quote:
vergeet niet dat Elixabete voorstaat op Edwinuss met 20 euro en wat digitale spullen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 07:44 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Zeau... een nieuwe morgen met nieuwe kansen. In de ene hoek hebben we een Russische hoer staan uit Spanje met die bijnaam Slettekadet die in Schagen woont en in de andere hoek staat een Nederlandse klootviool die te dom is om met een varken te hokken, meneer is namelijk het slachtoffer geworden van ons aller welbekende Russich snollertje in de andere hoek.
Wie gaat dit winnen?! Komt dat zien, KOMT DAT ZIEN, KOMT DAT ZIEN!! DAMES EN HEREN!
én dat het vermoedelijk vast wel een vent zal zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:33 schreef kastanova het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat sneuer is; Dat labiele mokkel dat daadwerkelijk denkt dat had haar smoezen nog geloofwaardig zijn, óf die webcamwankers die er nog steeds van uit gaan dat zij níet door haar geplayed worden óndanks die overduidelijke lulkoek van haar.
hihiquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:05 schreef RickoKun het volgende:
Elixabete moet gewoon kankerhard geneukt worden in haar sopgrotje door deze baas
Neequote:Op zaterdag 13 december 2008 03:36 schreef remlof het volgende:
Omg, Elixa kom eens over de brug.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:55 schreef wikwakka2 het volgende:
1. Elixabette, verklaar eens waarom je doet alsof je in Spanje zit terwijl je eigenlijk gewoon in Nederland zit?
Vakantie t/m januari.
2. Exliabette, verklaar eens waarom je doet alsof je het geld niet over kan storten terwijl het IBAN en whatever nummer al honderden keren gepost zijn?
Denk nou na
3. Elixabette, verklaar eens waarom je steeds maar weer de spullen niet terug kan geven?
Denk nou na
4. Elixabette, leer eens wat lidwoorden zijn.
Ik doe waar ik zin in heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |