Verkeerde kloon?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:26 schreef NotYou het volgende:
De legendarische MaddoxX mengt zich er ook nog in.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hoor jij niet in een cel te zitten? Olle hackkoning...
Foei, ik moest een beetje lachen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:25 schreef beverton het volgende:
[..]
Die gegevens heb jij zeker snel gehacked
Nee, ze zijn offline.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:29 schreef Remake het volgende:
Edwinus en Elixa hebben digitale goedmaak sex in dat spel
De chatlog staat in de OP, voor PM's vraag ik je vriendelijk om Elixabite of Edwinusss te contacteren.quote:
Ik kan ook onder een andere username gaan posten, maar ik ben zo nerd dat ik mijn postcount niet kwijt wil raken, en dat er toch ooit iemand zal achter komen welk ander account ik dan zou gebruiken.quote:Verkeerde kloon?
Maar hoe is het nou afgelopen met die arrestatie van je?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:30 schreef MaddoxX het volgende:
Ik kan ook onder een andere username gaan posten, maar ik ben zo nerd dat ik mijn postcount niet kwijt wil raken, en dat er toch ooit iemand zal achter komen welk ander account ik dan zou gebruiken.
Dus totally #care / royal sadness of ik nou wel of niet post met dit account.
Lekker boeiend in een topic dat niet over hem gaat..quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Maar hoe is het nou afgelopen met die arrestatie van je?
Was hier al gedownload...staat bij mij op mijn bureau-blad.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:30 schreef beverton het volgende:
[..]
De chatlog staat in de OP, voor PM's vraag ik je vriendelijk om Elixabite of Edwinusss te contacteren.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Maar hoe is het nou afgelopen met die arrestatie van je?
Dit topic is toch doodquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:33 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Lekker boeiend in een topic dat niet over hem gaat..
Hou nu je bek nou. Je moet hier alleen kijken, niet bemoeien. Sjeezus.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:33 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Lekker boeiend in een topic dat niet over hem gaat..
wat voor typequote:Op zaterdag 13 december 2008 00:34 schreef NanKing het volgende:
Weet je wat ik me nou afvroeg, Elix
[ afbeelding ]
Is dit een beetje jouw type vrouw?
*verslikt en nu naar bed gaatquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:34 schreef NanKing het volgende:
Weet je wat ik me nou afvroeg, Elix
[ afbeelding ]
Is dit een beetje jouw type vrouw?
Sorry Houtspeerquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:36 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hou nu je bek nou. Je moet hier alleen kijken, niet bemoeien. Sjeezus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |