quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kellerman komt zeker nog een keer terug, de vraag is alleen wanneer.quote:Op maandag 15 december 2008 16:08 schreef northernlight81 het volgende:
Dat zou wel echt het dieptepunt zijn als die levend terugkomt. Had dan die neger die de baas was in Sona terug laten komen of Kellerman.
Kellermanquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:44 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Kellerman komt zeker nog een keer terug, de vraag is alleen wanneer.
Jammer wel dat we Sucre voorlopig niet meer zullen zien.
ja zoiets willen ze er blijkbaar van maken. Dat ze ontelbare mensen omgelegd hebben (waarom eigenlijk???) doet er niet meer toequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:58 schreef Siral het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, begint dat wat the company doet te verhelderen in dat ze juist iets goeds doen?
The Company moet je denk ik niet zien als het wonder van de toekomst.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja zoiets willen ze er blijkbaar van maken. Dat ze ontelbare mensen omgelegd hebben (waarom eigenlijk???) doet er niet meer toe![]()
volgende week een nieuwe A-Team zo te zien
En nuclearquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
The Company moet je denk ik niet zien als het wonder van de toekomst.
Het is en blijft een bedrijf met de beste kaarten in handen, die uiteindelijk de meest nieuwe ontwikkelingen geleidelijk zal introduceren, met een zo hoog mogelijke winst.
Op 33:54 zag je: Fuel, Wind, Solar en Bargain (Boron / ARgon / GAllium / INdium)
En bij 33:57 ging het verder met Water, Medical en Crop
Die flashbacks tijdens de operatie waren een heel belangrijk onderdeel voor keuzes die de komende afleveringen gemaakt gaan wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:07 schreef Repeat het volgende:
Die gare flashbacks hadden ze er wat mij betreft wel uit mogen laten. Dat operatiegedeelte nam veel te veel tijd in beslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |