quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:47 schreef Afwazig het volgende:
Overigens heb ik wel wat ervaring met deze dingetjes *kuch*.
Wat Edwinuss het beste kan doen is claimen dat zijn account gehacked is, dan wordt zijn account onderzocht, mensen zien dan dat er is ingelogged op zijn account van een ander IP en dat zijn shit is overgeheveld. Het wordt teruggedraaid, Elixabetes account wordt gebanned. Good game..
Of Elixabete kan gewoon over de brug komen met die shit en dan leeft iedereen nog lang en gelukkig.
En onderzeeboten?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik houd niet van schippers.
Piraten hebben daar schijt aan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik houd niet van schippers.
Mijn thuis is Spanje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat je eerst zegt dat je in Spanje zit, maar als er dan wordt geopperd om je IP te tracen dat je zegt dat hij in niet in Spanje zal uitkomen.
Daarna zeg je dat je niet op GW kan komen omdat je op een computer zit die dat niet kan draaien en dat je eigen computer 450km verderop staat. Hierna post je de chatlogs van het gesprek maar op die screenshots staat op het bureaublad onder andere GTA IV, COD4, COH en natuurlijk GW... Dus je zat gewoon te liegen toen je zei dat je niet op GW kon.
Dus wees eens eerlijk en zeg gewoon dat je thuis in Nederland bent, want ik neem aan dat jij niet je hele game-pc meesleept naar spanje voor 2 maandjes....
[ afbeelding ]
Jepquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Zeggen dat je bent gehacked op die en die dag, dat alles is overgehevelt en dat je toen snel je wachtwoord hebt veranderd
Dat zou wel een heerlijke streek zijn
Volgende topic: track de elixabete klonenquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mijn thuis is Spanje.
mijn Game PC sleep ik zelfs voor een weekend mee.
En who cares waar ik nu ben, al zit ik op de maan, ik ga niks teruggeven na deze circus
Deze FOK account ga ik niet meer gebruiken, ik ga onder een nieuwe verder.
Session closed.
Hun accepteren geen bewijs etc. Ze kijken alleen naar hun interne logs. Om de simpele reden omdat ze niet weten wat er met die logs / screenshots is gebeurd. Dus je hebt geen poot om op te staan kut.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jep
En ik heb nog alle logjes waar hij toegang verleende en zijn account wilde verkopen en word hij ook verbannen
Een vrouwelijke nerd/oplichter/fokkerquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgende topic: track de elixabete klonen![]()
Wat ben jij triest zegMensen oplichten voor een paar in-game spulletjes.
Ze is wel een communist die spanje en rusland helemaal geweldig vindtquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Een vrouwelijke nerd/oplichter/fokkerwat een combinatie, straks stemt ze ook nog SGP en is ze veganist en Fries
oh maar ik heb dit al eerder meegemaakt met mijn eigen accountquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hun accepteren geen bewijs etc. Ze kijken alleen naar hun interne logs. Om de simpele reden omdat ze niet weten wat er met die logs / screenshots is gebeurd. Dus je hebt geen poot om op te staan kut.
Is het trouwens leuk? Spelen met gejatte spullen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
oh maar ik heb dit al eerder meegemaakt met mijn eigen account
met fotos/filmpjes ken je alles bewijzen (en die accepteren ze wel)
Jij bent gewoon het toppunt van triestheidquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
is het trouwens leuk? als toeschouwer dingen roepen waar je 90% niks van afweetquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is het trouwens leuk? Spelen met gejatte spullen?
Ga er maar niet van uit. Het enige wat je van hun hoort is dat je account is gebanned om x reden. Het is praktisch niet te bewijzen dat Edwinuss de intentie had zijn account te verkopen, omdat niet te bewijzen is dat Edwinuss daadwerkelijk zelf de deal heeft gemaakt. Het kan zijn kleine broertje zijn geweest. Aangezien accounts persoonsgebonden zijn maar nog steeds eigendom van de fabrikant kunnen ze alles maken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit waarom je zei dat je GW niet kon spelen terwijl je wel je computer bij je had, en als je thuis Spanje is waar ben je nu dan... in NL?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mijn thuis is Spanje.
mijn Game PC sleep ik zelfs voor een weekend mee.
En who cares waar ik nu ben, al zit ik op de maan, ik ga niks teruggeven na deze circus
Deze FOK account ga ik niet meer gebruiken, ik ga onder een nieuwe verder.
Session closed.
zeg, was jij niet die hacker?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:10 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jij bent gewoon het toppunt van triestheid
moet jij weten.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:10 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jij bent gewoon het toppunt van triestheid
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit waarom je zei dat je GW niet kon spelen terwijl je wel je computer bij je had, en als je thuis Spanje is waar ben je nu dan... in NL?En hoe kan het dan dat je eigen PC 450km verderop is als je hem altijd bij je hebt
prutser.
Je kan ook echt alleen maar liegen
Ik vraag toch ook niet waar jij je zusje neukt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit waarom je zei dat je GW niet kon spelen terwijl je wel je computer bij je had, en als je thuis Spanje is waar ben je nu dan... in NL?En hoe kan het dan dat je eigen PC 450km verderop is als je hem altijd bij je hebt
prutser.
Je kan ook echt alleen maar liegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |