Na 3 a 4 dagen wachten heb ik nog een PM gestuurd om aan te geven dat er nog niks binnen is gekomen. Hier heb ik echter geen antwoord op gekregen.quote:Ik heb het geld via een overschrijfkaart overgemaakt (ik heb geen internetbankieren)
Zal maximaal 3 a 4 dagen duren.
Link naar het artikel ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef BaasbovenBaas het volgende:
Accounts verkopen is illegaal, huilie
Ze mag van mij mee praten hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:53 schreef capricia het volgende:
Waarom niet?
Als je Elixabete ook hier de kans geeft om te reageren.
GO!quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Yep met haar VET TOFFE computer!!
Stom mensch.
Misschien niet echt goed gevonden hoor, maar je hebt een Basic abbo op FOK. Volgens mij moet je die betalen met IDEAL en volgens mij is dat INTERNETBANKIERENquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:56 schreef Elixabete het volgende:
in communisme deel je
maar even serieus.
In mijn omstandigheden vergat ik veel en kon ik niet veel.
En ik zei net tegen hem dat ik bereid ben die dingen te betalen (wat illegaal is dat klopt)
of de spullen terug te geven.
Maar ik laat me niet zo afschilderen dan houd dat gewoon op.
Proberen krom te liegen wat je rechtgelogen hebt met slechte naaktfoto's van jezelf gaat je niet echt lekker af. +1 voor de moeite, dat welquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:56 schreef Elixabete het volgende:
in communisme deel je
maar even serieus.
En ik zei net tegen hem dat ik bereid ben die dingen te betalen (wat illegaal is dat klopt)
Fijn dat je er bent!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:56 schreef Elixabete het volgende:
in communisme deel je
maar even serieus.
Niet zelf betaald maar door iemand andersquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien niet echt goed gevonden hoor, maar je hebt een Basic abbo op FOK. Volgens mij moet je die betalen met IDEAL en volgens mij is dat INTERNETBANKIEREN
En in een PM zeg je dat je het niet hebt..
zijn mening klopt niet dus ik verzoek hem dat recht te zetten, alsnog/opnieuw zijn gegevens te sturen of ik wil de spullen terug geven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Fijn dat je er bent!
Wat vind jij van de aanklacht van Edwinuss dat jij niet te vertrouwen bent?
Zou graag jouw kant van het verhaal willen horen.
Je draait wel mooi.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:59 schreef Elixabete het volgende:
[..]
zijn mening klopt niet dus ik verzoek hem dat recht te zetten, alsnog/opnieuw zijn gegevens te sturen of ik wil de spullen terug geven.
Maar op deze manier word het alleen maar moeilijker voor hem
Het leven is een leerzaam proces van faal. Voor de meesten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
klopt. Ik geef het zelf niet graag toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |