abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:45:24 #101
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_64070665
Idd bv topic, ik zou nl zeggen niet masseren vanwege stimuleren. Mij werd indertijd aangeraden om 1 keer goed leeg te kolven, maar ik weet niet of dat alweer achterhaald is.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_64070956
Anitra, fijn dat je toch zo positief blijft!!! Hopelijk vind je binnenkort eindelijk een combinatie die goed werkt voor je lijf!!

Davinia, aan de bijles zal het niet gelegen hebben

Hier is mijn prednison kuur bijna afgelopen, mijn uitslag weer redelijk weggetrokken.
Geen idee hoe mijn tentamen gegaan is, ik wacht wel netjes de uitslag af.
Vandaag naar de longarts geweest, na 2 uur wachten!!! hadden ze eindeljk een longarts voor me opgetrommeld Gelukkig vond die man het zo schandalig dat ik zolang had moeten wachten dat er toen ineens wel vanalles kon. Dus ik ben meteen doorgelicht.
Conclusie: Bronchiale hyperreactiviteit en in ieder geval een allergie voor katten.
Of ik met een boel medicatie wou proberen om het beter te krijgen, nou nee. Ik heb in het dagelijks leven zelden tot nooit last van mijn longen, hooguit heel even benauwd als er iemand met teveel parfum op langsloopt. Dus ga niet beginnen aan 3 soorten medicatie per dag, die ook nog eens troep zijn.
Nu nog bloedtest voor allergieen (de zoveelste), en dan 20 januari zowel naar de dermatoloog als naar de longarts terug.
pi_64071325
Harde plekken goed masseren; om borstontsteking te voorkomen.
En in de gaten houden; en bij twijfel naar de huisarts.
Verder heb ik er zelf weinig ervaring mee; anders dan dat ik ook alles goed los masseer als ik het niet helemaal vertrouw; maar hier is het nog niet op een borstontsteking uitgelopen. En ik heb zelf nog niet met hevige stuwing te maken gehad.

-edit- masseren gaat dus alleen op voor de dames die borstvoeding geven? Dan heb ik niks gezegd; zoals al gezegd; ik heb nog geen ervaring met dergelijke stuwing en aanverwanten.

Lishe; absoluut begrijpbaar! Ik vind dat je je nog heel netjes en dapper houdt!

En sterkte voor een ieder die het nodig heeft/goed kan gebruiken!

Ik had vandaag mijn laatste werkdag van het jaar; en ben met een heel tevreden gevoel naar huis gegaan na een functioneringsgesprekje, kerstpakket en nog een etentje van de week met de afdeling in het vooruitzicht.
En maandag dan heerlijk op vakantie! Maar eerst nog donderdag over een drempel; Amber die voor het eerst bij opa en oma gaat slapen. Dat vind ik wel moeilijk omdat ik zelf nog zo van d'r geniet en zoveel mogelijk tijd met d'r wil doormaken; maar ik denk dat het ook wel even goed is; even alleen op stap; dat etentje; en de nacht weer eens met vriendlief alleen. En opa en oma zaten er al heel lang op te wachten
En als het goed is is vrijdag de laatste dag van de verbouwing binnenshuis; dus dan kan ik weer lekker thuis douchen etc; ohw wat zal ik genieten!

[ Bericht 5% gewijzigd door Llewella op 16-12-2008 22:17:54 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_64073528
Bedankt! Ik heb het ondertussen in bv topic gezet. Als het te erg wordt, ga ik wel naar de ha.
pi_64079737
P-iglet, ik heb 3 katten thuis. Dus hou daar dan wel even rekening mee als je naar mij toe wilt komen voor de meet...

Ik kan wat extra stofzuigen enzo, de katten tijdelijk in de slaapkamer houden... Maar het gaat vooral om de schilfers onder de huid, dus ik krijg echt niet alles weg...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64080487
ow joh ik ga altijd overal op bezoek ook bij katten, heb daar echt geen directe last van. Ik was zelf ook verbaasd dat die als enige nu uit de (beperkte) allergietest kwam.
Vooral niet te druk om maken hoor, doe ik ook niet
  woensdag 17 december 2008 @ 10:12:27 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_64080523
Ik heb de uitslag van mijn bloedprikken en mag me waarschijnlijk zo in het ziekenhuis gaan melden voor wat zakken bloed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 december 2008 @ 10:33:19 #108
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64081021
oei P_iglet, weer zo;n test brrr

Troel wat ruk, enig idee hoe het komt?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_64081100
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:12 schreef Troel het volgende:
Ik heb de uitslag van mijn bloedprikken en mag me waarschijnlijk zo in het ziekenhuis gaan melden voor wat zakken bloed
Wat was de uitslag, niet best?
  woensdag 17 december 2008 @ 10:39:38 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_64081222
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:33 schreef _evenstar_ het volgende:
oei P_iglet, weer zo;n test brrr

Troel wat ruk, enig idee hoe het komt?
Mijn lichaam neemt het ijzer gewoon niet op en het ijzergehalte in mijn bloed is dus echt schrikbarend laag. De afgelopen tijd met staalpillen de boel omhoog proberen te krikken, maar nu blijkt dat het nog slechter is geworden
Kortom: tijd voor wat extra ijzer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64081281

Eetse.

Nee serieus, voel je je dan niet vreselijk kut?
  woensdag 17 december 2008 @ 10:47:47 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_64081440
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:42 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

Eetse.

Nee serieus, voel je je dan niet vreselijk kut?
Moe, heel erg moe. En veel duizeligheid. Maar daar loop ik al een behoorlijke tijd mee, dus het went ook wel een beetje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64081588
oi Troel, HB weer omlaag?
  woensdag 17 december 2008 @ 11:00:30 #114
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64081758
komt dat door de operatie?

Hoop echt dat het helpt en het voorlopig gewoon allemaal goed gaat dan
  woensdag 17 december 2008 @ 11:13:27 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_64082120
Ik mag me gaan melden en hoop morgen in de loop van de middag me weer hier te kunnen melden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 december 2008 @ 11:21:41 #116
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64082373
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:13 schreef Troel het volgende:
Ik mag me gaan melden en hoop morgen in de loop van de middag me weer hier te kunnen melden
succes
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64082410
Succes Troel... Neem genoeg leesvoer mee.
pi_64082422
Succes Troel!
pi_64082740
succes Troel!

P_iglet, katten? je komt idd overal waar huisdieren zijn en raar dat da nu ineens eruit komt. Hopenlijk weet je snel meer van grotere testen en komt er eens duidelijkheid.
  woensdag 17 december 2008 @ 11:35:43 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64082828
Succes Troel
  woensdag 17 december 2008 @ 11:40:19 #121
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64082975
Succes troel!
Anitra

Tijd voor de kapper ^^
pi_64083024
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Succes troel!
Anitra

Tijd voor de kapper ^^
Ah, ik ga vanavond verven!!
pi_64083172
Troel succes! Ik weet hoe rot je je kan voelen door te weinig ijzer
Ik ben er gelukkig vanaf en heb alleen nog die B12 prikken
vandaag weer bloed moeten prikken omdat ze de vorige keer op het verkeerde hebben getest!
Hebben ze suiker gedaan dus heb meteen gevraagd of die goed was en die was top

ben zo strontflauw van al die prikken en heb het echt gehad!!
Volgende week weer een B12 prik en dan vragen hoe lang het nog moet.
pi_64084635
Heel veel sukses troel!!!

Hier nog een laag-hb patientje; alleen bij mij was ie met de zwangerschap juist goed. Daarvoor altijd wat laag; maar niet ernstig, maar genoeg om steeds weer aan de staaltabletten te moeten.

Zaterdag naar de kapper; even m'n uitgedunde haarbos laten knippen Ik verhaar nog steeds vrij drastisch
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 17 december 2008 @ 12:35:23 #125
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64084765
Troel, succes!
Hopelijk ben je na deze transfusie weer "goed" voor een tijdje.

Ardenlyn, hopelijk hoef je na die B12 prikken een hele tijd niets meer

Afgelopen dinsdag was ik bij de tandarts en geen gaatjes!!
(Vorig jaar "uitgebreide" behandeling gehad, dus ik lag weer redelijk te rillen, maar niets aan het handje dus.)
Ook meteen foto gemaakt. vond ik wel netjes. dat hij dat eerst uitgebreid aankondigde. wrs dat ik dan bezwaar kon maken als zwanger zou zijn geweest. vond ik wel nadenkend.
volgend jaar gaat eli mee. dan issie ruim 2.

mag ik trouwens even zeggen dat ik helemaal knettergestoord word van "wanneer komt de tweede?"
als de tweede er dan is, krijg je dan ook continu "wanneer komt de derde"?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 17 december 2008 @ 12:40:48 #126
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64084918
Nee bij de derde krijg je: Nog één? te horen.
Of in ons geval: nog even een meisje proberen?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64086021
Konmt er dan geen 2e davinia?
pi_64086359
Oh ja hier ook toen ik zwanger was van nummer 3 'zeker proberen voor een meisje?' Vervelende lui

Succes Troel!
Saartje
pi_64086399
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ja hier ook toen ik zwanger was van nummer 3 'zeker proberen voor een meisje?' Vervelende lui

Succes Troel!
Het is je anders wel gelukt
  woensdag 17 december 2008 @ 13:38:25 #130
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64086731
of bij de derde "Nu al?????"
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator woensdag 17 december 2008 @ 13:40:23 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64086779
Of, terwijl je dolgraag een 3e zou willen maar echtgenoot werkt niet mee, wil de halve wereld wel even laten weten waarom een 3e in ons geval niet verstandig zou zijn. Waar bemoei je je mee?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64086858
Dat ze dat durven Lois!
  Jubileum moderator woensdag 17 december 2008 @ 13:48:40 #133
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64087055
Kijk ik weet ook wel dat het niet verstandig is, heus, die argumenten draagt mijn man ook aan. Zijn beslissing is 2 is genoeg, de kans dat Iris straks tussen 2 autistische kinderen zit is te groot. Dat snap ik, dat respecteer ik, ik zal wel moeten dus blijft het er bij ons bij 2. Neemt niet weg dat ik nog steeds die gevoelens heb, als ik baby's zie, als ik zwangere vrouwen zie, als ik denk aan nog 1 keer, 1 keer zo'n klein mensje in mijn buik.
Als mensen, maakt niet uit wie, dan ongevraagd gaan vertellen dat ze sowieso niet snappen dat wij een 2e hebben "genomen" naast Eva, en dat een 3e natuurlijk niet aan de orde is dan word ik giftig. Ik zou dan bijna willen zeggen "ow maar ik ben zwanger hoor" gewoon om die zelfvoldaanheid van dat gezicht te vegen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64087316
wat belachelijk lois. Laat ze die mening lekker voor zich houden!
  woensdag 17 december 2008 @ 13:56:08 #135
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64087339
Gats Lois... Inderdaad waar bemoeien ze zich mee. Alsof je wens opeens weg is of er niet mag zijn

Troel, beterschap
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64087482
Oh Lois is wat erg! Zulke mensen lijken niet te snappen hoe allesomvattend groot zo`n verlangen naar (nog een) kindje kan zijn.
Voor ons was de keus toen ook niet verstandig maar die heeft gelukkig heel goed uitgepakt. Het had ook heel anders kunnen zijn allemaal, maar dat is dan nog altijd onze keus geweest en niet die van een ander.
Saartje
  woensdag 17 december 2008 @ 16:23:52 #137
190853 RockabeIIa
pi_64092081
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
<knip>maar dat is dan nog altijd onze keus geweest en niet die van een ander.
Amen. En dat een ander het niet begrijpt is best te begrijpen maar ze hoeven niet te oordelen
pi_64092186
quote:
Op woensdag 17 december 2008 16:23 schreef RockabeIIa het volgende:

Amen. En dat een ander het niet begrijpt is best te begrijpen maar ze hoeven niet te oordelen
hey, wat ben je streng voor die mensen rocka, da's hun keuze dat ze zo kritisch zijn!

geintje. lois wat een belachelijke opmerking.
  woensdag 17 december 2008 @ 16:32:15 #139
190853 RockabeIIa
pi_64092355
Noh bix, ze mogen wel denken wat ze willen maar ze hoeven het niet te ventileren!!! *boos kijkt*
pi_64092664
wat doe jij hier dan! *nog bozere blik terugwerpt*

woensdag 17 december 2008 @ 16:44:48 #141
190853 RockabeIIa
pi_64092701
Ja nou ik ventileer mijn mening op fora! En ik wil Lois een hartje onder de riem steken. Ze heeft gewoon gelijk
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 17 december 2008 @ 18:56:50 #142
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64096166
@Lois: is de kans groot dat jullie nog een autistisch kindje zouden krijgen? Ik weet dat het erfelijk kan zijn, maar ook in de 'vorm' die Eva heeft zeg maar? (ik heb er niet zoveel verstand van )
  Jubileum moderator woensdag 17 december 2008 @ 19:23:10 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64096925
Volgens de geneticus was het puur toeval dat Eva dit heeft, maar geeft het ons wel 10 % meer kans op nog zo'n kindje. Dat is voor mijn man teveel, en ook voor mij. Iris heeft al een beperkte jeugd zo, dat wil je niet nog meer op het spel zetten. Ik vind het ook hoor, nog zo'n kindje zou ik amper trekken geloof ik met alles wat ik nog erbij wil doen (werken, ontspannen etc.). Daarnaast weet ik ook dat we nu een lekker ritme hebben, alles netjes voor elkaar met opvang e.d., en al die andere praktische redenen die er zijn.
Maar toch he, dat gevoel.... dat wil maar niet wijken. Nog 1 keer zo'n hoopje mens, nog 1 keer een kindje in je buik, nog 1 keer borstvoeding... (nog 1 keer bevallen denken we maar niet aan).
Ik denk dat ik dit de rest van mijn vruchtbare jaren blijf houden.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 17 december 2008 @ 20:26:57 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64099241
Lois
  woensdag 17 december 2008 @ 20:29:11 #145
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64099322
Ik kan me dat helemaal voorstellen zoals je het schrijft Lois, dat je heel je vruchtbare leven blijft rammelen zo nu en dan! De overgang heet niet voor niets zo denk ik.

Troel! Jeetje! Hoe is het gegaan?

Deze vraag dan: "Goh, Simon is al twee! ZE zullen zeker wel vragen of er al een tweede komt? "

- Ja, of mensen vragen of anderen dat aan me vragen
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_64099800
He get Lois waar mensen zich al niet mee bemoeien zeg

Reinhilde! Hoe voel je je? En hoe was het bij de huisarts? (of was dat morgen )
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 17 december 2008 @ 20:46:08 #147
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64099877
Wat zou het toch handig zijn als je bij 'verstandige' beslissingen je gevoel kunt uitschakelen he Lois!

woensdag 17 december 2008 @ 21:02:49 #148
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64100547
De onbeschoftheid om dat te vragen/zeggen. Verstand en gevoel gaan helaas niet altijd samen voor Lois.
Ik heb me voorgenomen om de eerstvolgende die vraagt waar nr 2 blijft naar zijn/haar eigen sexleven of banksaldo te vragen, dat doe je ook niet, dat is ook privé.
Of mensen die aan mijn ouders vragen wanneer ze voor de 2e keer opa en oma worden en die dan helemaal raar kijken als mijn ouders zeggen dat ze geen enkel idee hebben en dat dat onze zaak is, dan krijgen ze de vraag 'Maar wéét je dat dan niet?' die ben ik ook wel zat inmiddels

Reinhilde hoe is het met je buikwond?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 17 december 2008 @ 22:18:15 #149
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64103253
Troel, hoe is het nu?
Waar bemoeien mensen zich mee he.

Ik ben nu alweer een aantal weken een dag extra aan het werken. Nog 1 dagje erbij en ik zit weer op mijn oude niveau. Helaas ben ik zooooo moe. Ik slaap nu al veel extra maar word steeds moeier wakker. Nog 1 dagje werken en dan kan ik weer wat uitrusten, ik heb namelijk dan kerstvakantie
Lekker douchen!
  woensdag 17 december 2008 @ 22:19:16 #150
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64103298
Fijn dat je vakantie hebt Sjak! Neem je wel een stapje terug als je zo moe blijft?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 18 december 2008 @ 00:47:15 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64107684
Ach Lois...

Ik werd er vanmiddag ook mee geconfronteerd, een vage kennis met een zoontje dat een paar dagen scheelt met Dean is 6 maanden zwanger van de tweede. Ik kwam haar toevallig tegen in een winkel en het eerste wat ze vraagt is "En zijn jullie er al aan toe om voor de tweede te gaan?!"

Kijk, dat een hele goede vriendin zoiets vraagt vind ik tot daar aan toe, maar ik vind het zo belachelijk, zo vrijpostig ook. En al helemaal om er maar vanuit te gaan dat het blijkbaar gebeurt en dat het vraagstuk alleen maar is "wanneer".

Bij ons is het eigenlijk niet aan de orde dat er een tweede komt omdat mijn partner dat niet wil (en dat snap ik ook gezien zijn situatie) en mocht dat niet spelen dan zou het voor mij fysiek niet goed zijn, en een risico om in een rolstoel te komen zie ik ook niet zo zitten. Daarbij heb ik ook nog de motivatie dat ik mijn leven veel meer op orde zou willen hebben mocht er een tweede kindje komen. Betere baan/financiele situatie en een ander huis.

Ik ben zelf 11 jaar lang enig kind geweest en ik heb het nooit erg gevonden dus dat zie ik ook niet als een bezwaar om het bij een kindje te laten. Alleen het enige wat me soms wel bekruipt is idd de dingen die jij aangeeft; nog een keer zo'n klein melkmonstertje .

En voor later; dan lijkt het me ook super om een heel groot gezin te hebben. Als ik zo ga denken en ze zouden allemaal zo worden als Dean wil ik er wel 6 .

Maar goed, ik mag eigenlijk niet klagen gezien de huidige situatie waarin het relationeel en voor ons als ouders superlekker loopt momenteel.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64110963
Hmm...bij mij was het na de eerste nog niet aan de orde om te roepen 'en wanneer komt de tweede' want die kwam voor onszelf ook nogal onverwacht maar wat je niet verwacht en wat wel gebeurt, is dat mensen dan zeggen: en nu is het zeker wel genoeg he? als je er drie hebt. Wat hebben zij daarmee te maken? Nee, we willen nog steeds wel meer kinderen (mag dat niet?) ...
  donderdag 18 december 2008 @ 09:52:02 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64111296
Lois

Vivi, waarom is er een risico dat je in een rolstoel zou komen bij een evt. volgende zwangerschap?

En idd, het lef van sommige mensen om zomaar aan te nemen dat er een tweede komt...
(De buurvrouw van mijn ouders wist zelfs aan mijn stiefmoeder te vertellen dat ik zwanger was van de tweede. ik weet van niets. mss moet ik haar eens bellen om te vragen wanneer ik uitgerekend ben )

Sjak, wat fijn dat je bijna weer op je oude niveau zit! Pas je wel op dat je nuiet nu het laatste stukje dan te snel gaat? Iig een voor het nu al bereikte niveau
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 18 december 2008 @ 09:53:05 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64111323
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Lois

Vivi, waarom is er een risico dat je in een rolstoel zou komen bij een evt. volgende zwangerschap?

En idd, het lef van sommige mensen om zomaar aan te nemen dat er een tweede komt...
(De buurvrouw van mijn ouders wist zelfs aan mijn stiefmoeder te vertellen dat ik zwanger was van de tweede. ik weet van niets. mss moet ik haar eens bellen om te vragen wanneer ik uitgerekend ben )

Sjak, wat fijn dat je bijna weer op je oude niveau zit! Pas je wel op dat je nuiet nu het laatste stukje dan te snel gaat? Iig een voor het nu al bereikte niveau
Mijn bekken stond bijna op breken bij de zwangerschap van Dean en ik heb er nu nog steeds heel veel last van.
pi_64111644
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:36 schreef Suzanna het volgende:
(mag dat niet?) ...
Alles mag natuurlijk.
En eerlijk gezegd snap ik die mensen wel een beetje als ik afga op hetgeen je hier wel eens post...
Maar goed, ik heb daar natuurlijk ook geen donder mee te maken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
  donderdag 18 december 2008 @ 10:24:44 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64112007
Lois genoeg gezegd oor andere, kan me daar alleen bij aansluiten.

Vivi goed te zien dat het lekker loopt zo tussen jou en dean en je lief.
  donderdag 18 december 2008 @ 10:25:33 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64112024
Hey!
Doe eens een foto van je nieuwe haar!
  donderdag 18 december 2008 @ 10:30:13 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64112128

in het echt is t beetje blonder er doorheen, maar flitser doet een beetje vaag
  donderdag 18 december 2008 @ 10:31:09 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64112165
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Hey!
Doe eens een foto van je nieuwe haar!
Oh meid, hou op!! *gayhand smiley*. Ik baal als een stekkert!

Mijn haar was net weer wat gezonder aan het worden en nu is het weer zo droog als een pier. En de kleur is nog niet naar mijn zin dus ik ga er nog een donkerder kleur overheen doen. En dan uiteindelijk weer wat highlights want ik wil weer gewoon blond . Echt zo stom, sinds ik zwanger ben geweest reageert mijn haar heel anders op verf dan dat ik gewend ben (en dat dat TIJDENS een zwangerschap zo is wist ik wel, maar dat het zo blééf?!) . Maar ik zal nog wel een foto maken van het eindproduct.

Dit is allemaal best ontopic toch?
  donderdag 18 december 2008 @ 10:32:10 #160
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64112192
Oh je had het tegen Evenstar! Ik voelde me ook aangesproken iig .
  donderdag 18 december 2008 @ 10:32:17 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64112194
Hihi Viev, ik bedoelde Evenstar, maar dat van jou is ook echt heel balen hoor!
Doe maar iets wat donkerders eroverheen dan!

Evenstar, leuk! Leuke lengte ook!
  donderdag 18 december 2008 @ 10:32:40 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64112208
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi Viev, ik bedoelde Evenstar, maar dat van jou is ook echt heel balen hoor!
Doe maar iets wat donkerders eroverheen dan!

Evenstar, leuk! Leuke lengte ook!
Ik zag het al jah .
  donderdag 18 december 2008 @ 10:34:15 #163
190853 RockabeIIa
pi_64112256
Evenstar, dat ziet er fris en doorgewaaid uit!

Vivi, kusje op je haar
  donderdag 18 december 2008 @ 10:35:14 #164
190853 RockabeIIa
pi_64112276
Mijn haar is stom sinds het kort is! Dus ik laat het weer groeien....
  donderdag 18 december 2008 @ 10:36:40 #165
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64112309
Ja Evenstar, jij bent behoorlijk gemetamorfoosd in positieve zin .
  donderdag 18 december 2008 @ 10:37:47 #166
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64112335
Vivi, mij hielp door het een keer echt goed kort te doen, maar das denk ik geen optie voor jou
Ik gebruik haarmaskertje gewoon van etos merk, en heb eindelijk haar waar je iets mee kan.

misschien gebruik je dat al.
Hoop iig dat je het snel krijgt zoals je het wilt
  donderdag 18 december 2008 @ 10:51:07 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64112675
MIjn haar zit nu heel tuttig stijf. Ik twijfelde tussen zeggen 'leef je uit' en 'doe maar een stukje eraf'.
Dat leef je uit gaat dus de volgende keer gebeuren. Mss ga ik wel bij kinky langs ofzo.
  Jubileum moderator donderdag 18 december 2008 @ 10:53:43 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64112751
Oe leef je uit is wel heel dapper

Bedankt voor jullie bemoedigende woorden en begrip. Ik ga mijn rammels gewoon weer begraven onder een grote steen en genieten van mijn 2 gezonde mooie kinderen. Dat is al meer dan de meeste mensen hebben.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64112947
Wauw, evenstar je ziet er echt goed uit!

Ik heb nog steeds geen idee wat ik met mijn haar moet. Het is nu lang, en hangt... Maar ik zou zo graag een hip, leuk kapsel willen. Maar als ik dan naar de kapper ga durf ik niet meer.

Ik heb het nu 1 tintje roder. Ik wil een pony...

[ Bericht 27% gewijzigd door Ticootje op 18-12-2008 11:17:37 ]
  donderdag 18 december 2008 @ 12:23:57 #170
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64115538
je ziet er heul anders uit dan ik dacht ,
en Be dan wle showen he
Om niet teveel het LIF gedeelte te krijgen.

Vandaag mijn laatste keer maatschappelijk werk gehad, en daar zo;n lief compliment gekregen
Dat hij gewoon echt genoot en vrolijk werd als hij zag hoe ik met arwen was. Dat hij dat niet gauw heeft dat hij door zoiets geraakt wordt dat vond ik echt zo lief, das geen veer meer in je reet maar een hele kip
pi_64115689
Een lange pony misschien Ticootje?
Je ziet er idd ook heel anders uit dan ik dacht
pi_64116362
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef _evenstar_ het volgende:
je ziet er heul anders uit dan ik dacht ,
en Be dan wle showen he
Om niet teveel het LIF gedeelte te krijgen.

Vandaag mijn laatste keer maatschappelijk werk gehad, en daar zo;n lief compliment gekregen
Dat hij gewoon echt genoot en vrolijk werd als hij zag hoe ik met arwen was. Dat hij dat niet gauw heeft dat hij door zoiets geraakt wordt dat vond ik echt zo lief, das geen veer meer in je reet maar een hele kip
Een hele pauw!

Raar is dat he? Ik zie ook wel eens foto's en dan had ik een heel ander beeld bij die persoon.

Lange pony leek mij inderdaad wel leuk, zeg maar a la duffy. Een beetje schuin enzo.
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 12:51:01 #173
43556 miss_dynastie
pi_64116460
Niet teveel knippen hoor tico!
  donderdag 18 december 2008 @ 14:08:03 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_64118955
Hoi.

Ik ben thuis

HB is nu 5.9 en de duizeligheid is weg. Wel nauwelijks geslapen vannacht, kreeg last van mijn heupen van die stomme matras en ze moesten elk uur kijken of het infuus wel goed ging.
Nu maar hopen dat het aanslaat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64118978
Fijn dat je er weer bent.
pi_64119318
voor iedereen die het nodig heeft.

WB Troel. Inderdaad hopen dat het zijn werk doet.

Hier alleen een moeie mama. (en bezorgd). Op zich slaapt de stretcher in het ziekenhuis best goed, maar omdat Maud slecht slaapt, slaap ik dus ook niet geweldig. Maar ik ben wel erg blij dat het beter met d'r gaat. Toen ik het vanochtend te horen kreeg dat de AB aansloeg en ze van de kamer af mocht, vond mijn lichaam hoofdpijn een gepaste reactie. Gelukkig had ik het aan zien komen, dus paracetamol ingenomen en nu dus alleen nog maar moe. Maar dat komt zodra ik weer in mijn eigen bedje kan slapen vast ook wel weer goed. Al met al dus een vrolijke mama die niet wachten kan tot ze samen met Maud weer thuis is. Vind het wel erg jammer dat ik de schoolmusical van Fleur ga missen, maar haar papa gaat wel mee. Dat vind ik wel een hele fijne gedachte. Hoop dat er veel foto's gemaakt worden.
pi_64132384
Chacama

Ik kom even binnen vallen. In het kleine babietjes topic had ik al verteld over de wond van de keizersnede. maar ik bedenk me net dat dit topic meer geschikt is!

De wond van mijn keizersnede was eergister al erg pijnlijk weer, en het vocht dat eruit kwam stonk, was ook beetje gelig. Gister naar de huisarts geweest, en idd een abces, wond was een beetje open. Hij adviseerde er sudocreme op te smeren en gaasjes op te doen. Ik had geen koorts, dus geen antibiotica. Maar ik slik nog 6 paracetamol per dag tegen de pijn... toch maar proberen.
Vanavond zag ik dat de gaasjes helemaal verzadigd waren met bloed en troebel vocht, dus even temperatuur opgemeten, 38.1 . Door de paracetamol heen. Toch maar even de HAP gebeld, en ben nu net weer terug. Na 3 kwartier waren de gaasjes alweer verzadigd, dus heb nu wel een antibioticakuur. Blegh, voel me echt niet fijn. Hopen dat de kuur aanslaat!
  donderdag 18 december 2008 @ 21:57:29 #178
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64132420
Sterkte chaca en Reinhilde
Lekker douchen!
pi_64132450
Hč bah Reinhilde
hopelijk slaat de kuur inderdaad goed aan en ben je snel weer beter.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 december 2008 @ 21:58:50 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64132467
He wat naar Reinhilde.
Goed dat je de HAP gebeld hebt! Hopelijk slaat de ab snel aan.

pi_64132481
Oei dat klinkt niet fijn Reinhilde. Beterschap!

Chaca, ook sterkte daar.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 18 december 2008 @ 22:12:43 #182
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64132892
Oei reinhilde sterkte en beterschap, doe je rustig aan
  donderdag 18 december 2008 @ 22:15:08 #183
190853 RockabeIIa
pi_64132961
reinhilde, shittie maar wel goed dat je jezelf ook goed in de gaten houdt ipv alleen je kindje
pi_64133151
Sterkte er mee Reinhilde! Hopen dat de kuur snel aanslaat!
pi_64133227
Had vandaag al een 'rust'dagje, weinig bezoek, ga ik morgen en overmorgen ook maar doen. Lekker veel in bed liggen en een beetje opknappen!
pi_64133978
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:54 schreef Moonah het volgende:
Haha! Het lijkt wel het Flyladytopic hier!
Anyway, ik heb net als Lois een kind dat doodsbang is voor de stofzuiger en dus vooral veel veeg en dweil.
Onze zoon van 15 maanden is juist verzot op de stofzuiger. Zit de hele tijd de slang af te pakken en zit dan zijn eigen broekspijp op te zuigen en hij gaat steeds op de stofzuiger zelf hangen zodat de lucht die eruit blaast zijn haren overeind blaast.

Nog een paar maandjes en meneer kan voor ons stofzuigen in huis
pi_64149604
reinhilde sterkte! hopenlijk slaat de kuur snel aan

Ik heb hier een zoon die het liefst dehele dag wil stofzuigen Zelfs op school doet hij het elke dag
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:05:38 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_64149694
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Anitra het volgende:
reinhilde sterkte! hopenlijk slaat de kuur snel aan

Ik heb hier een zoon die het liefst dehele dag wil stofzuigen Zelfs op school doet hij het elke dag
Je weet waar we wonen he? Je mag hem wel een dagje komen brengen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:50:17 #189
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64151061
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef Darkenrahl het volgende:

[..]

Onze zoon van 15 maanden is juist verzot op de stofzuiger. Zit de hele tijd de slang af te pakken en zit dan zijn eigen broekspijp op te zuigen en hij gaat steeds op de stofzuiger zelf hangen zodat de lucht die eruit blaast zijn haren overeind blaast.

Nog een paar maandjes en meneer kan voor ons stofzuigen in huis
Stofzuigen is hier ook een feest!

.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:52:05 #190
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64151127
Lilah
pi_64151145
Ah Lilah
Wat is dat staartje lief zo uit d'r helm!
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:08:03 #192
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64151586
Reinhilde, goed dat je naar HAP hebt gebeld. En sterkte...

Lilah
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:21:34 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_64151993
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:28:35 #194
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64152239
Die Lilah!
En Chacama, dikke knuffel voor jullie.

Reinhilde, goed dat je zel goed oplet. Zo naar kan dat zijn, ziek zijn van een ontsteking. Moet j de wond ook zelf schoonhouden? Ik moest 3 keer per dag de douchekop erop. (bij mn navel.) Hopelijk slaat de AB snel aan. Beterschap!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_64154515
Reinhilde, dat klinkt echt niet lekker. Balen joh! Nu hopen dat je er snel vanaf bent

Mag ik hier even blij zijn? Na de nare periode na de geboorte van Sara was ik zo bang voor weer een depressie. Maar het gaat echt heel fijn hier . We hebben een super kraamhulp gehad, echt een schat van een mens, mijn hele huis blinkt en glimt
Merel is zo'n lieverd, heeft 2 huiluurtjes op een dag (';s morgens en ;s avonds) en 's nachts slaapt ze gewoon lekker door met 1 voeding. Heerlijk! Echt een heel verschil met Sara, die huilde zo vreselijk veel...
Mijn mannetje is nog thuis, tot na kerst. Sara gaat weer in haar gewone ritme naar het kdv en naar opa en oma, zo hebben we thuis wat rust en heeft Sara haar eigen dingen weer.
Ik ben gewoon heel erg blij, en opgelucht dat het zo goed gaat!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64154778
ik had al een beetje die indruk fuente, hartstikke fijn zeg! heel waardevol zo'n goede start!
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:04:45 #197
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64154936
Lilah

Reinhilde hoe is het nu met je?

Fuente fijn omdat te lezen, wat is je meisje mooi maar echt goed te lezen dit
pi_64155022
Fijn Fuente! En ook een beetje een opluchting, dat het tóch allemaal lekker gaat.

En balen Reinhilde van de ontsteking, dat lijkt me niet fijn.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_64155189
Lilah Hebben ze dat gat bovenaan speciaal gelaten zodat haar staart erdoor kan?

Reinhilde goed dat je aan de bel hebt getrokken, hopelijk slaat de AB snel aan

Fuente wat fijn dat het zo goed met je gaat! Zo heb je straks een hele mooie kraamtijd om op terug te kijken en dat is ook wat waard vind ik

Hier heb ik de laatste weken een hele boel familieproblemen gehad en dat heeft mij heel erg hard geraakt. Het deed me ook beseffen hoe fijn we het in ons eigen warme huisje hebben en hoe anders ik het zelf allemaal (ga) doe(n). Hebben jullie niets aan om te horen maar ik wilde het toch ff kwijt
Saartje
pi_64155410
Fuente wat fijn!

En Maneki: vervelend zeg! Maar wel goed dat je blijkbaar inziet waar het fout gaat en hoe je dat bij jullie kan voorkomen

Ik ben vandaag (met Leander in de wagen) de stad in geweest.
Schoenen gekocht en een broek maat 40 (de broek dan, niet de schoenen)

Fuck

edit: teveel smileys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')