hbo moet gewoon OZ weer nieuw leven inblazen, dat was tenminste een echt fatsoenlijke gevangenis seriequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:33 schreef northernlight81 het volgende:
Maar ondanks alles hoop ik toch dat er een spinoff komt, al acht ik de kans nihil.
Gewoon een alternatief seizoen 1 met andere acteurs in een vrouwengvangenis ofzo kan echt wel heel vet worden. Alleen dan kappen als ze uit de gevangenis komen en niet zo'n belachelijk verhaal verzinnen. Als je nou kijkt wat er is gebeurd na S1, dat slaat gewoon als lul op een drumstel.
Haha inderdaad, op het einde kunnen ze makkelijker doorbordurenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
hbo moet gewoon OZ weer nieuw leven inblazen, dat was tenminste een echt fatsoenlijke gevangenis serie
Er zitten scenes tussen, in de tussentijd dat sucre in beeld was kan hij toch zijn pet naar beneden hebben geschoven?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef Xurk het volgende:
[..]
Net als de pet van Lincoln die magisch hoger en lager op zijn voorhoofd schoof toen hij buiten met Sucre aan het kletsen was
Dan hebben we het over iedere keer 1 a 2 seconden dat Sucre in beeld was en dat Lincoln's pet dan iedere keer als hij weer in beeld kwam, weer verschoven was... lijkt me niet dat hij als een gek achter elkaar zijn pet hoger en lager zit te schuiven.quote:Er zitten scenes tussen, in de tussentijd dat sucre in beeld was kan hij toch zijn pet naar beneden hebben geschoven?
Ik vraag me dus ook al af, hoe hij daar ineens bij kwam?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:33 schreef northernlight81 het volgende:
Maar dat Bargain, was dat eigenlijk eerdere afleveringen al terug gekomen?
Omgquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:46 schreef Atreidez het volgende:
Met beetje geluk trek ik m vanmiddag nog naar me kantoor toe via t net, kan ik m hier kijken in de baas ze tijd![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:08 schreef Ogala het volgende:straks heeft Scofield nog een kleiner broertje ook, wat een neverending macguyver soap is dit aan het worden zeg!!
quote:You whore. You're a whore, and your mother was a whore, and her mother, and your father used to turn tricks at a gas station, 'cause he was a whore, too.
Haha dat viel mij ook meteen op.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:28 schreef kletskop het volgende:
OMG hoe slecht is dit gedaan?!
[ afbeelding ]
quote:You whore. You're a whore, and your mother was a whore, and her mother, and your father used to turn tricks at a gas station, 'cause he was a whore to.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |