Ja hoor, lezen kan hij wel. Maar kwaliteits topics onderscheiden van de kaktopics kan ie niet.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:00 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ja hoor, lezen kan hij wel. Maar kwaliteits topics onderscheiden van de kaktopics kan ie niet.
(Ziet notes ~plus 1 toenemen)
Tot voor kort.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:35 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik toonde al nooit mijn gezicht
Vertelquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tot voor kort.
Het is maar dat ik niets met Edwinusss of jou te maken had, anders gebeurden er nog meer spannendere dingen.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:02 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Jij bastaardJe hebt me serieus nog een note gegeven
quote:
De grote lijn gaat over dat Biogarde kwaliteitstopics dicht. Daar gaat het eigenlijk over. Ze konden ( Ed en Elixa) niet meer hun ei kwijt in mijn topic, daardoor zijn ze gaan slenteren op straat, WoW gaan spelen je snapt het wel...quote:
lees topic 1 en je snapt t.quote:
pm ze eens? ik word nieuwschierig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb nog wat foto`s gezien waar je anders duidelijk te herkennen was. Zal vast nog wel in de google cache staan
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:46 schreef S95Sedan het volgende:
Heeft ie inmiddels nou al z'n spullen terug?
Je profiel op X-Fire klopt trouwens niet Elixabete, in een M2N-SLI Deluxe past maar een CPU. En hoe is het weer in schagen trouwens?
Daar zal ze mee zitten zeg, dat ze zich niet meer kan vertonen op een kanker internetforumquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef Edwinuss het volgende:
Na, heb het wel te doen met haar. Want ze kan haar gezicht hier dus echt niet meer tonen.
Tenzij ze tieten post.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Daar zal ze mee zitten zeg, dat ze zich niet meer kan vertonen op een kanker internetforum.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 07:44 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Zeau... een nieuwe morgen met nieuwe kansen. In de ene hoek hebben we een Russische hoer staan uit Spanje met die bijnaam Slettekadet die in Schagen woont en in de andere hoek staat een Nederlandse klootviool die te dom is om met een varken te hokken, meneer is namelijk het slachtoffer geworden van ons aller welbekende Russich snollertje in de andere hoek.
Wie gaat dit winnen?! Komt dat zien, KOMT DAT ZIEN, KOMT DAT ZIEN!! DAMES EN HEREN!
Tsja dat is jammer, maar je weet natuurlijk nooit wat deze dag kan brengenquote:Op zaterdag 13 december 2008 07:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat er niet veel meer gebeurd behalve speculaties ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |