Blijkbaar niet, want je vind het vaag. Dat betekent dan weer dat je toch het eerste deel moet lezen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:24 schreef Hardrebel het volgende:
Het is onzin dat ik deel 1 helemaal moet lezen. Meestal zegt de OP al genoeg.
Mwah dat valt wel mee dunkt mij zo..quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef Edwinuss het volgende:
Na, heb het wel te doen met haar. Want ze kan haar gezicht hier dus echt niet meer tonen.
Tenzij ze tieten post.
ik toonde al nooit mijn gezichtquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef Edwinuss het volgende:
Na, heb het wel te doen met haar. Want ze kan haar gezicht hier dus echt niet meer tonen.
Tenzij ze tieten post.
Nee, maar je ware aard heb je wel getoondquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:35 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik toonde al nooit mijn gezicht
Je krijgt het iets te hoog in je bol geloof ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef Edwinuss het volgende:
Tenzij ze tieten post.
Moet ik je Fobo pics posten?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:35 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Deel één wil ik wel, deze mag je houdenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:37 schreef fyah het volgende:
Die Elixabete goedpraters! priceless.
Ook al was het dom ven Edwinuss om zijn inloggegevens te versturen, Elixabete heeft gewoon ordinair inbreuk gemaakt op de wet door zijn (digitale) bezit te stelen (zoek voor de lol maar eens op die tieners die zijn gearresteerd wegens het leegroven van accounts in habbo hotel) en dan maakt het niet eens uit dat haar leugens doorzichtig zijn als een glazen plaat. Het is strafbaar. Enkeltje MIS, Harajuku een mooie eerste week
Maargoed, TS heeft ervoor gekozen om een reltopic te maken dus geniet ik even mee
Ik heb nog wat foto`s gezien waar je anders duidelijk te herkennen was. Zal vast nog wel in de google cache staanquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:35 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik heb connecties, wellicht kunnen we zaken doenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Deel één wil ik wel, deze mag je houden
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je krijgt het iets te hoog in je bol geloof ik
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:47 schreef fyah het volgende:
hahaha HEILO NOORDEINDE OPPOSITESSSSSSSSSSSSS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |