abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65003199
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:48 schreef Ash het volgende:
Prison Break Cancelled
Source: Stuart Mellor
January 13, 2009

Fox announced Tuesday morning that "Prison Break" will end its run after four seasons this spring, says Variety. The drama returns to the network's schedule on Friday, April 17 at 8 p.m. for a final lap.

BRON

Redelijk goede timing.

Hopelijk kan het plaats maken voor een nieuwe originele serie... maja Fox vernaggeld alles (bv het hele concept 'serie' ze eisen bij nieuwe shows dat het standalone aflevering worden ofwel geen echte verhaallijn/karakterontwikkeling)
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:17:55 #282
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_65003596
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:55 schreef planethugo het volgende:
beters, onmogelijk om er nóg een seizoen bij te verzinnen, het slaat al een heeeele tijd nergens meer op. Benieuwd hoe ze t gaan eindigen
Ze hadden het al "mooi" kunnen eindigen toen die "kim" als een gillende keukenmeid het bos uit kwam rennen, maar nee.

Mensen hebben terrecht kritiek over het doorslepende verhaal van Prison Break, maar vraag me dan ook af wat ze dan hadden willen hebben.

Met ze alle over de muur bij de laatste aflevering van seizoen 1 en that;s it?

En ze bijvoorbeeld dan hadden gestopt dan was de wereld te klein geweest.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_65003770
Ja zo gaat het, kijkcijfers hoog dan móet je wel door... net zolang tot je zo slecht wordt dat de kijkers eindelijk afhaken.

Series die van begin tot eind van hoge kwaliteit zijn, zijn dan ook zeldzaam. Of ze moeten onterecht vroegtijdig gecancelled worden... zie Firefly bv.
pi_65003805
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef MaxC het volgende:
Heel verstandig, je laat je rottende, stikende, halfdode huisdier die heel veel pijn heeft ook inslapen
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ze hadden het al "mooi" kunnen eindigen toen die "kim" als een gillende keukenmeid het bos uit kwam rennen, maar nee.

Mensen hebben terrecht kritiek over het doorslepende verhaal van Prison Break, maar vraag me dan ook af wat ze dan hadden willen hebben.

En ze bijvoorbeeld dan hadden gestopt dan was de wereld te klein geweest.
Inderdaad, Kim dood was een perfect einde. Daarna lekker met de boot richting de ondergaande zon varen..the end. Herkansing dit seizoen toen ze eindelijk Scylla hadden was ook al niet aan ze besteed.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65004324
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef RubenSosa het volgende:

[..]
[..]

[..]
De schrijvers hadden langer over hun verhaal moeten denken. De creativiteit en originaliteit hebben ze, ik denk dat ze veels te gehaast waren met de verhaallijnen. Heb verder niet zoveel verstand van zaken over de omgang tussen tvzenders en tvmakers, maar FOX zal vast wel 1 van de oorzaken kunnen zijn geweest.
pi_65004650
Reken maar dat FOX een zeer grote vinger in de pap heeft.

Maar wat het ook is; Het 1e seizoen wordt meestal goed uitgedacht, en is een goed verhaal van begin tot eind... alleen als er na het eind toch nog verder gegaan moet... dan krijg je onrealistisch uitdeduimzuig geschrijf.

Ben alleen wel bang dat er geen vermakelijke serie meer overblijft want in huidige tvseizoen is er volgens mij niks nieuws dat kijkwaardig is erbij gekomen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:12:36 #287
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_65008503
Had het er gisteren met iemand over: wat je ook van 24 vindt, het voordeel daar is wel dat ieder seizoen een 'op zichzelf staand seizoen' is. Je hoeft de eerdere seizoenen niet perse geizen te hebben.
pi_65009306
Ik wil niet dat het stopt
pi_65009629
Goedzo, nu nog een heel sterk en goed einde en Prison break kan de geschiedenis in van Top serie
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:59:55 #290
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_65010884
Ik vind het wel een goed besluit, het was mooi zo!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:48:51 #291
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65013064
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef Stephan123 het volgende:
Goedzo, nu nog een heel sterk en goed einde en Prison break kan de geschiedenis in van Top serie
2000 light years from home
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:58:44 #292
240288 RonBurgundy
You stay classy
pi_65013491
Het is ook mooi geweest zo.
Begint steeds meer op een comedyserie te lijken, maar 't blijft vermakelijk.
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
pi_65017118
Misschien nog wel een film:
quote:
Serie Prison Break stopt

Hitserie Prison Break gaat stoppen. "Het was een groot succes, maar het is voorbij." Aldus Fox baas Kevin Reilly. "Dit wordt het laatste jaar van de show."

Het nieuws was al verwacht, gezien de alsmaar dalende kijkcijfers. "Het verhaal is uit. Op een gegeven moment bereik je het punt waarop er niet meer te vertellen is. We willen de serie goed laten eindigen."

Er liggen nog 4 afleveringen klaar en er zijn nog een aantal in de maak. Van die onafgemaakt afleveringen wordt misschien een TV-film gemaakt.
pi_65035262
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef Stephan123 het volgende:
Lolbroek
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_65036498
We moeten nu dus tot april wachten voor 1 aflevering Jezus christus. Doe die er dan meteen achteraan.
pi_65037046
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:01 schreef Siral het volgende:
We moeten nu dus tot april wachten voor 1 aflevering Jezus christus. Doe die er dan meteen achteraan.
Scofield is op het moment druk bezig zijn vrolijke gezichtsuitdrukking te trainen.
pi_65037140
de tt is trouwens wel een vooruitziende blik geweest. De grafsteen voor PB komt eraan
  woensdag 14 januari 2009 @ 19:56:47 #298
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65043654
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik wil niet dat het stopt
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65053883
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:14 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Scofield is op het moment druk bezig zijn vrolijke gezichtsuitdrukking te trainen.
*lol*
pi_65053966
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef planethugo het volgende:
de tt is trouwens wel een vooruitziende blik geweest. De grafsteen voor PB komt eraan
full stops and exclamation marks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')