Wat was de uitslag, niet best?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:12 schreef Troel het volgende:
Ik heb de uitslag van mijn bloedprikken en mag me waarschijnlijk zo in het ziekenhuis gaan melden voor wat zakken bloed
Mijn lichaam neemt het ijzer gewoon niet op en het ijzergehalte in mijn bloed is dus echt schrikbarend laag. De afgelopen tijd met staalpillen de boel omhoog proberen te krikken, maar nu blijkt dat het nog slechter is gewordenquote:Op woensdag 17 december 2008 10:33 schreef _evenstar_ het volgende:
oei P_iglet, weer zo;n testbrrr
Troelwat ruk, enig idee hoe het komt?
Moe, heel erg moe. En veel duizeligheid. Maar daar loop ik al een behoorlijke tijd mee, dus het went ook wel een beetjequote:Op woensdag 17 december 2008 10:42 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Eetse.
Nee serieus, voel je je dan niet vreselijk kut?
succesquote:Op woensdag 17 december 2008 11:13 schreef Troel het volgende:
Ik mag me gaan melden en hoop morgen in de loop van de middag me weer hier te kunnen melden
Ah, ik ga vanavond verven!!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Succes troel!
Anitra![]()
![]()
Tijd voor de kapper ^^
Het is je anders wel geluktquote:Op woensdag 17 december 2008 13:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ja hier ook toen ik zwanger was van nummer 3 'zeker proberen voor een meisje?' Vervelende lui
Succes Troel!
Amen. En dat een ander het niet begrijpt is best te begrijpen maar ze hoeven niet te oordelenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
<knip>maar dat is dan nog altijd onze keus geweest en niet die van een ander.
hey, wat ben je streng voor die mensen rocka, da's hun keuze dat ze zo kritisch zijn!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Amen. En dat een ander het niet begrijpt is best te begrijpen maar ze hoeven niet te oordelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |