uhm toen we trouwden was ik daarvoor in een korte tijd heel veel afgevallen, ivm overmatig ziek zijn uitdroging etc. daarna dus heeel veel aangekomen, echt heel veel, tot dieptepunt maat 54quote:Op donderdag 11 december 2008 16:16 schreef Ticootje het volgende:
Evenstar was je veel aangekomen? Op je trouwfoto vond ik je namelijk echt heel mooi. Heb je nu dat gewicht (terug)?
Ja, dat was niet niks. Zielig alleen dat kamertje in Enschedequote:Op donderdag 11 december 2008 20:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
uhm toen we trouwden was ik daarvoor in een korte tijd heel veel afgevallen, ivm overmatig ziek zijn uitdroging etc. daarna dus heeel veel aangekomen, echt heel veel, tot dieptepunt maat 54en nu dus 44
en dat afvallen is vanaf feb tot nu ^^ geen rare dingen hoor, maar gewoon goed in me vel, lekker ritme etc.
Dank jullie allemaalik ben ook enorm trots zeker nadat ik zelf die foto's zag van toen en nu,.
P_iglet naar hoor beterschap
Ja, anders was je helemaal zielig geweestquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 20:32 schreef Anitra het volgende:
p_iglet beterschap, want dit sucks!
Evenstar je bent gewoon goed bezig!
updateje van hier is dat ik 3 weken geleden ineens over moest naar pleisters omdat de pillen niet verteerd werden, dus een week afkicken gehaddat was hel, toen 1 dec geopereerd en tandjes eruitik kan nu weer brood eten, nog wel zonder korstjes, maar er gaat iig weer wat in
In de kop gaat het redelijk goed, soms een domper en dan krijgt evenstar weer smsjes
en die zet me dan eer ff met beide benen op de grond
![]()
de schat! Voor nu vooral bij komen en in het nieuwe jaar gaan we weer naar het hele verhaal van de lever kijken want artsen waren niet blij met ht stoppen van de prednison
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |