Wat Linc moet doen is niet iets wat met Tombstone te maken heeft (voor zover nu duidelijk is iig). The General zei alleen dat het 'extra incentive' was, een extra reden voor Linc om voor The Company te werken dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef miss-scofield het volgende:
TVP!
Als Tombstone inderdaad over hun vader is... wat moet Linc er dan mee. Is niet alleen lezen, maar hij moest ook iets doen..
Bizar dat TBBT er zoveel heeftquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef Wouter2006 het volgende:
Kijkcijfers deze week:
Prison Break - 5.39 miljoen
Terminator: The Sarah Connor Chronicles - 5.21 miljoen
Heroes - 7.78 miljoen
The Big Bang Theory - 10.80 miljoen
Het ziet er niet al te best uit voor PB en TTSCC.
Het is door zijn eenvoud dan ook een belachelijk goede seriequote:
Zou kunnen inderdaad... werd er niet eens gezegd [weet niet meer of dat nou in dit seizoen of in seizoen 1 was] tegen Sarah dat Michael door een bepaalde aandoening super-intelligent is? En had dat nou als gevolg dat hij zijn tumor heeft gekregen? Want dan zou de General destijds "It's in his blood" hebben gezegd omdat zijn moeder misschien ook super-intelligent was.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:55 schreef dapluiz het volgende:
Lijkt me wel ja, krijgen we misschien toch nog een verklaring voor de "Its in his blood" uitspraak aan het einde van seizoen 2![]()
Zat Mahone er in seizoen 1 al in?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef northernlight81 het volgende:
Ze zouden die spinoff gaan doen in een vrouwengevangenis. Al voor dit seizoen heb ik ook mijn twijfels geuit of ze niet beter dat al dit seizoen moesten doen. Nu is er gewoon niets meer van over en is haast iedereen het beu. Ze hadden ook meer personages uit Sona mee moeten nemen. In 24 bijvoorbeeld zie je dat in de latere seizoenen de cast veel meer verandert, haast alleen Jack is nu zelfs nog over van seizoen 1.
Bij prison beak zitten we nu nog met Scofield, Burrows, Sucre, t-bag, Mahone en Sarah.
Nee toch? Die kwam pas toen ze uitgebroken waren als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zat Mahone er in seizoen 1 al in?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:05 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Nee toch? Die kwam pas toen ze uitgebroken waren als ik het me goed herinner.
Die acteur blijft altijd T-bag, wat hij ook speeltquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef NotYou het volgende:
Lol @ Robbert Knepper (t-bag) in the day the earth stood still.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaan ze toch niet menen hé?Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
quote:Op zondag 14 december 2008 13:37 schreef RainofDeath het volgende:
Volgens on-my.tv (soort van kalender welke series op tv komen + een samenvatting van die episode) schijnt dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaan ze toch niet menen hé?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
leuke promoquote:Op zondag 14 december 2008 14:02 schreef Chaos210 het volgende:
Je ziet hem ook in een flits in de promo van de volgende aflevering:
quote:Op zondag 14 december 2008 13:58 schreef Chaos210 het volgende:
Jawel. Kijk maar op de IMDB pagina van het karakter daar staat het ook al op.
http://www.imdb.com/character/ch0007994/
Zover ik weet is hij dood dus zal wel een terug blik zijn van dingen die hij heeft gezegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op maandag 15 december 2008 16:08 schreef northernlight81 het volgende:
Kellerman.
Is bekend dat er een seizoen hierna komt danquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:22 schreef Dos37 het volgende:
sowieso dit seizoen wel, na de kerst begint 24 in dit tijdslot
Haha, vergeleken daarbij is PB SE4 nog een wonder van scriptvernuft.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef NotYou het volgende:
Lol @ Robbert Knepper (t-bag) in the day the earth stood still.
Het bereikt deze week een hoogtepunt met je ergeren aan Sarahquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee he. Kijk er nu al tegen op om deze aflevering te moeten zien
.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Het bereikt deze week een hoogtepunt met je ergeren aan Sarah![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kellerman komt zeker nog een keer terug, de vraag is alleen wanneer.quote:Op maandag 15 december 2008 16:08 schreef northernlight81 het volgende:
Dat zou wel echt het dieptepunt zijn als die levend terugkomt. Had dan die neger die de baas was in Sona terug laten komen of Kellerman.
Kellermanquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:44 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Kellerman komt zeker nog een keer terug, de vraag is alleen wanneer.
Jammer wel dat we Sucre voorlopig niet meer zullen zien.
ja zoiets willen ze er blijkbaar van maken. Dat ze ontelbare mensen omgelegd hebben (waarom eigenlijk???) doet er niet meer toequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:58 schreef Siral het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, begint dat wat the company doet te verhelderen in dat ze juist iets goeds doen?
The Company moet je denk ik niet zien als het wonder van de toekomst.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja zoiets willen ze er blijkbaar van maken. Dat ze ontelbare mensen omgelegd hebben (waarom eigenlijk???) doet er niet meer toe![]()
volgende week een nieuwe A-Team zo te zien
En nuclearquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
The Company moet je denk ik niet zien als het wonder van de toekomst.
Het is en blijft een bedrijf met de beste kaarten in handen, die uiteindelijk de meest nieuwe ontwikkelingen geleidelijk zal introduceren, met een zo hoog mogelijke winst.
Op 33:54 zag je: Fuel, Wind, Solar en Bargain (Boron / ARgon / GAllium / INdium)
En bij 33:57 ging het verder met Water, Medical en Crop
Die flashbacks tijdens de operatie waren een heel belangrijk onderdeel voor keuzes die de komende afleveringen gemaakt gaan wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:07 schreef Repeat het volgende:
Die gare flashbacks hadden ze er wat mij betreft wel uit mogen laten. Dat operatiegedeelte nam veel te veel tijd in beslag
Oh ja over die serie hoorde ik ook positieve geluiden:).quote:Op woensdag 17 december 2008 08:46 schreef Flugel83 het volgende:
Dexter is top en stelt nooit teleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |