Hehe inderdaad, ik mag hopen dat mijn ware mening wel duidelijk werdquote:
Ik dacht dat deze serie het domste was wat ik ooit heb gezien, knap dat je dat overtreftquote:
Ik hoopte echt zo dat ze 'm neer zou schieten toenquote:
je kon het amper zien maar als het gewoon werd afgespeeldquote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Wat een aflevering!
Ik moest bijna lachen en huilen op hetzelfde moment.
"Your mother is alive!" en vervolgens dat gezicht van Michael.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Negroïde pop in plaats van een blanke pop.![]()
Ik zou me toch aardig schamen als ik hier verantwoordelijk voor was.
Bij gebrek aan een echte excuusneger deze aflevering een excuusnegerpopquote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
quote:
Ja eigenlijk wel en das best wel kromquote:Op woensdag 24 december 2008 08:29 schreef Rianne84 het volgende:
wat een wending
dus eigenlijk heeft die moeder Lincoln op death row gekregen? lekkere moeder
Zit te twijfelen of dit of de crofty bom het dieptepunt van de serie is.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Wat een aflevering!
Ik moest bijna lachen en huilen op hetzelfde moment.
"Your mother is alive!" en vervolgens dat gezicht van Michael.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet precies de werking van een Crofty bom maar het kan toch zijn dat zo bom ontploft binnen een bepaalde tijd?Met dat ingecalculeerd kwam Michael het toilet uit.. Tuurlijk heel logisch is t niet..quote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zit te twijfelen of dit of de crofty bom het dieptepunt van de serie is.![]()
Die Crofty bom ontploft natuurlijk net als die dude gaat kijken, 2 mannen houden Micheal vast. Dat ding ontploft, de mannen vallen neer en Micheal heeft ineens het pistool
Hij wist van tevoren niet dat hij vastgepakt zou wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:01 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik weet niet precies de werking van een Crofty bom maar het kan toch zijn dat zo bom ontploft binnen een bepaalde tijd?Met dat ingecalculeerd kwam Michael het toilet uit.. Tuurlijk heel logisch is t niet..
Nee maar hij stond sowieso op het punt om te vluchten. Op dat moment kwam er iemand bij de badkamer dat hij eruit moest komen en heeft hij de bom in werking gezet.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:15 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij wist van tevoren niet dat hij vastgepakt zou wordenen als er dan 1 dude gaat kijken, hij ontploft precies als hij de deur opendoet.
Sleeper Cell is briljant idd, zeer ondergewaardeerd. Seizoen 2 onze eigen Thekla Reutenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, ik kan alle PB en 24 fans ook sleepercell adviseren, volgens mij 2 seizoenen van 6 series, maar net iets realistischer, maar nog spannender
Speelt idd zeer strakke rol!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sleeper Cell is briljant idd, zeer ondergewaardeerd. Seizoen 2 onze eigen Thekla Reuten.
[/offtopic]
Understatement van de eeuw.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, ik kan alle PB en 24 fans ook sleepercell adviseren, volgens mij 2 seizoenen van 6 series, maar net iets realistischer, maar nog spannender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |