Mijn bekken stond bijna op breken bij de zwangerschap van Dean en ik heb er nu nog steeds heel veel last van.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Lois
Vivi, waarom is er een risico dat je in een rolstoel zou komen bij een evt. volgende zwangerschap?
En idd, het lef van sommige mensen om zomaar aan te nemen dat er een tweede komt...
(De buurvrouw van mijn ouders wist zelfs aan mijn stiefmoeder te vertellen dat ik zwanger was van de tweede. ik weet van niets. mss moet ik haar eens bellen om te vragen wanneer ik uitgerekend ben)
Sjak, wat fijn dat je bijna weer op je oude niveau zit!Pas je wel op dat je nuiet nu het laatste stukje dan te snel gaat? Iig een
voor het nu al bereikte niveau
Alles mag natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:36 schreef Suzanna het volgende:
(mag dat niet?) ...
Oh meid, hou op!! *gayhand smiley*. Ik baal als een stekkert!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Hey!
Doe eens een foto van je nieuwe haar!
Ik zag het al jahquote:Op donderdag 18 december 2008 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi Viev, ik bedoelde Evenstar, maar dat van jou is ook echt heel balen hoor!
Doe maar iets wat donkerders eroverheen dan!
Evenstar, leuk! Leuke lengte ook!
Een hele pauw!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef _evenstar_ het volgende:
je ziet er heul anders uit dan ik dacht,
en Be dan wle showen he
Om niet teveel het LIF gedeelte te krijgen.
Vandaag mijn laatste keer maatschappelijk werk gehad, en daar zo;n lief compliment gekregen
Dat hij gewoon echt genoot en vrolijk werd als hij zag hoe ik met arwen was. Dat hij dat niet gauw heeft dat hij door zoiets geraakt wordtdat vond ik echt zo lief, das geen veer meer in je reet maar een hele kip
Onze zoon van 15 maanden is juist verzot op de stofzuiger. Zit de hele tijd de slang af te pakken en zit dan zijn eigen broekspijp op te zuigen en hij gaat steeds op de stofzuiger zelf hangen zodat de lucht die eruit blaast zijn haren overeind blaast.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:54 schreef Moonah het volgende:
Haha! Het lijkt wel het Flyladytopic hier!![]()
Anyway, ik heb net als Lois een kind dat doodsbang is voor de stofzuiger en dus vooral veel veeg en dweil.
Je weet waar we wonen he? Je mag hem wel een dagje komen brengen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Anitra het volgende:
reinhilde sterkte! hopenlijk slaat de kuur snel aan
Ik heb hier een zoon die het liefst dehele dag wil stofzuigenZelfs op school doet hij het elke dag
Stofzuigen is hier ook een feest!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Onze zoon van 15 maanden is juist verzot op de stofzuiger. Zit de hele tijd de slang af te pakken en zit dan zijn eigen broekspijp op te zuigen en hij gaat steeds op de stofzuiger zelf hangen zodat de lucht die eruit blaast zijn haren overeind blaast.
Nog een paar maandjes en meneer kan voor ons stofzuigen in huis
De reden waarom ik graag de doek gebruik; ik moet juist goed lopen van de fysio; bekken kantelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:43 schreef freecell het volgende:
Ik voel me nu helemaal een muts met mijn geklaag over maat 40
Maar ik was vlak voor mijn zwangerschap zo lekker afgevallen (van maat 46 naar maat 38, soms 36) En dan is 40 gewoon irritant.
Wie herkent trouwens de neiging om achter de kinderwagen met je kont naar achteren te gaan lopen? Als ik niet oplet ben ik echt zo'n waggelende moeke achter de wagen
Klinkt beiden heel bekendquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:22 schreef Reinhilde het volgende:
Van de collega was ik vergeten.![]()
En mijn schoonouders zijn lieve mensen hoor, maar ook erg druk en vaak hier, niet alle dagen kan ik er tegen. Zoals vandaag.
Ziet Secret Santa er uit als een pinguin soms?quote:
We moeten toch maar eens meeten, mijn huid is wat bleek, maar verder ben ik toch aardig menselijk hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |