Dat houd dus in dat ik jouw niet meer hoef te beffen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, we zijn zelf mans genoeg, dank je.
Ik sla even over, bedanktquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:54 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat houd dus in dat ik jouw niet meer hoef te beffen?
Was niet mijn idee trouwens, maar goed, dat terzijde..
Yeah thanks gast, volgens mij is ze over de zeikquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed!Heus
Je weet dat ik je lief vind
Ja hoe zit dat? Help ons eens een handjequote:Op zaterdag 13 december 2008 15:24 schreef Scorpie het volgende:
Maar ehm peeps van de crew enzo, als mensen aantoonbaar jatten, dan krijgen ze toch een permban? Inclusief klonen?
Op fok heeft ze toch niks fout gedaan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:24 schreef Scorpie het volgende:
Maar ehm peeps van de crew enzo, als mensen aantoonbaar jatten, dan krijgen ze toch een permban? Inclusief klonen?
Ah goeiemiddag Houtspeer, alles wel?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:28 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Op fok heeft ze toch niks fout gedaan?
Moffenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:20 schreef Byte_Me het volgende:
wat zijn zogenaamde mensen eigenlijk? klonen? cyborgs? communisten?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:20 schreef Byte_Me het volgende:
wat zijn zogenaamde mensen eigenlijk? klonen? cyborgs? communisten?
Toch vind ik r niet lelijk. Wel een beetje jammer dat dat niet alles zeggend isquote:
Yeah zijn er nog andere pics?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch vind ik r niet lelijk. Wel een beetje jammer dat dat niet alles zeggend isWaar zijn haar andere foto's gebleven?
Ze heeft wel een Varkens-neus.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch vind ik r niet lelijk. Wel een beetje jammer dat dat niet alles zeggend isWaar zijn haar andere foto's gebleven?
Heeft ze niet via fok edwinuss gevonden?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:28 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Op fok heeft ze toch niks fout gedaan?
Ik had wat gelezen over naakt foto's.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:40 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Yeah zijn er nog andere pics?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:44 schreef fyah het volgende:
Hoe de fuck kan je dat nou niet lelijk vinden vraag ik me dan af![]()
Volgens mij ging de verkoop via Fok! V&A.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heeft ze niet via fok edwinuss gevonden?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik jouw aktie ook goedkoop vind. Als Edje haar wil terugpakken, moet dat op een grandioze manier en niet met het bezorgen van pizza'squote:Op zaterdag 13 december 2008 17:45 schreef John.Milton het volgende:
Ik zou, als dat zou mogen, gewoon achterhalen waar ze woont en dan wat dingen laten bezorgen. Genoeg manieren om iemand het leven zuur te maken.
Erg goedkope actie van haar
BaronPils heeft dat heel mooi in 1 post gedaan in dit topic dacht ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:54 schreef DonPerignon het volgende:
Deel 1 las ik gisteren al helemaal, zou iemand misschien in een paar korte zinnen deel 2 verwoorden?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neem een spaanse stad als nick, Bilbao ofzo
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:42 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik jouw aktie ook goedkoop vind. Als Edje haar wil terugpakken, moet dat op een grandioze manier en niet met het bezorgen van pizza's
Dat komt in de buurt, hehequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:51 schreef John.Milton het volgende:
[..]Pizza's is wel heel simpel. Een paar kuub zand werkt over het algemeen beter.
Nee.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:13 schreef beverton het volgende:
Is er ergens nog een tussentijdse samenvatting op te vragen
Als je dit ( zogenaamde mensen die niet te vertrouwen zijn deel 2 ) gelezen hebt ben je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:13 schreef beverton het volgende:
Is er ergens nog een tussentijdse samenvatting op te vragen, want na de eerste 2 pagina's heb ik het niet meer gevolgd wegens de offtopic onzin.
Nope.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:29 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
@Edje:Heb je nu je spullen al terug of ben je al betaald?
Ze zorgt er maar voor. Maar anders verzin ik wel wat ja.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:36 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
En ben je ook van plan om aktie te gaan ondernemen?
Dit klinkt alsof je de strijd opgeeft en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze zorgt er maar voor. Maar anders verzin ik wel wat ja.
Zou je misschien op zijn minst die pik kun censureren? Gatverdamme gastquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
Moguh, en we gaan weer verder.
Vriendje van die logs is trouwens Rxmundi van fok hier.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:18 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
De rol van: Ik zou geen cent overmaken als ik werd beschuldigd als oplichter om een misverstand. Die gast geeft inloggegevens weg en zou daar achteraf om betaald krijgen, maar de juiste gegevens om aan de betaling te kunnen voldoen worden niet verschaft. Oke foutje, geef die shit dan kan ik overmaken,... en haal verdomme die beschuldigingen hier af.
die rol.
kuchquote:de vriend dus
maar waarom moesten dan al die digitale bezittingen er zsm vanaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |