
[..]
en als ik geen zin heb om in te loggen heb ik het recht om te zeggen wat ik wil.
En nu?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Agh je hele verhaal hangt bij elkaar door leugens en nu val je door de mand en dan kom je met zulke argumenten?
Dit. Beter doe je dat Edwinnus. Naai die kankerhoer op alle mogelijke manieren. Ik heb altijd al geweten wat voor onbetrouwbare teringsnol het is. Die ranzige rattenkop verraadt het allemaalquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:47 schreef Afwazig het volgende:
Overigens heb ik wel wat ervaring met deze dingetjes *kuch*.
Wat Edwinuss het beste kan doen is claimen dat zijn account gehacked is, dan wordt zijn account onderzocht, mensen zien dan dat er is ingelogged op zijn account van een ander IP en dat zijn shit is overgeheveld. Het wordt teruggedraaid, Elixabetes account wordt gebanned. Good game..
Of Elixabete kan gewoon over de brug komen met die shit en dan leeft iedereen nog lang en gelukkig.
Nee maar als ik zo zielig was als jij dan had ik al lang wat anders gedaan...quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:17 schreef Elixabete het volgende:
[..]
En nu?
moet ik gaan huilen?
het is maar een forum
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:12 schreef Elixabete het volgende:
[..]
bevestiging imo dat ze liegt en toe geeft.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:17 schreef Elixabete het volgende:
[..]
En nu?
moet ik gaan huilen?
het is maar een forum
Hehehe afwazig +5quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uit. Het enige wat je van hun hoort is dat je account is gebanned om x reden. Het is praktisch niet te bewijzen dat Edwinuss de intentie had zijn account te verkopen, omdat niet te bewijzen is dat Edwinuss daadwerkelijk zelf de deal heeft gemaakt. Het kan zijn kleine broertje zijn geweest. Aangezien accounts persoonsgebonden zijn maar nog steeds eigendom van de fabrikant kunnen ze alles maken.
Ik acht de kans dat hij wordt gebanned op 0.01%. Zijn account wordt gereset, en hij krijgt een basicmailtje waarin ze hem vertellen dat hij Windows opnieuw moet installeren en de computer scannen etc. omdat hij waarschijnlijk een keylogger of trojan heeft.
Jij bent nu door te zeggen dat hij ook wordt gebanned simpelweg je laatste kaart aan het spelen, je hoopt dat hij erin trapt enzo geen actie onderneemt.
Faalhaas
Als het "maar" een forum is, waarom post je hier zoveel in dan? En sterker nog, waarom ben je bereid om te blijven posten op Fok onder een ander account als het toch "maar" een forum is.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:17 schreef Elixabete het volgende:
[..]
En nu?
moet ik gaan huilen?
het is maar een forum
Naai haar inderdaad maar even een oor aan door haar account te laten blokkeren; zelden zo'n pathologische leugenaar meegemaakt... Gezien haar nerd-gehalte pleegt ze dan waarschijnlijk wel zelfmoord en lost het probleem zich uiteindelijk toch nog zelf opquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:26 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
dat wijf is niet goed snik
Dat zou mooi zijn, wat een vreselijk smerig wijf zegquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naai haar inderdaad maar even een oor aan door haar account te laten blokkeren; zelden zo'n pathologische leugenaar meegemaakt... Gezien haar nerd-gehalte pleegt ze dan waarschijnlijk wel zelfmoord en lost het probleem zich uiteindelijk toch nog zelf op.
Nou ik weet al een TT voor deel 3: Track de klonenquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:38 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Ik vind het jammer dat de discussie stopt. Die kankerhoer (zou ik dat zo mogen uitdrukken?) maakt een andere account aan en gaat verder alsof er niks gebeurd is. Onze vrind Edwinuss heeft zijn digitale spullen nog steeds niet terug en is ook nog niet betaald. Dat is zunt, want hij heeft hier hard voor gewerkt.
Nu vraag ik u: wat kunnen wij daar aan doen?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou ik weet al een TT voor deel 3: Track de klonen
Suggesties hoe dat te doen? We gaan dus zeg maar een soort van hetze beginnen tegen haar?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou ik weet al een TT voor deel 3: Track de klonen
Tot de spullen terug zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:42 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Suggesties hoe dat te doen? We gaan dus zeg maar een soort van hetze beginnen tegen haar?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:47 schreef TheAgent het volgende:
Ze heeft een eigen server. DDOS'en dan maar?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:47 schreef MouzurX het volgende:
Dus óf we moeten een mod/admin zo ver krijgen dat hij/zij samenwerkt óf we moeten infiltreren in Fok!
Mag niet..quote:
Ga yvonne beffen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:52 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Ja lastig.. We hebben inside information nodig en cracken mag niet..
What now?!
Mag The Newguy dat welquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga yvonne beffen!
Die kan je verder helpen
Ik zal Yvonne even vragenquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:58 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Mag The Newguy dat wel [ afbeelding ]
Ik doe mee. Gewoon op elke reactie die zij hier op het forum post een reactie geven in de trend van "ZIJN DE SPULLEN AL TERUG? ZIE VOOR MEER INFO <forumlink> !! "quote:
Ik weet niet of ze nog wel komt posten op FOKquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik doe mee. Gewoon op elke reactie die zij hier op het forum post een reactie geven in de trend van "ZIJN DE SPULLEN AL TERUG? ZIE VOOR MEER INFO <forumlink> !! "
Vast wel ik open wel een topic over hoeveel ik van Amerika hou en het eerste communistische plaatje dat wordt gepost is Elixabetequote:Op zaterdag 13 december 2008 14:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nog wel komt posten op FOK
Maak er anders een sig van of post wat Scorpie zegt:quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik doe mee. Gewoon op elke reactie die zij hier op het forum post een reactie geven in de trend van "ZIJN DE SPULLEN AL TERUG? ZIE VOOR MEER INFO <forumlink> !! "
quote:ZIJN DE SPULLEN AL TERUG? ZIE VOOR MEER INFO Mensen die niet te vertrouwen zijn. & zogenaamde mensen die niet te vertrouwen zijn deel 2 - STEUN EDWINUSS
Dat denk ik ook wel. Ik denk dat Stalin gewoon lekker C&C zou gaan spelen en niet eens dat suffe GWquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:24 schreef Samsonneke het volgende:
Zelfs Stalin zou zich geschaamd hebben voor deze actie
Last modified March 2008quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Daar hoef ik het spel ook niet te hebben maar alleen de EULA voor te lezen kneusje.
[..]
Bron
Edit:
Oh en trouwens als je dat topic die jij aandraagt had gelezen had je ook gezien dat het bullshit is![]()
Dat maakt niet uit, het is de laatste versie van de EULA. Dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:34 schreef Anthony92 het volgende:
[..]
Last modified March 2008
okeeeee
Nou nou, wat erg zeg. 1 topic in een forum van duizenden... je leven wordt een hel. Pas als dit op geenstijl zou komen heeft ze een probleem. Maar daar komt het niet, want het is te kansloos.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:22 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet dat ik nooit zoiets zal doen als zij gedaan heeft en blijft doen. Maar ik weet nu ook dat ik jullie nooit tegen me wil hebben zeg!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Session closed.
Ik snap het ook niet meer zo goed.. Maar we drijven af van het topic, waar is die Russische, Spaanse, Nederlandse heor?!quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is de laatste versie van de EULA. Dus wat is je punt?
Neequote:Op zaterdag 13 december 2008 13:47 schreef TheAgent het volgende:
Ze heeft een eigen server. DDOS'en dan maar?
Yvonne, kom er maar in en graag je antwoord.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga yvonne beffen!
Die kan je verder helpen
Eerst bijlezenquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:45 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Yvonne, kom er maar in en graag je antwoord.
Natuurlijk, neem je tijdquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst bijlezen
BaronPils heeft een goeie analyse zeg!
Mwoach, we zijn zelf mans genoeg, dank je.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:47 schreef MouzurX het volgende:
Dus óf we moeten een mod/admin zo ver krijgen dat hij/zij samenwerkt óf we moeten infiltreren in Fok!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga yvonne beffen!
Die kan je verder helpen
Dat houd dus in dat ik jouw niet meer hoef te beffen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, we zijn zelf mans genoeg, dank je.
Ik sla even over, bedanktquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:54 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat houd dus in dat ik jouw niet meer hoef te beffen?
Was niet mijn idee trouwens, maar goed, dat terzijde..
Yeah thanks gast, volgens mij is ze over de zeikquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed!Heus
Je weet dat ik je lief vind
Ja hoe zit dat? Help ons eens een handjequote:Op zaterdag 13 december 2008 15:24 schreef Scorpie het volgende:
Maar ehm peeps van de crew enzo, als mensen aantoonbaar jatten, dan krijgen ze toch een permban? Inclusief klonen?
Op fok heeft ze toch niks fout gedaan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:24 schreef Scorpie het volgende:
Maar ehm peeps van de crew enzo, als mensen aantoonbaar jatten, dan krijgen ze toch een permban? Inclusief klonen?
Ah goeiemiddag Houtspeer, alles wel?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:28 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Op fok heeft ze toch niks fout gedaan?
Moffenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:20 schreef Byte_Me het volgende:
wat zijn zogenaamde mensen eigenlijk? klonen? cyborgs? communisten?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:20 schreef Byte_Me het volgende:
wat zijn zogenaamde mensen eigenlijk? klonen? cyborgs? communisten?
Toch vind ik r niet lelijk. Wel een beetje jammer dat dat niet alles zeggend isquote:
Yeah zijn er nog andere pics?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch vind ik r niet lelijk. Wel een beetje jammer dat dat niet alles zeggend isWaar zijn haar andere foto's gebleven?
Ze heeft wel een Varkens-neus.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch vind ik r niet lelijk. Wel een beetje jammer dat dat niet alles zeggend isWaar zijn haar andere foto's gebleven?
Heeft ze niet via fok edwinuss gevonden?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:28 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Op fok heeft ze toch niks fout gedaan?
Ik had wat gelezen over naakt foto's.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:40 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Yeah zijn er nog andere pics?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:44 schreef fyah het volgende:
Hoe de fuck kan je dat nou niet lelijk vinden vraag ik me dan af![]()
Volgens mij ging de verkoop via Fok! V&A.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heeft ze niet via fok edwinuss gevonden?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik jouw aktie ook goedkoop vind. Als Edje haar wil terugpakken, moet dat op een grandioze manier en niet met het bezorgen van pizza'squote:Op zaterdag 13 december 2008 17:45 schreef John.Milton het volgende:
Ik zou, als dat zou mogen, gewoon achterhalen waar ze woont en dan wat dingen laten bezorgen. Genoeg manieren om iemand het leven zuur te maken.
Erg goedkope actie van haar
BaronPils heeft dat heel mooi in 1 post gedaan in dit topic dacht ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:54 schreef DonPerignon het volgende:
Deel 1 las ik gisteren al helemaal, zou iemand misschien in een paar korte zinnen deel 2 verwoorden?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neem een spaanse stad als nick, Bilbao ofzo
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:42 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik jouw aktie ook goedkoop vind. Als Edje haar wil terugpakken, moet dat op een grandioze manier en niet met het bezorgen van pizza's
Dat komt in de buurt, hehequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:51 schreef John.Milton het volgende:
[..]Pizza's is wel heel simpel. Een paar kuub zand werkt over het algemeen beter.
Nee.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:13 schreef beverton het volgende:
Is er ergens nog een tussentijdse samenvatting op te vragen
Als je dit ( zogenaamde mensen die niet te vertrouwen zijn deel 2 ) gelezen hebt ben je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:13 schreef beverton het volgende:
Is er ergens nog een tussentijdse samenvatting op te vragen, want na de eerste 2 pagina's heb ik het niet meer gevolgd wegens de offtopic onzin.
Nope.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:29 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
@Edje:Heb je nu je spullen al terug of ben je al betaald?
Ze zorgt er maar voor. Maar anders verzin ik wel wat ja.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:36 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
En ben je ook van plan om aktie te gaan ondernemen?
Dit klinkt alsof je de strijd opgeeft en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze zorgt er maar voor. Maar anders verzin ik wel wat ja.
Zou je misschien op zijn minst die pik kun censureren? Gatverdamme gastquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
Moguh, en we gaan weer verder.
Vriendje van die logs is trouwens Rxmundi van fok hier.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:18 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
De rol van: Ik zou geen cent overmaken als ik werd beschuldigd als oplichter om een misverstand. Die gast geeft inloggegevens weg en zou daar achteraf om betaald krijgen, maar de juiste gegevens om aan de betaling te kunnen voldoen worden niet verschaft. Oke foutje, geef die shit dan kan ik overmaken,... en haal verdomme die beschuldigingen hier af.
die rol.
kuchquote:de vriend dus
maar waarom moesten dan al die digitale bezittingen er zsm vanaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |