Dat houd dus in dat ik jouw niet meer hoef te beffen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, we zijn zelf mans genoeg, dank je.
Ik sla even over, bedanktquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:54 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat houd dus in dat ik jouw niet meer hoef te beffen?
Was niet mijn idee trouwens, maar goed, dat terzijde..
Yeah thanks gast, volgens mij is ze over de zeikquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed!Heus
Je weet dat ik je lief vind
Ja hoe zit dat? Help ons eens een handjequote:Op zaterdag 13 december 2008 15:24 schreef Scorpie het volgende:
Maar ehm peeps van de crew enzo, als mensen aantoonbaar jatten, dan krijgen ze toch een permban? Inclusief klonen?
Op fok heeft ze toch niks fout gedaan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:24 schreef Scorpie het volgende:
Maar ehm peeps van de crew enzo, als mensen aantoonbaar jatten, dan krijgen ze toch een permban? Inclusief klonen?
Ah goeiemiddag Houtspeer, alles wel?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:28 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Op fok heeft ze toch niks fout gedaan?
Moffenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:20 schreef Byte_Me het volgende:
wat zijn zogenaamde mensen eigenlijk? klonen? cyborgs? communisten?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:20 schreef Byte_Me het volgende:
wat zijn zogenaamde mensen eigenlijk? klonen? cyborgs? communisten?
Toch vind ik r niet lelijk. Wel een beetje jammer dat dat niet alles zeggend isquote:
Yeah zijn er nog andere pics?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch vind ik r niet lelijk. Wel een beetje jammer dat dat niet alles zeggend isWaar zijn haar andere foto's gebleven?
Ze heeft wel een Varkens-neus.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch vind ik r niet lelijk. Wel een beetje jammer dat dat niet alles zeggend isWaar zijn haar andere foto's gebleven?
Heeft ze niet via fok edwinuss gevonden?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:28 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Op fok heeft ze toch niks fout gedaan?
Ik had wat gelezen over naakt foto's.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:40 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Yeah zijn er nog andere pics?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:44 schreef fyah het volgende:
Hoe de fuck kan je dat nou niet lelijk vinden vraag ik me dan af![]()
Volgens mij ging de verkoop via Fok! V&A.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heeft ze niet via fok edwinuss gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |