Beste maar weer..quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
*verslikt en nu naar bed gaat*
Toedels.
Snapt m nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:34 schreef NanKing het volgende:
Weet je wat ik me nou afvroeg, Elix
[ afbeelding ]
Is dit een beetje jouw type vrouw?
Wat ben jij toch... ugh.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:36 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik ben voor jou wel offline ja
Krijg hiv of zoquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:39 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Wat zwak dat je niet terug scheldt.
Heb jij ook al die machtenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:42 schreef beverton het volgende:
maarja komen er nog concrete bewijzen zoals PM's, anders doe ik dit topic op slot.
* Krazy_Kripples geen blauw kleurtje zietquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:42 schreef beverton het volgende:
maarja komen er nog concrete bewijzen zoals PM's, anders doe ik dit topic op slot.
Doe maar dicht, bevert.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:42 schreef beverton het volgende:
quote:
Geloof me, dat spijt mij ook..quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:48 schreef Harajuku. het volgende:
Heb ik eindelijk een tvp, is de pret over
Een beetje jammerquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:48 schreef Harajuku. het volgende:
Heb ik eindelijk een tvp, is de pret over
Het is ook een sletje eerste klas. Gewoon neuken en dan komt het allemaal weer goed.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:07 schreef MouzurX het volgende:
Heb alleen de OP gelezen van het vorige deel maarja als dat waar is is Elixabete gewoon aan het liegen natuurlijk.
Die 2 pm's spreken elkaar tegen + het feit dat ze de goederen heeft overgeheveld is natuurlijk ook vreemd.
En dan janken dat er zo'n topic komt?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:15 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Het is ook een sletje eerste klas. Gewoon neuken en dan komt het allemaal weer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |