Wat Linc moet doen is niet iets wat met Tombstone te maken heeft (voor zover nu duidelijk is iig). The General zei alleen dat het 'extra incentive' was, een extra reden voor Linc om voor The Company te werken dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef miss-scofield het volgende:
TVP!
Als Tombstone inderdaad over hun vader is... wat moet Linc er dan mee. Is niet alleen lezen, maar hij moest ook iets doen..
Bizar dat TBBT er zoveel heeftquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef Wouter2006 het volgende:
Kijkcijfers deze week:
Prison Break - 5.39 miljoen
Terminator: The Sarah Connor Chronicles - 5.21 miljoen
Heroes - 7.78 miljoen
The Big Bang Theory - 10.80 miljoen
Het ziet er niet al te best uit voor PB en TTSCC.
Het is door zijn eenvoud dan ook een belachelijk goede seriequote:
Zou kunnen inderdaad... werd er niet eens gezegd [weet niet meer of dat nou in dit seizoen of in seizoen 1 was] tegen Sarah dat Michael door een bepaalde aandoening super-intelligent is? En had dat nou als gevolg dat hij zijn tumor heeft gekregen? Want dan zou de General destijds "It's in his blood" hebben gezegd omdat zijn moeder misschien ook super-intelligent was.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:55 schreef dapluiz het volgende:
Lijkt me wel ja, krijgen we misschien toch nog een verklaring voor de "Its in his blood" uitspraak aan het einde van seizoen 2![]()
Zat Mahone er in seizoen 1 al in?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef northernlight81 het volgende:
Ze zouden die spinoff gaan doen in een vrouwengevangenis. Al voor dit seizoen heb ik ook mijn twijfels geuit of ze niet beter dat al dit seizoen moesten doen. Nu is er gewoon niets meer van over en is haast iedereen het beu. Ze hadden ook meer personages uit Sona mee moeten nemen. In 24 bijvoorbeeld zie je dat in de latere seizoenen de cast veel meer verandert, haast alleen Jack is nu zelfs nog over van seizoen 1.
Bij prison beak zitten we nu nog met Scofield, Burrows, Sucre, t-bag, Mahone en Sarah.
Nee toch? Die kwam pas toen ze uitgebroken waren als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zat Mahone er in seizoen 1 al in?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:05 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Nee toch? Die kwam pas toen ze uitgebroken waren als ik het me goed herinner.
Die acteur blijft altijd T-bag, wat hij ook speeltquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef NotYou het volgende:
Lol @ Robbert Knepper (t-bag) in the day the earth stood still.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaan ze toch niet menen hé?Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
quote:Op zondag 14 december 2008 13:37 schreef RainofDeath het volgende:
Volgens on-my.tv (soort van kalender welke series op tv komen + een samenvatting van die episode) schijnt dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaan ze toch niet menen hé?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
leuke promoquote:Op zondag 14 december 2008 14:02 schreef Chaos210 het volgende:
Je ziet hem ook in een flits in de promo van de volgende aflevering:
quote:Op zondag 14 december 2008 13:58 schreef Chaos210 het volgende:
Jawel. Kijk maar op de IMDB pagina van het karakter daar staat het ook al op.
http://www.imdb.com/character/ch0007994/
Zover ik weet is hij dood dus zal wel een terug blik zijn van dingen die hij heeft gezegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op maandag 15 december 2008 16:08 schreef northernlight81 het volgende:
Kellerman.
Is bekend dat er een seizoen hierna komt danquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:22 schreef Dos37 het volgende:
sowieso dit seizoen wel, na de kerst begint 24 in dit tijdslot
Haha, vergeleken daarbij is PB SE4 nog een wonder van scriptvernuft.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef NotYou het volgende:
Lol @ Robbert Knepper (t-bag) in the day the earth stood still.
Het bereikt deze week een hoogtepunt met je ergeren aan Sarahquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee he. Kijk er nu al tegen op om deze aflevering te moeten zien
.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Het bereikt deze week een hoogtepunt met je ergeren aan Sarah![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kellerman komt zeker nog een keer terug, de vraag is alleen wanneer.quote:Op maandag 15 december 2008 16:08 schreef northernlight81 het volgende:
Dat zou wel echt het dieptepunt zijn als die levend terugkomt. Had dan die neger die de baas was in Sona terug laten komen of Kellerman.
Kellermanquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:44 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Kellerman komt zeker nog een keer terug, de vraag is alleen wanneer.
Jammer wel dat we Sucre voorlopig niet meer zullen zien.
ja zoiets willen ze er blijkbaar van maken. Dat ze ontelbare mensen omgelegd hebben (waarom eigenlijk???) doet er niet meer toequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:58 schreef Siral het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, begint dat wat the company doet te verhelderen in dat ze juist iets goeds doen?
The Company moet je denk ik niet zien als het wonder van de toekomst.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja zoiets willen ze er blijkbaar van maken. Dat ze ontelbare mensen omgelegd hebben (waarom eigenlijk???) doet er niet meer toe![]()
volgende week een nieuwe A-Team zo te zien
En nuclearquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
The Company moet je denk ik niet zien als het wonder van de toekomst.
Het is en blijft een bedrijf met de beste kaarten in handen, die uiteindelijk de meest nieuwe ontwikkelingen geleidelijk zal introduceren, met een zo hoog mogelijke winst.
Op 33:54 zag je: Fuel, Wind, Solar en Bargain (Boron / ARgon / GAllium / INdium)
En bij 33:57 ging het verder met Water, Medical en Crop
Die flashbacks tijdens de operatie waren een heel belangrijk onderdeel voor keuzes die de komende afleveringen gemaakt gaan wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:07 schreef Repeat het volgende:
Die gare flashbacks hadden ze er wat mij betreft wel uit mogen laten. Dat operatiegedeelte nam veel te veel tijd in beslag
Oh ja over die serie hoorde ik ook positieve geluiden:).quote:Op woensdag 17 december 2008 08:46 schreef Flugel83 het volgende:
Dexter is top en stelt nooit teleur
Haha, waarom ben ik niet verbaasd dit te lezen?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het idee voor de delen met Cooper is schaamteloos gestolen van Grammy winnende aflevering van House M.D..
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:24 schreef planethugo het volgende:
wel raar dat Mahone wel in een auto zit waar hij niet bij de bestuurder kan komen omdat daar tralies voor zijn maar bij de ramen zijn ze die vergeten
Ik dacht meer aan the General zelfquote:Op woensdag 17 december 2008 13:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
"Die operatie is al 1x eerder uitgevoerd."
Ah, z'n moeder leeft nog, seizoen 5 here we come..
Nee klopt, dat duurt 1 scenequote:Op woensdag 17 december 2008 15:24 schreef northernlight81 het volgende:
Maar aangezien hij 3 uur rijden weg is, zal die niet zomaar terug komen bij Scofield en Burrows.
Nee hoor.quote:
Hehe.quote:
Ja, ik vind 't nog steeds elke keer spannend. Dat het totaal ongeloofwaardig is boeit me geen reet, bij Harry Potter heb ik ook niet de illusie dat het echt is.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe.
Ik mag hopen dat jij dit niet een geweldig seizoen vindt?
Ieder zijn mening natuurlijk, maar de kwaliteit van seizoen vier is ronduit bedroevend.
Harry Potter is een kinderfilm! Als je een serie maakt over ontsnappen uit de gevangenis moet het mijns inziens een beetje realistisch zijn. Er is toch niks aan om te zien hoe Scofield zichzelf en Lincoln uit de gevangenis tovert. Bij Harry Potter, een soortgelijke film of een science fiction is de uitgangssituatie onrealistisch. Iemand komt erachter dat hij kan toveren of blijkt 150 jaar in de toekomst te zijn. Dat was prison break het eerste seizoen totaal niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't nog steeds elke keer spannend. Dat het totaal ongeloofwaardig is boeit me geen reet, bij Harry Potter heb ik ook niet de illusie dat het echt is.
Dat heeft ie wel vaker gedaan, kwam altijd terug.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:54 schreef sjeppert het volgende:
sucre die ook opeens dermee kapt
waarschijnlijk was moeders de eerste en tot scofield enige persoon die ook die operatie had gehad en zien wij haar in seizoen 5quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef BroesWillems het volgende:
Ik denk juist dat Tombstone niet (direct) met hun vader te maken heeft, maar met hun moeder. Zelfde symptonen als Scofield en ook dood gegaan aan een tumor.
er is 1 of ander experiment geweest op Scofield en zijn moeder....
Ik blijf rustig kijken, omdat het wel grappig is om te zien wat voor flauws ze nu weer gaan verzinnen. Ben ooit begonnen met kijken en ik maak af waar ik begonnen mee ben, tot het bittere eind (ook al hoop ik dat het snel gaat komenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:53 schreef SnuggLe het volgende:
Gaaaaap, nog steeds dezelfde mensen die al 4 threads vol blijven blaten dat er niets aan is en dat het niveau slecht wordt.STStop anders gewoon met kijken ofzo!
![]()
Aardige episode en wel een leuke twist met dat BARGAIN. Maar, zo kunnen ze natuurlijk weer 10 seizoenen door. Waarom schieten ze eigenlijk in hemelsnaam die Don Self niet d00d? Kijk, dat Gretchen nog usefull is; duidelijk. Maar Self? Knal die mongool af...totaal ongeloofwaardig dat hij nog leeft. Zelfde met Bagwell. Daarom kreeg ik ook echt kotsneigingen bij de preview van de volgende aflevering. The Company heeft zoveel resources, dus waarom heb je die 2 nodig? Beetje jammer....
Volgens mij had die vent die Scylla nu heeft haar aan de telefoon op het eind, dus die zien we vast dit seizoen nogquote:Op woensdag 17 december 2008 13:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
"Die operatie is al 1x eerder uitgevoerd."
Ah, z'n moeder leeft nog, seizoen 5 here we come..
mee eens, tis wel lachen.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:18 schreef lighted het volgende:
whine whine
Er zijn elke aflevering wel weer z'n puntjes, maar ik blijf het leuk vinden. Dit topic blijft ook nog steeds een beetje een afkraak topic, mja. Ik hoorde dat Crash ook wel een leuke serie schijnt te zijn..
leg uit?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:43 schreef Tim86 het volgende:
Crash is nog slechter zelfs..
Dat dacht ik eigenlijk ook..quote:Op donderdag 18 december 2008 08:08 schreef Erwinuss het volgende:
Waarom zou het Lisa niet kunnen zijn die belde naar de man met Scylla in zijn koffer?
Of heb ik gemist dat ze dood is?
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:24 schreef northernlight81 het volgende:
Wat een bullshit zeg die operatie. Die flashbacks waren te ongeloofwaardig. Dat wat Scylla is, is ook echt zo'n onzin.
Maar er komt dus nog maar 1 aflevering nu? Ik vind het prima, wil het wel blijven volgend want ben benieuwd hoe het af gaat lopen, maar leuk vind ik het niet meer.
quote:Op donderdag 18 december 2008 08:16 schreef northernlight81 het volgende:
Wie is Lisa ook alweer?
Dat was toch de dokter van Michael ? (waar hij zo verliefd op was). Die hadden ze toch omver geschoten ?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Niveau wordt met de episode minderStraks gaan we door 't nulpunt.
Prrrt, waarom moeten we je dat vertellen als je niet kijkt?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was toch de dokter van Michael ? (waar hij zo verliefd op was). Die hadden ze toch omver geschoten ?
(Heb PB tot vorig seizoen gevolgd, nu nog maar weinig tijd).
Omdat ik dat wil weten, chagrijn ?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:11 schreef lighted het volgende:
[..]
Prrrt, waarom moeten we je dat vertellen als je niet kijkt?
Ja dat is de dokter van Michael, en ja die hadden ze "vermoord".
Volgens de meesten hier kun je beter niet beginnen aan dit seizoenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik dat wil weten, chagrijn ?
Omdat ik dit seizoen even niet kijk wil niet zeggen dat ik het nooit meer ga kijken.
Is een apart topic voor ookquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:37 schreef planethugo het volgende:
ze bleek toch niet dood te zijn, dit werd aan t begin van S4 even in 5 minuten uitgelegd, iedereen blij, behalve de kijker die zich opnieuw in de maling genomen voelde
Dat bleek later een klodder sperma in haar oog te zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ze werd toch door haar hoofd geschoten ofzoiets.
Joh, ik ben de helft alweer vergetenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:30 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Dat bleek later een klodder sperma in haar oog te zijn.
Ja, 1 ding:quote:Op woensdag 17 december 2008 18:24 schreef robski18 het volgende:
Even terugkomend op het allereerste begin he. Linc wilde die gast doden in die auto in de parkeergarage. Iemand anders doet dat net voordat hij er is, hij wordt onterecht opgelosten, blabla. Scofield red hem, en is nu bezig die hele company te verwoesten. Was het niet gewoon eenvoudiger geweest voor dat bedrijf als ze Linc die gast gewoon hadden laten vermoorden?Dan was dit alles niet gebeurd, en was hij terecht opgesloten. Of ben ik nu wat vergeten?
Net als de pet van Lincoln die magisch hoger en lager op zijn voorhoofd schoof toen hij buiten met Sucre aan het kletsen wasquote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef bravo het volgende:
Hebben jullie de fout gezien in de formule als Sarah en Michael praten? Hij zet vierkantjes om de verschillende letters ( bargain ) in het volgende shot zijn het ineens rondjes, weer een shot later zie je dat het papier leeg is![]()
hbo moet gewoon OZ weer nieuw leven inblazen, dat was tenminste een echt fatsoenlijke gevangenis seriequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:33 schreef northernlight81 het volgende:
Maar ondanks alles hoop ik toch dat er een spinoff komt, al acht ik de kans nihil.
Gewoon een alternatief seizoen 1 met andere acteurs in een vrouwengvangenis ofzo kan echt wel heel vet worden. Alleen dan kappen als ze uit de gevangenis komen en niet zo'n belachelijk verhaal verzinnen. Als je nou kijkt wat er is gebeurd na S1, dat slaat gewoon als lul op een drumstel.
Haha inderdaad, op het einde kunnen ze makkelijker doorbordurenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
hbo moet gewoon OZ weer nieuw leven inblazen, dat was tenminste een echt fatsoenlijke gevangenis serie
Er zitten scenes tussen, in de tussentijd dat sucre in beeld was kan hij toch zijn pet naar beneden hebben geschoven?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef Xurk het volgende:
[..]
Net als de pet van Lincoln die magisch hoger en lager op zijn voorhoofd schoof toen hij buiten met Sucre aan het kletsen was
Dan hebben we het over iedere keer 1 a 2 seconden dat Sucre in beeld was en dat Lincoln's pet dan iedere keer als hij weer in beeld kwam, weer verschoven was... lijkt me niet dat hij als een gek achter elkaar zijn pet hoger en lager zit te schuiven.quote:Er zitten scenes tussen, in de tussentijd dat sucre in beeld was kan hij toch zijn pet naar beneden hebben geschoven?
Ik vraag me dus ook al af, hoe hij daar ineens bij kwam?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:33 schreef northernlight81 het volgende:
Maar dat Bargain, was dat eigenlijk eerdere afleveringen al terug gekomen?
Omgquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:46 schreef Atreidez het volgende:
Met beetje geluk trek ik m vanmiddag nog naar me kantoor toe via t net, kan ik m hier kijken in de baas ze tijd![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:08 schreef Ogala het volgende:straks heeft Scofield nog een kleiner broertje ook, wat een neverending macguyver soap is dit aan het worden zeg!!
quote:You whore. You're a whore, and your mother was a whore, and her mother, and your father used to turn tricks at a gas station, 'cause he was a whore, too.
Haha dat viel mij ook meteen op.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:28 schreef kletskop het volgende:
OMG hoe slecht is dit gedaan?!
[ afbeelding ]
quote:You whore. You're a whore, and your mother was a whore, and her mother, and your father used to turn tricks at a gas station, 'cause he was a whore to.
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:08 schreef northernlight81 het volgende:
Als die moeder nu nog blijkt te leven ben ik in ieder geval weg als kijker. Dat slaat gewoon helemaal nergens op.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef Zapper het volgende:
"No time like the present" ---> "Geen tijd voor verrassingen"
Die zijn ook niet goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:22 schreef tralalala het volgende:
Of ik kijk het pas veel later, dan gebruik ik de ot van bierdopje die zijn wel goed
quote:
So true. Ik heb ook met dezelfde waardeloze ondertiteling gekeken. Tis niet dat ik slecht in Engels ben, maar vind het toch wel fijn als je met je bordje eten PB zit te kijken. Maar nu twijfel ik gewoon serieus om de aflevering nog een keer te kijken omdat ik tijdens de aflevering dacht, hier klopt geen fuck van. Ik vind het ook wel lachwekkend dat in de vorige aflevering in de ondertiteling van prisonbreak.nl een typfout zat, kijk dat je fouten maakt bij de ondertiteling, oké. Maar in je eigen reclame..quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef Zapper het volgende:
Ik had me toch slechte ondertiteling, via prisonbreak.nlMensen die de Engelse en Nederlandse taal niet beheersen, moeten geen ondertiteling gaan schrijven, één en al ergernis tijdens het kijken en dat leidt af
"No time like the present" ---> "Geen tijd voor verrassingen"
Maar goed. De aflevering zelf weer goed, fijn dat Mahone terug is.
jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef kalinho het volgende:
HE...wacht ff
Als ik het goed begrijp had Lincoln nou zn eigen ma aan de lijn?
Wat dacht je dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef kalinho het volgende:
HE...wacht ff
Als ik het goed begrijp had Lincoln nou zn eigen ma aan de lijn?
die ma van die gozer die Gretchen gepopt had. Ik dacht nog wel van "hey bedoelt ze nou Lincoln als in 'my son" " maar toen dacht ik nee dat zou té goedkoop en té stom zijnquote:
Helaas. Er is geen volgende week. Ik denk dat we een tijd moeten wachten..quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Siral het volgende:
Lekker wazig weer allemaalBen benieuwd naar volgende week.
Grappig? Ik vind hem maar saai, vooral die quote. Slechte acteur imo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef Karina het volgende:
Self was grappig, "you're a whore, you're mother is a whore and you're father is a whore too". Dat met die moeder vind ik ook wel weer vergezocht, echt iets dat ze hebben bedacht om de serie weer verder te laten gaan.
nou helaasquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:30 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Helaas. Er is geen volgende week. Ik denk dat we een tijd moeten wachten..
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:30 schreef Fyodor het volgende:
Wat zeuren jullie nou allemaal?![]()
Dit was gewoon één van de beste episodes van het beste seizoen van de beste serie ooit!![]()
De spanning, ik zat op het puntje van mijn stoel tijdens het kijken. Linc die een echte wannebe-Kellerman is, Michael die in zijn eentje de mensen van de company te slim af is door een soort crofty bom, een geweldige plotwending met de moeder die nog in leven blijkt te zijn en scylla nog in bezit heeft. Wie had dat verwacht?!Dit kan gewoon niet beter en wie had verwacht dat Mahone nog terug zou keren?! Ik zat echt te juichen toen hij binnenkwam en weer meedeed. T-Bag, prachtig hoe hij toch weer de vuile rat is en alles verklikt bij de generaal.
Toen Gretchen iedereen verraadde en ze die gast neerschoot durfde ik bijna niet meer te kijken... zo prachtig uitgewerkt en wat is die Don Self toch een vuile rat, wil dat iemand anders Gretchen doodschiet en hij durft het zelf niet.
Ik mag hopen dat er nog lang geen einde aan komt en we nog kunnen genieten van Gretchen die het zwaar gaat krijgen in een vrouwengevangenis!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk dat seizoen 4 toch wel alle voorgaande seizoenen ver overtreft en absoluut als beste Prison Break seizoen ooit in de boeken gaat!
Volgens mij bedacht ze zich door de quote van Don. In ieder geval, zo interpreteerde ik haar actie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef Repeat het volgende:
Dat snapte ik trouwens niet helemaal. Gretchen verraadde hun, maar ook weer niet echt door later die kerels neer te schieten![]()
Hehe inderdaad, ik mag hopen dat mijn ware mening wel duidelijk werdquote:
Ik dacht dat deze serie het domste was wat ik ooit heb gezien, knap dat je dat overtreftquote:
Ik hoopte echt zo dat ze 'm neer zou schieten toenquote:
je kon het amper zien maar als het gewoon werd afgespeeldquote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Wat een aflevering!
Ik moest bijna lachen en huilen op hetzelfde moment.
"Your mother is alive!" en vervolgens dat gezicht van Michael.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Negroïde pop in plaats van een blanke pop.![]()
Ik zou me toch aardig schamen als ik hier verantwoordelijk voor was.
Bij gebrek aan een echte excuusneger deze aflevering een excuusnegerpopquote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
quote:
Ja eigenlijk wel en das best wel kromquote:Op woensdag 24 december 2008 08:29 schreef Rianne84 het volgende:
wat een wending
dus eigenlijk heeft die moeder Lincoln op death row gekregen? lekkere moeder
Zit te twijfelen of dit of de crofty bom het dieptepunt van de serie is.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Wat een aflevering!
Ik moest bijna lachen en huilen op hetzelfde moment.
"Your mother is alive!" en vervolgens dat gezicht van Michael.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet precies de werking van een Crofty bom maar het kan toch zijn dat zo bom ontploft binnen een bepaalde tijd?Met dat ingecalculeerd kwam Michael het toilet uit.. Tuurlijk heel logisch is t niet..quote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zit te twijfelen of dit of de crofty bom het dieptepunt van de serie is.![]()
Die Crofty bom ontploft natuurlijk net als die dude gaat kijken, 2 mannen houden Micheal vast. Dat ding ontploft, de mannen vallen neer en Micheal heeft ineens het pistool
Hij wist van tevoren niet dat hij vastgepakt zou wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:01 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik weet niet precies de werking van een Crofty bom maar het kan toch zijn dat zo bom ontploft binnen een bepaalde tijd?Met dat ingecalculeerd kwam Michael het toilet uit.. Tuurlijk heel logisch is t niet..
Nee maar hij stond sowieso op het punt om te vluchten. Op dat moment kwam er iemand bij de badkamer dat hij eruit moest komen en heeft hij de bom in werking gezet.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:15 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij wist van tevoren niet dat hij vastgepakt zou wordenen als er dan 1 dude gaat kijken, hij ontploft precies als hij de deur opendoet.
Sleeper Cell is briljant idd, zeer ondergewaardeerd. Seizoen 2 onze eigen Thekla Reutenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, ik kan alle PB en 24 fans ook sleepercell adviseren, volgens mij 2 seizoenen van 6 series, maar net iets realistischer, maar nog spannender
Speelt idd zeer strakke rol!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sleeper Cell is briljant idd, zeer ondergewaardeerd. Seizoen 2 onze eigen Thekla Reuten.
[/offtopic]
Understatement van de eeuw.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, ik kan alle PB en 24 fans ook sleepercell adviseren, volgens mij 2 seizoenen van 6 series, maar net iets realistischer, maar nog spannender
Ja daar snap ik dus ook geen kloot van he, als the company zogenaamd zo goed bezig is waarom wilde die pa van scofield en burrows the company dan kapot? En waarom moest linc dood? En waarom de fak werkt die moeder dan nog steeds voor ze en wist die er op de een of andere manier niks van? Vage shit.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:29 schreef Rianne84 het volgende:
wat een wending
dus eigenlijk heeft die moeder Lincoln op death row gekregen? lekkere moeder
Eens, hier ergerde ik me heel erg aan ja. Hoe dom kan je zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 12:11 schreef freiss het volgende:
Voor mij was ook wel een dieptepunt dat Michael de hele tijd de weg overstak terwijl hij achtervolgd werd door zo'n buggy
Ze zat op Madagaskar zonder satellietquote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja daar snap ik dus ook geen kloot van he, als the company zogenaamd zo goed bezig is waarom wilde die pa van scofield en burrows the company dan kapot? En waarom moest linc dood? En waarom de fak werkt die moeder dan nog steeds voor ze en wist die er op de een of andere manier niks van? Vage shit.
Maareh, komen er voorlopig geen afleveringen meer nee??
ik doel op de TVuitzending van gisteren.quote:
Als je een weg met hairpins van een heuvel af omlaag hebt is dit gewoon de snelste route... Kan je wel langs de weg gaan lopen, maar dan moet je aan het einde omkeren en weer terugquote:Op woensdag 24 december 2008 13:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Eens, hier ergerde ik me heel erg aan ja. Hoe dom kan je zijn
Loop dan gewoon een andere kant op. Je hoeft niet die kant op te lopenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als je een weg met hairpins van een heuvel af omlaag hebt is dit gewoon de snelste route... Kan je wel langs de weg gaan lopen, maar dan moet je aan het einde omkeren en weer terug
waar je al wel niet druk om kan makenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:09 schreef freiss het volgende:
[..]
Loop dan gewoon een andere kant op. Je hoeft niet die kant op te lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de volgende aflevering komen ze weer in dit topic om de pietlulligste dingetjes af te kraken![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef ASroma het volgende:
[..]
waar je al wel niet druk om kan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de volgende aflevering komen ze weer in dit topic om de pietlulligste dingetjes af te kraken
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Bij prima actie denk ik meer aan bijvoorbeeld het al genoemde 24 en sleeper cell. Prison break begint qua verhaallijnen op een Zuid-Amerikaanse soap te lijken en de actie is imo verre van top notch.quote:
Vreemde post. Als je realiteit wilt zit je bij fictie uberhaupt verkeerd, los daarvan bestaat er naast realisme nog altijd geloofwaardigheid en ook daaraan ontbreekt het, het huidige prison break volledig; alsof de schrijvers kleine kinderen zijn die niet schrijven maar het met poppen 'voorspelen' aan de regisseur. (Dit zou tevens het overdreven behoud en hergebruik van castleden verklaren.)quote:Op woensdag 24 december 2008 17:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Noem eens een realistische actieserie?Of realistische actiefilm?
Daarom. Thriller ofzo is het niet meer, beetje spanning af en toe, maar verder vooral 40 minuten dom vermaak, als je realiteit wil, moet je maar Hotel Rwanda gaan kijken ofzo..
24 is 10x beter in actiequote:Op woensdag 24 december 2008 13:26 schreef ASroma het volgende:
vond het wel een vermakelijke aflevering, als je het allemaal niet te nauw neemt. Gewoon wat ordinaire schietpartijen en achtervolgingsscene's. Prima actie serie dus, wellicht 13 in een dozijn maar goe....
Volg je de serie wel?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom moesten ze überhaupt Sarah ontvoeren als je z'n moeder als pressmiddel kan gebruiken?
Blijkbaar niet, vertel.quote:
't zou idd handiger zijn om, als je wil ontsnappen, de berg OP te lopen, juist de andere kant op dan van waar de bewoonde wereld is.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:09 schreef freiss het volgende:
[..]
Loop dan gewoon een andere kant op. Je hoeft niet die kant op te lopen
Michael is de volgende stap in de evolutie van de mens, net als zijn moeder begint ook hij vleugels te ontwikkelen op zijn rug. Dit is dan ook de echte reden dat hij de tattoos heeft laten verwijderen en deze episode was perfect geweest voor hem om ze voor het eerst te gebruiken.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef kalinho het volgende:
[..]
't zou idd handiger zijn om, als je wil ontsnappen, de berg OP te lopen, juist de andere kant op dan van waar de bewoonde wereld is.
Sarah was niet ontvoerd door kale pad, maar door dochter van kale pad, om haar de locatie van michael te geven.quote:
Bovendien wordt ie toch minimaal 14 keer geraakt door een kogel, maar hij heeft geen schram.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:55 schreef Dynd het volgende:
Dat vind ik altijd zo stom, dan rennen ze door een steegje ofzo met een achtervolgende auto die er niet door past en dus omrijdt, en dan rennen ze gewoon door, inplaats van om te keren en weg te lopen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef Repeat het volgende:
Ik hoop toch niet dat pornogretchen eruit is!
Of hij doelt op de eerste maal dat Sarah samen met LJ is ontvoerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Sarah was niet ontvoerd door kale pad, maar door dochter van kale pad, om haar de locatie van michael te geven.
Dus het 1 heeft niks met het andere te maken.
Voor mij hebben de laatste 2 afleveringen het juist gruwelijk verpest..quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:50 schreef SnuggLe het volgende:
Ben ik echt een van de weinige die juist het niveau weer wat omhoog vind gaan, de laatste 2-3 afleveringen? Gebeurt genoeg en flink wat wendingen. Geinig.
Gretchen is lekkel, hoop dat ze erin blijft. Die zin die ze tegen Linc zei..."And i do mean anything...." *GROMM!* :-)
Blijkbaar wil de moeder van Linc en Micheal ook the Company proberen te vernietigen, en daarom probeerde ze micheal te hersenspoelen. Denk dat binnenkort dus Micheal en Linc met hun moeder gaan samenwerken. Geinig.
Tot de herfst???quote:Op zondag 28 december 2008 17:01 schreef Arn0 het volgende:
Pff, volgens de FOX site is het wachten tot de herfst voor de volgende aflevering. Best klote, gelukkig begint LOST binnenkort terug.
omg dan zijn het nog faggots.quote:Op zondag 28 december 2008 19:13 schreef Stephan123 het volgende:
Geen herfst maar lente (Spring=lente) en geen herfst
Dat is ook nog maar afwachten. Er is altijd wel wat te zeiken tochquote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef Leonos het volgende:
Mwa, nu begint 24 en Lost weer
Is gezien de laatste aflevering van Prison Break wel een stuk hoger niveau
+Sucre is de dochter van Kellerman!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:35 schreef yavanna het volgende:
Mijn voorspelling voor 2009, de, plotseling toch nog levende, moeder van Michael en Linc, is tevens de moeder van The generals daughter.
Ik weet zelf niet meer waar lost overging de laatste afleveringen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:27 schreef IV_Xample het volgende:
wat irritant dat ze pas in voorjaar verder gaan dus....
dan ben je de gehele verhaallijn weer vergeten omdat je lost en 24 aan het kijken bent
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:14 schreef Markkk het volgende:
doodskist + lock
Maart waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef Sloper het volgende:
Weer geen PB, wanneer komt die shit weer terug?
indd, de tering wat slecht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Die achtervolgingscene met die poppen moet echt een prijs krijgen
Welke/quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Die achtervolgingscene met die poppen moet echt een prijs krijgen
Degene van de foto's in dit topic..quote:
Ja die dikke ex-bewaker is eruit. Maar niet in de gevangenis aan zijn einde gekomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
Is Bellick eruit ? Das toch die dikke ex-bewaker of niet ?
Hoe is die aan zijn einde gekomen ? In de gevangenis ?
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:46 schreef Espabilado het volgende:
Ik vond seizoen 4 ook vermakelijker maar laatste aflevering was zo'n beetje alles slecht... en ook lui als T-Bag zijn laatste afleveringen wat uit hun rol vind ik... omdat nog wel zelfde acteur is kijk je dan wel tegen zelfde gezicht aan maar kenmerkende gedrag van het karakter is anders.
Achja, blijf nog wel kijken... is er al bekend of er zeker een seizoen 5 komt trouwens?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:48 schreef Ash het volgende:
Prison Break Cancelled
Source: Stuart Mellor
January 13, 2009
Fox announced Tuesday morning that "Prison Break" will end its run after four seasons this spring, says Variety. The drama returns to the network's schedule on Friday, April 17 at 8 p.m. for a final lap.
BRON
Redelijk goede timing.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:48 schreef Ash het volgende:
Prison Break Cancelled
Source: Stuart Mellor
January 13, 2009
Fox announced Tuesday morning that "Prison Break" will end its run after four seasons this spring, says Variety. The drama returns to the network's schedule on Friday, April 17 at 8 p.m. for a final lap.
BRON
Ze hadden het al "mooi" kunnen eindigen toen die "kim" als een gillende keukenmeid het bos uit kwam rennen, maar nee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:55 schreef planethugo het volgende:
beters, onmogelijk om er nóg een seizoen bij te verzinnen, het slaat al een heeeele tijd nergens meer op. Benieuwd hoe ze t gaan eindigen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef MaxC het volgende:
Heel verstandig, je laat je rottende, stikende, halfdode huisdier die heel veel pijn heeft ook inslapen
Inderdaad, Kim dood was een perfect einde. Daarna lekker met de boot richting de ondergaande zon varen..the end. Herkansing dit seizoen toen ze eindelijk Scylla hadden was ook al niet aan ze besteed.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ze hadden het al "mooi" kunnen eindigen toen die "kim" als een gillende keukenmeid het bos uit kwam rennen, maar nee.
Mensen hebben terrecht kritiek over het doorslepende verhaal van Prison Break, maar vraag me dan ook af wat ze dan hadden willen hebben.
Met ze alle over de muur bij de laatste aflevering van seizoen 1 en that;s it?
En ze bijvoorbeeld dan hadden gestopt dan was de wereld te klein geweest.
De schrijvers hadden langer over hun verhaal moeten denken. De creativiteit en originaliteit hebben ze, ik denk dat ze veels te gehaast waren met de verhaallijnen. Heb verder niet zoveel verstand van zaken over de omgang tussen tvzenders en tvmakers, maar FOX zal vast wel 1 van de oorzaken kunnen zijn geweest.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Mensen hebben terrecht kritiek over het doorslepende verhaal van Prison Break, maar vraag me dan ook af wat ze dan hadden willen hebben.
Met ze alle over de muur bij de laatste aflevering van seizoen 1 en that;s it?
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef Stephan123 het volgende:
Goedzo, nu nog een heel sterk en goed einde en Prison break kan de geschiedenis in van Top serie
quote:Serie Prison Break stopt
Hitserie Prison Break gaat stoppen. "Het was een groot succes, maar het is voorbij." Aldus Fox baas Kevin Reilly. "Dit wordt het laatste jaar van de show."
Het nieuws was al verwacht, gezien de alsmaar dalende kijkcijfers. "Het verhaal is uit. Op een gegeven moment bereik je het punt waarop er niet meer te vertellen is. We willen de serie goed laten eindigen."
Er liggen nog 4 afleveringen klaar en er zijn nog een aantal in de maak. Van die onafgemaakt afleveringen wordt misschien een TV-film gemaakt.
Lolbroekquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef Stephan123 het volgende:
Goedzo, nu nog een heel sterk en goed einde en Prison break kan de geschiedenis in van Top serie
Scofield is op het moment druk bezig zijn vrolijke gezichtsuitdrukking te trainen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:01 schreef Siral het volgende:
We moeten nu dus tot april wachten voor 1 afleveringJezus christus. Doe die er dan meteen achteraan.
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Scofield is op het moment druk bezig zijn vrolijke gezichtsuitdrukking te trainen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef planethugo het volgende:
de tt is trouwens wel een vooruitziende blik geweest. De grafsteen voor PB komt eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |