leg uit?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:43 schreef Tim86 het volgende:
Crash is nog slechter zelfs..
Dat dacht ik eigenlijk ook..quote:Op donderdag 18 december 2008 08:08 schreef Erwinuss het volgende:
Waarom zou het Lisa niet kunnen zijn die belde naar de man met Scylla in zijn koffer?
Of heb ik gemist dat ze dood is?
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:24 schreef northernlight81 het volgende:
Wat een bullshit zeg die operatie. Die flashbacks waren te ongeloofwaardig. Dat wat Scylla is, is ook echt zo'n onzin.
Maar er komt dus nog maar 1 aflevering nu? Ik vind het prima, wil het wel blijven volgend want ben benieuwd hoe het af gaat lopen, maar leuk vind ik het niet meer.
quote:Op donderdag 18 december 2008 08:16 schreef northernlight81 het volgende:
Wie is Lisa ook alweer?
Dat was toch de dokter van Michael ? (waar hij zo verliefd op was). Die hadden ze toch omver geschoten ?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Niveau wordt met de episode minderStraks gaan we door 't nulpunt.
Prrrt, waarom moeten we je dat vertellen als je niet kijkt?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was toch de dokter van Michael ? (waar hij zo verliefd op was). Die hadden ze toch omver geschoten ?
(Heb PB tot vorig seizoen gevolgd, nu nog maar weinig tijd).
Omdat ik dat wil weten, chagrijn ?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:11 schreef lighted het volgende:
[..]
Prrrt, waarom moeten we je dat vertellen als je niet kijkt?
Ja dat is de dokter van Michael, en ja die hadden ze "vermoord".
Volgens de meesten hier kun je beter niet beginnen aan dit seizoenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik dat wil weten, chagrijn ?
Omdat ik dit seizoen even niet kijk wil niet zeggen dat ik het nooit meer ga kijken.
Is een apart topic voor ookquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:37 schreef planethugo het volgende:
ze bleek toch niet dood te zijn, dit werd aan t begin van S4 even in 5 minuten uitgelegd, iedereen blij, behalve de kijker die zich opnieuw in de maling genomen voelde
Dat bleek later een klodder sperma in haar oog te zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ze werd toch door haar hoofd geschoten ofzoiets.
Joh, ik ben de helft alweer vergetenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:30 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Dat bleek later een klodder sperma in haar oog te zijn.
Ja, 1 ding:quote:Op woensdag 17 december 2008 18:24 schreef robski18 het volgende:
Even terugkomend op het allereerste begin he. Linc wilde die gast doden in die auto in de parkeergarage. Iemand anders doet dat net voordat hij er is, hij wordt onterecht opgelosten, blabla. Scofield red hem, en is nu bezig die hele company te verwoesten. Was het niet gewoon eenvoudiger geweest voor dat bedrijf als ze Linc die gast gewoon hadden laten vermoorden?Dan was dit alles niet gebeurd, en was hij terecht opgesloten. Of ben ik nu wat vergeten?
Net als de pet van Lincoln die magisch hoger en lager op zijn voorhoofd schoof toen hij buiten met Sucre aan het kletsen wasquote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef bravo het volgende:
Hebben jullie de fout gezien in de formule als Sarah en Michael praten? Hij zet vierkantjes om de verschillende letters ( bargain ) in het volgende shot zijn het ineens rondjes, weer een shot later zie je dat het papier leeg is![]()
hbo moet gewoon OZ weer nieuw leven inblazen, dat was tenminste een echt fatsoenlijke gevangenis seriequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:33 schreef northernlight81 het volgende:
Maar ondanks alles hoop ik toch dat er een spinoff komt, al acht ik de kans nihil.
Gewoon een alternatief seizoen 1 met andere acteurs in een vrouwengvangenis ofzo kan echt wel heel vet worden. Alleen dan kappen als ze uit de gevangenis komen en niet zo'n belachelijk verhaal verzinnen. Als je nou kijkt wat er is gebeurd na S1, dat slaat gewoon als lul op een drumstel.
Haha inderdaad, op het einde kunnen ze makkelijker doorbordurenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
hbo moet gewoon OZ weer nieuw leven inblazen, dat was tenminste een echt fatsoenlijke gevangenis serie
Er zitten scenes tussen, in de tussentijd dat sucre in beeld was kan hij toch zijn pet naar beneden hebben geschoven?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef Xurk het volgende:
[..]
Net als de pet van Lincoln die magisch hoger en lager op zijn voorhoofd schoof toen hij buiten met Sucre aan het kletsen was
Dan hebben we het over iedere keer 1 a 2 seconden dat Sucre in beeld was en dat Lincoln's pet dan iedere keer als hij weer in beeld kwam, weer verschoven was... lijkt me niet dat hij als een gek achter elkaar zijn pet hoger en lager zit te schuiven.quote:Er zitten scenes tussen, in de tussentijd dat sucre in beeld was kan hij toch zijn pet naar beneden hebben geschoven?
Ik vraag me dus ook al af, hoe hij daar ineens bij kwam?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:33 schreef northernlight81 het volgende:
Maar dat Bargain, was dat eigenlijk eerdere afleveringen al terug gekomen?
Omgquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:46 schreef Atreidez het volgende:
Met beetje geluk trek ik m vanmiddag nog naar me kantoor toe via t net, kan ik m hier kijken in de baas ze tijd![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:08 schreef Ogala het volgende:straks heeft Scofield nog een kleiner broertje ook, wat een neverending macguyver soap is dit aan het worden zeg!!
quote:You whore. You're a whore, and your mother was a whore, and her mother, and your father used to turn tricks at a gas station, 'cause he was a whore, too.
Haha dat viel mij ook meteen op.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:28 schreef kletskop het volgende:
OMG hoe slecht is dit gedaan?!
[ afbeelding ]
quote:You whore. You're a whore, and your mother was a whore, and her mother, and your father used to turn tricks at a gas station, 'cause he was a whore to.
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:08 schreef northernlight81 het volgende:
Als die moeder nu nog blijkt te leven ben ik in ieder geval weg als kijker. Dat slaat gewoon helemaal nergens op.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef Zapper het volgende:
"No time like the present" ---> "Geen tijd voor verrassingen"
Die zijn ook niet goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:22 schreef tralalala het volgende:
Of ik kijk het pas veel later, dan gebruik ik de ot van bierdopje die zijn wel goed
quote:
So true. Ik heb ook met dezelfde waardeloze ondertiteling gekeken. Tis niet dat ik slecht in Engels ben, maar vind het toch wel fijn als je met je bordje eten PB zit te kijken. Maar nu twijfel ik gewoon serieus om de aflevering nog een keer te kijken omdat ik tijdens de aflevering dacht, hier klopt geen fuck van. Ik vind het ook wel lachwekkend dat in de vorige aflevering in de ondertiteling van prisonbreak.nl een typfout zat, kijk dat je fouten maakt bij de ondertiteling, oké. Maar in je eigen reclame..quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef Zapper het volgende:
Ik had me toch slechte ondertiteling, via prisonbreak.nlMensen die de Engelse en Nederlandse taal niet beheersen, moeten geen ondertiteling gaan schrijven, één en al ergernis tijdens het kijken en dat leidt af
"No time like the present" ---> "Geen tijd voor verrassingen"
Maar goed. De aflevering zelf weer goed, fijn dat Mahone terug is.
jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef kalinho het volgende:
HE...wacht ff
Als ik het goed begrijp had Lincoln nou zn eigen ma aan de lijn?
Wat dacht je dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef kalinho het volgende:
HE...wacht ff
Als ik het goed begrijp had Lincoln nou zn eigen ma aan de lijn?
die ma van die gozer die Gretchen gepopt had. Ik dacht nog wel van "hey bedoelt ze nou Lincoln als in 'my son" " maar toen dacht ik nee dat zou té goedkoop en té stom zijnquote:
Helaas. Er is geen volgende week. Ik denk dat we een tijd moeten wachten..quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Siral het volgende:
Lekker wazig weer allemaalBen benieuwd naar volgende week.
Grappig? Ik vind hem maar saai, vooral die quote. Slechte acteur imo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef Karina het volgende:
Self was grappig, "you're a whore, you're mother is a whore and you're father is a whore too". Dat met die moeder vind ik ook wel weer vergezocht, echt iets dat ze hebben bedacht om de serie weer verder te laten gaan.
nou helaasquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:30 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Helaas. Er is geen volgende week. Ik denk dat we een tijd moeten wachten..
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:30 schreef Fyodor het volgende:
Wat zeuren jullie nou allemaal?![]()
Dit was gewoon één van de beste episodes van het beste seizoen van de beste serie ooit!![]()
De spanning, ik zat op het puntje van mijn stoel tijdens het kijken. Linc die een echte wannebe-Kellerman is, Michael die in zijn eentje de mensen van de company te slim af is door een soort crofty bom, een geweldige plotwending met de moeder die nog in leven blijkt te zijn en scylla nog in bezit heeft. Wie had dat verwacht?!Dit kan gewoon niet beter en wie had verwacht dat Mahone nog terug zou keren?! Ik zat echt te juichen toen hij binnenkwam en weer meedeed. T-Bag, prachtig hoe hij toch weer de vuile rat is en alles verklikt bij de generaal.
Toen Gretchen iedereen verraadde en ze die gast neerschoot durfde ik bijna niet meer te kijken... zo prachtig uitgewerkt en wat is die Don Self toch een vuile rat, wil dat iemand anders Gretchen doodschiet en hij durft het zelf niet.
Ik mag hopen dat er nog lang geen einde aan komt en we nog kunnen genieten van Gretchen die het zwaar gaat krijgen in een vrouwengevangenis!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk dat seizoen 4 toch wel alle voorgaande seizoenen ver overtreft en absoluut als beste Prison Break seizoen ooit in de boeken gaat!
Volgens mij bedacht ze zich door de quote van Don. In ieder geval, zo interpreteerde ik haar actie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef Repeat het volgende:
Dat snapte ik trouwens niet helemaal. Gretchen verraadde hun, maar ook weer niet echt door later die kerels neer te schieten![]()
Hehe inderdaad, ik mag hopen dat mijn ware mening wel duidelijk werdquote:
Ik dacht dat deze serie het domste was wat ik ooit heb gezien, knap dat je dat overtreftquote:
Ik hoopte echt zo dat ze 'm neer zou schieten toenquote:
je kon het amper zien maar als het gewoon werd afgespeeldquote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Wat een aflevering!
Ik moest bijna lachen en huilen op hetzelfde moment.
"Your mother is alive!" en vervolgens dat gezicht van Michael.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Negroïde pop in plaats van een blanke pop.![]()
Ik zou me toch aardig schamen als ik hier verantwoordelijk voor was.
Bij gebrek aan een echte excuusneger deze aflevering een excuusnegerpopquote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
quote:
Ja eigenlijk wel en das best wel kromquote:Op woensdag 24 december 2008 08:29 schreef Rianne84 het volgende:
wat een wending
dus eigenlijk heeft die moeder Lincoln op death row gekregen? lekkere moeder
Zit te twijfelen of dit of de crofty bom het dieptepunt van de serie is.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Wat een aflevering!
Ik moest bijna lachen en huilen op hetzelfde moment.
"Your mother is alive!" en vervolgens dat gezicht van Michael.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet precies de werking van een Crofty bom maar het kan toch zijn dat zo bom ontploft binnen een bepaalde tijd?Met dat ingecalculeerd kwam Michael het toilet uit.. Tuurlijk heel logisch is t niet..quote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zit te twijfelen of dit of de crofty bom het dieptepunt van de serie is.![]()
Die Crofty bom ontploft natuurlijk net als die dude gaat kijken, 2 mannen houden Micheal vast. Dat ding ontploft, de mannen vallen neer en Micheal heeft ineens het pistool
Hij wist van tevoren niet dat hij vastgepakt zou wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:01 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik weet niet precies de werking van een Crofty bom maar het kan toch zijn dat zo bom ontploft binnen een bepaalde tijd?Met dat ingecalculeerd kwam Michael het toilet uit.. Tuurlijk heel logisch is t niet..
Nee maar hij stond sowieso op het punt om te vluchten. Op dat moment kwam er iemand bij de badkamer dat hij eruit moest komen en heeft hij de bom in werking gezet.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:15 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij wist van tevoren niet dat hij vastgepakt zou wordenen als er dan 1 dude gaat kijken, hij ontploft precies als hij de deur opendoet.
Sleeper Cell is briljant idd, zeer ondergewaardeerd. Seizoen 2 onze eigen Thekla Reutenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, ik kan alle PB en 24 fans ook sleepercell adviseren, volgens mij 2 seizoenen van 6 series, maar net iets realistischer, maar nog spannender
Speelt idd zeer strakke rol!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sleeper Cell is briljant idd, zeer ondergewaardeerd. Seizoen 2 onze eigen Thekla Reuten.
[/offtopic]
Understatement van de eeuw.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, ik kan alle PB en 24 fans ook sleepercell adviseren, volgens mij 2 seizoenen van 6 series, maar net iets realistischer, maar nog spannender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |