Dat is ook nog maar afwachten. Er is altijd wel wat te zeiken tochquote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef Leonos het volgende:
Mwa, nu begint 24 en Lost weer
Is gezien de laatste aflevering van Prison Break wel een stuk hoger niveau
+Sucre is de dochter van Kellerman!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:35 schreef yavanna het volgende:
Mijn voorspelling voor 2009, de, plotseling toch nog levende, moeder van Michael en Linc, is tevens de moeder van The generals daughter.
Ik weet zelf niet meer waar lost overging de laatste afleveringen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:27 schreef IV_Xample het volgende:
wat irritant dat ze pas in voorjaar verder gaan dus....
dan ben je de gehele verhaallijn weer vergeten omdat je lost en 24 aan het kijken bent
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:14 schreef Markkk het volgende:
doodskist + lock
Maart waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef Sloper het volgende:
Weer geen PB, wanneer komt die shit weer terug?
indd, de tering wat slecht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Die achtervolgingscene met die poppen moet echt een prijs krijgen
Welke/quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Die achtervolgingscene met die poppen moet echt een prijs krijgen
Degene van de foto's in dit topic..quote:
Ja die dikke ex-bewaker is eruit. Maar niet in de gevangenis aan zijn einde gekomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
Is Bellick eruit ? Das toch die dikke ex-bewaker of niet ?
Hoe is die aan zijn einde gekomen ? In de gevangenis ?
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:46 schreef Espabilado het volgende:
Ik vond seizoen 4 ook vermakelijker maar laatste aflevering was zo'n beetje alles slecht... en ook lui als T-Bag zijn laatste afleveringen wat uit hun rol vind ik... omdat nog wel zelfde acteur is kijk je dan wel tegen zelfde gezicht aan maar kenmerkende gedrag van het karakter is anders.
Achja, blijf nog wel kijken... is er al bekend of er zeker een seizoen 5 komt trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |