achter de kast? Daar heb je gewoon een loze ruimte dan of zo?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ik moet bij deze iets bekennen... Speelgoed gooi ik achter de kast. Daar ligt een enorme berg. Lekker uit het zicht, maar qua opruimen verdient het niet de schoonheidprijs.
Ik heb nog wel een puberdochter die werkelijk alles achter haar reet laat liggen. Daarvan pak ik alle spullen en leg of gooi ik ze gewoon op haar kamer. Soms is het zoveel dat ik het allemaal in een doos pleur en de doos op haar kamer zet.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef Troel het volgende:
Als ik zoiets doe dan smijt ik gewoon alles in de boxMaar wij hebben natuurlijk maar 1 kleine rondkruipen, dus dat is minder speelgoed dan met 3 gok ik
Jaquote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
achter de kast? Daar heb je gewoon een loze ruimte dan of zo?
hihi dat dacht ik ook. à la Anne Franks 'Achterhuis'. hop, boekenkast omdraaien en alles erachter vegen. lijkt me ideaal!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
achter de kast? Daar heb je gewoon een loze ruimte dan of zo?
hahaha nou als je je nog een keer verveeld dan moet je maar roepenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je, normaal zou ik het zo doen. Geen moeite. Maar de kleine is ziek die zit nu bij mijn mam. Ik moest haar vanmorgen naar zoetermeer brengen en was dus pas laat op mn werk, dus ik ben zelf ook pas rond 6en thuis. En dan ga ik kleine Jen mega knuffelen. Manlief moet vanavond zijn ouders helpen met verhuizen, dus het gaat m echt niet worden.
Morgen ben ik wel vrij, maar dan is eerst mijn eigen huisje aan de beurt.
kan je met zo'n ding ook tapijt schoonmaken?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben er heel blij mee met die stoomreiniger![]()
![]()
Heb alleen geen idee waar je nieuwe doekjes kopen kan.
Zitten er 2 bij en die kunnen in de wasmachine.
Sommige doen het wel maar het mag niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef bixister het volgende:
ardenlyn, en mogen er ook schoonmaakmiddelen in 't water reservoir? (voor onze vloer moet er altijd zo'n wax-achtig spul in 't dweilwater, zou zo'n apparaat daar tegen kunnen?).
Dat zou ik niet doenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef bixister het volgende:
ardenlyn, en mogen er ook schoonmaakmiddelen in 't water reservoir? (voor onze vloer moet er altijd zo'n wax-achtig spul in 't dweilwater, zou zo'n apparaat daar tegen kunnen?).
Maar ik weet niet of dat nou per se m/v gebonden is, het is mijn hobby ook niet hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 11:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Strijken vindt hij gewoon niet erg om te doen maar het is geen hobby.
't gaat me juist om het terugkerende werk, ipv Boels kan ik dan net zo goed weer een schoonmaakster inhuren.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen![]()
Dan zou ik eerder gewoon een reiniger huren bij Boels ofzo.
Zoiets: http://www.boels.nl/index.aspx?chapterid=1743&contentid=3043&filterid=977&ProductID=27477
Dat klinkt lekker evenstarquote:Op donderdag 11 december 2008 11:36 schreef _evenstar_ het volgende:
schoonmaken, pfff... heb nog nooit een vloer van zo dichtbij gezien zo vaak.
anywaaaays lekker vanuit mijn eigen stekkie, even paar uurtjes rust voordat ik verder ga klussen ^^. Huisje begint steeds meer vorm te krijgen, nog bureau in elkaar zetten, en mijn eettafel maken, die had ik gesloopt en dan is beneden klaar. en boven nog op de slaapkamers behang hangen op 2 muren , doet mijn pap van het weekend ^^ en plintjes van laminaat enzo afdekken, en dan de douche een hele grondigw beurt geven en dan is mijn huisje klaar.
Arwen vind het helemaal super in haar grote meisjes bed, en haar kamertje en ik geniet ook van eindelijk mijn privacy terug. en geniet van nog meer dingen, ben kortom een gelukkig mens
ja, de rietjes gebruiken we inmiddels weer gewoon voor limonade.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:44 schreef Moonah het volgende:
Bix!Dweilen op je knieën???
![]()
Maar stofzuigen doe je wél met een apparaat, toch?![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:47 schreef bixister het volgende:
[..]
ja, de rietjes gebruiken we inmiddels weer gewoon voor limonade.
Ik heb diverse systemen geprobeerd. Maar nu gewoon zo'n stok met een klapding (van de Action) en een dweil met twee van die vakjes, die je er overheen schuift. Snaptuhetnog? Nadeel is dat ik hem wel met de hand moet uitwringen, maar dat is nog niet zo erg als op de knieën.quote:en dat gedweil: sportief he?![]()
misschien toch maar es opzoek naar een goed wringende leifheit oid. of wat vinden jullie nou een fijn merk, nu we toch aan 't huishoudbeppen zijn?
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit ook nog wel eens op mn knieen, maar niet om te dweilen.
bidden?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit ook nog wel eens op mn knieen, maar niet om te dweilen.
hihi dan vind ik t niet gek dat je er dik een uur over doetquote:Op donderdag 11 december 2008 13:09 schreef freecell het volgende:
Ik doe het ook op de knieën![]()
Misschien toch eens iets aanschaffen daarvoor
Zo zou ik het niet willen noemenquote:
Ik vond het net zo'n mooi ideequote:Op donderdag 11 december 2008 13:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet willen noemen
gelukkig is het ook maar een grapje, maar jullie begonnen met op je knieen zitten... Ik kon het niet laten.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vond het net zo'n mooi idee
uhm toen we trouwden was ik daarvoor in een korte tijd heel veel afgevallen, ivm overmatig ziek zijn uitdroging etc. daarna dus heeel veel aangekomen, echt heel veel, tot dieptepunt maat 54quote:Op donderdag 11 december 2008 16:16 schreef Ticootje het volgende:
Evenstar was je veel aangekomen? Op je trouwfoto vond ik je namelijk echt heel mooi. Heb je nu dat gewicht (terug)?
Ja, dat was niet niks. Zielig alleen dat kamertje in Enschedequote:Op donderdag 11 december 2008 20:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
uhm toen we trouwden was ik daarvoor in een korte tijd heel veel afgevallen, ivm overmatig ziek zijn uitdroging etc. daarna dus heeel veel aangekomen, echt heel veel, tot dieptepunt maat 54en nu dus 44
en dat afvallen is vanaf feb tot nu ^^ geen rare dingen hoor, maar gewoon goed in me vel, lekker ritme etc.
Dank jullie allemaalik ben ook enorm trots zeker nadat ik zelf die foto's zag van toen en nu,.
P_iglet naar hoor beterschap
Ja, anders was je helemaal zielig geweestquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 20:32 schreef Anitra het volgende:
p_iglet beterschap, want dit sucks!
Evenstar je bent gewoon goed bezig!
updateje van hier is dat ik 3 weken geleden ineens over moest naar pleisters omdat de pillen niet verteerd werden, dus een week afkicken gehaddat was hel, toen 1 dec geopereerd en tandjes eruitik kan nu weer brood eten, nog wel zonder korstjes, maar er gaat iig weer wat in
In de kop gaat het redelijk goed, soms een domper en dan krijgt evenstar weer smsjes
en die zet me dan eer ff met beide benen op de grond
![]()
de schat! Voor nu vooral bij komen en in het nieuwe jaar gaan we weer naar het hele verhaal van de lever kijken want artsen waren niet blij met ht stoppen van de prednison
quote:
Wat was de uitslag, niet best?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:12 schreef Troel het volgende:
Ik heb de uitslag van mijn bloedprikken en mag me waarschijnlijk zo in het ziekenhuis gaan melden voor wat zakken bloed
Mijn lichaam neemt het ijzer gewoon niet op en het ijzergehalte in mijn bloed is dus echt schrikbarend laag. De afgelopen tijd met staalpillen de boel omhoog proberen te krikken, maar nu blijkt dat het nog slechter is gewordenquote:Op woensdag 17 december 2008 10:33 schreef _evenstar_ het volgende:
oei P_iglet, weer zo;n testbrrr
Troelwat ruk, enig idee hoe het komt?
Moe, heel erg moe. En veel duizeligheid. Maar daar loop ik al een behoorlijke tijd mee, dus het went ook wel een beetjequote:Op woensdag 17 december 2008 10:42 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Eetse.
Nee serieus, voel je je dan niet vreselijk kut?
succesquote:Op woensdag 17 december 2008 11:13 schreef Troel het volgende:
Ik mag me gaan melden en hoop morgen in de loop van de middag me weer hier te kunnen melden
Ah, ik ga vanavond verven!!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Succes troel!
Anitra![]()
![]()
Tijd voor de kapper ^^
Het is je anders wel geluktquote:Op woensdag 17 december 2008 13:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ja hier ook toen ik zwanger was van nummer 3 'zeker proberen voor een meisje?' Vervelende lui
Succes Troel!
Amen. En dat een ander het niet begrijpt is best te begrijpen maar ze hoeven niet te oordelenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
<knip>maar dat is dan nog altijd onze keus geweest en niet die van een ander.
hey, wat ben je streng voor die mensen rocka, da's hun keuze dat ze zo kritisch zijn!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Amen. En dat een ander het niet begrijpt is best te begrijpen maar ze hoeven niet te oordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |