Haha, waarom ben ik niet verbaasd dit te lezen?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het idee voor de delen met Cooper is schaamteloos gestolen van Grammy winnende aflevering van House M.D..
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:24 schreef planethugo het volgende:
wel raar dat Mahone wel in een auto zit waar hij niet bij de bestuurder kan komen omdat daar tralies voor zijn maar bij de ramen zijn ze die vergeten
Ik dacht meer aan the General zelfquote:Op woensdag 17 december 2008 13:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
"Die operatie is al 1x eerder uitgevoerd."
Ah, z'n moeder leeft nog, seizoen 5 here we come..
Nee klopt, dat duurt 1 scenequote:Op woensdag 17 december 2008 15:24 schreef northernlight81 het volgende:
Maar aangezien hij 3 uur rijden weg is, zal die niet zomaar terug komen bij Scofield en Burrows.
Nee hoor.quote:
Hehe.quote:
Ja, ik vind 't nog steeds elke keer spannend. Dat het totaal ongeloofwaardig is boeit me geen reet, bij Harry Potter heb ik ook niet de illusie dat het echt is.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe.
Ik mag hopen dat jij dit niet een geweldig seizoen vindt?
Ieder zijn mening natuurlijk, maar de kwaliteit van seizoen vier is ronduit bedroevend.
Harry Potter is een kinderfilm! Als je een serie maakt over ontsnappen uit de gevangenis moet het mijns inziens een beetje realistisch zijn. Er is toch niks aan om te zien hoe Scofield zichzelf en Lincoln uit de gevangenis tovert. Bij Harry Potter, een soortgelijke film of een science fiction is de uitgangssituatie onrealistisch. Iemand komt erachter dat hij kan toveren of blijkt 150 jaar in de toekomst te zijn. Dat was prison break het eerste seizoen totaal niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't nog steeds elke keer spannend. Dat het totaal ongeloofwaardig is boeit me geen reet, bij Harry Potter heb ik ook niet de illusie dat het echt is.
Dat heeft ie wel vaker gedaan, kwam altijd terug.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:54 schreef sjeppert het volgende:
sucre die ook opeens dermee kapt
waarschijnlijk was moeders de eerste en tot scofield enige persoon die ook die operatie had gehad en zien wij haar in seizoen 5quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef BroesWillems het volgende:
Ik denk juist dat Tombstone niet (direct) met hun vader te maken heeft, maar met hun moeder. Zelfde symptonen als Scofield en ook dood gegaan aan een tumor.
er is 1 of ander experiment geweest op Scofield en zijn moeder....
Ik blijf rustig kijken, omdat het wel grappig is om te zien wat voor flauws ze nu weer gaan verzinnen. Ben ooit begonnen met kijken en ik maak af waar ik begonnen mee ben, tot het bittere eind (ook al hoop ik dat het snel gaat komenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:53 schreef SnuggLe het volgende:
Gaaaaap, nog steeds dezelfde mensen die al 4 threads vol blijven blaten dat er niets aan is en dat het niveau slecht wordt.STStop anders gewoon met kijken ofzo!
![]()
Aardige episode en wel een leuke twist met dat BARGAIN. Maar, zo kunnen ze natuurlijk weer 10 seizoenen door. Waarom schieten ze eigenlijk in hemelsnaam die Don Self niet d00d? Kijk, dat Gretchen nog usefull is; duidelijk. Maar Self? Knal die mongool af...totaal ongeloofwaardig dat hij nog leeft. Zelfde met Bagwell. Daarom kreeg ik ook echt kotsneigingen bij de preview van de volgende aflevering. The Company heeft zoveel resources, dus waarom heb je die 2 nodig? Beetje jammer....
Volgens mij had die vent die Scylla nu heeft haar aan de telefoon op het eind, dus die zien we vast dit seizoen nogquote:Op woensdag 17 december 2008 13:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
"Die operatie is al 1x eerder uitgevoerd."
Ah, z'n moeder leeft nog, seizoen 5 here we come..
mee eens, tis wel lachen.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:18 schreef lighted het volgende:
whine whine
Er zijn elke aflevering wel weer z'n puntjes, maar ik blijf het leuk vinden. Dit topic blijft ook nog steeds een beetje een afkraak topic, mja. Ik hoorde dat Crash ook wel een leuke serie schijnt te zijn..
leg uit?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:43 schreef Tim86 het volgende:
Crash is nog slechter zelfs..
Dat dacht ik eigenlijk ook..quote:Op donderdag 18 december 2008 08:08 schreef Erwinuss het volgende:
Waarom zou het Lisa niet kunnen zijn die belde naar de man met Scylla in zijn koffer?
Of heb ik gemist dat ze dood is?
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:24 schreef northernlight81 het volgende:
Wat een bullshit zeg die operatie. Die flashbacks waren te ongeloofwaardig. Dat wat Scylla is, is ook echt zo'n onzin.
Maar er komt dus nog maar 1 aflevering nu? Ik vind het prima, wil het wel blijven volgend want ben benieuwd hoe het af gaat lopen, maar leuk vind ik het niet meer.
quote:Op donderdag 18 december 2008 08:16 schreef northernlight81 het volgende:
Wie is Lisa ook alweer?
Dat was toch de dokter van Michael ? (waar hij zo verliefd op was). Die hadden ze toch omver geschoten ?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Niveau wordt met de episode minderStraks gaan we door 't nulpunt.
Prrrt, waarom moeten we je dat vertellen als je niet kijkt?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was toch de dokter van Michael ? (waar hij zo verliefd op was). Die hadden ze toch omver geschoten ?
(Heb PB tot vorig seizoen gevolgd, nu nog maar weinig tijd).
Omdat ik dat wil weten, chagrijn ?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:11 schreef lighted het volgende:
[..]
Prrrt, waarom moeten we je dat vertellen als je niet kijkt?
Ja dat is de dokter van Michael, en ja die hadden ze "vermoord".
Volgens de meesten hier kun je beter niet beginnen aan dit seizoenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik dat wil weten, chagrijn ?
Omdat ik dit seizoen even niet kijk wil niet zeggen dat ik het nooit meer ga kijken.
Is een apart topic voor ookquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:37 schreef planethugo het volgende:
ze bleek toch niet dood te zijn, dit werd aan t begin van S4 even in 5 minuten uitgelegd, iedereen blij, behalve de kijker die zich opnieuw in de maling genomen voelde
Dat bleek later een klodder sperma in haar oog te zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ze werd toch door haar hoofd geschoten ofzoiets.
Joh, ik ben de helft alweer vergetenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:30 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Dat bleek later een klodder sperma in haar oog te zijn.
Ja, 1 ding:quote:Op woensdag 17 december 2008 18:24 schreef robski18 het volgende:
Even terugkomend op het allereerste begin he. Linc wilde die gast doden in die auto in de parkeergarage. Iemand anders doet dat net voordat hij er is, hij wordt onterecht opgelosten, blabla. Scofield red hem, en is nu bezig die hele company te verwoesten. Was het niet gewoon eenvoudiger geweest voor dat bedrijf als ze Linc die gast gewoon hadden laten vermoorden?Dan was dit alles niet gebeurd, en was hij terecht opgesloten. Of ben ik nu wat vergeten?
Net als de pet van Lincoln die magisch hoger en lager op zijn voorhoofd schoof toen hij buiten met Sucre aan het kletsen wasquote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef bravo het volgende:
Hebben jullie de fout gezien in de formule als Sarah en Michael praten? Hij zet vierkantjes om de verschillende letters ( bargain ) in het volgende shot zijn het ineens rondjes, weer een shot later zie je dat het papier leeg is![]()
hbo moet gewoon OZ weer nieuw leven inblazen, dat was tenminste een echt fatsoenlijke gevangenis seriequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:33 schreef northernlight81 het volgende:
Maar ondanks alles hoop ik toch dat er een spinoff komt, al acht ik de kans nihil.
Gewoon een alternatief seizoen 1 met andere acteurs in een vrouwengvangenis ofzo kan echt wel heel vet worden. Alleen dan kappen als ze uit de gevangenis komen en niet zo'n belachelijk verhaal verzinnen. Als je nou kijkt wat er is gebeurd na S1, dat slaat gewoon als lul op een drumstel.
Haha inderdaad, op het einde kunnen ze makkelijker doorbordurenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
hbo moet gewoon OZ weer nieuw leven inblazen, dat was tenminste een echt fatsoenlijke gevangenis serie
Er zitten scenes tussen, in de tussentijd dat sucre in beeld was kan hij toch zijn pet naar beneden hebben geschoven?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef Xurk het volgende:
[..]
Net als de pet van Lincoln die magisch hoger en lager op zijn voorhoofd schoof toen hij buiten met Sucre aan het kletsen was
Dan hebben we het over iedere keer 1 a 2 seconden dat Sucre in beeld was en dat Lincoln's pet dan iedere keer als hij weer in beeld kwam, weer verschoven was... lijkt me niet dat hij als een gek achter elkaar zijn pet hoger en lager zit te schuiven.quote:Er zitten scenes tussen, in de tussentijd dat sucre in beeld was kan hij toch zijn pet naar beneden hebben geschoven?
Ik vraag me dus ook al af, hoe hij daar ineens bij kwam?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:33 schreef northernlight81 het volgende:
Maar dat Bargain, was dat eigenlijk eerdere afleveringen al terug gekomen?
Omgquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:46 schreef Atreidez het volgende:
Met beetje geluk trek ik m vanmiddag nog naar me kantoor toe via t net, kan ik m hier kijken in de baas ze tijd![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:08 schreef Ogala het volgende:straks heeft Scofield nog een kleiner broertje ook, wat een neverending macguyver soap is dit aan het worden zeg!!
quote:You whore. You're a whore, and your mother was a whore, and her mother, and your father used to turn tricks at a gas station, 'cause he was a whore, too.
Haha dat viel mij ook meteen op.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:28 schreef kletskop het volgende:
OMG hoe slecht is dit gedaan?!
[ afbeelding ]
quote:You whore. You're a whore, and your mother was a whore, and her mother, and your father used to turn tricks at a gas station, 'cause he was a whore to.
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:08 schreef northernlight81 het volgende:
Als die moeder nu nog blijkt te leven ben ik in ieder geval weg als kijker. Dat slaat gewoon helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |