achter de kast? Daar heb je gewoon een loze ruimte dan of zo?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ik moet bij deze iets bekennen... Speelgoed gooi ik achter de kast. Daar ligt een enorme berg. Lekker uit het zicht, maar qua opruimen verdient het niet de schoonheidprijs.
Ik heb nog wel een puberdochter die werkelijk alles achter haar reet laat liggen. Daarvan pak ik alle spullen en leg of gooi ik ze gewoon op haar kamer. Soms is het zoveel dat ik het allemaal in een doos pleur en de doos op haar kamer zet.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef Troel het volgende:
Als ik zoiets doe dan smijt ik gewoon alles in de boxMaar wij hebben natuurlijk maar 1 kleine rondkruipen, dus dat is minder speelgoed dan met 3 gok ik
Jaquote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
achter de kast? Daar heb je gewoon een loze ruimte dan of zo?
hihi dat dacht ik ook. à la Anne Franks 'Achterhuis'. hop, boekenkast omdraaien en alles erachter vegen. lijkt me ideaal!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
achter de kast? Daar heb je gewoon een loze ruimte dan of zo?
hahaha nou als je je nog een keer verveeld dan moet je maar roepenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je, normaal zou ik het zo doen. Geen moeite. Maar de kleine is ziek die zit nu bij mijn mam. Ik moest haar vanmorgen naar zoetermeer brengen en was dus pas laat op mn werk, dus ik ben zelf ook pas rond 6en thuis. En dan ga ik kleine Jen mega knuffelen. Manlief moet vanavond zijn ouders helpen met verhuizen, dus het gaat m echt niet worden.
Morgen ben ik wel vrij, maar dan is eerst mijn eigen huisje aan de beurt.
kan je met zo'n ding ook tapijt schoonmaken?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben er heel blij mee met die stoomreiniger![]()
![]()
Heb alleen geen idee waar je nieuwe doekjes kopen kan.
Zitten er 2 bij en die kunnen in de wasmachine.
Sommige doen het wel maar het mag niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef bixister het volgende:
ardenlyn, en mogen er ook schoonmaakmiddelen in 't water reservoir? (voor onze vloer moet er altijd zo'n wax-achtig spul in 't dweilwater, zou zo'n apparaat daar tegen kunnen?).
Dat zou ik niet doenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef bixister het volgende:
ardenlyn, en mogen er ook schoonmaakmiddelen in 't water reservoir? (voor onze vloer moet er altijd zo'n wax-achtig spul in 't dweilwater, zou zo'n apparaat daar tegen kunnen?).
Maar ik weet niet of dat nou per se m/v gebonden is, het is mijn hobby ook niet hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 11:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Strijken vindt hij gewoon niet erg om te doen maar het is geen hobby.
't gaat me juist om het terugkerende werk, ipv Boels kan ik dan net zo goed weer een schoonmaakster inhuren.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen![]()
Dan zou ik eerder gewoon een reiniger huren bij Boels ofzo.
Zoiets: http://www.boels.nl/index.aspx?chapterid=1743&contentid=3043&filterid=977&ProductID=27477
Dat klinkt lekker evenstarquote:Op donderdag 11 december 2008 11:36 schreef _evenstar_ het volgende:
schoonmaken, pfff... heb nog nooit een vloer van zo dichtbij gezien zo vaak.
anywaaaays lekker vanuit mijn eigen stekkie, even paar uurtjes rust voordat ik verder ga klussen ^^. Huisje begint steeds meer vorm te krijgen, nog bureau in elkaar zetten, en mijn eettafel maken, die had ik gesloopt en dan is beneden klaar. en boven nog op de slaapkamers behang hangen op 2 muren , doet mijn pap van het weekend ^^ en plintjes van laminaat enzo afdekken, en dan de douche een hele grondigw beurt geven en dan is mijn huisje klaar.
Arwen vind het helemaal super in haar grote meisjes bed, en haar kamertje en ik geniet ook van eindelijk mijn privacy terug. en geniet van nog meer dingen, ben kortom een gelukkig mens
ja, de rietjes gebruiken we inmiddels weer gewoon voor limonade.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:44 schreef Moonah het volgende:
Bix!Dweilen op je knieën???
![]()
Maar stofzuigen doe je wél met een apparaat, toch?![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:47 schreef bixister het volgende:
[..]
ja, de rietjes gebruiken we inmiddels weer gewoon voor limonade.
Ik heb diverse systemen geprobeerd. Maar nu gewoon zo'n stok met een klapding (van de Action) en een dweil met twee van die vakjes, die je er overheen schuift. Snaptuhetnog? Nadeel is dat ik hem wel met de hand moet uitwringen, maar dat is nog niet zo erg als op de knieën.quote:en dat gedweil: sportief he?![]()
misschien toch maar es opzoek naar een goed wringende leifheit oid. of wat vinden jullie nou een fijn merk, nu we toch aan 't huishoudbeppen zijn?
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit ook nog wel eens op mn knieen, maar niet om te dweilen.
bidden?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit ook nog wel eens op mn knieen, maar niet om te dweilen.
hihi dan vind ik t niet gek dat je er dik een uur over doetquote:Op donderdag 11 december 2008 13:09 schreef freecell het volgende:
Ik doe het ook op de knieën![]()
Misschien toch eens iets aanschaffen daarvoor
Zo zou ik het niet willen noemenquote:
Ik vond het net zo'n mooi ideequote:Op donderdag 11 december 2008 13:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet willen noemen
gelukkig is het ook maar een grapje, maar jullie begonnen met op je knieen zitten... Ik kon het niet laten.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vond het net zo'n mooi idee
uhm toen we trouwden was ik daarvoor in een korte tijd heel veel afgevallen, ivm overmatig ziek zijn uitdroging etc. daarna dus heeel veel aangekomen, echt heel veel, tot dieptepunt maat 54quote:Op donderdag 11 december 2008 16:16 schreef Ticootje het volgende:
Evenstar was je veel aangekomen? Op je trouwfoto vond ik je namelijk echt heel mooi. Heb je nu dat gewicht (terug)?
Ja, dat was niet niks. Zielig alleen dat kamertje in Enschedequote:Op donderdag 11 december 2008 20:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
uhm toen we trouwden was ik daarvoor in een korte tijd heel veel afgevallen, ivm overmatig ziek zijn uitdroging etc. daarna dus heeel veel aangekomen, echt heel veel, tot dieptepunt maat 54en nu dus 44
en dat afvallen is vanaf feb tot nu ^^ geen rare dingen hoor, maar gewoon goed in me vel, lekker ritme etc.
Dank jullie allemaalik ben ook enorm trots zeker nadat ik zelf die foto's zag van toen en nu,.
P_iglet naar hoor beterschap
Ja, anders was je helemaal zielig geweestquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 20:32 schreef Anitra het volgende:
p_iglet beterschap, want dit sucks!
Evenstar je bent gewoon goed bezig!
updateje van hier is dat ik 3 weken geleden ineens over moest naar pleisters omdat de pillen niet verteerd werden, dus een week afkicken gehaddat was hel, toen 1 dec geopereerd en tandjes eruitik kan nu weer brood eten, nog wel zonder korstjes, maar er gaat iig weer wat in
In de kop gaat het redelijk goed, soms een domper en dan krijgt evenstar weer smsjes
en die zet me dan eer ff met beide benen op de grond
![]()
de schat! Voor nu vooral bij komen en in het nieuwe jaar gaan we weer naar het hele verhaal van de lever kijken want artsen waren niet blij met ht stoppen van de prednison
quote:
Wat was de uitslag, niet best?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:12 schreef Troel het volgende:
Ik heb de uitslag van mijn bloedprikken en mag me waarschijnlijk zo in het ziekenhuis gaan melden voor wat zakken bloed
Mijn lichaam neemt het ijzer gewoon niet op en het ijzergehalte in mijn bloed is dus echt schrikbarend laag. De afgelopen tijd met staalpillen de boel omhoog proberen te krikken, maar nu blijkt dat het nog slechter is gewordenquote:Op woensdag 17 december 2008 10:33 schreef _evenstar_ het volgende:
oei P_iglet, weer zo;n testbrrr
Troelwat ruk, enig idee hoe het komt?
Moe, heel erg moe. En veel duizeligheid. Maar daar loop ik al een behoorlijke tijd mee, dus het went ook wel een beetjequote:Op woensdag 17 december 2008 10:42 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Eetse.
Nee serieus, voel je je dan niet vreselijk kut?
succesquote:Op woensdag 17 december 2008 11:13 schreef Troel het volgende:
Ik mag me gaan melden en hoop morgen in de loop van de middag me weer hier te kunnen melden
Ah, ik ga vanavond verven!!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Succes troel!
Anitra![]()
![]()
Tijd voor de kapper ^^
Het is je anders wel geluktquote:Op woensdag 17 december 2008 13:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ja hier ook toen ik zwanger was van nummer 3 'zeker proberen voor een meisje?' Vervelende lui
Succes Troel!
Amen. En dat een ander het niet begrijpt is best te begrijpen maar ze hoeven niet te oordelenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
<knip>maar dat is dan nog altijd onze keus geweest en niet die van een ander.
hey, wat ben je streng voor die mensen rocka, da's hun keuze dat ze zo kritisch zijn!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Amen. En dat een ander het niet begrijpt is best te begrijpen maar ze hoeven niet te oordelen
Mijn bekken stond bijna op breken bij de zwangerschap van Dean en ik heb er nu nog steeds heel veel last van.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Lois
Vivi, waarom is er een risico dat je in een rolstoel zou komen bij een evt. volgende zwangerschap?
En idd, het lef van sommige mensen om zomaar aan te nemen dat er een tweede komt...
(De buurvrouw van mijn ouders wist zelfs aan mijn stiefmoeder te vertellen dat ik zwanger was van de tweede. ik weet van niets. mss moet ik haar eens bellen om te vragen wanneer ik uitgerekend ben)
Sjak, wat fijn dat je bijna weer op je oude niveau zit!Pas je wel op dat je nuiet nu het laatste stukje dan te snel gaat? Iig een
voor het nu al bereikte niveau
Alles mag natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:36 schreef Suzanna het volgende:
(mag dat niet?) ...
Oh meid, hou op!! *gayhand smiley*. Ik baal als een stekkert!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Hey!
Doe eens een foto van je nieuwe haar!
Ik zag het al jahquote:Op donderdag 18 december 2008 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi Viev, ik bedoelde Evenstar, maar dat van jou is ook echt heel balen hoor!
Doe maar iets wat donkerders eroverheen dan!
Evenstar, leuk! Leuke lengte ook!
Een hele pauw!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef _evenstar_ het volgende:
je ziet er heul anders uit dan ik dacht,
en Be dan wle showen he
Om niet teveel het LIF gedeelte te krijgen.
Vandaag mijn laatste keer maatschappelijk werk gehad, en daar zo;n lief compliment gekregen
Dat hij gewoon echt genoot en vrolijk werd als hij zag hoe ik met arwen was. Dat hij dat niet gauw heeft dat hij door zoiets geraakt wordtdat vond ik echt zo lief, das geen veer meer in je reet maar een hele kip
Onze zoon van 15 maanden is juist verzot op de stofzuiger. Zit de hele tijd de slang af te pakken en zit dan zijn eigen broekspijp op te zuigen en hij gaat steeds op de stofzuiger zelf hangen zodat de lucht die eruit blaast zijn haren overeind blaast.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:54 schreef Moonah het volgende:
Haha! Het lijkt wel het Flyladytopic hier!![]()
Anyway, ik heb net als Lois een kind dat doodsbang is voor de stofzuiger en dus vooral veel veeg en dweil.
Je weet waar we wonen he? Je mag hem wel een dagje komen brengen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Anitra het volgende:
reinhilde sterkte! hopenlijk slaat de kuur snel aan
Ik heb hier een zoon die het liefst dehele dag wil stofzuigenZelfs op school doet hij het elke dag
Stofzuigen is hier ook een feest!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Onze zoon van 15 maanden is juist verzot op de stofzuiger. Zit de hele tijd de slang af te pakken en zit dan zijn eigen broekspijp op te zuigen en hij gaat steeds op de stofzuiger zelf hangen zodat de lucht die eruit blaast zijn haren overeind blaast.
Nog een paar maandjes en meneer kan voor ons stofzuigen in huis
De reden waarom ik graag de doek gebruik; ik moet juist goed lopen van de fysio; bekken kantelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:43 schreef freecell het volgende:
Ik voel me nu helemaal een muts met mijn geklaag over maat 40
Maar ik was vlak voor mijn zwangerschap zo lekker afgevallen (van maat 46 naar maat 38, soms 36) En dan is 40 gewoon irritant.
Wie herkent trouwens de neiging om achter de kinderwagen met je kont naar achteren te gaan lopen? Als ik niet oplet ben ik echt zo'n waggelende moeke achter de wagen
Klinkt beiden heel bekendquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:22 schreef Reinhilde het volgende:
Van de collega was ik vergeten.![]()
En mijn schoonouders zijn lieve mensen hoor, maar ook erg druk en vaak hier, niet alle dagen kan ik er tegen. Zoals vandaag.
Ziet Secret Santa er uit als een pinguin soms?quote:
We moeten toch maar eens meeten, mijn huid is wat bleek, maar verder ben ik toch aardig menselijk hoorquote:
Wij hadden toendertijd 1 bezoekje per dag en voor het eerst 8 dagen na de geboorte (ouders en zussen/broers natuurlijk wel gelijk op bezoek) en bezoeken maximaal 60 minuten, ook al moest met van 200 km ver komen. Dus koffie en thee en beschuitjes stonden al klaar als het bezoek kwam en na 60 minuten afkappen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:51 schreef Moonah het volgende:
Oooh, kraaaaambezoek.... Wat had ik dáár genoeg van zeg.... In het begin had ik soms wel 3 bezoeken op een dag. Ik werd er gestoord van. Toen hebben we ook heel duidelijk grenzen gesteld voor onszelf. Eén bezoekje per dag en zeker twee dagen in de week niets. Wát een opluchting was dat!
Het is toch eigenlijk vreemd dat je hiervoor een week weg moet gaan uit je eigen huis?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:34 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben zooooo blij dat we een week weg gaan! Geen bezoek. Alleen mijn ouders, zusje, broertje, nixxx, Thomas en ik. Lekker bijkomen.![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 20 december 2008 07:38 schreef Sugar het volgende:
En eerlijk gezegd vind ik dat ook best een vervelend klinkende opmerking.
Ik was het eerlijk gezegd voor 100% met je eens, Moonah.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:59 schreef Moonah het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.Het was wellicht beter geweest me er niet mee te bemoeien.
Ja. Daar heb je helemaal gelijk in. Bij een tweede ga ik het dan ook echt helemaal anders aanpakken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:45 schreef Darkenrahl het volgende:
Het is toch eigenlijk vreemd dat je hiervoor een week weg moet gaan uit je eigen huis?
Thomas is pas twee weken, het kan bij de eerste ook al anders hequote:Op zaterdag 20 december 2008 12:16 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ja. Daar heb je helemaal gelijk in. Bij een tweede ga ik het dan ook echt helemaal anders aanpakken.
Dat is ook weer waar... Nu eerst een weekje weg, kunnen we eens goed dingen doorspreken over de periode hierna. Waar ik denk ik het meeste moeite mee heb, is dat visite (ook mijn schoonouders) zo lang blijft hangen. Ik vind het dan moeilijk om na een uur te zeggen; 'zo, het is mooi geweest, tot ziens'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Thomas is pas twee weken, het kan bij de eerste ook al anders he
Snap dat je het moeilijk vindt, misschien moet Nixxx zijn ouders anders maar eens even bellen?
Haha!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:06 schreef Reinhilde het volgende:
Bleven ze gewoon nog 2 uur hangen, om te kijken of we weer terug zouden komen...
Hmmm, moeilijk is dat he, als mensen het niet door willen hebben. Maar ik zou toch wat harder proberen te zijn. Even bellen en niet te lang blijven zijn echt geen rare eisen voor een jong gezinnetje, hoef je je echt niet schuldig om te voelen (maar ik heb het dan wel weer makkelijk met een man die nu al gewoon tegen visite zegt: ik ga je er nu uit gooien, we spreken gauw weer een keer afquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:06 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar... Nu eerst een weekje weg, kunnen we eens goed dingen doorspreken over de periode hierna. Waar ik denk ik het meeste moeite mee heb, is dat visite (ook mijn schoonouders) zo lang blijft hangen. Ik vind het dan moeilijk om na een uur te zeggen; 'zo, het is mooi geweest, tot ziens'.
Laatst ben ik wel, toen mijn schoonouders maar bleven plakken, met Thomas naar de slaapkamer gegaan, om hem te voeden en even te slapen. Bleven ze gewoon nog 2 uur hangen, om te kijken of we weer terug zouden komen... Ik lag niet echt ontspannen in bed moet ik zeggen.
En nixxx heeft het al heel vaak gezegd, maar het komt niet door geloof ik.
Ik zeg ook altijd gewoon mijn naam. En ik heb officieel wel dezelfde achternaam als mijn man en kinderen, maar die gebruik ik nooit. Ik hanteer nog steeds overal mijn eigen naam. Erachteraan zeg ik dan meestal wel "de moeder van..." of "ik bel voor mijn dochter....".quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef RockabeIIa het volgende:
omg ik word voel me echt oud...
Als ik bel zeg ik nooit 'Met de mama van...'. Ik zeg gewoon mijn naamSoms moeilijk aangezien ik een andere achternaam heb maar de huisarts en ook het KDV zijn inmiddels aardig gewend
Verder heb ik geen last van gedachtes als 'mensen nemen me vast niet serieus'. Dat had ik toen ik onder de 30 was wel trouwens, maar toen was ik nog geen moeder.
Jammer dat de visite je zelf niet met rust laat. Bij mij werd alles wel goed op afstand gehouden; en mensen zelf ook die zoiets hadden van doe maar rustig aan; eerst weer goed herstellen. Er zijn nu nog mensen die nog op kraamvisite moeten komenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:25 schreef Reinhilde het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk hoor, wat betreft visite en rust. Ik ga het ook echt anders doen als we weer terug zijn.
Ik vind het trouwens ook echt heel gek dat ik nu mama ben. Een echte.
Helemaal mee eens... het opvoeden is echt veeeel moeilijker en intensiever dan ik ooit voor mogelijk heb gehouden, toen ik nog geen kinderen had (want, consequent zijn was toch het enige dacht ik?)quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:32 schreef Belana het volgende:
ik vind moeder zijn het mooiste maar ook het zwaarste in mijn leven tot nu toe.
prachtig die liefde die je voelt en krijgtmaar opvoeden valt me soms vies tegen.
wat ik zalig aan dit forum vind is dat ik er van geleerd heb dat ik niet de enige daarin ben, dat relativeert enorm
Hou wel in aanmerking dat de maximale reistijd voor de student/stagiair een half uur mag zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 10:10 schreef Suzanna het volgende:
Wat leuk al die erva
Misschien is het voor iemand anders hier ook iets? PM mij dan maar, dan geef ik het mailadres door van mijn stage-begeleider.
Ik stel me er zoiets bij voor: als je iets hebt gedaan (kind verschonen, ontbijten, whatever) dat je dan meteen opruimt. En niet de boel overhoop haalt, alles laat liggen en naar de volgende activiteit overgaat. Dat als de prullebak vol is (dus je wil er iets bijgooien maar moet dat drie keer opnieuw doen omdat het er steeds uit valt) dat het dan tijd is om de zak te verwisselen. De post doornemen, en alles wat weg kan ook meteen wegdoen.quote:Op zondag 21 december 2008 11:01 schreef livelink het volgende:
Voor mijn nieuwsgierigheid. Ik ben heel erg bang dat ik het functioneel opruimen ook nog niet onder de knie heb. Even een kleine uitleg? Of is dat te veel offtopic?
PM mag natuurlijk ook.
Het heft elkaar een beetje op, waarbij het geheel iets doorslaat naar positief voor mijquote:Op zondag 21 december 2008 11:26 schreef Belana het volgende:
het lijkt mij alleen maar een zorg erbij als ik dat zo hoor
Dat bedacht ik me laatst ook. Geweldig toch?quote:Op zondag 21 december 2008 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Beetje eindjes aan elkaar knopen, wat rommelen met het huishouden. Maar zo voelde mijn moeder dat waarschijnlijk ook en zo zag ik dat als kind nooit.
Ja, dat je in de ogen van je kind tot mythische proporties kan uitgroeien maar dat zelf nooit zo voelt.quote:Op zondag 21 december 2008 13:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me laatst ook. Geweldig toch?.
Onze stagiaire wist gelukkig van aanpakken. Het was wel handig en ook gezellig. Al kan je hetzelfde in 25% van de tijd doen als je kindje slaapt en is aan het einde van de stage dag het resultaat hetzelfde, maar het was ook wel gezellig en ze kon goed onze zoon eten geven e.d. en heeft ook 1 keer voor ons gekookt (en dat hebben we maar bij 1 keer gelaten...).quote:Op zondag 21 december 2008 11:21 schreef E.T. het volgende:
Het is wel schrikbarend hoe weinig basis meiden van 17/18 nog hebben.Zelfs afwassen is voor sommigen al een hele opgave. TV kijken met Saskia vond ze wel leuk
Inderdaad na gebruik alles terugzetten en echt voor alles in je huis een vaste plek hebben. Daarnaast een strak schema hanteren zodat je in de middag en avond niet meer hoeft te schoonmaken etc. In de ochtend kan je eenvoudig alles doen als je het maar heel systematisch doet.quote:Op zondag 21 december 2008 11:01 schreef livelink het volgende:
Voor mijn nieuwsgierigheid. Ik ben heel erg bang dat ik het functioneel opruimen ook nog niet onder de knie heb.
Weet je, ik snap dat best dat sommige dingen voor een man misschien niet te begrijpen zijn. Maar in sommige veel gevallen vraag ik me soms wel eens af of ik wel de ergste autist ben in dit gezinquote:Op maandag 22 december 2008 10:58 schreef owlet het volgende:
TroelIk kreeg al zo het idee na een aantal posts over het wel of vooral niet meespelen van vader
Sterkte
Wat balen Troelquote:Op maandag 22 december 2008 10:55 schreef Troel het volgende:
Het voordeel van vadertje en moedertje spelen was dat vadertje ook meespeelde.
Hier loopt het momenteel niet zo heel erg lekker ronduit kut. Ik heb dan ook absoluut geen zin in de feestdagen. Wil het liefst gewoon in bed liggen de hele dag.
Ik vluchtte altijd rond deze tijd. Helaas zit dat er dit jaar niet in en moet ik er toch echt aan geloven. De dagen dat je overal gezellig langs moet, omdat dat zo reuze gezellig is.quote:Op maandag 22 december 2008 10:59 schreef k_i_m het volgende:
Rot Troel. Ik heb precies hetzelfde, alleen gaat het hier gewoon zijn gangetje en ligt het echt aan mij. Ik zal zó blij zijn als de 24e weer geweest is en de dagen weer langer worden...
Ow, dit ook vooral trouwens!quote:Op maandag 22 december 2008 11:01 schreef Ticootje het volgende:
Troel![]()
Ik heb heel vaak het idee dat alles op mij terecht komt. Maar als ik dan eens nadenk valt het hier best wel mee. M. probeert ook echt zijn steentje bij te dragen, hij doet het alleen anders als dat ik het zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |